To jest w sumie ciekawe, bo grając na kierownicy właśnie Audi TT dałem rade wprowadzić auto w wahadło. Gorzej było z wyprowadzeniem
. Ogólnie, przynajmniej jeśli chodzi o kierownice twierdzę, że jest miliony razy lepiej niż w TC1 i jeździ się naprawdę przyjemnie, jeździłem tylko na ustawieniu Precise. Tylko fajnie byłoby dostać jakieś inne ustawienia po za Force Feedback, bo wibracje kierownicy przy każdym użyciu nitro są męczące ;d. A bocury jakimi potem się latało gdy przesiadłem się na C63 AMG to samo złoto. Jasne, jest to arcade ale tym razem bardzo przyjemny arcade. Po przesiadce się potem na pada, bo nie chciało mi się rozkładać kierownicy, grało mi się gorzej, ale wciąż przyjemnie. Co ciekawe trudniej było mi wprowadzić C63 w jakiś fajny poślizg, ale może też być tak że na padzie po prostu nie umiem XD. Jak dla mnie, przynajmniej narazie po dwóch alfach i becie, gra jest lepsza pod każdym względem od TC1. Nawet jeśli Highway One zostało zmienione na gorsze, to mapa rozwinęła się w wielu innych miejscach, choćby Gran Canyon, w którym w końcu czuć ten vibe.
No i strasznie szanuje optymalizację, przy 1440p na starym Radku R9 290 trzymam płynne 40+fps, na ultra. Za to na 1080p stałe 60, więc tym razem mocne propsy. Zwłaszcza, że TC1 przy stałych 60 potrafiło mieć jakiś dziwny stuttering.