- Naprawiono problemy z malowaniami. Gra z niektórych malowań pobierała wyłącznie kolor nadwozia, malowania nie były widoczne w multiplayerze, gra się zawieszała gdy odrzucaliśmy malowanie.
- Naprawiono problem, gdzie niektórzy gracze nie widzieli grup naklejek z włączonym HDR
- Tekst Arabski już nie jest na odwrót
- Podstawowe ustawienie suwaków w zaawansowanych ustawień kierownicy nie są już ustawiane na maksa
- Test wydajności pokazuje teraz poprawną ilość minimalnych klatek
- Poprawiony framerate przy używaniu G-Sync
Ponad to twórcy na swojej stronie opublikowali list do społeczności, ze względu na po premierowe problemy PC'towe (a jakże!) oraz kontrowersyjny system VIP.
Dla nie wtajemniczonych. W Forze od lat VIP oprócz specjalnej zawartości, zawodów, pojazdów oraz mniejszych, większych rzeczy, dawał także 2 razy więcej gotówki w różny sposób (czy po wyścigach jak w FM6, czy "wheelspinach" w FM3 oraz FM2). W FM7 postawiono na 5 karty z bonusami, które dawały nam przyrost gotówki. Różnica jest taka, że w poprzednich częściach VIP dawał nam nie przerwanie gotówkę, w przeciwieństwie do FM7, gdzie tam łącznie karty zużywały się po 25 wyścigach (lub nawet po 10 w zależności ile miejsc zostało zapełnionych tymi kartami). Wszystko posysało jeszcze fakt, że niedługo mają dodać także "Tokeny" tak jak w poprzednich odsłonach, za które będziemy mogli kupić mi. skrzyneczki. Gracze burzliwie zatrzęsły forami, a media rozpowiedziały skandal.
Turn 10 stanęło na przeciw graczy i zrobiło rzecz godnej pochwały. Oprócz tego, że w niedługim czasie VIP będzie dawał gotówkę w ten sam sposób jak to było w FM6, to także ich posiadacze zostali zalani aż milionem kredytów w grze oraz 4 samochodami Forza Edition znajdujące się na legendarnym poziomie rzadkości. Samochody te także zawierające bonusy do kredytów. Tym razem raczej "VIP'owcy" nie powinni marudzić, że mają problem z gotówką.
