Odpowiedz Posty: 88
Pytania, dyskusje, komentarze
  • Awatar użytkownika
    shogel
    Posty: 46
    Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:01
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    :
    Liga BMW
    Otrzymanych polubień: 13

    Re: Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: shogel » 12 lis 2015, 21:44

    Bedzie jutro runda?
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Xarlith » 13 lis 2015, 0:00

    Będzie! Tak jak jest zapisane w kalendarzu :). Zagapiłem się ze stworzeniem tematu pod wyścig, ale to nic nie zmienia.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    LKRISS
    Posty: 67
    Rejestracja: 17 maja 2015, 14:33
    Reputacja: 0
    Imię: Krzysztof
    Hobby: MTB, Film, Gry
    Samochód: P307
    Lokalizacja: Warszawa
    Polubił: 3
    Otrzymanych polubień: 28
    Kontakt:

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: LKRISS » 15 lis 2015, 10:09

    Kurczę znowu coś wyskoczyło i nie mogłem pojechać :( Gdzie znajdę klasyfikację generalną? jakies podsumowanie pkt? jest coś takiego?
    SimRace Polska
    Obrazek
    "Prędkość dźwięku to bardzo dziwna sprawa. Rodzice coś mówią jak masz 15 lat a dociera dopiero koło trzydziestki"
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Xarlith » 15 lis 2015, 14:46

    Bieżąca klasyfikacja jest tutaj:
    http://46.165.248.223:50041/championship

    W wolnej chwili, jak sprawdzimy powtórki, postaram się opublikować brakujące tabelki na forum, tak żeby wszystko było w 1 miejscu.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    shogel
    Posty: 46
    Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:01
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    :
    Liga BMW
    Otrzymanych polubień: 13

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: shogel » 22 lis 2015, 14:00

    Pierwsze pytanie, to na temat najbliższej rundy. Paul Ricard, to wiem. Ale która wersja?
    Może zrób już temat z rundą, dobrze by było wrzucić też na przykład na simrace , żeby frekwencja była nieco lepsza niż ostatnio.

    Przy okazji na najbliższym wyscigu zwracajcie uwagę, na tego typu błędy na wyjściach, bo to dosyć częste zauważyłem. Jak ktoś już jest z boku, to zawsze lepiej miejsce mu zostawić do końca, niż ryzykować. Mnie taki incydent osobiście w ostatnim wyścigu spotkał dwukrotnie. Na wyjściu w takiej sytuacji pamiętajcie o tym gościu co jest z boku :pała:

    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 22 lis 2015, 14:00 przez shogel, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Xarlith » 22 lis 2015, 14:40

    Wersja to Paul Ricard Tourism, GT, 24H v 0.9.5. Miała być uruchomiona na serwerze, ale nie wiem dlaczego po Monzie włączyłem Spa...
    Temacik założyłem, tor na serwerze poprawiłem. Informację na simrace.pl zamieszczę, postaram się też zmobilizować kierowców z Drivecenter, którzy się zapisali, a nie jeżdżą! :pała:

    Do swojego błędu się przyznaję, zawsze uważam ma tego z boku, ale każdemu się może zdarzyć chwila nieuwagi. I nie bójcie się zgłaszać wypadków do oceny sędziów, po to są. Na pewno nikt Wam nie będzie miał za złe tego, że dostanie karę czy ostrzeżenie. Ważne, żeby takie incydenty jak te wyłapywać, by popełniający błędy mieli nauczkę na przyszłość.
    Ostatnio zmieniony 22 lis 2015, 14:40 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    shogel
    Posty: 46
    Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:01
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    :
    Liga BMW
    Otrzymanych polubień: 13

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: shogel » 23 lis 2015, 19:10

    Jak mi tak zrobisz drugi raz to się poskarżę adminowi :D
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Blazo » 29 lis 2015, 13:15

    Prince-Matt pisze:(...)Najpierw sie naucz jezdzić a potem się baw setem a nie setuj żeby się łatwiej jechało.

    Jeżeli chodzi o blokowanie set-up'u to od zawsze jestem na nie, ze względu na różnorodność linii jazdy. Ktoś może przejechać "Eau Rouge" w tym BMW na pełnym gazie, bo ma mocny docisk, ale potem na prostej nie dociągać do V-max, a ktoś może woli przejechać na pół-gazie, ale potem dać w palnik i osiągać V-max na prostej po "Eau Rouge", bo ma mniejszy docisk :) . Tak więc jest to moja opinia. (A co do nauki jazdy to przypominam, że jest to samochód turystyczny, którym to powinno się jeździć jako turysta, a nie kierowca wyścigowy :rotfl: .) (Przepraszam, ale musiałem to powiedzieć, bo takim kapciem dawno w simracing'u nie jeździłem. :lol: . ) Z mojej strony proponuję następną serię, albo Blanckpain Endurance Series, albo ewentualnie Lotus Exige V6-cup.
    Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, 13:15 przez Blazo, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Prince-Matt » 29 lis 2015, 16:29

    No wiem wiem, znam Twoje zdanie przecież od dawna ;-)
    Blankpain -> :paw: Jest tego od groma na innych forach. Poza tym tutaj się kierowcy obijają już w tych wolnych BM'kach a co dopiero jak im dasz maszyny z Blancpain...
    Lotus Exige V6 Cup - no czemu nie, ale pojedziesz na zablokowanym secie? :panzielony:
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    shogel
    Posty: 46
    Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:01
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    :
    Liga BMW
    Otrzymanych polubień: 13

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: shogel » 29 lis 2015, 17:44

    Blazo , dla mnie zblokowanie setupu daje możliwość sprawdzenia sie z innymi kierowcami w tych samych warunkach. Przy odblokowanym secie, ktoś siedziałby dwa dni nad setupem, ja miałbym z pół godziny. A wiemy, że setup daje czasami kilka sekund przewagi. Dlatego bardzo cenię tą ligę, bo wiem, że przy moim braku czasu na zabawy z setem, mam możliwość walki o czołowe lokaty, mimo braku treningu. Rozumiem, że inni chcą inaczej, ale lig z odblokowanym setem jest od groma. Nic by ci sie nie stało, jakby czasem pojechał z zablokowanym ;) Szczególnie że śmiem trwierdzić, że tym autem się wcale łatwo nie jeździ, a po ostatnich updatach, dobre czasy gwarantuje jedynie jazda bardzo płynna na limicie. Czyli tak jak powinno być. Jeździłem do tej pory samymi wozami GT, OW i jazda tym bmw jest dla mnie wcale nie mniejszym wyzwaniem. Może spróbuj pojechać i zobacz czy rzeczywiście, to takie fatalne auto ;)
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Blazo » 29 lis 2015, 17:48

    Na zablokowanym secie w życiu nie pojadę na moje możliwości, bo ja od zawsze miałem inną linię jazdy, niż większość :D . A jak wiadomo nie da się fizycznie osiągnąć takiego samego czasu w takim samym secie, jadąc różnymi liniami jazdy :) . A obijanie, obijaniem pozostanie, czy to w F1, czy to w Reliant Robin'ie :D .

    Edit: Dopiero teraz zobaczyłem Twój post shogel :D . Zgodzę się, że prowadzenie tego samochodu wymaga umiejętności. Tylko co to za umiejętność, jazdy samochodem tylnonapędowym, który ma niesamowitą tendencję do odciążenia przedniej osi w stopniu znacznym. Normalnie powiedziano by, że jest on źle wyważony, ale po prostu to jest urok samochodów turystycznych, których nie lubię. Co do wyrównywania szans to powinniśmy w takim razie zablokować totalnie wszystko. Mam tu na myśli także ABS, kontrole trakcji, automatyczne sprzęgło, widok, kąt widzenia w zależności od monitora. To wszystko powinno zostać wyłączone, zablokowane, ustawione pod jedno.
    A blokowanie set-up'u to danie fory ludziom, którzy akurat lubią jeździć na takim set-upie. Poza tym też jeździłem innymi wozami w Assetto i rFactor w ligach i nigdy nie jechałem tak "głupim" w prowadzeniu samochodem. Dlaczego głupim ? To ze względu na kijowe rozłożenie masy, słaby docisk, słabą moc, zbyt mocne hamulce, zbyt mały kąt skrętu. Chociażby dlatego.
    shogel pisze:(...)Może spróbuj pojechać i zobacz czy rzeczywiście, to takie fatalne auto.

    Wypróbowałem i jedynie co mogę stwierdzić to jakąś chorobę umysłową mechanika ustawiającego ten sprzęt, mówiąc bardzo dosadnie :lol: .

    Edit 2:
    shogel pisze:(...)Jak ktoś już jest z boku, to zawsze lepiej miejsce mu zostawić do końca, niż ryzykować.(...)

    To dlaczego na Zandvoort'cie na drugim zakręcie zajechałeś mi drogę tak perfidnie, że musiałem ostro przyhamować ? A potem ktoś wjechał mi w tyłek uniemożliwiając późniejszą walkę z kimkolwiek, bo bez docisku na Zandvoort'cie to jak strzelać w ASG pistoletem na kulki :lol: .
    Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, 17:48 przez Blazo, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: MTX » 29 lis 2015, 23:20

    shogel pisze:Blazo , dla mnie zblokowanie setupu daje możliwość sprawdzenia sie z innymi kierowcami w tych samych warunkach. Przy odblokowanym secie, ktoś siedziałby dwa dni nad setupem, ja miałbym z pół godziny.

    Ale to jest argument typu "not my problem m8", który działa w obie strony :mrgreen: Osoba która poświęciła wolny czas na poznanie toru (czy development setupu) powinna radzić sobie lepiej niż ten, który zjawia się na chwilę przed wyścigiem. Ustawienia w tym wozie są na tyle restrykcyjne (prawie jak w wozach cywilnych), że myślę , iż różnice w czasach byłyby minimalne i bardziej wpasowywałyby się w personalny styl jazdy. Standardowy setup jest mega podsterowny (co cudownie pokazał Pan Paul z obiektu Ricard) i nie lubi tarek, a to można poprawić w 5 minut metodą prób i błędów po krótkiej lekturze jednego z tuzina poradników. To naprawdę nie jest trudne ;-)

    Prince-Matt pisze:Poza tym tutaj się kierowcy obijają już w tych wolnych BM'kach a co dopiero jak im dasz maszyny z Blancpain...

    Szybkość nie ma tu żadnego znaczenia. Ściganie się GT3 byłoby dużo prostsze przez przyczepność, która pozwala wyjść z wielu tarapatów - zbyt późne hamowanie, zła linia, ominięcie wypadku... Publiczne serwery pokazują (o ile przeżyjesz pierwszy zakręt), że jazda GT3 to kaszka z mleczkiem. Większym wyzwaniem jest ustawienie samochodu. I tutaj pojawiają się schody, bo na tym poziomie dobrze ustawione auto może zyskać po kilka-kilkanaście sekund na okrążeniu. Dlatego jeżeli powstałaby liga GT3, to moim zdaniem raczej na zablokowanym setupie, może z wyjątkiem ustawień geometrii.

    Dlatego liga DTM była IMHO strzałem w dziesiątkę. Mało przyczepności i dużo mocy, znośne ilości aero (które i tak się wywalało :mrgreen: ) i dobrze zbalansowane samochody, które można ustawić na wiele sposobów.
    Ostatnio zmieniony 29 lis 2015, 23:20 przez MTX, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • Awatar użytkownika
    shogel
    Posty: 46
    Rejestracja: 24 wrz 2015, 19:01
    Medale: 1
    Reputacja: 0
    :
    Liga BMW
    Otrzymanych polubień: 13

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: shogel » 30 lis 2015, 21:43

    Blazo2086 pisze: Tylko co to za umiejętność, jazdy samochodem tylnonapędowym, który ma niesamowitą tendencję do odciążenia przedniej osi w stopniu znacznym. Normalnie powiedziano by, że jest on źle wyważony, ale po prostu to jest urok samochodów turystycznych, których nie lubię.......Poza tym też jeździłem innymi wozami w Assetto i rFactor w ligach i nigdy nie jechałem tak "głupim" w prowadzeniu samochodem. Dlaczego głupim ? To ze względu na kijowe rozłożenie masy, słaby docisk, słabą moc, zbyt mocne hamulce, zbyt mały kąt skrętu. Chociażby dlatego.


    Umiejętność jak każda inna umiejętność. Albo umiesz albo nie. Mógłbym napisać, a co to za umiejętność jechać wózkiem GT3, który hamuje na metr przed zakrętem i wybacza prawie wszystkie nagłe manewry. Stwierdzenie, że to bmw jest głupim samochodem sprawia, że nie ma sensu dalej na ten temat dyskutować. Inaczej je odbieramy zupełnie.

    Blazo2086 pisze:Wypróbowałem i jedynie co mogę stwierdzić to jakąś chorobę umysłową mechanika ustawiającego ten sprzęt, mówiąc bardzo dosadnie :lol: .
    Od dziś jesteś moim guru merytorycznej dyskusji. :thumbup:

    Blazo2086 pisze:To dlaczego na Zandvoort'cie na drugim zakręcie zajechałeś mi drogę tak perfidnie, że musiałem ostro przyhamować ? A potem ktoś wjechał mi w tyłek uniemożliwiając późniejszą walkę z kimkolwiek, bo bez docisku na Zandvoort'cie to jak strzelać w ASG pistoletem na kulki :lol: .


    A to ci chodzi?
    phpBB [media]


    Jeśli tak, to raczej nie można porównywać tej sytuacji do sytuacji z Xarlithem. Tam jechaliśmy przez cały zakręt 2W, a właściwie od połowy to byłem już istotnie z przodu. Ty z boku to raczej nie byłeś , tylko za mną. Przyznaję, że lepiej by było zjechać ci wcześniej, ale nie robiłem tego właśnie dlatego, bo się upewniałem, czy ciebie już z boku nie ma. I strzałka z AC i helicorsa mówiły mi że jesteś za mną. Fakt, że jak sie zdecydowałem zjeżdżać, to akurat wyjechałeś za mój zderzak. Było by lepiej jakbym wcześniej ci zjechał , ale po pierwsze nic tu "perfidnie" nie było, a po drugie jakbyśmy mieli kontakt, to była by to twoja wina, a nie moja. Osobną rzeczą, że i tak zachowałeś się prawidłowo odpuszczając. A to że ktoś ci wjechał w tyłek, to już w ogóle nie widzę ze mną związku. To było już na następnym zakręcie , nawet nie brałem w tym udziału . I czemu piszesz o tym miesiąc po wyścigu, zamiast od razu :eh:
    Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 21:43 przez shogel, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: Prince-Matt » 30 lis 2015, 23:42

    shogel pisze:A to ci chodzi?
    https://www.youtube.com/watch?v=zwJZMXuSJlI

    Ty z boku to raczej nie byłeś , tylko za mną. Przyznaję, że lepiej by było zjechać ci wcześniej, ale nie robiłem tego właśnie dlatego, bo się upewniałem, czy ciebie już z boku nie ma. I strzałka z AC i helicorsa mówiły mi że jesteś za mną. Fakt, że jak sie zdecydowałem zjeżdżać, to akurat wyjechałeś za mój zderzak. Było by lepiej jakbym wcześniej ci zjechał , ale po pierwsze nic tu "perfidnie" nie było, a po drugie jakbyśmy mieli kontakt, to była by to twoja wina, a nie moja. Osobną rzeczą, że i tak zachowałeś się prawidłowo odpuszczając. A to że ktoś ci wjechał w tyłek, to już w ogóle nie widzę ze mną związku. To było już na następnym zakręcie , nawet nie brałem w tym udziału . I czemu piszesz o tym miesiąc po wyścigu, zamiast od razu :eh:
    IMHO Shogel ma tutaj w 100% racje i nie ma o czy dyskutować, blazo nie miał żadnego prawa na nic, nie był nawet w połowie auta shogela ;-)
    Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 23:42 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • LukeT
    Posty: 2
    Rejestracja: 05 gru 2015, 16:52
    Reputacja: 0
    Imię: Lukasz T

    Pytania, dyskusje, komentarze

    autor: LukeT » 05 gru 2015, 17:31

    Witam, zapisalem sie na nastepny wyscig i chcialbym sie dowiedziec, gdzie jest info na temat serwera i hasla. Z gory dziekuje.
Odpowiedz Posty: 88

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Przejdź do