Odpowiedz Posty: 27
Top Drives
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Top Drives

    autor: Courius » 08 wrz 2019, 16:25

    Ja już zdobyłem nagrodę. Cały challenge, to była w sumie tylko formalność dla mnie.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1482
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 770
    Otrzymanych polubień: 926

    Top Drives

    autor: jedlin12 » 01 paź 2019, 22:18

    Wczoraj wyszedł nowy update. Dodaje Maserati, Lamborghini i trochę aut od Abartha, Fiata, Lancii i Alfy Romeo. Ogółem kolejnych 200 kart. Poza tym polecam odebrać paczki, bo jedna darmowa, a druga to carbon fiber z hajsem i dodatkowymi slotami w cenie standardowego ,,carbon fibera''
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Top Drives

    autor: Courius » 14 paź 2019, 0:55

    Wczoraj skończyły się finały, w których można było wygrać Audi Sport Quattro S1 jako główną nagrodę.

    Już dawno nie wygrałem nagrody za Tier1 w Top Drives, więc przyszedłem się pochwalić. :-D
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
    Ostatnio zmieniony 14 paź 2019, 1:05 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1482
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 770
    Otrzymanych polubień: 926

    Top Drives

    autor: jedlin12 » 14 paź 2019, 20:30

    Fajne. Czuje się taki biedny, bo nawet nie miałem Alfy na to wydarzenie, heh.

    No i dwa świetne autka

    Obrazek

    Na pełnym tuningu do setki w 8 sekund i 90 gripu. Na standardach!

    Obrazek

    RUF BTR. Kat w temacie v-maxa. Po tuningu osiąga 200 mil, niezła przyczepność, a wciąż klasa B
    Ostatnio zmieniony 14 paź 2019, 20:37 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Top Drives

    autor: Courius » 15 paź 2019, 15:23

    Przyznam się, że zajęcie miejsca w Tier1 było dla mnie punktem honoru z uwagi na dopuszczenie tylko Alfy Romeo. Moja talia wyglądała następująco:
    - 1x Alfa Romeo Gulia Quadrifoglio 111
    - 2x Alfa Romeo 4C 233/323
    - 1x Alfa Romeo Gulia Veloce 323
    - 1x Alfa Romeo 147GTA 323

    Zbugowana sesja też mi trochę pomogła, ale uczciwie wywalczyłem tą nagrodę, więc sumienie mam czyste. :-D :-)


    Rufa BTR bardzo bym chciał mieć. Niestety mam 2x Rufa RCT. :crazy:
    Ostatnio zmieniony 15 paź 2019, 15:23 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 559
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 32
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1190
    Otrzymanych polubień: 404

    Top Drives

    autor: Michau7547 » 28 paź 2019, 22:22

    W ostatnią niedzielę zakończyły się finały wyzwania w którym do wygrania był Cadillac Cien.
    Wymagania (przynajmniej dla mnie) były dosyć zaskakujące, ponieważ wymagane były tylko dwa auta marki Maserati. Pozostałe trzy mogły być dowolne, o ile pochodziły z najnowszej aktualizacji i miały tag Italian Renaissance.
    Jako, że na tą aktualizację miałem wydawać swoje fundusze z gry (zbierane od czasu gdy wydałem wszystko na French Renaissance), miałem do wydania na te finały 13 000 golda. Jednak muszę wspomnieć, że gdy tylko nowy update został wypuszczony kupiłem 25 paczek ceramik włoskich (Italian premium pack), z których udało mi się zebrać 1 auto epickiej jakości (Stratos), 4 auta z klasy B (w tym trzy z Italian Renaissance) i 28 aut Super Rare (14 z nowej aktualizacji). Dodatkowo kupiłem Italian Carbon Fiber i Elite Packa gdy tylko się pokazały w sprzedaży.

    Finały z Alfą Romeo odpuściłem, bo w mojej opinii wymagały Giulii Quadrifoglio aby ze spokojną głową walczyć o pierwszy tier (a jak wiadomo nie posiada ona tagu Italian Renaissance, na którym mi głownie zależy). Niemniej posiadając Alfę Romeo 4C (na tuningu 223), Gulię Veloce (323), 147 GTA (323) oraz 8C Spider z Autodeltą 156 GTA 3.7 V6 (323) udało mi się utrzymać w drugim tierze. Wygrana paczka Carbon Fiber okazała się niezwykle przydatna, ponieważ otrzymałem z niej Lamborghini Murcielago LP-640 Roadster (RQ29).

    Wraz z rozpoczęciem kolejnych pre-eliminacji wiadomym było, że w kolejnym finale ważną rolę będą odgrywać auta Italnian Renaissance. Gdy to zobaczyłem to było już postanowione, wszystkie wolne zasoby jakie mi zostały będę ładować w te finały! Decyzja wyglądała na słuszną, bo do wygrania w eliminacjach i kwalifikacjach były auta marki Maserati. Obstawiałem, że będzie to motyw przewodni tego eventu, podobnie jak w tym z Alfami Romeo. Była to bardzo obiecująca perspektywa, w końcu nie można kupić Maserati z klasy S - można je tylko wygrać poprzez specjalne wydarzenia, więc i mniejszą przewagę mają osoby które nie ograniczają się zbytnio z kupowaniem paczek.

    Jednak w czwartek okazało się, że wymagane są tylko dwa Maserati. Trudno pomyślałem, kupię paczki Carbon Fiber Italian Renaissance, w ten sposób nawet jeżeli tutaj nic nie ugram to może na przyszłość się przydadzą.
    Mając 13k golda mogłem kupić sobie 8 takich zestawów. Pierwsze paczki poszły nadspodziewanie dobrze. Na start Lamborghini Gallardo LP550-2 (2nd gen) (RQ26), żeby w drugiej dostać to samo auto tylko o 2 lata młodsze i w wersji Spyder. Pomimo tak dobrego startu najlepsze miało nadejść. Gdzieś w połowie otwierania paczek wypadła mi Lancia Montecarlo Turbo (RQ28)! Miała bardzo dobre MRA*, grip i ważyła tylko 743 kg. Po drodze wypadło mi z 6 Maserati w tym jedno z A, ale było i tak mniej użyteczne od tych z klasy B. Gdy Finały trwały już ponad 24 godziny, nadal nie mogłem zdecydować się na jaką talię postawić.

    Wybór wśród Maserati wydawał się prosty - GranCabrio (RQ20) i Coupe GranSport (RQ21). Po tuningu miały statystyki odpowiednio 4.0s do 60mph z 91 gripa i 4.0, 92. Problemem były pozostałe auta. Lancia była niekwestionowanym faworytem wśród moich kart, miejsce w mojej talii musiało dla niej być. Murcielago było ciężkie i nie powalało na kolana MRA, ale przyspieszenie 3.0s do 60mph dawało przewagę na trasach takich jak harpin road czy twisty road. Gallardo wydawało się wyborem wyśrodkowanym, MRA lepsze od Murcielago, większy grip ale przyspieszenie 60mph było zauważalnie gorsze (dla podstawowego tuningu). Ostatnim realnym kandydatem był Abarth 030. Ważył on 848kg, do 60mph miał 4.0s, grip na poziomie 95 - wydawał się dobrą opcją. Jego wadą było MRA, ale na trasach jakie mogłem przetestować "Offline", czyli w karierze dawał obiecujące rezultaty.

    Ostatecznie wystartowałem w finałach nocą z piątku na sobotę. Z przeprowadzonych testów wynikało, że należy wybrać auta z lepszym MRA. Powód był prosty, moje Maserati nie były najlepsze z możliwych. Nie były też najgorsze, ale nawet w klasie Ultra Rare można było trafić na mocniejsze egzemplarze. W związku z tym, wszystkie trasy w których MRA nie wpływało na wyniki (w znaczny sposób) obstawione były właśnie przez nie. A że zestawy tras w finałach wymagały czasami nawet 4 aut z solidnym MRA, to Abarth 030, pomimo swoich wszystkich zalet, musiał ustąpić miejsca dla Murcielago i Gallardo.

    Po pierwszych przejazdach zacząłem tuningować auta, Murcielago dostało jedną fuzję na silnik (minimalizacja strat), a Gallardo stunignowałem w całości na 233. Finały okazały się jednym z łatwiejszych eventów w jakich brałem udział. Spokojnie wszedłem do pierwszego tieru i nigdy już poza niego nie wypadłem.
    Miałem też szczęście z trafioną sesją, nie było w niej dużo osób z autami S klasy. Poza dwiema osobami byłem w stanie wygrać ze wszystkimi w pierwszej 8.

    Ukryty tekst:
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek


    Co do nagrody, Cien charakteryzuje się bardzo dobrym MRA (coś w okolicach 111%) i wysoką prędkością na test bowl (210mph na tuningu 1.3 1.3 1.3), pomimo że podstawowe statystyki nie wyglądają rewelacyjnie, należy na niego uważać.

    MRA - Mid-Range Acceleration
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1482
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 770
    Otrzymanych polubień: 926

    Top Drives

    autor: jedlin12 » 13 lis 2019, 19:09

    Obrazek

    Wyhaczyłem to nie pamiętam już czy z Carbon Fibera, czy z Ceramica. Do 60 jest świetnie, ale przyspieszenie środkowe i końcowe to dramat.

    Obrazek

    Zostawić czy przemielić jak mam już Silvie 240RS i Porsche 924 Rally?

    Obrazek

    I taki mały smaczek z okazji ostatniego update'u. W sumie to pewne niedopatrzenie bo 126p to model polski, i co więcej nie był produkowany przed 1973 rokiem w PL. I to RQ...
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Top Drives

    autor: Courius » 13 lis 2019, 22:00

    Lancie zostawić ofc

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 559
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 32
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1190
    Otrzymanych polubień: 404

    Top Drives

    autor: Michau7547 » 13 lis 2019, 23:16

    Tak jak Courius pisze zostaw Lancie, szczególnie że jest to nowe auto. A co do Fiata 126p to ma bardzo dobry start :shh:
    Ostatnio zmieniony 13 lis 2019, 23:16 przez Michau7547, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1482
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 770
    Otrzymanych polubień: 926

    Top Drives

    autor: jedlin12 » 17 gru 2019, 18:45

    Lamborghini to dziki w temacie przyspieszenia i v-maxu. Diablo na 1.3 1.3 1.3, już na test bowl osiąga 192 km, zaś na 1/2 lub 1 mile osiąga te same czasy co podobnie stuningowane Porsche 997 GT2. Po tuningu na V-Max może przebić Mclarena 12C. A Miura i Countach też niczego sobie. Zwłaszcza mnie zaskoczyła Miura Spyder, która jest lepsza na jedną milę niż Miura SV.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1482
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 770
    Otrzymanych polubień: 926

    Top Drives

    autor: jedlin12 » 17 gru 2019, 18:45

    Lamborghini to dziki w temacie przyspieszenia i v-maxu. Diablo na 1.3 1.3 1.3, już na test bowl osiąga 192 km, zaś na 1/2 lub 1 mile osiąga te same czasy co podobnie stuningowane Porsche 997 GT2. Po tuningu na V-Max może przebić Mclarena 12C. A Miura i Countach też niczego sobie. Zwłaszcza mnie zaskoczyła Miura Spyder, która jest lepsza na jedną milę niż Miura SV (!).
    Ostatnio zmieniony 17 gru 2019, 18:45 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 559
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 32
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1190
    Otrzymanych polubień: 404

    Top Drives

    autor: Michau7547 » 20 gru 2019, 0:51

    Lamborghini mają dobre mra, a przynajmniej te z RWD, bo 4WD często mają znacznie słabsze przyspieszenie powyżej 60mph. Nie pamiętam czy było już to wspominane ale z D klasy must have to Maserati Ghibli SS.
Odpowiedz Posty: 27

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Przejdź do