Odpowiedz Posty: 127
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje
  • Awatar użytkownika
    HubertGT
    Posty: 161
    Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:38
    Reputacja: 1
    Imię: Hubert
    Samochód: 2001 Audi A3 8L
    Polubił: 316
    Otrzymanych polubień: 97
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: HubertGT » 23 paź 2018, 23:00

    Dziś wypuszczono kolejny update mający głównie na celu poprawę optymalizacji gry. Dodano także kreator tras oraz nową serię historii i wiele innych. Pełna lista zmian:

    Route Creator
    This update adds the Route Creator to Forza Horizon 4. Create custom routes of up to 40 miles from any Asphalt, Dirt or Cross-Country Event starting location. Draw the custom route by driving your car, and place checkpoints anywhere you want to. Blueprint Creator has been updated to allow you to use custom routes.

    New Horizon Story
    This update adds a new Horizon Story to Forza Horizon 4 called 'British Racing Green', which explores a century of cars built in Britain. Access the story in Broadway by reaching Level 50, and unlock a new quick chat phrase, a new unique clothing item, and the classic Bentley 8 Litre.

    Cross-Platform Fixes
    General stability and performance improvements.
    Multiple engine audio improvements based on community feedback.
    Added quit option in Quickplay Team Adventure after finishing an Adventure.
    Improvements to Force Feedback understeer effect
    Fix for progress loss on Forzathon Challenges.
    Fix for rewards not being awarded in Seasonal Championships and Trial events.
    Fix for blurring on the edges of a moving target car in Photo Mode.
    Fix to avoid early completion of Trial events and allow all events to be finished.
    Fix for VIP House reward exploit.
    Fix for reset system not placing the car correctly when changing season after an event.
    Improvements to free-roam Drivatar behaviour, when driving round tight corners
    Fix for calculation of team score in Horizon Stories Co-op sessions during time-based challenges.
    Fix for Forzathon Weekly Bonus not updating correctly in the UI.
    Fix for HDR brightness calibration screen.
    Fix for traffic cars not spawning sometimes after a Barn Find cinematic.
    Fix for displayed value of VIP house when VIP owned, but house not purchased.
    Fix for rotating wheels when car is stationary in Pause Menu, ForzaVista and Drone Mode.

    PC Fixes
    Fix for video options being lost when tweaking AMD GPU clock speeds.
    Increased quality of grass and tree procedurals at distance when Procedural Quality setting is set to Extreme.
    Fix for 'low streaming bandwidth' message on high spec PCs when GPU-limited.
    Fix for crash when changing audio devices whilst a video is playing.

    Xbox Fixes
    No Xbox-specific fixes.



    U mnie z działaniem gry po aktualizacji na wielki plus.
    Ostatnio zmieniony 23 paź 2018, 23:01 przez HubertGT, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: BeliarPL » 24 paź 2018, 18:56

    Jeszcze nie wiem jak po patchu ale za to samochody z paczki całkiem całkiem ciekawe :)

    Kod: Zaznacz cały

    October 26: 2018 Ford Mustang GT DeBerti Design
    October 26: 2012 Lamborghini Gallardo LP570-4 Spyder Performante
    November 2: 1991 Hoonigan Gymkhana 10 Ford Escort Cosworth Group A
    November 2: 1977 Hoonigan Gymkhana 10 Ford F-150 “Hoonitruck”
    November 9: 2018 Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio
    November 9: 2018 Can-Am Maverick X RS Turbo R
    November 16: 2010 Vauxhall Insignia VXR
    November 16: 2004 Vauxhall VX220 Turbo
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: KatanaDriver » 24 paź 2018, 23:26

    Kreator tras jest bardzo prymitywny i jest strasznie zabugowany.

    - Nie możesz wybrać punktu startowego innego niż te co są ustawione przez oficjalne trasy.
    - Trasę tworzysz jeżdżąc i stawiając punkty kontrolne
    - Jeżdżąc zostawiasz za sobą linię idealnego przejazdu
    - Trasa nie może być dłuższa niż 64 km
    - Możemy bardzo dokładnie ustawić warunki. Rodzaj wyścigu, porę roku, pora dnia, pogodę, jakie auta są dozwolone...
    - Punkty kontrolne można usuwać jedynie poprzez cofanie czasu... które jest ograniczone jak w normalnej jeździe. Cofając gra także liczy czas jak ustawialiśmy punkt kontrolny, więc jak długo przy nim siedzieliśmy, to nawet ostatniego nie damy rady usunąć. Przy dłuższych trasach to tworzy problem, bo jak chcemy usunąć większy kawałek, to musimy zaczynać od początku...
    - Nie da się usuwać punktów w środku trasy (patrz wyżej)
    - Nie da się modyfikować punktów
    - Jak się potoczy się trasę tą samą drogą, ale w przeciwnym kierunku, to gra myśli, że jedziemy w przeciwną stronę i nas cofa.
    - Nie da się umieszczać przedmiotów
    - Często jak przestaniemy umieszczać punkt i od razu cofniemy czas, to kamera się ciągle przybliża i oddala po cofnięciu aż nie zaczniemy ustawiać nowego punktu.


    Daleka droga tego edytora tras. Narazie da się coś z tego zrobić, ale do wygodnego tworzenia jeszcze daleko. Na razie to istna mordęga. ;)
  • Awatar użytkownika
    HubertGT
    Posty: 161
    Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:38
    Reputacja: 1
    Imię: Hubert
    Samochód: 2001 Audi A3 8L
    Polubił: 316
    Otrzymanych polubień: 97
    Kontakt:

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: HubertGT » 10 lis 2018, 23:56

    Mniej więcej tak będzie wyglądać pierwsze DLC

    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 10 lis 2018, 23:56 przez HubertGT, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 15 kwie 2019, 21:39

    https://gamerweb.pl/forza-street-gra-na ... a-mobilne/

    Według tego źródła (i nie tylko tego) miała wycieknąć nowa produkcja z serii. Ma się nazywać Forza Street i ma być na mobilnych urządzeniach dostępna.

    UPDATE

    phpBB [media]


    Forza Street [PC] - First 13 Minutes of Gameplay

    I jeśli ktoś się spodziewał jakieś ciekawej rozgrywki... To niech lepiej nie ogląda tego materiału. Tak naprawdę reskin Miami Street.
    Ostatnio zmieniony 15 kwie 2019, 21:36 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Fufen
    Posty: 1265
    Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:37
    Medale: 4
    Reputacja: 16
    Imię: Adrian
    Samochód: Subaru Impreza '04 WRX STI
    Nick w TDU2: Fufen
    uPlay: CM-Fufen
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Marklowice (SWD)
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Puchar Ferrari Endurance
    Polubił: 1530
    Otrzymanych polubień: 392

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: Fufen » 15 kwie 2019, 22:16

    Tak na szybko tylko zerknąłem, ale czy ta gra polega tylko na hamowaniu przed zakrętem i dodaniem gazu na wyjściu? :clap: :lol: :rotfl:
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: Courius » 16 kwie 2019, 0:01

    W sumie, to jak w Forzie Horizon 4 aka trainsimulator4. :lol:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 04 maja 2019, 14:35

    Obrazek

    Czba wykorzystać (prawie) darmowe 3 miechy

    Mam już przegrane ponad 10 godzin i czas na pierwsze wrażenia:

    - Model jazdy jest wspaniały. Jest owszem, dosyć zręcznościowy, ale przy tym wiarygodny i każde auto prowadzi się nieco inaczej. Co więcej, całkiem dobrze gra się na klawiaturze, mimo że mam wyłączone wszystkie asysty za wyjątkiem ABS-u.

    - Samochody... Jakby to określił Testoviron: Bogactwo część główna sk****syny! Do wyboru jest prawie 500 aut z różnych epok, mnóstwo marek. Tyle do objeżdżania, a co więcej nic nie stoi na przeszkodzie by Forda Anglie przerobić na torowe monstrum. Co więcej nawet nie przeszkadzają mi te koła fortuny z nagrodami, choć mam żal do elementów kosmetycznych, bo zmniejszają szansę na fajną nagrodę, a większość z nich jest totalnie cringe'owa

    - Model zniszczeń jest... meh. W jednych mniej meh (Esprit V8), a w niektórych mocniej (Audi TT), ale ogólne wrażenie za dobre nie jest, ale pisałem już o tym dużo).

    - Model rozgrywki jest bardzo otwarty. Dla mnie chyba nawet ciut za bardzo. Każdy event można dostosować do własnych potrzeb i w tym wszystkim trochę jest zatracony cel, ale tylko trochę, bo rzeczy do robienia jest sporo. Podobnie jak rodzajów wyścigów: Po drogach i bezdrożach. Chociaż z drugiej strony nie wiem co ludzie widzą w wyścigach z pociągiem, czy poduszkowcem, skoro odnoszę wrażenie, że są one w całości oskryptowane

    - Ciekawy jest zabieg z porami roku i to rzeczywiście wprowadza sporo kolorytu. Do pełni szczęścia brakowałoby jedynie zastąpienia następujących po sobie pór roku jakimś wirtualnym kalendarzem, gdzie rok powiedzmy, że by trwał, dajmy na to, miesiąc

    - Po The Crew mapa faktycznie wydaje się być dosyć klaustrofobiczna. Przejażdżka z początku kampanii The Crew spod Indianapolis do Nowego Jorku to jak w Forzie wprawa na drugi koniec mapy. No i nie ta różnorodność terenów, chociaż nie jest źle.

    - Bardzo rozbudowana lakiernia. Jest jeszcze lepiej niż w The Crew 2. Tworzenie malowań ułatwione dzięki większemu wyborowi czcionek, naklejek sponsorskich oraz obsłudze myszki.

    - Grafika bardzo ładna. Modele aut chyba bardziej szczegółowe niż w The Crew 2

    - Muzyka mniej więcej ten sam poziom co TC2, choć muszę przyznać, że motyw główny jest genialny. Ma w sobie coś takiego relaksującego.

    I to tyle. Czy mój zachwyt zostanie podtrzymany? Zobaczymy.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2019, 14:35 przez jedlin12, łącznie zmieniany 2 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: KatanaDriver » 04 maja 2019, 16:47

    jedlin12 pisze:Qr Bbpost

    Czba wykorzystać (prawie) darmowe 3 miechy

    Mam już przegrane ponad 10 godzin i czas na pierwsze wrażenia: ...


    Jako, że jeszcze nie przegrałeś tyle, objaśnię jak to wygląda na postawie twoich podpunktów.

    - Model jazdy jest sportowany z Motorsporta, ale uproszczony wyłącznie za pomocą większej przyczepności opon i większej sile docisku aerodynamicznego. Więc fizyka jest dalej zaawansowana, ale przy tym mniej wymagająca. Kliknij literkę "T" na klawiaturze, by się o tym przekonać.

    - Modeli aut jest aktualnie lekko ponad 600, niestety ok. 100 z nich jest nie do kupienia w salonie, a jedyna szansa na zdobycie je, to losowania, zadania sezonowe oraz dom aukcyjny. Pełna lista tutaj:https://www.kudosprime.com/fh4/carlist.php

    - Wizualnie jest straszna lipa. Zderzaki nawet nie odpadają, Co najwyżej lusterka i spoiler. Mechanicznie jest dużo lepiej. Ponownie jest tak samo jak w Motorsporcie, więc można dość łatwo zabić auto.

    - Dla wielu zbyt otwarty. Ludzie są leniwi i lubią mieć wszystko na tacy. Horizon idzie w trochę inną drogę. Zamiast liniowej kariery idzie w stronę pełnej otwartości i nie ograniczania nas niczym. Jesteśmy my, samochody i świat. Inaczej mówiąc - Horizon jest samochodowym sandboxem, który daje nam pełno narzędzi do zabawy, a my korzystając z nich, możemy cieszyć się autami w dowolny sposób. W przeciwieństwie innych gier, ta gra jest o autach i radości jaką dają.

    - Zapewne jesteś jeszcze na etapie prologu. Tak, prolog tutaj jest niesamowicie długi. Pierwszy "rok" w grze, ma za zadanie przedstawić jak wygląda rozgrywka. Po roku dostaniesz się do "Horizon Roster", czyli do właściwej rozgrywki, gdzie pora roku zmienia się raz w tygodniu. Na każdy sezon przypada playlista, gdzie są zadania i unikalne nagrody, nie do kupienia (nawet za prawdziwą kasę). Między wiosną i latem następuje następna seria, a z tym także duża aktualizacja, dodająca dużo nowości.

    - Kiedyś, zanim jeszcze było FH3, sądziłem że rozmiar ma duże znaczenie w ścigałkach. Teraz jestem zdania, że nie można przesadzać też w tą stronę jak zrobiło to TC. Rozmiar mapy w FH4, jest za mały to na pewno, ale plusem tego jest skupienie się na tym jak wygląda ten świat, a wygląda on na bardziej wiarygodny i naturalny. Świat w TC2 może i jest ogromny, ale widać na każdym kroku kompromisy. Same drogi wyglądają podobnie do siebie, albo jak z puzzli. W FH4 każda droga jest unikalna i niepowtarzalna. Niestety ze względu na gameplay, tutaj nie które drogi są strasznie szerokie. Moim zdaniem, jak by dzisiaj wyszło TDU3, trafiło by w punkt miedzy wielkością, a szczegółowością.

    Do reszty już nie będę się odnosić, bo nie ma co wyjaśniać. :)
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 04 maja 2019, 20:17

    KatanaDriver pisze:Qr Bbpost - Zapewne jesteś jeszcze na etapie prologu. Tak, prolog tutaj jest niesamowicie długi. Pierwszy "rok" w grze, ma za zadanie przedstawić jak wygląda rozgrywka. Po roku dostaniesz się do "Horizon Roster", czyli do właściwej rozgrywki, gdzie pora roku zmienia się raz w tygodniu. Na każdy sezon przypada playlista, gdzie są zadania i unikalne nagrody, nie do kupienia (nawet za prawdziwą kasę). Między wiosną i latem następuje następna seria, a z tym także duża aktualizacja, dodająca dużo nowości.


    Właściwie już minąłem prolog i już jestem w rozgrywce właściwej. Mi tylko chodzi o to, żeby nie było sztywnych pór roku, tylko rzeczywisty wirtualny kalendarz, stopniowa zmiana aury, zmiana pór nastawania świtu i zmierzchu.

    KatanaDriver pisze:Qr Bbpost - Modeli aut jest aktualnie lekko ponad 600, niestety ok. 100 z nich jest nie do kupienia w salonie, a jedyna szansa na zdobycie je, to losowania, zadania sezonowe oraz dom aukcyjny. Pełna lista tutaj:https://www.kudosprime.com/fh4/carlist.php


    Tutaj faktycznie wziąłem pod uwagę tylko z salonu, a raczej jak są podane samochody w anything goes

    KatanaDriver pisze:Qr Bbpost - Model jazdy jest sportowany z Motorsporta, ale uproszczony wyłącznie za pomocą większej przyczepności opon i większej sile docisku aerodynamicznego. Więc fizyka jest dalej zaawansowana, ale przy tym mniej wymagająca. Kliknij literkę "T" na klawiaturze, by się o tym przekonać.


    Widziałem. Dane są bardzo podobne do tych co były w Forzie Apex.

    KatanaDriver pisze:Qr Bbpost - Kiedyś, zanim jeszcze było FH3, sądziłem że rozmiar ma duże znaczenie w ścigałkach. Teraz jestem zdania, że nie można przesadzać też w tą stronę jak zrobiło to TC. Rozmiar mapy w FH4, jest za mały to na pewno, ale plusem tego jest skupienie się na tym jak wygląda ten świat, a wygląda on na bardziej wiarygodny i naturalny. Świat w TC2 może i jest ogromny, ale widać na każdym kroku kompromisy. Same drogi wyglądają podobnie do siebie, albo jak z puzzli. W FH4 każda droga jest unikalna i niepowtarzalna. Niestety ze względu na gameplay, tutaj nie które drogi są strasznie szerokie. Moim zdaniem, jak by dzisiaj wyszło TDU3, trafiło by w punkt miedzy wielkością, a szczegółowością.


    Widzisz, ale sam przyznałeś, że jesteś odrobinę innym typem gracza niż inni, toteż tobie to aż tak nie przeszkadza. Jakoś nie odniosłem wrażenia sztuczności świata The Crew. Zwłaszcza jedynki, bo dwójka faktycznie w pewnych miejscach wygląda tak sobie. W Forzie może i drogi są różnorodne, tylko cholera nie jest ich zbyt wiele i tutaj odnoszę wrażenie, że jestem wciąż w prawie tym samym miejscu. W sumie to ty samo mówisz o The Crew.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: BeliarPL » 05 maja 2019, 11:58

    Mi rozmiar świata właśnie zabił chęć do gry. W 5 minut z jednego końca na drugi? To w underground było już dalej ;) Swoją drogą ciekawe co piszesz, ale w ogóle nie odnoszę wrażenia w TC, że wszystko jest takie same. W prawdziwym świecie drogi także są bardzo podobne do siebie ;) Dopiero jak zmienia się całkowicie otoczenie można odczuć, że jest się w innym miejscu i wydaje mi się, że dokładnie taka sama imersja została zachowana w TC ;) Po prostu świat jest mega realistyczny i można się wczuć. W FH wydaje mi się jakbym jeździł resorakami po dywanie, trzy mrugnięcia oczami i znowu to samo miejsce...
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 08 maja 2019, 22:55

    https://www.windowscentral.com/forza-horizon-4-update-9

    Jeśli pozostali jeszcze jacyś ludzie, którzy grają w FH4 to pojawiły się pewne usprawnienia w dziedzinie PvP. Walldriving oraz obijanie się o ściany będzie skutkować odcięciem mocy, zaś jeśli wjedzie się zbyt szybko w jakiegoś człowieka to nagle ,,staje się'' duchem. Czyni to rozgrywkę nieco przyjemniejszą i mniej kontaktową.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • m571
    Posty: 3
    Rejestracja: 03 mar 2016, 7:50
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: m571

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: m571 » 09 maja 2019, 11:54

    gram w FH4, ale nie mam Live Gold-a, więc nie jestem dostępny on-line.
    Wczorajsza aktualka przyniosła błąd, który wyzerował perki w samochodach. Mam nadzieję, że jakoś to naprawią.

    https://forums.forzamotorsport.net/turn ... ll-it.aspx
  • sebishi
    Posty: 7
    Rejestracja: 12 maja 2019, 17:18
    Reputacja: 0

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: sebishi » 12 maja 2019, 17:28

    Ostatnio grajac w wyscigu offroad zauwazylem mini cuntryman bral udzial w wyscigu a w salonie ani na aukcjach go nie ma. Wie ktos o co kaman?

    Wysłane z mojego H8266 przy użyciu Tapatalka
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1486
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 23
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Pisanie
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 771
    Otrzymanych polubień: 928

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 12 maja 2019, 18:03

    W ostatniej aktualizacji dodano kilka Mini. Jeśli się nie mylę to jest ono nagrodą w playliście sezonowej.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
Odpowiedz Posty: 127
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Przejdź do