autor: KatanaDriver » 24 wrz 2016, 4:15
To teraz moja kolej. Komputer na sformatowany na świeżo postawiony. Gra z pewnością wymaga optymalizacji i poprawek typowo związanych z stabilnością gry. Przy moim leciwym sprzęcie, jestem wstanie w sensowny sposób grać na zablokowanych 30fps przy wyłącznym FXAA, cieniach na niskich i rozmyciu. Miejsca kluczowe w kluczowe, w których występują dropy to cutscenki. Tak jak np. przed wyścigiem gdy widnieją samochody, a nad nim napis z twórcą i nazwą trasy. Drop nawet do 7 FPSów. Podczas wyścigu występuje czasami leciutki "suttering" nie zależnie od pogody. Czasami gra bez powodu potrafi "chrupnąć". Gra mi nie zcrashowała ani jak na ten moment bez powodu. Jedynie gdy chciałem zobaczyć ofertę VIP'a. Nie zaobserwowałem żadnych bugów, glichy itp. które by przeszkadzały w grze. Żadnych dziwnych zachowań auta, latających znaków, czy zapadania się pod mapę. Gra pod tym względem nie zawiodła. Niestety, brak możliwości ściszenia gry, problem z DLC i głupi błąd z mikrofonem są dość poważnymi błędami.
No cóż, Turn10 oraz Playground Games w moim odczuciu aż tak nie zawiodło. Przez całe życie tworzyli gry na Xboxa i jako ich pierwsza większa produkcja, gra się uruchamia, da się grać, pomimo paru problemów, serwery stoją i działają. Mimo to jest parę niezłych baboli. Po optymalizacji, jaką zafundował Turn10 w FM6 Apex, jestem spokojny, czekając na kolejne łatki. To część ceny jaką się płaci za dostęp do wczesnego dostępu. #Early_Access
Spec:
GTX660 2gb
i5 3470 3.2 GHz
8gb RAMu