Odpowiedz Posty: 102
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
The Crew 2 - temat zbiorczy
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6433
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 44
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3561
    Otrzymanych polubień: 1832

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: Courius » 04 sty 2019, 0:46

    Zastanawiałem się nad tematem, który miałby wytłumaczyć te wszystkie suwaczki w grze. Niestety im dłużej nad tym myślę, tym bardziej odnoszę wrażenie, że mija się to z celem. Niektóre ustawienia są kompletnie bez sensu, a mimo to działają... I do tego te zakłócenia w odbiorze z powodu używanego kontrolera. Eh...

    Tymczasem pogmerałem trochę w ustawieniach Forda Raptora w specyfikacji Raid i jestem zaskoczony efektami. Zaczął prowadzić się całkiem znośnie do tego stopnia, że postanowiłem nagrać krótki pokaz tego, co umożliwiają suwaczki w tej grze.
    test1
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 04 sty 2019, 0:47 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • maciuk
    Posty: 117
    Rejestracja: 13 lip 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    :
    Przysucha 2018
    Otrzymanych polubień: 53

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: maciuk » 04 sty 2019, 9:05

    Tutaj jest wszystko wytłumaczone nie tylko dla aut. Niestety, nie wszystko działa, tak jak powinno to działać w teorii - przynajmniej tak mi się wydaję :), ale ostatnio nie mam czasu nad tym posiedzieć. ZBliża się weekend, to troszkę posiedzę.

    Najpierw link do źródła: www.reddit.com/r/The_Crew/comments/8vam ... explained/

    Teraz treść post'a:

    Posted byu/Xionergy
    The Crew6 months ago
    Resource: Pro Settings Explained
    Discussion
    Guide is a work in progress

    Ground
    Global

    Traction Control - Limits wheel spin under throttle. Less - allows the tires to lose grip more frequently.

    ABS - Allows the tire to rotate under hard breaking. Full + will simulate you pressing/depressing the brake pedal. Makes it so you can somewhat steer while fully on the brakes.

    ESP - Reduces the cars power in order to gain traction. Think of it like traction control but at the ECU level. More + will limit power on the car in order to maintain traction. End feel is car is slower in corners but less likely to slide.

    Slide Help - Counter-steering in drifting. More + helps with maintaining a slide and transitioning into a new one. With less you can transition drifts much faster but greater chance is a *180.

    Specific

    Aero Distribution - Side of the car airflow is pushing down. Different uses here. Less in the front will cause understeer.

    Diff Distrib - AWD Cars Which side of the car will have the most power. More + to the rear allows for oversteering.

    Gearbox - Gear Ratio. More + will give you more top speed but reduced acceleration. Less - Will have you slapping through gears quicker but reduces top speed.

    Tire Grip Front/Rear - Sticky Tires. Play around with these sliders. Reduced front produces understeer. Reduced rear produces oversteer.

    Brake Power - Pressure of the pads on the rotor. More + will slow the car down faster but also has a higher chance of locking up the brakes.

    Brake Balance - Ratio of front to rear pad pressure. More to the front will cause understeer during braking.

    Susp Comp Front/Rear - Upwards travel of the wheel over a bump. More + is stiffer. Higher it is the more likely you will lose initial traction over a bump. Good for TC where there are few bumps.

    Susp Reb Front/Rear - Downwards travel the wheel after a bump. Less - will cause the vehicle to be floaty. More + will make the car settle faster.

    Susp Geom Camber Front/Rear - Vertical alignment of the wheel to the body of the vehile. Less - results in the top of the wheel more towards the body. More + is the opposite, bottom of the wheel towards the car. Generally, a little less will give you more traction in the corners but less on the straights.

    ARB Front/Rear - Anti-Roll Bar. More + allows less body roll. This stiffens the car. Less - will allow the weight transfer but also reduces the reaction to the turn. These can also be used to induce over/under steer.

    Water
    Global

    Drift Assist - TBD

    Specific

    Weight Distribution - Front to Back leaning. Acts very much like holding forward or backwards on the stick. More + is weight on the front. Reduces top speed but gains control.

    Rudder Angle - Surface area of the rudder in a turn. More + will allow you to turn much faster at the cost of speed.

    Braking Power - How quickly you can slow down. More + allows you to stop faster.

    Buoyancy - How floaty floaty you are. More + will give the boat more surface area above the water.

    Hull Friction - Resistance of the water to the boat. Less - allows for some sweet water drifting.

    Trim Tabs - Tabs that trim? More + allows quicker transition between left and right turns but at reduced speed.

    Air
    Global

    Auto Climb Control - Keeps you sober. On maintains altitude if level. Off you will start dropping altitude until you have to con-air in Las Vegas.

    Knife Flight Assist - Pulls a knife out in a gunfight. While on in the knife fight, it will counter control the rudder to help maintain your level. If left off, you will be defenseless and have to use your teeth.

    Automatic Landing Gear - Where landing meets gear. Left on, gear will come out on its own near the ground. Pro mode will have it off, allows for more speed closer to the ground if you do not intend to land.

    Ground Cushion - Mother nature's pillow. Rate at which plane pitches up when near the ground. Less - reduces the distance to the ground. -Contribution by miljon3

    Ground Effect - Sweet body kits. - The lift produced by real-world phenomena when flying close to the ground. Less - reduces this already slight effect. -Contribution by zhpete

    Specific

    Plane Reactivity - Sensitivity of the Control Stick. Less - reduces how quickly the plane adjusts to your control. More + makes it snappy.

    Stall - Threshold at which you lost control. Reducing gains speeds but at the cost of possibly not being able to control your plan. Suggest reducing until you can still performs tricks or turns. Increase if stalling.

    Wings Dihedral Angle - *How perpendicular the wings are to the fuselage. * Haven't been able to determine a visual difference in game but stats indicate that more + gives you better roll rates.

    Yaw Briskness - Rudder effectiveness. Less - reduces how much your plane will "drift".

    Pitch Briskness - The up/down efficiency of the African Swallow. Less - Reduces the rate at which you fall and rise.

    Roll Briskness - Do a barrel roll, but slower. - Less - slows down how fast you roll the plane.

    Stabilizer Incidence - Rear wing/stabilizer perpendicularness to the rest of the plane. More + will cause your plane to constantly reduce altitude.

    Wings Incidence - Rate at which you hit birds. - More + will cause your plane to constantly increase altitude. Please let me know if you have any contributions or see any mistakes. Will correct when possible. Thank you and have fun.

    Many cars, planes and boats were injured in the making of this guide.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2514
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Tośka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: wojtkiewicz89
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 510
    Otrzymanych polubień: 664

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: BeliarPL » 04 sty 2019, 12:11

    Kurde, jak tak znowu oglądam te filmiki z TC2... I to jak mi z otwartym światem i wolnością podobało się TC1... Zaczynam bardzo żałować, że kupiłem ostatnio FH4 w które już w ogóle nie gram (nawet jak próbowałem się z nią przeprosić to wytrwałem 40 minut i z nudów mnie głowa rozbolała... W kółko po tych samych drogach się jeździ... Bleee, ile można?! :mur: ) a nie właśnie TC2. :wtf:
  • Awatar użytkownika
    adamsky
    Posty: 263
    Rejestracja: 22 lis 2017, 11:18
    Reputacja: 4
    Polubił: 312
    Otrzymanych polubień: 177

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: adamsky » 04 sty 2019, 13:00

    No już przestań żałować, tylko kupuj TC2 i śmigamy ;-) Dla dorosłego pracującego człowieka to nie suma którą trzeba brać na raty :cool:
    And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
    ABRAHAM LINCOLN
  • maciuk
    Posty: 117
    Rejestracja: 13 lip 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    :
    Przysucha 2018
    Otrzymanych polubień: 53

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: maciuk » 04 sty 2019, 13:32

    Największym problemem w tych grach jest samotność.

    Mi się spodobało tc2 po tym jak dostałem dostęp do ustawień zaawansowanych. Na prawdę można zrobić z autami wszystko.

    Jak miałem kiedyś czas, to siadałem i rozwalałem problemy, jakie dana (w danych czasie) gra ma i robiłem ją na swoją modłę. Gdybym dostał tc2 czasach gdy graliśmy razem w Telcontarze, to pewnie bym przygotował settingsy do wszystkich aut, którymi znajomi jeżdżą i fajnie by nam się śmigało.

    Po drugie noszę się z odnowieniem starego projektu, który działa w dowolnej samochodówce - własną nakładką do gier samochodowych, gdzie polepszona by była komunikacja miedzy graczami, można by obsługiwać samochód poprzez włączanie świateł, kierunkowskazów, włączanie systemów trakcji itd... mam wrażenie, że twórcy gier nie mają pomysłów jak rozwiązać problem samotności w świecie - a ja mam ten problem rozwiązany i czekam na odpowiedni moment , aby go zrealizować. Na razie mam zrobiony system spalania benzyny we wszystkich autkach w tc1 Może wróce do TDU1, aby zrobić maksymalną funkcjonalność programu. Kolega zasugerował mi, aby pogadał ze steamem, aby program wpisać do białej księgi i jechać z tematem, tylko tego czasu i sił brak .....

    Tutaj macie Plik dla TC1:
    https://drive.google.com/file/d/1JzJb13 ... sp=sharing

    Chętnie posłucham opinii. Jeśli coś nie działa dajcie znać.
    Ostatnio zmieniony 04 sty 2019, 15:11 przez maciuk, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6433
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 44
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3561
    Otrzymanych polubień: 1832

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: Courius » 04 sty 2019, 14:15

    maciuk pisze:Qr Bbpost Tutaj jest wszystko wytłumaczone nie tylko dla aut. Niestety, nie wszystko działa, tak jak powinno to działać w teorii - przynajmniej tak mi się wydaję :), ale ostatnio nie mam czasu nad tym posiedzieć. ZBliża się weekend, to troszkę posiedzę.


    Mam właśnie identyczne wrażenie i właśnie z tego powodu nie zdecydowałem się jeszcze opublikować swojego tekstu. Są pewne ustawienia, które w teorii powinny zadziałać w sposób X, a działają w sposób kompletnie odwrotny, co z kolei prowadzi do tego, że niektóre kroki przy modyfikowaniu setupu są dosyć nieintuicyjne.

    Niby można jakoś to tłumaczyć zrecznosciowym charakterem gry, ale w takim razie taki poradnik chyba dla mnie nie ma sensu.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1204
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 20
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 677
    Otrzymanych polubień: 783

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: jedlin12 » 04 sty 2019, 17:56

    maciuk pisze:Qr Bbpost Po drugie noszę się z odnowieniem starego projektu, który działa w dowolnej samochodówce - własną nakładką do gier samochodowych, gdzie polepszona by była komunikacja miedzy graczami, można by obsługiwać samochód poprzez włączanie świateł, kierunkowskazów, włączanie systemów trakcji itd... mam wrażenie, że twórcy gier nie mają pomysłów jak rozwiązać problem samotności w świecie - a ja mam ten problem rozwiązany i czekam na odpowiedni moment , aby go zrealizować. Na razie mam zrobiony system spalania benzyny we wszystkich autkach w tc1 Może wróce do TDU1, aby zrobić maksymalną funkcjonalność programu. Kolega zasugerował mi, aby pogadał ze steamem, aby program wpisać do białej księgi i jechać z tematem, tylko tego czasu i sił brak .....


    Masz na myśli The Crew 1? Jak to w takim razie działa, skoro gra wymaga stałego połączenia z siecią? Nie wiążą się z tym żadne potencjalne nieprzyjemności? Mówisz coś o steamie, a co z Uplayem?
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • maciuk
    Posty: 117
    Rejestracja: 13 lip 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    :
    Przysucha 2018
    Otrzymanych polubień: 53

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: maciuk » 05 sty 2019, 13:23

    To nie nadpisuje żadnych informacji w grze. Program tylko robi nakładkę.
    Ja z tym jeżdżę od roku i jakoś nikt mi nic nie odłączył.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6433
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 44
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3561
    Otrzymanych polubień: 1832

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: Courius » 06 sty 2019, 2:35

    Dokonałem jeszcze parę zmian w setupie i nagrałem kolejne filmiki dla porównania. Trasa na pierwszym ta sama, bo mi się podoba. :lol: Pod koniec wyjeżdżam na asfalt, także gdyby ktoś był ciekawy...
    Ukryty tekst:
    Courius pisze:test1
    phpBB [media]

    Next boring vidyeo...
    phpBB [media]

    Można nawet polecieć przez rondo bokiem.
    kansei dorifto
    phpBB [media]


    Próbowałem pogrzebać w Gulii. Poluzowałem jej trochę cugle, ale dalej nie chce mi chodzić bokami w stylu rajdowego Raptora. Mam podejrzenie, że winą jest napęd tylko na tył i fizyka opon, ale to sprawdzę w niedalekiej przyszłości.
    Ostatnio zmieniony 06 sty 2019, 2:44 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • maciuk
    Posty: 117
    Rejestracja: 13 lip 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    :
    Przysucha 2018
    Otrzymanych polubień: 53

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: maciuk » 06 sty 2019, 13:08

    Ja to mam problem, bo tak robie setupy, ze wszystko mi leci bokiem ...nawet murcie :P Chyba czas połączyć siły ;)

    Ja chcę w Murcie zrobić tak, że ma tony przyczepności i nagle BUM leci ajk chce i tylko szybka reakcja może go uratować. Teraz jak jadę po rądzie to towarzyszy mi lekka podsterowność cały czas i nagle zaczyna mi iść gładko bokiem. Chciał bym aby to było bardziej gwałtowne ....
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1517
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 31
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1507
    Otrzymanych polubień: 778
    Kontakt:

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: olosagaris » 06 sty 2019, 13:36

    Mi cały czas w pickupach przeszkadza brak przyczepność tyłu przy ostrych wejściach w zakręt :-P

    Może coś poradzicie :crazy:
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6433
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 44
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3561
    Otrzymanych polubień: 1832

    The Crew 2 - temat zbiorczy

    autor: Courius » 06 sty 2019, 18:51

    maciuk pisze:Qr Bbpost Ja to mam problem, bo tak robie setupy, ze wszystko mi leci bokiem ...nawet murcie :P Chyba czas połączyć siły ;)

    Ja chcę w Murcie zrobić tak, że ma tony przyczepności i nagle BUM leci ajk chce i tylko szybka reakcja może go uratować. Teraz jak jadę po rądzie to towarzyszy mi lekka podsterowność cały czas i nagle zaczyna mi iść gładko bokiem. Chciał bym aby to było bardziej gwałtowne ....

    Murcie może właśnie iść bokiem, bo ma także napęd na przód. :-D Brzmi to absurdalnie, ale fizyka w The Crew preferuje właśnie samochody, które mają także dodatkowo napędzaną przednią oś. Nie tracą tak szybko prędkości no i dodatkowo przód wyciąga poślizgi.
    Jak chcesz sprawić, żeby był bardziej nerwowy, to najpierw sprawdziłbym ustawienie ARB. Tył na maksa usztywnić, przód albo na maksa miękki/nie przekraczać 50% sztywności.

    olosagaris pisze:Qr Bbpost Mi cały czas w pickupach przeszkadza brak przyczepność tyłu przy ostrych wejściach w zakręt :-P

    Może coś poradzicie :crazy:

    Pickupy w jakiej klasie? Może trzeba zmiękczyć tył - odbicie i dobicie. Podejrzewam, że ARB masz już miękkie, a raczej powinno być. Dodatkowo koniecznie sprawdzić balans hamulców i przyczepność kół. Tą ostatnią podejrzewam, że masz już na 100%.
    Ostatnio zmieniony 06 sty 2019, 18:55 przez Courius, łącznie zmieniany 3 razy.

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 102
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Przejdź do