Zablokowany Posty: 206
The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 30 maja 2018, 18:02

    Oczywiście, nie ma mowy o NDA, a nie publikują jeszcze filmów, bo oficjalnie startuje dopiero jutro, ale pobierać można od wczoraj.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Matt26
    Posty: 40
    Rejestracja: 19 mar 2016, 16:53
    Reputacja: 0
    Polubił: 8
    Otrzymanych polubień: 30

    The Crew 2

    autor: Matt26 » 30 maja 2018, 18:15

    To fajnie :D A jak zaprosić znajomych? Mam jednego kolegę, który nie dostał się do bety i chciałem mu wysłać zaproszenie.
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 101
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 4
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 23
    Otrzymanych polubień: 111

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 30 maja 2018, 18:33

    jeśli ktoś będzie mógł i chciał to chętnie się dam zaprosić gdyż nie otrzymałem zaproszenia od ubi ..grałem raz w alfę .. później dostałem kolejne wejście do alfy ale mi akurat procesor padł i nie mogłem pograć .. w każdym razie mnie olali to może ktoś poratuje :-D
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 30 maja 2018, 20:44

    Chciałbym dać, ale póki co wyświetla się u mnie komunikat Proszę czekać, trwa sprawdzanie twojego statusu w zamkniętej becie…, pomimo że mam już do niej dostęp na uplayu i wcześniejsze ściąganie.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3509
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: Superb 2
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1491
    Otrzymanych polubień: 2187

    The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa

    autor: Hudy » 30 maja 2018, 20:50

    Zapraszam na pw

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, 20:50 przez Hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
    "Myślę, co to znaczy być sobą
    Którą iść drogą
    Lubiłem nocą furą jeździć z Tobą
    Nie wiele się liczyło ponadto
    Chciałem tylko żebyś była gdy nie żyło się łatwo..."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 30 maja 2018, 21:41

    Okej, rzecz już wróciła do normy, jeśli chce ktoś dostęp do The Crew 2, proszę o kontakt na PW
    Ostatnio zmieniony 30 maja 2018, 21:41 przez jedlin12, łącznie zmieniany 1 raz.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 101
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 4
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 23
    Otrzymanych polubień: 111

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 30 maja 2018, 23:00

    dobra .. zalogowałem się na stronie the crew 2 i tam też mam guzik " zaproś znajomych " i listę jak mniemam tych , którzy nie dokonali rejestracji w becie* .. gdyż ja nie dostałem maila , że się .. dostałem więc nie mogę zaprosić nikogo do grania od jutra .. reasumując .. moim zdaniem nie można nikomu udostępnić możliwości zagrania w zamkniętą betę , a jedynie wysłać zaproszenie do rejestracji co pozwoli na ewentualne udostępnienie tym osobom bety przez ubi .. szkoda .. ale co tam
    Hudy , jedlin12 .. jeszcze raz dziękuję za chęć pomocy

    wybranym życzę miłych wrażeń


    * to znaczy mam listę wszystkich znajomych natomiast jednych mogę kliknąć , a inni są na szaro z dopiskiem "rejestracja została już dokonana"

    aktualizacja: odpaliłem dziś uplaya i rozpoczęło się pobieranie zamkniętej bety .. nie dostałem maila od ubi , nie dostałem też informacji , że mnie zaprosił jedlin12 .. ot tak się pobiera w miejsce alfy , której do tej pory nie odinstalowywałem .. więc nie wiem dlaczego ale za jakiś czas sobie odrobinkę polatam .. albo popływam .. albo jednak zwyczajnie pojeżdżę ;-)
    no i fajnie
    Ostatnio zmieniony 31 maja 2018, 7:38 przez ultymatywny, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Matt26
    Posty: 40
    Rejestracja: 19 mar 2016, 16:53
    Reputacja: 0
    Polubił: 8
    Otrzymanych polubień: 30

    The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa

    autor: Matt26 » 31 maja 2018, 14:15

    Obrazek

    Gra wygląda mega i ten tryb zdjęć jak dla mnie najlepszy w tego typu grach :D

    A co do zaproszeń. To jak długo trzeba czekać na możliwość pobrania gry? Wysłałem trzem znajomym zaproszenie, dostali i zaakceptowało im, ale nie mogą gry pobrać z UPlay :D
    Ostatnio zmieniony 31 maja 2018, 14:15 przez Matt26, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 01 cze 2018, 23:38

    I jak wrażenia z bety?

    U mnie, po dniu grania wygląda to tak:

    – Model jazdy został nieco poprawiony. Auta są bardziej naturalne w poślizgu i są bardziej przewidywalne przy zderzeniach

    – Łódki bardzo przyjemne w prowadzeniu, samoloty z kolei bardzo zręcznościowo (jak w GTA V), ale strawnie

    – Z uszkodzeniami samochodu za to potwierdziły się moje obawy. Teoretycznie rdzeń jest ten sam, ale coś musieli zrobić z mnożnikiem, bo dużo ciężej wymusić jakiekolwiek większe uszkodzenia

    – Na plus na pewno lakiernia wraz z możliwością ściągania cudzych wzorów.

    – Mapa doczekała się remontu, drogi i środowisko zostały nieco zmienione, pewne elementy dodane (dwa tory na wschodnim i zachodnim wybrzeżu), przez co na pewno nie mamy do czynienia z całkowitym kopiuj wklej

    – Ulepszony photo mode. Większy wybór filtrów postprodukcyjnych

    – Duży wybór pojazdów. Samochodów też w zasadzie nie jest mało, choć sporo jest portów z pierwszej części. Przy okazji w końcu naprawili rzecz, która trapiła wszystkie gry od Eden Games/Ivory Tower – W KOŃCU działają elektroniczne zegaru

    – Fajne wyzwania fotograficzne związane ze zrobieniem zdjęcia jakiemuś obiektowi nieożywionemu, bądź ożywionemu. Hajsy + dodatkowe miejsce do szybkiej podróży

    – Grafika ogólnie dobra, zwłaszcza dalsze plenery, choć niektóre tekstury wyglądają mocno tak sobie

    – Optymalizacja nie daje powodów do zmartwień. Nic nie stuka, nic nie puka. 6 GB RAM, wbrew wymaganiom, gwarantuje stabilną rozgrywkę

    Zachęcam do publikowania własnych przemyśleń.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Matt26
    Posty: 40
    Rejestracja: 19 mar 2016, 16:53
    Reputacja: 0
    Polubił: 8
    Otrzymanych polubień: 30

    The Crew 2

    autor: Matt26 » 02 cze 2018, 9:48

    U mnie podobnie jak u jedlin12.

    Dla mnie właśnie dobrym pomysłem było dodanie łódek i samolotów, bo będzie co robić oprócz konwencjonalnych wyścigów, a i zwiedzanie USA, które zostało dość mocno poprawione będzie szybsze i przyjemniejsze :D
    Trochę jak dla mnie jest jednak za mało pojazdów. Nie wiem czy w wersji finalnej będzie ich więcej, ale teraz w porównaniu do TC1 wydaję się być ich znacznie mniej.
    Model jazdy widocznie poprawiony. Teraz autem do driftu da się przyjemnie pojeździć i do tego robotę robi ten dym z pod kół w trakcie driftu.
    Ciekawym powiedzmy wydłużeniem gry jest możliwość przejścia wyścigu drugi raz na wyższym poziomie, więc osoby, które będą chciały wymaksować grę będą musiały trochę więcej pojeździć :D Mi się udawało wygrać wyścigi na trudnym przy 200 punktach, gdzie wymagane były 230 w mojej MX-5.

    Gra na razie zapowiada się bardzo dobrze, ale mam nadzieję, aby gra znowu nie była forever alone. W TC1 pod koniec jego żywota praktycznie niemożliwe było połączenie się ze znajomym w ekipę. W ostatniej becie TC2 również miałem ten problem ze znajomymi, a to z jednym normalnie mogłem, a drugi już nie mógł do nas dołączyć. Powinni dodać system zaproszeń taki jaki ma Steam czy Origin.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6465
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Samochód: Alfa Romeo GT 3.2 V6
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3603
    Otrzymanych polubień: 1866

    The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa

    autor: Courius » 02 cze 2018, 18:29

    Moje wrażenia po paru godzinach gry w betę The Crew 2:
    - grafika i jeszcze raz grafika, wygląda rześko i przyjemnie. Kolory mają bardzo ładne nasycenie i jazda np. przez lasy jest po prostu przyjemna dla oka. To uczucie jazdy w takich warunkach przypomina mi pierwszy kontakt z TDU, kiedy po latach grania w torówki i nfsy, których akcja działa się w betonych lasach zobaczyłem aż tyleeee zieleni w grze,
    - pozytywnie zaskoczyła mnie optymalizacja gry. Na komputerze z 2013 roku gram z ustawionymi maksymalnymi detalami w rozdzielczości FHD. Fpsy oscylują się pomiędzy 40-60,
    - sterowanie - w zależności od kontrolera, albo daje potężnego raka na klawiaturze/padzie - Xinputowskie patologiczne asysty -, albo jest całkiem akceptowalne na kierownicy - bezpośredni odczyt Dinput,
    - fizyka dalej arcadowa, ale samochody nareszcie zachowują się dużo normalniej, niż w przypadku The Crew. Jakiś tam transfer masy jest, zawieszenie się ugina, koła nie są nasmarowane super glue, asysty dla samochodu typu ESP, ABS, kontrola poślizgu mają wyczuwalne działanie i jest to całkiem sensownie zaprogramowane
    Ukryty tekst:
    "W fizyce jazdy również widzę pewien schemat, znany już nam z serii TDU, chodzi mi o to, że fizyka jazdy w TDU2 była poniekąd kopią normal mode z TDU, ale w dużym uproszczeniu została ona usztywniona, aby wyostrzyć bezpośrednie reakcje samochodów. W alpha wersji The Crew 2 samochody już nie zachowują się tak jak papierowe łódki rzucone na morze. Samochodami już nie buja do przesady jak w The Crew, zwiększono także grawitację - śmiech, podobnie jak w ciągle przytaczanym przeze mnie TDU2. Moje pierwsze wrażenie na temat fizyki jazdy jest pozytywne, samochody zachowują się przewidywalnie nawet po przekroczeniu granicy przyczepności np. Audi TT RS podczas opadów deszczu w downhilu po stanowczym wklejeniu gazu do oporu na nawrocie delikatnie ucieka tyłem na zewnątrz zakrętu. Fajnie, bo takiego zachowania nigdy nie mogliśmy ujrzeć na mokrym asfalcie w The Crew, tam co najwyżej w RWD tylna ośka niby gubiła trakcję, dymiło spod kół, wskazówka obrotomierza już wysadzała zegary, ale mogliśmy zapomnieć o jakimkolwiek wychyleniu bocznym. Martwi mnie tylko to, aby Ivory nie zepsuło tego modelu jazdy, tak jak zrobili to od bety The Crew. W becie The Crew była najfajniejsza fizyka jazdy, a potem z każdą aktualizacją było coraz gorzej."
    ,
    - fizyka samolotów i łodzi, jak głupie by one nie były, to da się z tych pojazdów korzystać. Ich fizyka choć nie powala, a nawet nie dorasta do pięt tej z GTA V, to w sumie jest na tyle prosta, że nie powoduje frustracji u gracza. Latanie jest zaskakująco relaksujące, pomijając fakt, że w grze samochodowej są samoloty, to odpalenie spokojnej piosenki i start samolotem podczas późnych godzin popołudniowych jest bardzo relaksujący. (...)I ten moment kiedy przebiłem się przez warstwę chmur i ujrzałem zachód słońca(...) :zawstydzony: ,
    - zmieniona mapa, wyścigi z rampami, tor dla hotwheelsów przy Seattle to porażka!!! Jazda autostradami i omijanie drewnianych skoczni na autostradzie psuje moim zdaniem immersję. Mogli sobie darować takie atrakcje w freedrive. Plus nie mogę im wybaczyć zmiany pewnych dróg - uproszczone Highway One nie ma już w sobie tej magii,
    - biedna lista samochodów i powracające rakotwórcze setupy np. Abarth 500 Monster Truck, Ford F150 w wersji Touring lub Ford Focus drag... :paw:
    - powróciło oślepiające światło w tunelach,

    Moja konkluzja jest taka, że szykuje się tylko dobra gra do wojaży po USA, ale gra nie powoduje efektu huuuraa. Już gdzieś to wszystko widziałem (TDU/TDU2/The Crew) i póki co - The Crew 2 nie przekonało mnie na tyle, aby kupić na premierę. Jak będzie za stówkę, to może pomyślę.

    Dwa filmy z bety. Pierwszy to przejazd na padzie przez odświeżone (niestety) Highway One z dwójką naszych forumowiczów. Drugi film, to typowe tryhardowanie na kierownicy.
    Beta The Crew 2 - Highway One /free roam with friends
    phpBB [media]

    some track under 6 minutes in beta The Crew 2!!!11111
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 02 cze 2018, 18:29 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa

    autor: jedlin12 » 02 cze 2018, 21:26

    Courius pisze:Qr Bbpost - biedna lista samochodów i powracające rakotwórcze setupy np. Abarth 500 Monster Truck, Ford F150 w wersji Touring lub Ford Focus drag...


    O ile do niektórych setupów się zgodzę, to jest ich odczuwalnie mniej niż w jedynce. Ograniczono podziały, a one same wydają się bardziej naturalne. Carlista z kolei jest moim zdaniem dosyć bogata. Samych ,,czystych'' samochodów i motorów mamy przeszło setkę, a wliczając jeszcze rozmaite warianty liczba aut osiąga chyba coś koło 250, a jeszcze przecież są samoloty i łódki. Chociaż fakt faktem boli trochę dziura jeśli chodzi o carlistę pomiędzy 1980, a 2003

    Zmieniając temat, lakiernia w The Crew 2 jest świetna. Obsługuje do 1000 warstw po przód/tył/lewo/prawo/dach, a co więcej używanie jej jest bardzo funkcjonalne nawet bez użycia myszki. Co więcej pewne elementy można grupować i tworzyć w jedną kalkomanie przez co nic nie stoi na przeszkodzie, aby tworzyć gotowe naklejki sponsorów, tudzież grupy, które będzie można przenieść na drugą stronę. Menu też jest całkiem funkcjonalne i tworzy się świetnie, aż przypomniał mi się Pro Street, tylko trochę brakuje naklejek rzeczywistych sponsorów i trzeba tworzyć własne, ale cóż... Coś za coś. Tutaj najciekawszy okaz z Forda GT 2005

    Obrazek


    Tu z kolei moje malowanie. Można ściągnąć zarówno wersję ,,gołą'', jak i ,,wyścigową''

    Obrazek

    Obrazek


    P.S

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvi ... -crew.html
    Ostatnio zmieniony 02 cze 2018, 21:26 przez jedlin12, łącznie zmieniany 4 razy.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3509
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: Superb 2
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1491
    Otrzymanych polubień: 2187

    The Crew 2 - dyskusja przedpremierowa

    autor: Hudy » 04 cze 2018, 21:14

    Obrazek


    2 dni mi wystarczyły, żebym zbadał to co mnie interesowało, więc pozwolę sobie wtrącić swoje 5 groszy.

    - Miałem możliwość grania jedynie na klawiaturze, ponieważ aktualnie TC2 nie widzi G29, a przynajmniej mi nie udało się jej "włączyć" w grze. Trochę słabo, bo np. Thrustmaster T500 działa, Logitech DFGT też. No nic, w końcu to beta.
    + Gra wygląda naprawdę bardzo ładnie. Jest więcej drzew, więcej nowych tekstur, więcej dróg. Całość jest bardzo dobrze odświeżona i cieszy oko.
    + Optymalizacja zasługuje na wyróżnienie. W FHD i na ustawieniach ultra, mam ok. 30 fps. Do dłuższej jazdy trochę za mało, ale jak na laptopa z technologicznie leciwym już GTX780M, uważam że jest spoko. FH3 może się w tym momencie wstydzić.
    + Fajnie łapie się klimat. Moim miejscem na mapie od zawsze było jezioro Tahoe i gdy tylko wszedłem w freeride od razu się tam udałem. Jadąc z Los Angeles z każdym kilometrem było tylko lepiej. Im bliżej celu, tym drogi robiły się co raz węższe, a krajobraz bardziej dziki. Autostrady stopniowo zmieniały się w mniejsze jednopasmówki, a następnie w wąskie niepomalowane drogi regionalne, które są lepiej zrobione niż w jedynce. Czułem się jakbym z Warszawy wyjechał na Mazury :)
    - Fizyka aż za bardzo arcade'owa. Tak wiem, tutaj się nie powinno tego wymagać, ale bez jaj... Wyłączenie wspomagaczy nie zmienia absolutnie niczego. Śnieg ciągnął się od Miami (wtf?) do Wielkiego Kanionu, TTka momentami dobijała do 270/h, a była bardziej niż przyklejona. Hamulec wcisnąłem może 3 razy przez całą trasę. I to na razie skreśla u mnie ten tytuł. Po mimo, że klimat momentami nieziemski, to dla mnie zniszczony zbyt prostym prowadzeniem aut. Ten arcade aż drażni. Myślałem, że TDU2 miało tragiczną fizykę, ale pojawił się właśnie nowy leader !

    Gra przepiękna i na tym koniec. Doceniam wkład włożony w ten facelifting, ale drugi raz nie dam się nabrać.



    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek


    Ustawienia średnie.

    Obrazek

    Dobry wheelspin :thumbup:


    Aha. Nie ma lusterek, ani przebiegu.
    Ale Las Vegas ma w końcu fajną infrastrukturę przy wyjeździe na północ :cool:
    Ostatnio zmieniony 04 cze 2018, 21:14 przez Hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
    "Myślę, co to znaczy być sobą
    Którą iść drogą
    Lubiłem nocą furą jeździć z Tobą
    Nie wiele się liczyło ponadto
    Chciałem tylko żebyś była gdy nie żyło się łatwo..."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1256
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 22
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 706
    Otrzymanych polubień: 822

    The Crew 2

    autor: jedlin12 » 04 cze 2018, 21:23

    A próbowałeś testować inne auta niż Audi TT RS? Przy Mustangu, czy Fordzie GT odczucia były już raczej inne.
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    ultymatywny
    Posty: 101
    Rejestracja: 13 gru 2016, 13:48
    Reputacja: 4
    uPlay: ultymatywny
    Polubił: 23
    Otrzymanych polubień: 111

    The Crew 2

    autor: ultymatywny » 04 cze 2018, 21:51

    chyba mnie przekonali :thumbup: .. więc jeśli czyta tu jakiś forumowicz co zarabia ze dwie średnie krajowe to może mi sprezentuje The Crew 2 w wersji Gold Edition :-D ..

    żartowałem .. może jakoś wysupłam bo chociaż pograłem kilka godzin w dość mocno okrojoną wersję to zwyczajnie mi przykro , że nie mogę więcej

    gra jest piękna i nie mogę powiedzieć , że się znam bo mało mam czasu na granie a co za tym idzie nie mam rozeznania jak to wygląda w innych produkcjach ale mi się bardzo podoba graficznie ..
    do tego to co powiedzieli panowie powyżej .. optymalizacja w jedynce gram na ultra tu podobne fps (60) mam na średnich ale spokojnie i na na ultra mam pod 40 więc można grać .. a tak idąc na kompromis efekty/płynność
    chyba będę grał na wysokich - a różnica jest oczywiście kolosalna między 1 a 2
    do tego w pełnej wersji można będzie poprzestawiać więcej opcji więc jest ok

    prowadzenie rzecz względna .. mi odpowiada do tego znowu sporo opcji ustawienia ( każdy rodzaj pojazdu osobno .. co też jest fajne bo nie przepadam za rajdami / offroadami [ to znaczy idzie mi jeszcze gorzej niż na asfalcie ;-) ] to sobie podkręcę asysty w tych grupach pojazdów ) .. łódki bardzo na plus .. nie znam się bo nie pływam na co dzień motorówką ale pewnie fizyka wiele związku z rzeczywistością nie ma .. natomiast pływa się bardzo miło i przyjemnie i relaksująco
    co innego latanie .. niewiele chyba spędzę czasu w powietrzu bo na razie nie ogarniam prawo/lewo góra/dół :-D

    a jeszcze co do łodzi to niestety z alfy zostało , że pod prąd nawet szerokiej a co za tym idzie raczej wolniejszej rzeki w zasadzie nie daje się płynąć .. ja rozumiem , że się powinno zwolnić
    ale w moim mieście jest rzeka i widziałem jak dość szybko płynie pod prąd motorówka taka zwyczajna
    to taka freestyle-lowa nie powinna mieć problemów
    a są takie miejsca , że zwalnia prawie do zera a do tego dziwnie to wygląda .. bo te szerokie rzeki maja taki spadek widoczny gołym okiem jak jakiś górski potok

    baksy - tu też miła odmiana bo już trochę nie pamiętam ale na początku jedynki trudno mi było zarobić na jakiś konkretniejszy pojazd a tu mimo , że miałem dostęp do żółtodziobowych wyzwać to dość szybko uzbierałem parę groszy a to miłe bo wolę sobie pojeździć bez celu niż ciułać baksy
    wydaje mi się też , że pojazdy tańsze są ( niektóre ) monster w jedynce 450 tysięcy baksów .. tu coś koło 100 tyś.

    ciężko coś napisać o wyzwaniach/wyścigach .. to co nam dali dla mnie ok ale ciekawi mnie jak drift i tak dalej
    "testy" fajne .. niby to samo ale nie ma się wrażenia , że kopiuj/wklej
    zdjęcia jak dla mnie tylko dla kasy i szybkiego puntu podróży .. ale miły dodatkek

    trochę mnie martwi niemożność teleportowania się w dowolne miejsce .. mam nadzieję , że to się zmieni w pełnej wersji czy może po przejechaniu całej mapy ..

    mały minus za ruch uliczny .. autka an dwupasmowej drodze jadą teraz tak ciasno , że nie da się między nimi zmieścić .. ja rozumiem , że bardziej realnie ale o ile w mieście to tak bardzo nie przeszkadza i na większej części autostrady to szybkie pokonanie przy dużym ruchu ulicznym wiaduktu albo miejsca gdzie są betonowe "barierki" jest zwyczajnie nierealne

    i na koniec dramat ( dla mnie ) .. brak kamery najdalej za pojazdem ( tej trzeciej )
    akurat na takiej lubię grać a tu jej nie ma :eh:
    i przyznam , że nie mogę czasami trafić w zakręt tak jakbym chciał :problem:
    bo skręcam za wcześnie

    i już kończę ale jeszcze taka mała ciekawostka .. znalazłem dwie latarnie w środku lasu :-D
    nie chciało mi się czekać na noc więc wrzucam fotki za dnia
    pewnie w nocy efekt ciekawszy ;-)

    do zobaczenia w grze
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Zablokowany Posty: 206

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Przejdź do