FrogsterPL pisze:Taki tylko luźny komentarz: ja wiem, że Ford to koncern amerykański, ale nie powiedziałbym, żeby Escort RS miał cokolwiek wspólnego z amerykańską motoryzacją
Chyba nawet nie był tam dopuszczony do ruchu w chwili, gdy oferowano go w Europie, choć mogę się mylić
Ale cieszę się, że w tej rundzie jest 914/6, przyjemnie się tym jeździ.
Przyznaję, 914 było zaskakująco zrywne, choć hamulce to ma mocno takie sobie, takie przynajmniej mam odczucie.
Fajnie, że udało się wygrać te zawody, choć włożyłem w to mniej wysiłku niż się spodziewałem. Konkurencyjność jakby mniejsza niż w DrivecenterCMRally Kluczem do wygrania całego cyklu będzie powtarzalność, nawet jeśli przejedziesz z marnym czasem, to wciąż dostaniesz jakieś punkty. Tutaj nawet najsłabszy Michau wzbogacił się o jakże cenne 6 oczek.
Boje się Sebastian, że skoro chcesz to rozłożyć na ponad dwa lata. Myślę, że to jest za długo i sporo osób zacznie się stopniowo wykruszać. Lepiej byś zrobił jakbyś skrócił nieco zawody do 52 rund, czyli pełnego roku. Nie wykorzystasz wtedy co prawda wszystkich tras, ale mniejsza szansa będzie, że w przedostatniej fazie zawodów będzie posucha. Już teraz wystartowało zaledwie pięciu zawodników w porównaniu do poprzednich siedmiu, ale pożyjemy zobaczymy, może to tylko chwilowe obniżenie trendu.
„Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa