Odpowiedz Posty: 159
Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa
  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 567
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 32
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1202
    Otrzymanych polubień: 410

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Michau7547 » 08 cze 2018, 23:42

    Po tylu latach, w końcu dowiedziałem się dlaczego jeżdżąc w nierankingowym lobby (w zasadzie to próbując dojechać do mety), w którym m.in. CTDD Blue się pojawiał, host często prosił graczy o wybór trasy i auta :-D
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Courius » 09 cze 2018, 3:53

    Niesłychane ile kiedyś godzin, byliśmy w stanie spędzić przed monitorem komputera grając w TDU. Jak sobie człowiek, to przypomni - dziennie setki kilometrów, a w weekendy i tysiące...

    CTTD Blue, był chyba Polakiem? Swego czasu podłączał do mnie do sesji i chyba zdarzyło się nam trochę pogadać. Swoją drogą, czy do CTTD należał nasz forumowy giełdowy wyjadacz - okar19?
    Ostatnio zmieniony 09 cze 2018, 3:54 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 09 cze 2018, 8:38

    Blue oczywiście był Polakiem, ma/miał na imię Piotr.
    Jak dokładnie było z Okarem, to już najlepiej byłoby Jego zapytać, bo ja niestety nie pamiętam, jedyne co kojarzę, że tam była jakaś spina na linii Okar-CTTD. Ale ani nie pamiętam o co poszło ani jak się zakończyło.
    Jeśli mam strzelać, to nie należał, albo należał przez chwilę i wyleciał.

    Ale fakt, rypaliśmy w nierankingowe jak opętani. Co parę wyścigów dołączał ktoś nowy (o ile był slot), ktoś się żegnał, a host nieraz miał po 400, 500 i więcej punktów. :-)
    Ostatnio zmieniony 09 cze 2018, 8:39 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 09 cze 2018, 21:11

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 09 cze 2018, 21:11 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Courius » 10 cze 2018, 9:51

    Fajnie, że poruszyłeś temat konfliktów pomiędzy graczami na NM i HC, ten temat zawsze był dosyć śliski w świecie TDU.

    Chcąc coś dodać od siebie, jako osoby-gracza, która po odblokowaniu "Mistrza" został już na hardcorze, to na początku muszę zaznaczyć, iż osobiście nigdy nie uważałem graczy normalmode za gorszych od tych na hardcorze. Jednakże jakoś tak się już utarło, że obie grupy graczy rzadko ze sobą grały... tak, zawiniły tutaj chyba faktycznie konflikty, spowodowane tym, że obie grupy nie potrafiły siebie zrozumieć. I chyba nigdy nie mieliśmy (my na HC) żalu o to, że ktoś taki był szybszy, bo różnice prędkości w zakrętach wynikały z większej przyczepności na normalu, choć z czasem te różnice topniały w freeroamie, ale tego, że - uwierzcie - zdecydowana większość graczy na normalu, która szwędała się po mapie nie znała savoir vivre, ot tak po prostu. Nie było nic bardziej wkurzającego od gościa na normalmodzie, który dołączał do naszej sesji (HC) i nawet nie kwapił się przywitać, po czym zaczął ją rozwalać, spychając, blokując i wciskając się wszystkim przed "maskę". Typowe neo-dzieci, które nie miały przypisanego hamulca na klawiaturze, ani nie posiadały nawet malutkiego rozumku. I choć niby to była tylko gra, to takie zachowania strasznie psuły immersję z naszej ukochanej gry.

    Cieszę się jednak, że podczas jazd na HC towarzyszyli nam również Ci normalni gracze. RafkeGdynia, Tomasz2012 i wielu innych, którzy po prostu potrafili jeździć i byli spoko gośćmi. :)
    Ostatnio zmieniony 10 cze 2018, 9:56 przez Courius, łącznie zmieniany 4 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Gruszmen » 10 cze 2018, 12:15

    Mimo, że nie byłem zwolennikiem trybu HC to zdarzały się dni, w których starałem się okiełznać tryb HC i
    nauczyć się jako tako driftować. Wtedy natrafiłem na latającego bokiem RafkeGdynia w północno-wschodniej części wyspy, tam gdzie droga przypominała bałwana a w później na O'ahu Raceway.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 10 cze 2018, 22:35

    Dzięki za komentarze !!
    Co do zgrzytów między HC a NM to nie da się ukryć, że takowe istniały. Ale była też druga strona medalu, o czym traktują akapity poświęcone jazdom z Bromem.

    Pora na coś bliskiego każdemu połykaczowi kilometrów, czyli..

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 10 cze 2018, 22:35 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 11 cze 2018, 21:15

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 11 cze 2018, 21:15 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 12 cze 2018, 20:32

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, 20:32 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Courius » 12 cze 2018, 23:57

    Siemkins pisze:Qr Bbposttraktują akapity poświęcone jazdom z Bromem.

    Tak a propos, to ja również miałem swojego "Broma", o ile rozumiesz o co mi chodzi. To był taki kompan podróży, z którym wrażenia z jazdy mocno różniły się, od tych z pozostałymi graczami.

    Tarantul1234, bo taki miał nick mój "Brom", był typowym ruskiem, który samotnie przemierzał wirtualne Hawaje. W ogóle nie znał języka angielskiego i jeździł tylko czarnym S7. Spotkałem go przypadkowo i choć było to w czasach gimnazjalnych, to stan licznika w moim S7 Twin Turbo wskazywał już dumne 7000 kilometrów. Teraz wiem, że to kicha, ale wtedy uważałem siebie za szybkiego gracza, który pobłażliwym okiem patrzył na oferowane przez forumowiczów na tdu.com.pl pojazdy, z pokaźnymi - ich zdaniem - przebiegami w okolicy 1000 kilometrów. :crazy: Myślałem, że skoro przejechałem już tyle kilometrów, to jestem całkiem zajebistym kierowcą, że szybka jazda i drifting to dla mnie chleb powszedni, więc gdy minąłem się przypadkowo na drodze z jadącym znad przeciwka czarnym S7 Tarantula, to po prostu bez zastanowienia zawinąłem na ręcznym i popędziłem za czarnym punktem na ekranie. Jakim zaskoczeniem dla mnie było to, że nie byłem w stanie dojść gracza, który - podobnie jak ja - jechał na HC. Zdenerwowany obrotem spraw teleportowałem się za nim, śledząc go na mapie i próbując w ten sposób zniwelować różnicę, ale nie miałem szans. Jedno płynne złożenie się w ultra szybki powerslide przy ponad 300km/h i już byłem poza działaniem jego tunelu aerodynamicznego. Rozgorączkowany odpuściłem próby pościgu za Tarantulem i wyłączyłem grę, ale nie minęło parę dni, a nasze drogi znowu się skrzyżowały. Całkowicie przypadkowo połączyło mnie z Tarantulem, gdy stałem gdzieś na parkingu i tym razem ponownie podjąłem próbę pościgu za nim. Krótkie "Hi" z mojej strony i głucha cisza z drugiej... pomyślałem sobie wówczas, że to jakiś gbur (jeszczenie wiedziałem, że Tarantul nie potrafi się porozumiewać po angielsku), ale jego samochód zwolnił i pozwolił mi zniwelować dystans pomiędzy nami, chwilę później już jechałem z nim, choć lepiej pasowałoby tutaj określenie, że jechałem za nim. :D

    Tak zaczęła się moja przygoda z Tarantulem, który - wierzcie mi, bądź nie - nauczył mnie naprawdę szybko pomykać S7 Twin Turbo w TDU. Teraz po latach stwierdzam, że był moim mentorem w zakresie szybkiej jazdy S7 Twin Turbo na HC. Dlaczego? Ponieważ jeździł TYLKO S7 i nasze "wspólne" jazdy zazwyczaj opierały się głównie na zapier******* we dwójkę . Krótkie "Hi" na powitanie i "bye" na pożegnanie. Pomiędzy tymi dwoma słowami praktycznie nigdy nie odpalaliśmy czatu. Nie było przerw na kawę, piwo, wyskoczenie do sklepu, albo jointa. On jechał pierwszy, a ja starałem się za nim utrzymać, co na początku oczywiście mi nie wychodziło. Tarantul chyba nigdy nie patrzył do tyłu i jeśli popełniłem za dużo błędów na drodze, to uciekał mi z pola widzenia. Czy czekał na mnie? Nie, znaczy tak... doganiałem go wtedy, gdy musiał pójść się odlać, albo po 100km stwierdził, że gdzieś mnie zgubił. :lol: Przyznam się szczerze, tak bez zmyślania, że dopiero po przejechaniu, no tak z 15 tysięcy kilometrów w sesji goniąc za Tarantulem byłem na tyle dobry, aby móc się za nim utrzymać. Gość był niesamowity, to jak panował nad maszyną było obłędne, prawie nigdy nie popełniał błędów, lawirował pomiędzy trafficami jakby stały w miejscu i to używając kierownicy Logitech G25(!), punkty wejścia i wyjścia z zakrętu miał idealnie opanowane, kontrolę gazu miał wręcz dla mnie niepojętą. Zero zbędnego dymienia i driftu na pokaz, szybkie złożenie się w powerslide'a, wyczekanie odpowiedniego momentu i natychmiastowe odpalenie elektrowni atomowej na dupie. Wiemy jaki był S7, parę sekund i już przeganiałeś latające samoloty po mapie. Tarantul też latał, oj latał i to bardzo wysoko, był na innym poziomie, mimo że nie potrafił driftować, ot co - wolał szybką jazdę. Niewielu graczy w TDU potrafiło opanować ten samochód i ekstremalnie szybką jazdę w 100%, nawet na NM... tym dumniej się czułem, gdy po pewnym czasie zacząłem przeganiać swojego mistrza. Pozycje się zamieniły i nasze wspólne jazdy już nie polegały na tym, że to ja starałem się go gonić, tylko to on mi siedział na zderzaku. To było dla mnie "coś", gdy do sesji podpinali gracze na NM, ale nie byli w stanie dotrzymać nam kroku. Najzwyczajniej po paru minutach rozłączali się z sesji, czasami bez słowa, czasami oskarżając nas o używanie zewnętrznych wspomagaczy. I to nie jest tak, że dogoniliśmy tych na NM, bo w warunkach klinicznych typu wyścig i próba czasowa zostalibyśmy z pewnością pokonani, ale podczas swobodnej jazdy i przy sprzyjających warunkach tzn. w miarę równa droga, bez ostrych nawrotów byliśmy w stanie z Tarantulem zmusić szybkich graczy na NM do naciśnięcia na pedał gazu, o ile oczywiście chcieli z nami jeździć.

    Miło wspominam gościa i żałuję, że urwał się kontakt. Choć na początku był raczej typem samotnika i wolał jeździć szybko, ale sam, aniżeli wolno w grupie, to pod koniec, gdy TDU dogorywało trochę się zmienił i zaczął jeździć w ekipie graczy, z którymi niegdyś się trzymałem. Potem gdzieś znikł, gdy z TDU było już bardzo źle, a że nigdy nie miał xfire, więc przepadł w czeluściach internetu.

    W świecie TDU było wielu graczy. Byli Ci, którzy preferowali jazdę na NM i Ci na HC. Byli zwolennicy spokojnych cruisingów i Ci, którzy spędzali całe dnie w wyścigach. Byli drifterzy i po prostu zwykli gracze. Niektórzy z nich byli najlepsi w swoim fachu, a z niektórymi po prostu dobrze się jeździło. Jeżeli chodzi o Tarantula1234, to z całym przekonaniem stwierdzam, że był w ścisłej czołówce wymiataczy w S7 Twin Turbo na HC. Po prostu był kozakiem.

    edit/
    sry za offtop, tak mnie jakoś naszło przez Twoją książkę.
    Ostatnio zmieniony 12 cze 2018, 23:57 przez Courius, łącznie zmieniany 5 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 13 cze 2018, 6:58

    To jak najbardziej ontop :) Dzięki za refleksje.
    Dokładnie to miałem na myśli pisząc, że być może każdy miał swojego Broma. Ja mogłem opisać tylko jednego, co nie zmienia faktu, że byli inni. Musieli być :-)
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 13 cze 2018, 22:08

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 13 cze 2018, 22:08 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 14 cze 2018, 20:20

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 14 cze 2018, 20:20 przez Siemkins, łącznie zmieniany 1 raz.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: jedlin12 » 14 cze 2018, 21:05

    Z innymi pojazdami z ruchu to zapamiętałem głównie fakt, że czasami zdarzały się te niewidzialne egzemplarze, które mocno potrafiły zaburzyć flow. Podobnie było z policją i mało rzeczy było równie irytujące, co nagłe zatrzymanie przez niewidzialnego funkcjonariusza. Ponadto też czasami się zdarzało, że zatrzymywały się w miejscu i błyskawicznie zmieniały pas ruchu. Podobno to wynikało z wyrabianiem za dużej ilości klatek.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Jestem graczem - historia TDU okiem Siemkinsa

    autor: Siemkins » 14 cze 2018, 21:14

    Ghosty często się pojawiały jak wbijał ktoś do sesji, co miał pousuwane trafiki, a potem oddalał się na kilkaset lub więcej metrów. Pisałem o tym parę rozdziałów wcześniej.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Odpowiedz Posty: 159

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Przejdź do