Odpowiedz Posty: 35
Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Kub3kPL » 22 sie 2015, 9:04

    Prince-Matt pisze:[...]auta lat 90' takie jak XJ220[...]


    Zaraz zaraz, coś mnie ominęło? Jest XJ220 do Assetto? <3

    Sent from my D5803 using Tapatalk
    Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 9:04 przez Kub3kPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Izek

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 9:57

    Jest. Ogólnie jest mnóstwo ripów z innych gier, najczęściej Forza, ale więcej wyglądają niż jeżdżą..
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Kub3kPL » 22 sie 2015, 14:20

    Aa, no o tych ripach wiem, ale myślałem że ten XJ220 to jakiś bardziej dopracowany skoro go chcecie używać na mp

    Sent from my D5803 using Tapatalk
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Xarlith » 22 sie 2015, 17:49

    Mi tam się nim dobrze jeździ, a nawet bardzo dobrze.
    Obrazek
  • Izek

    Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 19:09

    Bo model jazdy też jest prawdopodobnie zripowany, z innego samochodu w AC + kilka tweaków. Ferrari 288, które widziałem też jest na serwerze, to na przykład ukryte w innym nadwoziu zmodyfikowane Ferrari F40. Ja o XJ220 robionym od podstaw nic nie wiem, na 105% miałby swój kącik na oficjalnym forum. Z ciekawości sprawdzę, ale obstawiałbym, że jest tak jak mówię.
    Ukryty tekst:
    Na tym fanpage macie mnóstwo takich konwersji:
    https://www.facebook.com/assettocorsacarmods?fref=ts

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 19:09 przez Izek, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 22 sie 2015, 19:28

    Samochód, ma dla mnie "jeździć", nie ważne czy jest mniej czy bardziej podobny, ważne żeby miał podobne statystyki do tego z naszego świata. ;)
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Xarlith » 22 sie 2015, 19:53

    Nie moźe być na oficjalnym forum, bo model 3D jest zripowany z Forzy, co nie znaczy, że fizyka jest zła. Poza tym, jak ktoś ma zrobić fizykę do samochodu, którego nigdy nie prowadził inaczej niż przez skopiowanie jakiegoś zbliżonego samochodu i doszlifowanie podstawowych parametrów?

    Chcesz dobrej fizyki, to sprawdź Countacha. Robią samochód na podstawie danych z telemetrii, a na koniec zrobią laserowy skan pojazdu.
    Obrazek
  • Izek

    Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 20:03

    A ja tam gram w symulator dla realizmu. Jeśli prowadzę M3, to chciałbym, aby gra oddawała uczucie jazdy M3. Nie na podstawie "statystyk", tylko udokumentowanej wiedzy, umiejętnie zamienionej w kod. Ale co kto lubi ;-) To nie tak Paweł, że trzeba zaraz ten samochód prowadzić. Trzeba się douczyć, przeczytać to czy tamto, może obejrzeć archiwalne wyścigi, recenzje dziennikarzy i profesjonalistów - jeśli są dostępne - a potem się brać. Powstały przecież takie perły jak AC Cobra, Audi Sport Quattro czy Lamborghini Miura, zaakceptowane przez samych autorów jako realistycznie odwzorowane pojazdy. Nie sądzę, żeby ich autorzy kiedykolwiek je prowadzili. A jak ktoś idzie na łatwiznę i kopiuje model, bo mu się nie chce, to z tego samego powodu skopiuje fizykę i przejdzie do następnego samochodu (i najlepiej dajcie donate, albo kupcie moją "pracę" za x ojro). Ilość, nie jakość, a powinno być odwrotnie. Ja pozostanę przy modach od ludzi z pasją, przynajmniej do zabawy na poważnie :-)
    Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 20:03 przez Izek, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Xarlith » 22 sie 2015, 20:15

    Z góry zakładasz, że ktoś kto skopiował model z innej gry nie potrafi przeczytać dokumentacji i nie czytał recenzji. Poza tym w dokumentacji nie ma wszystkiego, na filmie, w recenzji też nie ma. Dopóki nie zbierze się danych telemetrycznych z testów na torze, który BTW też musi być dobrze odwzorowany, to wszystkie te mody to wyobrażenia twórców, nie ważne czy ktoś sobie zrobi model od zera czy skopiuje. A jeszcze na to nakłada się "realizm" programu, który tylko symuluje rzeczywistość.
    Obrazek
  • Izek

    Re: Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 20:26

    A nie założyłbyś inaczej widząc, że jeden autor wypuszcza 5 różnych od siebie samochodów w przeciągu, dajmy na to, pół roku? No proszę Cię.. ;-) BTW, przecież zaznaczyłem, że chodzi o symulację rzeczywistości, a nie rzeczywistość. Różnica polega na tym, że gdzie ja chcę poprzeczkę trzymać wysoko i nawet delikatnie podnosić, Ty zadowalasz się lekkim lub mocnym jej opuszczeniem. Jak dla mnie dwa odmienne stanowiska, różne, ale oba dobre - bo własne.
    Ostatnio zmieniony 22 sie 2015, 20:26 przez Izek, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Xarlith » 22 sie 2015, 20:36

    Nie, bo biorąc gotowy model skracasz czas potrzebny na zrobienie auta o 75%.

    Prosta sprawa, ściągasz moda, sprawdzasz i albo spełnia twoje wyobrażenia o danym aucie, albo nie.
    Obrazek
  • Izek

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 20:49

    Mówimy o zwyczajnej kradzieży, a nie "braniu". Jak ktoś tak bardzo śpieszy na ratunek spragnionym doznań graczom, to niech ten model kupi, nie bezczelnie zripuje. A najlepsi są ci, którzy sami za to potem chcą kasy. To jest dla Ciebie ta "szybsza, lepsza droga"? To dzięki, wysiadam :angel:
  • adamsky73

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: adamsky73 » 22 sie 2015, 20:55

    Dopóki po dodaniu gazu nie czujesz wciskania siedzenia w plecy, a przy skręcaniu i hamowaniu nie czujesz przeciążeń, to gra jest symulatorem wyglądu i dźwięku modelu auta. A Wy się podniecacie jakbyście w którymkolwiek z tych samochodów chociaż siedzieli. Nie mówiąc o prowadzeniu ;-)
  • Izek

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 22 sie 2015, 21:00

    Widzisz Adam, bo Ty jesteś chyba typem człowieka, który dopóki łapy do wody w czajniku nie wsadzi, nie wie, czy jest gorąca, czy nie.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa - Ogólnie o grze

    autor: Xarlith » 22 sie 2015, 21:22

    Nie napisałem, że ta szybsza droga jest lepsza. To był argument za tym, że samo to, że model jest z innej gry nie znaczy, że fizyka na tym ucierpi. Wszystkie moje dzisiejsze posty do tego się sprowadzają.

    I nie jestem za braniem pieniędzy za jakiekolwiek mody.

    BTW Załóżmy czysto teoretycznie, że mam Project Cars i Assetto. Czy czymś niemoralnym byłoby gdybym sobie wypakował model z posiadanej przeze mnie gry i przerzucił go do drugiej? Moim zdaniem nie. A czy jest to łamanie postanowień licencyjnych? Z pewnością. Tylko co jest ważniejsze? Moralność czy prawo?

    A nawet jeśli ktoś nie posiada jakiejś gry i używa modeli z tej gry do tworzenia swoich modów, które potem udostępnia za darmo, nie w celach zarobkowych. Czy "okradzione" firmy coś na tym tracą? A może, paradoksalnie, zyskują ;)?
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 35

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

Przejdź do