dziękuję , dziękuję
.... <<żart
we względnie dobrym wyniku są tylko dwie moje zasługi .. nie rozbijam się o barierki i ukończyłem wiele ,wiele, wiele zawodów , zbierając części , które robią różnicę
a różnicą jest mnożnik .. x155
punkty 4136 (+coś tam w końcówce) nie odbiegają specjalnie od wyniku gracza , którego film widziałem .. dodatkowo w osobistym rekordzie tych zawodów miałem więcej ( nie od niego ,od siebie samego )
tylko on ma x170
i wynik końcowy 750 tysiaków
i to chyba jest max .. i nie za bardzo wiem kiedy mi się uda takie coś poskładać , bo od jakiś 50 przejazdów
nie wpadła mi żadna część podnosząca mnożnik
i jeszcze jest druga statystyka "pasjonat" podnosząca mnożnik prędkości
lecz po pierwsze nie jest ona moim zdaniem aż tak istotna jak mnożnik punktów (śliski) ,a po drugie złożyć obie na maxa to chyba w moim przypadku nieosiągalne
już prędzej dobiję do ikona9999
akurat ja nie jestem fanem grzebania w tych częściach i wybierania naj naj .. ale do w miarę fajnych wyników w drifcie to mus
nie największe ,a te co mają najwięcej opcji "śliski"
co do 4 biegu i focusa ..
na 3 i 5 biegu robię podobne wyniki .. na 3 często "gaśnie" na 5 często zalicza obcierki
najlepiej byłoby zmieniać w trakcie jazdy ale to za dużo czynności naraz jak dla mnie
przetestowałem 16 z 21 aut do driftu na tych samych częściach i mi "najłatwiej" Focusem i RX7
są niemal identyczne w prowadzeniu i robią porównywalne wyniki
Focus był minimalnie lepszy ( dla mnie ) i w jedynce wiecznie Mazda i tu też większość ją preferuję
to jakoś na przekór wypadło na Forda
osobiście bym chciał aby mi się tak jeździło Nissanem 370Z Nismo .. ale niestety nie nada
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.