No miały być w sobotę, a są w środę. Ale są
Audi Sport Quattro - Przyjemna w prowadzeniu rajdówka (A klasa).
Co prawda w S1 używam Gallardo, to i tak, jak na RWD Corvette z dodatkowym dociskiem prowadzi się jak po sznurku
B klasowe Rally zrobione początkowo na zawody społeczności. Świetne prowadzenie, ale braki mocy odczuwalne na szybszych trasach
RS200 S1. Potwór o mocy ponad 500 KW, ale po V maxie tego nie czuć
Raczej ciekawostka, bo w prowadzeniu raczej przypomina barkę, ale za to jest to coś kompletnie innego niż u reszty. Podłubane V10 TDI daje 400 KW i ponad 1300 Nm momentu obrotowego, a biegi trzeba zmienić, jak tylko zahaczy obrotomierz o czerwone pole. Jedyna rajdówka A Klasy którą pojechałem ponad 300 Km/h, choć w ogólnym rozrachunku Range Rover lepszy
Porsche 918. Diablo szybkie, diablo stabilne. Klasa S2. Jakby prowadzić bolid F1. Obecnie rywalizuje z Elise GT1 z napędem na 4 koła
A oto efekt początkowych prób udostępnienia zdjęcia Porsche 918. Nie wiem gdzie wykrył coś filtr językowy, jak pole do opisu było puste...
„Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa