Odpowiedz Posty: 94
Dakar IV - Pytania i komentarze
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Xarlith » 14 lut 2015, 0:47

    Wiecie, że bez asyst auto szybciej jedzie po bezdrożach? Wczoraj męczyłem ten test 33, a dzisiaj zapomniałem włączyć asystę i za drugim podejściem 300pkt więcej :szok:.
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Trawa » 14 lut 2015, 0:59

    na asystach auta wybaczają o wiele więcej błędów, ale bez asyst można jeździć na krawędzi a przez to szybciej :) jedyne co mnie strasznie irytuje, to zachowanie nitro - na asystach auto błyskawicznie odzyskuje przyczepność, bez asyst ślizgasz się jeszcze dobre kilkadziesiąt/set metrów
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Courius » 14 lut 2015, 1:44

    Xar chyba dostał skrzydeł tym Zetto w ucieczce 33 :lol:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    bryniu
    Posty: 80
    Rejestracja: 26 gru 2013, 12:14
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    Imię: Artur
    Nick w TDU2: brynek
    uPlay: brynek.
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja:
    :
    DAKAR
    Polubił: 29
    Otrzymanych polubień: 14

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: bryniu » 14 lut 2015, 9:49

    A powiedzcie mi jeszcze czy tu tez jest taka spora różnica jak w tdu, że ktoś z kierownicą i H , był szybszy od kogoś na padzie i sekwencji.
  • Izek

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Izek » 14 lut 2015, 11:25

    Jest, a przynajmniej w becie była. Musiałbyś i na padzie mieć ustawione sprzęgło, podpytaj kolegów, bo część z nich ma.
  • Awatar użytkownika
    chybayoo
    Posty: 1347
    Rejestracja: 28 sie 2010, 17:40
    Medale: 1
    Reputacja: 30
    Steam ID: pleXo1337
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Łódź
    :
    BTP 2014
    Polubił: 172
    Otrzymanych polubień: 631

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: chybayoo » 14 lut 2015, 11:40

    Gram czasami na padzie i mam wrażenie, że nie mogę tak samo szybko wchodzić w zakręty, jak na kierownicy, ale może mi się wydaje :P. A między sprzęgłem manualnym i automatycznym jest ogromna różnica, dokładnie jak w TDU.
    Intel i5 3570K @ 4,3GHz + Karakorum HP-120 | AsRock P67 Pro3 | 3x4GB DDR3 2000MHz CL10 | Gigabyte GeForce GTX1060 WF2 OC 6GB | CT275MX300SSD1 275GB SSD + ST1000DM003 1TB SATA3 + ST3500410AS 500GB SATA2 | Dell U2312HM
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: KatanaDriver » 14 lut 2015, 13:28

    Osobiście także dodam, że na kierownicy wydaje mi się jak bym lepiej wchodził w zakręty, jakby z większą przyczepnością, ale może to tylko taki efekt jazdy z innej perspektywy. :P
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Xarlith » 14 lut 2015, 13:32

    Ze sprzęgłem jest problem (przynajmniej ja tak mam), że jeśli misja zaczyna się ze startu lotnego, to grając na łopatkach gra nam zaczyna wrzucać biegi od 1. Czym to się kończy nie muszę tłumaczyć. Z H shifterem jest lepiej, ale wymaga to dużo praktyki by się nie mylić, nie ma takiego czucia jak w prawdziwym samochodzie.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Courius » 14 lut 2015, 15:34

    Do kiedy można jeszcze jeździć wyzwania?

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Xarlith » 14 lut 2015, 18:44

    Do niedzieli włącznie. Potem nowe trasy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Re: Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Courius » 14 lut 2015, 19:36

    To mam jeszcze czas na skillowanie tras, uff...

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    bebuch
    Posty: 60
    Rejestracja: 27 mar 2014, 9:19
    Reputacja: 0
    Imię: Łukasz
    Nick w TDU2: bebuch
    uPlay: BebuchPL
    Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
    Polubił: 34
    Otrzymanych polubień: 13
    Kontakt:

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: bebuch » 15 lut 2015, 5:31

    Oficjalnie rezygnuję z konkursu :). Poczekam na czasy z patchem sprzęgła i wtedy będę się z wami konkurował, a także życzę więcej skrzydeł :) .

    Xar gdybym naciskał szybciej to dobiłbym te 3 pkty w teście :).

    hrrrr T ta dam

    btw. sprzęgło nie powinno być dostępne jeśli się go nie ma wcale (czyli możliwość bindowania go tylko i wyłącznie bezpośrednio to pedału kierownicy) hrrr T ta dam
    nie mam co się kryć ale testu inaczej się nie da zrobić na większy wynik bo większe wyniki są już uzyskane przez czitersów exe hrrr T ta dam.

    btw2.jeśli nie mam racji to czekam na hejty bany itd. :), a wiem, że mam bo wiem co się dzieje gdy się naciska sprzęgło hrrr T ta dam :)
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Gruszmen » 15 lut 2015, 11:23

    Ja również rezygnuje z udziału przez awarie HDD na którym miałem gry itd. Mógłbym zainstalować na którymś z dostępnych dysków ale mają one już przypisane zadania.
    Także powodzenia w dalszej zabawie.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Re: Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Courius » 15 lut 2015, 12:14

    Sugerujesz, że w wyścigach Dakarowych używany jest bug ze sprzęgłem?

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Dakar IV - Pytania i komentarze

    autor: Xarlith » 15 lut 2015, 13:01

    A to sprzęgło nie zostało już spatchowane? Poza tym jedyny wynik, który dla mnie byłby nie do pobicia bez kombinowania to Docieranie. Reszta w zasięgu 100 powtórzeń :P.

    Ale skoro ty masz podejrzenia, to się nie zmuszaj do Dakaru, rozumiem.

    EDIT:
    Bo chyba od wczoraj nikt nie zrobil 7tys w teście?

    EDIT2:
    Aha. Nikt mnie nie pokonał, czyli podejrzenia dotyczą mnie?

    Po pierwsze sprzęgło mam w G27, nie pod przyciskiem. Po drugie wyzwania i wyścigi jeżdże na sekwencji bez sprzęgła, bo nie ogarniam hshiftera w innych trybach niż crusing. Po trzecie aby to udowodnić postaram się nagrać filmik z wynikiem w granicach tych 6800pkt. Po czwarte wynik z tego testu ci zmieniam na wczorajszy, bo teraz się przyznałeś, że używałeś jakiegoś buga. Po piąte jeśli wracasz do Dakaru i chcesz mieć lepszy wynik niż 6497 musisz uczciwie pobić 6790pkt.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 94

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do