Odpowiedz Posty: 50
Dakar V - podsumowanie
  • Awatar użytkownika
    pluszo
    Posty: 110
    Rejestracja: 10 lut 2012, 22:48
    Reputacja: 0
    Polubił: 241
    Otrzymanych polubień: 112

    Dakar V - podsumowanie

    autor: pluszo » 19 sty 2016, 15:08

    Onecanobi pisze:[...]'pieprzenie głupot'[...]


    No to robimy tak.
    Kup każdemu uczestnikowi Dakaru ten sam:
    -komputer
    -monitor
    -słuchawki/głośniki
    -fotel
    no i oczywiście te samą klawiaturę co ma jaśnie pan. Inaczej to nigdy nie będzie równo i będziesz wymyślał, że jednak inni 'maślą' zakręty ale sprzęt mają lepszy i dlatego nieuczciwie przegrałeś mimo swojej wielkości.

    PS. Zostałeś tyle razy zaorany, że podziwiam upór :doping:
    PPS. Zmuszanie innych do używania automata powinno być karalne mimo, że sam wszystkie gry przechodzę na automacie :facepalm:
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 15:08 przez pluszo, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Dakar V - podsumowanie

    autor: adamsky73 » 19 sty 2016, 15:33

    Ten uparciuszek zapomniał o jednym - mając np. monitor o rozdzielczości 3440x1440 widzisz prawie 2 razy więcej pikseli niż na FHD, więc w sposób naturalny masz dużą przewagę. Trzeba powołać komisję sprawdzającą czy każdy ma zaklejone ponadwymiarowe piksele ponad 640x480. A co, jak ma być hipstersko to trzeba lecieć po całości :lol: :lol: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
  • Awatar użytkownika
    Michau7547
    Posty: 567
    Rejestracja: 09 lis 2011, 20:40
    Medale: 14
    Reputacja: 32
    Nick w TDU: Michau7547
    Nick w TDU2: Michau7547
    Klub: Green Lights Company
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 DAKAR DAKAR
    Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series TorMania Regular Races WIMP
    Polubił: 1202
    Otrzymanych polubień: 410

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Michau7547 » 19 sty 2016, 16:35

    No właśnie i co tak trudno było się przesiąść? Tak więc dla chcącego nie ma żadnego problemu i żadnych głupich śpiewek.

    Niestety to nie do końca prawda :( . Pojechałem te zawody na klawiaturze ponieważ nie miałem fizycznej możliwości korzystania z kierownicy. Gdyby natrafiła mi się okazja wcześniej niż w dniu ósmym ok. 23h to bym na pewno z niej skorzystał. Od 7 lat jeżdżę na kierownicach, ponieważ sprawia mi to przyjemność. Przesiadka na klawiaturę była dla mnie co najmniej smutna. Gdyby nie to, że broniłem drugiego miejsca z zeszłego roku i że specyfikacja rajdowa w TC jest dla mnie jedyną w której mogę z Wami konkurować to prawdopodobnie bym się tak nie starał. Ogólnie jazda na klawiaturze nie sprawia, że się uśmiecham po tym jak uda mi się przejechać dobrze zakręt. Dlatego rozumiem osoby, które nie zgadzają się z Twoim pomysłem - dla kogoś kto gra X lat na kierownicy/padzie przesiadka i rywalizacja na klawiaturze raz, że nie będzie mu sprawiać przyjemności, dwa osiągane wyniki będą znacznie poniżej jego umiejętności (jak mówi stare powiedzenie "kto raz nauczył się jeździć na kierownicy ten nigdy nie będzie umiał dobrze tego robić na klawiaturze").

    Z drugiej strony po części rozumiem Twoją opinię (bo w The Crew kontroler kontrolerowi jest nierówny) i wbrew pozorom nie jest ona czymś nowym. Myślę, że część osób jeszcze pamięta jak za czasów TDU2 chodziły głosy, żeby zorganizować zawody tylko dla skrzyni sekwencyjnej. W naszym klubie je zorganizowaliśmy, gdzie każdy bez wyjątku miał taki sam czas zmiany biegów, rezultat? Na czele klasyfikacji były te same osoby, które w zawodach forumowych dominowały. Jeżeli ktoś nie grał w TDU2 to muszę dopowiedzieć, że tam kontroler był drugorzędną sprawą. Liczyło się jak najlepsze jego opanowanie, a na każdym dało się coś ugrać (spytajcie Siemkinsa, Couriusa, Gruszmena - pomimo różnych kontrolerów byli zawsze w czołówce), a jedyną przewagą nad innymi mogła być skrzynia biegów (co wcale nie oznaczało, że jak ktoś ustawił sobie pełny manual to od razu był "prosem" - w spoilerze wstawiam część wywiadu, którego udzieliłem po drugiej edycji WIMPu).
    Ukryty tekst:
    Sterowanie przy pomocy kierownicy, a zmiana biegów przy użyciu klawiatury. Ile czasu zajęło Ci opanowanie, a potem doprowadzenie niemal do perfekcji tego sposobu sterowania w TDU2?

    Największą trudność sprawiło mi opanowanie kręcenia kierownicą lewą ręką z jednoczesnym naciskaniem sprzęgła. Samą zmianę biegów udało mi się opanować w jakieś dwa tygodnie. Przyznam, że ten sposób sterowania jest bardzo niewygodny i z początku korzystałem z niego tylko w radarach. Dopiero po jakichś 7 miesiącach byłem w stanie pewnie jeździć na obecnym poziomie. Pierwszy raz w wyścigu skorzystałem z tego rozwiązania w trakcie poprzedniej edycji, będąc pod ścianą w pewnym wyścigu fazy grupowej. W sumie w pierwszej edycji użyłem go tylko cztery razy, resztę wyścigów pojechałem na sekwencji. Później używałem tego sposobu sterowania już w każdych zawodach.


    Z moich przemyśleń, mogę wskazać dwie rzeczy które powodują, że Twój pomysł może nie wypalić, albo może być trudny w realizacji.
    1. Sprawdzanie czy wynik jest na wskazanym kontrolerze/skrzyni biegów - jak jednoznacznie udowodnić komuś winę / obronić się przed zarzutami, kiedy ktoś uzyska niesamowity czas, niewyobrażalny dla innych? Może jestem ułomny i nie umiem znaleźć lepszego rozwiązania, ale jedyne co przychodzi mi do głowy to jednoczesne nagrywanie przejazdu z gry i z kamery, która będzie pokazywała czy rzeczywiście robimy wszystko zgodnie z regulaminem (nagranie z gry czy nie używamy wspomagaczy np. na szybszą zmianę biegów). Trochę kłopotliwe, szczególnie dla osób które nie posiadają odpowiedniej jakości kamery, statywu, lub innej osoby która mogłaby przejazd nagrać.
    2. Liczba chętnych. Jak wcześniej wspominałem, osoby które grają na innych kontrolerach nie robią tego przypadkowo. Założę się, że bardzo mało osób by się zdecydowało na taki ruch. Obawiam się, że nowi użytkownicy forum mogli by być również nieprzychylni, bo moim zdaniem im prostsze zasady tym łatwiej im się zdecydować na start (piszę tylko i wyłącznie na podstawie własnego doświadczenia).

    Wydaje mi się, że dopóki nie znajdziesz odpowiedniej liczby chętnych osób (np. tylu ilu startowało teraz w Dakarze) i nie wykażesz, że konkurencja w takich zawodach jest jeszcze większa, to nie uda Ci się nas przekonać do swojego pomysłu.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 16:35 przez Michau7547, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 18:16

    Amen.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 18:26

    Michau7547 pisze:
    No właśnie i co tak trudno było się przesiąść? Tak więc dla chcącego nie ma żadnego problemu i żadnych głupich śpiewek.

    Niestety to nie do końca prawda :( . Pojechałem te zawody na klawiaturze ponieważ nie miałem fizycznej możliwości korzystania z kierownicy. Gdyby natrafiła mi się okazja wcześniej niż w dniu ósmym ok. 23h to bym na pewno z niej skorzystał. Od 7 lat jeżdżę na kierownicach, ponieważ sprawia mi to przyjemność. Przesiadka na klawiaturę była dla mnie co najmniej smutna. Gdyby nie to, że broniłem drugiego miejsca z zeszłego roku i że specyfikacja rajdowa w TC jest dla mnie jedyną w której mogę z Wami konkurować to prawdopodobnie bym się tak nie starał. Ogólnie jazda na klawiaturze nie sprawia, że się uśmiecham po tym jak uda mi się przejechać dobrze zakręt. Dlatego rozumiem osoby, które nie zgadzają się z Twoim pomysłem - dla kogoś kto gra X lat na kierownicy/padzie przesiadka i rywalizacja na klawiaturze raz, że nie będzie mu sprawiać przyjemności, dwa osiągane wyniki będą znacznie poniżej jego umiejętności (jak mówi stare powiedzenie "kto raz nauczył się jeździć na kierownicy ten nigdy nie będzie umiał dobrze tego robić na klawiaturze").

    Z drugiej strony po części rozumiem Twoją opinię (bo w The Crew kontroler kontrolerowi jest nierówny) i wbrew pozorom nie jest ona czymś nowym. Myślę, że część osób jeszcze pamięta jak za czasów TDU2 chodziły głosy, żeby zorganizować zawody tylko dla skrzyni sekwencyjnej. W naszym klubie je zorganizowaliśmy, gdzie każdy bez wyjątku miał taki sam czas zmiany biegów, rezultat? Na czele klasyfikacji były te same osoby, które w zawodach forumowych dominowały. Jeżeli ktoś nie grał w TDU2 to muszę dopowiedzieć, że tam kontroler był drugorzędną sprawą. Liczyło się jak najlepsze jego opanowanie, a na każdym dało się coś ugrać (spytajcie Siemkinsa, Couriusa, Gruszmena - pomimo różnych kontrolerów byli zawsze w czołówce), a jedyną przewagą nad innymi mogła być skrzynia biegów (co wcale nie oznaczało, że jak ktoś ustawił sobie pełny manual to od razu był "prosem" - w spoilerze wstawiam część wywiadu, którego udzieliłem po drugiej edycji WIMPu).
    Ukryty tekst:
    Sterowanie przy pomocy kierownicy, a zmiana biegów przy użyciu klawiatury. Ile czasu zajęło Ci opanowanie, a potem doprowadzenie niemal do perfekcji tego sposobu sterowania w TDU2?

    Największą trudność sprawiło mi opanowanie kręcenia kierownicą lewą ręką z jednoczesnym naciskaniem sprzęgła. Samą zmianę biegów udało mi się opanować w jakieś dwa tygodnie. Przyznam, że ten sposób sterowania jest bardzo niewygodny i z początku korzystałem z niego tylko w radarach. Dopiero po jakichś 7 miesiącach byłem w stanie pewnie jeździć na obecnym poziomie. Pierwszy raz w wyścigu skorzystałem z tego rozwiązania w trakcie poprzedniej edycji, będąc pod ścianą w pewnym wyścigu fazy grupowej. W sumie w pierwszej edycji użyłem go tylko cztery razy, resztę wyścigów pojechałem na sekwencji. Później używałem tego sposobu sterowania już w każdych zawodach.


    Z moich przemyśleń, mogę wskazać dwie rzeczy które powodują, że Twój pomysł może nie wypalić, albo może być trudny w realizacji.
    1. Sprawdzanie czy wynik jest na wskazanym kontrolerze/skrzyni biegów - jak jednoznacznie udowodnić komuś winę / obronić się przed zarzutami, kiedy ktoś uzyska niesamowity czas, niewyobrażalny dla innych? Może jestem ułomny i nie umiem znaleźć lepszego rozwiązania, ale jedyne co przychodzi mi do głowy to jednoczesne nagrywanie przejazdu z gry i z kamery, która będzie pokazywała czy rzeczywiście robimy wszystko zgodnie z regulaminem (nagranie z gry czy nie używamy wspomagaczy np. na szybszą zmianę biegów). Trochę kłopotliwe, szczególnie dla osób które nie posiadają odpowiedniej jakości kamery, statywu, lub innej osoby która mogłaby przejazd nagrać.
    2. Liczba chętnych. Jak wcześniej wspominałem, osoby które grają na innych kontrolerach nie robią tego przypadkowo. Założę się, że bardzo mało osób by się zdecydowało na taki ruch. Obawiam się, że nowi użytkownicy forum mogli by być również nieprzychylni, bo moim zdaniem im prostsze zasady tym łatwiej im się zdecydować na start (piszę tylko i wyłącznie na podstawie własnego doświadczenia).

    Wydaje mi się, że dopóki nie znajdziesz odpowiedniej liczby chętnych osób (np. tylu ilu startowało teraz w Dakarze) i nie wykażesz, że konkurencja w takich zawodach jest jeszcze większa, to nie uda Ci się nas przekonać do swojego pomysłu.



    Widzę, że jesteś mądrym facetem i piszesz merytorycznie jak trzeba, dzięki Ci za to ;)

    Mój pomysł sprowadza się do tego, aby w przyszłości zrobić tak i pójść na konsensus tzn. ok jesteś przyzwyczajony do pada/kierownicy ok możesz jechać tym kontrolerem, ale skrzynie biegów ustawiamy wszyscy jak jeden mąż na automatyczną. ( Uważam tutaj, że jesteście na tyle dorośli, aby bez żadnego nagrywania spełnić ten warunek). Drugi i zarazem ostatni warunek to takie samo auto w specyfikacji stockowej ( czyli bez tuningu) Co Wy na to? Wszyscy przemyśleli sprawę? Wreszcie szczęśliwi? ;) Czytając Twoją wypowiedź o zawodach w tdu2 jak również biorąc pod uwagę doświadczenie z poprzednich turniejów myśle, że nikomu nie zaszkodzi chociaż spróbować.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 18:26 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Xarlith » 19 sty 2016, 18:34

    Auta stock - dobry pomysł. Automat - jak już pisałem bez sensu i popieram Adama, że w zarówno w realu jak i w świecie wirtualnym do sportu się nie nadaje. Ale nie będę nikomu zabraniał, bo są różne przypadki. Niektórzy z racji swoich indywidualnych predyspozycji mogą nie być w stanie obsługiwać komputera więcej niż 1 ręką.

    Czy istnieją w The Crew konkurencje dla aut fabrycznych?
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 18:37

    Xarlith pisze:Auta stock - dobry pomysł. Automat - jak już pisałem bez sensu i popieram Adama, że w zarówno w realu jak i w świecie wirtualnym do sportu się nie nadaje.


    No to chociaż połowa sukcesu za nami ;)

    Może do sportu się nie nadaje, ale do czystej sprawiedliwej rywalizacji tak, bo już nie będzie różnicy, że temu się bieg przełączył wcześniej, a temu póżniej, co tworzyło pewne różnice.
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 18:37 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Takumi
    Posty: 371
    Rejestracja: 18 lip 2015, 14:56
    Reputacja: 4
    Hobby: Motoryzacja
    Polubił: 292
    Otrzymanych polubień: 558

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Takumi » 19 sty 2016, 18:42

    Pomyśl że czasem manualna skrzynia biegów w rękach amatora może być jeszcze gorszym rozwiązaniem niż automat, więc może mieć również negatywne skutki dla niektórych dlatego szanse się mogą wyrównać.
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 18:53

    Takumi pisze:Pomyśl że czasem manualna skrzynia biegów w rękach amatora może być jeszcze gorszym rozwiązaniem niż automat, więc może mieć również negatywne skutki dla niektórych dlatego szanse się mogą wyrównać.


    No przecież cały czas wałkuje to, aby wyrównać szanse w jak największym stopniu ;)
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 18:53 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Takumi
    Posty: 371
    Rejestracja: 18 lip 2015, 14:56
    Reputacja: 4
    Hobby: Motoryzacja
    Polubił: 292
    Otrzymanych polubień: 558

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Takumi » 19 sty 2016, 18:58

    Dlatego nie ma potrzeby zmiany ustawień na automat. Bo gracz na manualu straci w kilku momentach gdzie automat może zyskać i vice versa.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Dakar V - podsumowanie

    autor: KatanaDriver » 19 sty 2016, 19:05

    W tym rzecz iż, odpowiedni "Revmaching" jest nie odłączną częścią jazdy sportowej i nie wyobrażam sobie jazdy w takim Ferrari, bez przynajmniej "łopatek". Co na celu miało by sprawdzić u kierowcy? Wchodzenie w zakręty? Jest to za równo nudne, jak i po prostu słabe zniżając staranność do minimum, dzięki czemu popełnia się mniej błędów. Nie wyobrażam sobie sprawdzenie umiejętności kierowcy dając mu w łapy samochód z automatyczną skrzynią biegów. To odbieranie części możliwości prowadzenia samochodu. Bo zwiększeniu lub zmniejszenie biegu w odpowiednim momencie poprawia twój czas, a do tego też wymaga się umiejętności.

    Prawdziwego "ściganta" wyróżniają: umiejętności, wiedza i doświadczenie. Najwidoczniej u ciebie Tobi brakuje przynajmniej wiedzy, w doświadczeniu także masz braki, za to umiejętności masz znakomite, ale daleko nimi nie zajedziesz. Twoim pomysłem nie tylko chcesz wyeliminować doświadczenie, ale także część umiejętności jak i wiedzy, sprowadzając to do poziomu którego nie jeden mógł by osiągnąć w miesiąc lub 2.
    To nie jest wyrównywanie szans, tylko ułatwienia dla słabszych graczy.
    Ja na pewno bym się na coś takiego nie pisał.
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1635
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony/niebieski/żółty
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1592
    Otrzymanych polubień: 875

    Dakar V - podsumowanie

    autor: olosagaris » 19 sty 2016, 19:34

    Wybaczcie, że się wtrącam. Piszecie o prowadzeniu w grze jakby to była jakaś zaawansowana technologia :-P O idealnych wchodzeniach w zakręty, o idealnym wysprzęglaniu, o urywaniu sekund na okrążeniach.. itp.. serio? Ktoś Wam za to płaci czy co? :-P

    Od lat siadam do kompa i uruchamiam, najpierw nfs'y, później tdu/tdu2, teraz crew tylko i wyłącznie z jednej, być może dla Was, marnej przyczyny... dla chęci rozrywki :rotfl: Faja (czyt. papieros) lub jakieś smaczne romeo y julieta, ciemne słodkie piwko lub szkocka.. lub jak jest naprawdę wcześnie to do kawy.. po prostu sobie jeżdżę. Wiem, że trudno to ogarnąć, ale tak właśnie jest - dla zabawy. Ktoś woli pada - ok, ktoś klawiaturę - ok. Ktoś był lepszy? Proponuję rewanż, jak się nie uda - trudno. Temat zamknięty. :-P

    olo

    ps: to takie moje małe "ale". mały komentarz, najlepiej pozostawić bez komenta (...)

    :nuda: :nuda: :nuda:
  • Awatar użytkownika
    MegaDzik
    Posty: 827
    Rejestracja: 07 paź 2013, 15:02
    Medale: 10
    Reputacja: 24
    Imię: raymund
    Nick w TDU2: MegaDzik vel fiufiu
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U.
    DAKAR Championship on Asphalt Summertime Endurance Event The Crew Endurance Series
    Polubił: 325
    Otrzymanych polubień: 378

    Dakar V - podsumowanie

    autor: MegaDzik » 19 sty 2016, 19:51

    Chłopaki... a oglądacie piłkę ręczną? zaraz się zacznie fajny mecz...
    Aby nie było OT
    ja mam 1,83m wzrostu... i byłem nawet kiedyś reprezentantem uczelni na akademickich mistrzostwach Polski.
    Żałuję, że nie było ograniczenia dla graczy na poziomie 1,85m. Żałuję... naprawdę mi było żal wtedy. Dlatego mogłem grać tylko na pozycji lewoskrzydłowego. Całkiem nieźle mi szło. No ale ci wyżsi mogli grać na rozegraniu i rzucać ponad blokiem. Łobuzy.
    Ciekawe czemu ja to tu wpisałem... no ciekawe... kurde - oszalałem chyba.
    Chciałbym tylko dopowiedzieć, że zawody były fajne i czekam z niecierpliwością na następne... no i czekam na regulamin.
    MD
    Citius, Altius, Fortius, Dzikus...
  • Awatar użytkownika
    Onecanobi
    Posty: 152
    Rejestracja: 14 lis 2014, 15:06
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Tobi
    Hobby: Motoryzacja, sport, gry
    Samochód: A4
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 12
    Otrzymanych polubień: 48

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Onecanobi » 19 sty 2016, 20:13

    Takumi pisze:Dlatego nie ma potrzeby zmiany ustawień na automat. Bo gracz na manualu straci w kilku momentach gdzie automat może zyskać i vice versa.


    Ja nie mówie tutaj o tym, że manualna skrzynia biegów robi lepsze czasy od automatycznej bo to jest oczywiste. Mówie tutaj stricte o wyrównaniu szans w grze, aby wszyscy jechali na takiej samej skrzyni automatycznej. Nie mówie tutaj o robieniu jak najlepszych czasów...


    KatanaDriver pisze:W tym rzecz iż, odpowiedni "Revmaching" jest nie odłączną częścią jazdy sportowej i nie wyobrażam sobie jazdy w takim Ferrari, bez przynajmniej "łopatek". Co na celu miało by sprawdzić u kierowcy? Wchodzenie w zakręty? Jest to za równo nudne, jak i po prostu słabe zniżając staranność do minimum, dzięki czemu popełnia się mniej błędów. Nie wyobrażam sobie sprawdzenie umiejętności kierowcy dając mu w łapy samochód z automatyczną skrzynią biegów. To odbieranie części możliwości prowadzenia samochodu. Bo zwiększeniu lub zmniejszenie biegu w odpowiednim momencie poprawia twój czas, a do tego też wymaga się umiejętności.

    Prawdziwego "ściganta" wyróżniają: umiejętności, wiedza i doświadczenie. Najwidoczniej u ciebie Tobi brakuje przynajmniej wiedzy, w doświadczeniu także masz braki, za to umiejętności masz znakomite, ale daleko nimi nie zajedziesz. Twoim pomysłem nie tylko chcesz wyeliminować doświadczenie, ale także część umiejętności jak i wiedzy, sprowadzając to do poziomu którego nie jeden mógł by osiągnąć w miesiąc lub 2.
    To nie jest wyrównywanie szans, tylko ułatwienia dla słabszych graczy.
    Ja na pewno bym się na coś takiego nie pisał.


    Co ma piernik do wiatraka?
    Moim celem nie jest przekonanie do tego, iż automatyczna skrzynia biegów jest lepsza od manualnej, gdyż ja sam wole manualną skrzynie, ale w życiu codziennym, ale uzmysłowienie Wam iż jeśli wprowadzicie zasade, że każdy jedzie na automatycznej skrzyni biegów zabawa będzie bardziej wyrównana ;) Nie każe Wam jechać tylko i wyłącznie na klawiaturze.

    Słuchaj Kamil o czym Ty w ogóle piszesz? O jakim braku wiedzy? Nie musisz mi tutaj robić jakiś wykładów to moge Cię zapewnić ;)

    To nie jest wyrównywanie szans? Ułatwienie dla słabszych? No to chyba samo przez się rozumie, że większa konkurencja tym lepsza rywalizacja prawda?


    Co do meczu ręcznej też grałem i trzymam mocno kciuki za naszych, aby utarli nosa Francuzom, ale będzie bardzo ciężko ;)
    Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 20:13 przez Onecanobi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    Dakar V - podsumowanie

    autor: Courius » 19 sty 2016, 20:52

    Matko Boska, dobra zrób te zawody, zorganizuj je tutaj, albo na fanpagu The Crew Polska, wszystko jedno gdzie i z kim. Przedstaw ludziom regulamin, zbierz chętne osoby, a ja również się zapiszę. Mam nadzieję, że liczysz tylko na wyrównanie szans, bo jeśli myślisz o łatwiej wygranej, to możesz się na tym przejechać. Tyle.

    Wystarczy już tego bredzenia w tym temacie. Czołem.

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 50

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Przejdź do