Ja osobiście lubię progresję, jeżeli chodzi o aspekt kariery/fabuły. Fajnie jest od jakiegoś słabego Fiata, czy innego "złoma" i z czasem kupować szybsze auta, lub ulepszać naszego złomka, ale tylko w ściśle określonym trybie jednoosobowy. Zależnie od konceptu gry, wolę inne zastosowania.
Jeżeli jest to "Open World", w którym przecinają się aspekty Jedno i wieloosobowe (lub taki MMOR"), to wolę, by każde auto było dostępne od początku, ale zarabianie kasy było bardziej wymagające i na tyle ciekawe by nie poczuć tego "grindu".
Natomiast jeżeli gra skupia się na wyścigach online i rywalizacji o podium, to ilość gotówki rozdawanej powinna być na tyle szybka, by po paru godzinach, móc kupić te droższe auta, by ten mógł ścigać się także w wyższych klasach.
W FM7 mamy podział na grupy oraz homologacje do tych grup, która wyrównuje szanse wszystkim autom. Więc jeżeli chcesz przynależeć do danej grupy potrzebujesz danego auta i uważam, że tutaj jest potrzebny stały przypływ kasiory.
@BeliarPL Marudzisz, że za dużo kasy w tej Forzie dostajesz, a dobry kawał ludzi używa glichy by nabić sobie niesamowite ilości gotówki. Co oni robią z tą kasą?
Ba! Nawet marudzą, że ceny samochodów, ulepszeń i skrzynek to jakaś kpina! Są one dużo wyższe niż w FM6 (Co dla mnie plus), ale bez przesady.
Choć muszę przyznać, że gram jak na razie tylko singla i rzecz w tym jest, że kupuje jedno auto na serię wyścigów w Forza Cup i tam ostatnio wydałem ok. 1,5 mil, czyli połowę mojej kasy po wykorzystaniu prawie wszystkich bonusów z kart VIP'owskich na wyścigach w karierze ustawionych na długich. Więc jednak z tyłu głowy mam tą myśl "czy starczy?". Naszczęcie Turn10 dało mi melona i jak bym musiał grindować, to nie długo dodadzą bonus VIP'owy po wyścigach w połączeniu z pozostałymi kartami i Samochodami Forza Edition, mogę w jeden wyścig długi wyścig nabić parę melonów.
Każdy ma inne zdanie na ten temat, więc nie da się pogodzić wszystkich. Ten kto chce kasy, ten z pewnością łatwo ją nabędzie.