I. Zasady ogólne
1. Zdjęcie musi być zrobione przez osobę, która to zdjęcie zgłosiła do konkursu. Przysłanie zdjęcia innego niż autorskie skutkować będzie dyskwalifikacją zgłaszającego.
2. Zdjęcia muszą być zgodne z tematem danej serii. Jeśli czyjeś zgłoszenie nie spełnia tego punktu, nie zostanie dopuszczone do głosowania.
3. Edycja graficzna zdjęcia ogranicza się wyłącznie do zmiany jasności, kontrastu, nasycenia kolorów i dodania ramki lub winietowania. Dopuszcza się stosowanie wheelpsinu (w TDU2 jest wbudowany, w TDU1 można dodać samemu).
4. Jeżeli autor jakiegoś zdjęcia uważa, że zrobił zdjęcie zgodne z zasadami/tematem, a mimo to zdjęcie nie jest dopuszczone do głosowania, ma 24 godziny od rozpoczęcia głosowania na wysłanie PW do prowadzącego konkurs w danym tygodniu i wyjaśnienie całej sprawy.
5. Jeżeli w dogrywce zdjęcia mają tyle samo głosów (czyli znów jest remis) wygrywają one edycję i trafiają do działu "Zwycięzcy Konkursów" na głównej stronie. W następnej edycji obowiązują tematy od wszystkich zwycięzców, a zgłaszający zdjęcie jest zobowiązany zastosować się do co najmniej jednego z nich.
6. Łamanie regulaminu konkursu będzie skutkowało odsunięciem od uczestnictwa.
II. Zabrania się
1. Zgłaszania opublikowanych już zdjęć na innych portalach (zdjęcia z działu z własną twórczością są dopuszczane).
2. Głosowania na swoje zdjęcie.
3. Wysyłania zdjęć, które nie pochodzą z TDU lub TDU2.
4. Nakłaniania innych osób, aby zagłosowali na dane zdjęcie.
5. Retuszowania zgłaszanych zdjęć bardziej niż pozwala na to pkt 3 zasad ogólnych.
III. Technikalia
1. Czas na zgłoszenie zdjęcia wynosi do 7 dni (nie dłużej niż do 21 w niedzielę licząc od poniedziałku).
2. Czas na głosowanie wynosi do 6 dni (nie dłużej niż do 21 w sobotę).
3. Jeśli dwa lub więcej zdjęć ma taką samą liczbę głosów przeprowadzana jest dogrywka, która trwa jeden dzień (nie dłużej niż do 21 w niedzielę).
4. Wybrane zdjęcie sprowadź do rozdzielczości max 800 na 800 (szer. x wys.) wybraną metodą i programem. Prosimy nie wysyłać zdjęć za pomocą iv.pl, ponieważ już po kilku miesiącach zdjęcia znikają i zostaje samo logo hostingu. Jest to bardzo irytujące, gdy wchodzisz w stare wątki ze zdjęciami, a tam tylko logo iv.pl.
5. Przesyłane zdjęcia powinny być w formacie .jpg, choć nie jest to wymóg konieczny.
Rozszerzono brzmienie punktów I.3. oraz III.4 dnia 20 grudnia 2011.
Zmieniono brzmienie punktu II. 1. dnia 8 stycznia 2012.
Usunięto p. II pkt 2. "Prezentowania zdjęcia na forum Społeczności przed zakończeniem głosowania." (13.01.12).
Zmieniono p. III pkt 4 dot. rozmiarów nadsyłanych zdjęć z 680x777na 800x800 (27.01.12).
Administrator Społeczności tdunlimited2.pl