Odpowiedz Posty: 33
Assetto Corsa Competizione
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Courius » 21 lut 2018, 15:09

    Kunosi od dłuższego zapowiadali "coś większego", coś co miało się dzisiaj pojawić na ich oficjalnej stronie. Parę minut temu puścili w świat zapowiedź o ich nowej części Assetto Corsy, która będzie w głównej mierze opierać się o serię wyścigów Blackpain GT - czyli nasze ukochane GT3. :-D

    Z ciekawszych rzeczy. Gra będzie na silniku Unreal Engine 4. Będzie zmienny cykl dnia i nocy. Będzie deszcz. Model jazdy? Symulacja. Multik? Owszem, podobno rozbudowany o rankingi.

    Assetto Corsa Competizione - Bande-annonce officielle
    phpBB [media]


    Co powiecie? Gierka ma się pojawić na Steamie w early access.
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 15:09 przez Courius, łącznie zmieniany 5 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Hudy » 21 lut 2018, 15:17

    Ja prdl... Znowu wydatki :mur:
  • Awatar użytkownika
    KapienPL
    Posty: 140
    Rejestracja: 16 sie 2013, 23:49
    Reputacja: 0
    Samochód: Laguna II PH1 1.9 dCi
    Nick w TDU2: KapienPL
    uPlay: RTG-KapienPL
    Steam ID: agzar
    Xbox Live: AgzarWOW
    Playstation Network: KapienPL
    Klub: Raze To Ground
    Lokalizacja: Polska
    Polubił: 32
    Otrzymanych polubień: 116
    Kontakt:

    Assetto Corsa Competizione

    autor: KapienPL » 21 lut 2018, 15:27

    UE4 = cykl dnia i nocy, przekozacko :-D Z pewnością kupię :cool:
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 21 lut 2018, 15:59

    Courius pisze:Co powiecie? Gierka ma się pojawić na Steamie w early access.


    Narazie nic bo w trailerze nic nie wiadać.
    Jest prosta sprawa bo albo będzie mega kupa albo mega rozpierdol wszystkiego.
    Zeby jednak wiedzieć jaka będzie to trzeba znać odpowiedz na 3 pytania:
    1. Czy na tym silniku będzie taka sama fizyka jak w AC I lub lepsza
    2. Czy ta gra będzie open source
    3. Czy będzie kompletny kontent Blancpaina czyli min 4 nowe tory (Zolder, Ricard, Hungaroring i Misano) zrobione w stylu Kunosow (skanowane laserowo itd)

    Jeżeli jedna odpowiedz na te pytania będzie negatywna to sobie mogą tą grę w tyłek wsadzić bo nic nam ona nie da. Wtedy będzie kupa.

    Jeśli jednak odpowiedzi będą pozytywne to może być miazga i rozwalić wszystko.
    Jeszcze duuuuużo czasu minie zanim sie dowiemy.
    Teraz to jedynie można gdybać nad tym jaki ten ich manewr ma sens. Czy Blancpain na prawde rzucił taką kwotą, że Stefano szybko napisał gre i pomoze im to rozwinąc obydwie produkcje lub produkcje nadchodzące? Albo zgarneli hajs i będą próbować przenieść content ze jednej gry do drugiej. To mnie w tej chwili najbardziej ciekawi, jaki oni mają plan.
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 15:59 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 3 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Xarlith » 21 lut 2018, 16:42

    Prince-Matt pisze:Qr BbpostJeżeli jedna odpowiedz na te pytania będzie negatywna to sobie mogą tą grę w tyłek wsadzić bo nic nam ona nie da.
    Prince-Matt pisze:Qr Bbpost 2. Czy ta gra będzie open source
    No to zacznijmy od wsadzania podstawowego Assetto Corsa :lol:.

    Czy tobie, Matt, nie chodzi przypadkiem o udostępnienie narzędzi moderskich? Nie powiem, mnie też to interesuje. Jeżeli zaistnieje taka możliwość, to kwestią czasu będzie przeniesienie najlepszych tras i aut z podstawki do Competizione. A wtedy jazda nocna po różnych dziwnych trasach, niszowymi pojazdami, w lepszej oprawie graficznej stanie się faktem.
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 16:42 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 21 lut 2018, 18:17

    Xarlith pisze: Jeżeli zaistnieje taka możliwość, to kwestią czasu będzie przeniesienie najlepszych tras i aut z podstawki do Competizione. A wtedy jazda nocna po różnych dziwnych trasach, niszowymi pojazdami, w lepszej oprawie graficznej stanie się faktem.
    Ta tylko jak odp. na pierwsze pytanie będzie "nie" to nic nam to Panie nie pomoże. Zadnego aktywnie grającego w AC gracza który docenia w niej właśnie fizyke taka opcja nie zadowoli.
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 18:17 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Trawa » 21 lut 2018, 18:34

    Zapowiada się miodnie. Mam tylko nadzieję, że nie zerżną tras i aut z AC, wrzucą na nowy silnik i każą płacić jeszcze raz pełną cenę.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 21 lut 2018, 22:46

    Jeszcze do kompletu zeby były

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 22:46 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Blazo » 21 lut 2018, 23:17

    W końcu... Jeżeli zmodyfikują przyczepność w deszczu tak jak to jest aktualnie w AC z rodzajem nawierzchni to powinno być git (jedynie jestem ciekaw jak rozwiążą aquaplaning...). Ja już nawet się nie martwię czy mi odpali z procesorem za cenę paczki fajek, bo i tak wiem, że bez upgrade'a nie ma co podchodzić do tego :rotfl:.
    Pozostaje kwestia niuansów związanych z wyścigami czy to online czy offline i dobrego wbudowanego systemu określającego czy przejazd jest poprawny czy nie :lol: .
    Ostatnio zmieniony 21 lut 2018, 23:17 przez Blazo, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Assetto Corsa Competizione

    autor: KatanaDriver » 22 lut 2018, 1:06

    Jako, że to jest Unreal Engine 4, to nie powinno być problemów z modami. Kunosi jedynie mogą to jeszcze bardziej to ułatwić. Myślę nawet, że tworzenie modów dla nowej gry Kunosów pozwoli na niesamowite możliwości i ułatwi to tworzenie wysokiej jakości modyfikacji.

    Co do samej gry, może ona być interesująca, choć wyścigi torowe to nie moja działka, to wygląda to obiecująco. Nie wiem jak traktować tą grę. Spekulował bym spinoff, który ma wprowadzić kunosów na nowy silnik, by potem zrobić pełnoprawnego następce AC. Jest to ten sam ruch co z Gran Turismo Sport, które jest spinoffem serii, a to dlatego, że nie mają odpowiedniej jakości zawartości, która mogła by wypełnić ciel lepszego następcy poprzedniej gry. Mi się wydaje, że Kunosi zrozumieli, że ciężko będzie stworzyć warunki pogodowe, wysokiej jakości oprawę graficzną oraz nowy poziom fizyki, tworząc na własną rękę silnik. Jest to po prostu niezbyt opłacalne, gdyż sami zapewne nie są najlepsi w implementacji nowych technologi, a gdzie gonić jeszcze za nowymi technologiami w tworzeniu gier. To widać w AC chociażby w postaci braku wielopunktowego światła, które jest wręcz standardem w grach od wielu lat. Dlatego uważam, że ACC jest jedynie spinoffem, który ma posłużyć, za okres nauki w opanowaniu nowego silnika i implementacji najpotrzebniejszych rzeczy do łatwego tworzenia nowej zawartości.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 08 mar 2018, 18:55

    No i mamy pierwsze sensowne odpowiedzi o ACC.
    W skrócie najważniejsze po polsku:
    - ACC to następca ACC. Kunosi skonczyli rozwijać AC.
    - Multi w AC zostaje aktywne tak długo jak graczę będą z niego korzystać
    - ACC wychodzi w lato 2018 na steam.
    - Min. wymagania to i5-2500/AMD FX-8100, 4 GB RAM i NVIDIA Geforce GTX 760
    - Na chwile obecną w ACC nie będzie możliwości modowania.

    Link do bloga : https://www.facebook.com/notes/assetto-corsa/assetto-corsa-competizione-community-faq-blog/2346432888716349/

    Moje zdanie na to - odpowiedz na pytanie nr. 2 padła na "nie" więc powiem w miły sposób: Walcie się Kunos właśnie sobie wykopaliście własny grób. Nie kupie tego gówna.
    Ostatnio zmieniony 08 mar 2018, 18:55 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Xarlith » 08 mar 2018, 19:37

    Szkoda, że AC nie będzie już rozbudowywane. Szkoda, że nie będzie łatwego modowania, ale dzięki temu wsparcie sceny moderskiej dla AC będzie trwało dłużej.

    Liczę na to, że mimo tego ACC okaże się godnym następcą AC. Mody to nie wszystko, dobrego contentu mają pod dostatkiem. Wystarczy renegocjacja licencji i import z poprzednika :)
    Ostatnio zmieniony 08 mar 2018, 19:37 przez Xarlith, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Prince-Matt » 08 mar 2018, 21:12

    Xarlith pisze:Liczę na to, że mimo tego ACC okaże się godnym następcą AC.
    Nie
    Xarlith pisze: Mody to nie wszystko, dobrego contentu mają pod dostatkiem. Wystarczy renegocjacja licencji i import z poprzednika :)
    Owszem mody modami i mody nie wszystko ale gdzie Ty widzisz content? GT3 i 8 ~torów to jest nic. Zreszta kto chce grać w sima w którym jest tylko GT3?
    Renegocjacja? Taa, chyba śnisz.
    Ostatnio zmieniony 08 mar 2018, 21:12 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Danmcrea
    Posty: 871
    Rejestracja: 12 lis 2011, 10:58
    Reputacja: 8
    Imię: Daniel
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Bełchatów
    Polubił: 63
    Otrzymanych polubień: 201

    Assetto Corsa Competizione

    autor: Danmcrea » 08 mar 2018, 23:11

    Przypomnij sobie jak zaczynało Assetto, dwa tory i dwa samochody na krzyż? Tak mi się przynajmniej wydaje. Nie spodziewaj się nagle gry z contentem równym części poprzedniej od tak małego studia, które nie dość że robiło nową grę to równolegle do niedawna pracowało jeszcze nad poprzedniczką. Same GT3 to jest dobry początek, patrząc po serwerach również jedne z najpopularniejszych aut. Najpewniej wykorzystają to jako platformę do dalszego rozwoju, tak przynajmniej hintują. Do tego czasu nikt nie broni Ci grać w starego dobre AC xd. A jak ktoś zauważył na innym forum, Blancpain nie stoi tylko GT3.
    Mało tego gra stoi na Unrealu, do którego w wersji darmowej chyba wszyscy mają dostęp. Więc może nie będzie tak trudno wykminić modowanie
    Ostatnio zmieniony 08 mar 2018, 23:12 przez Danmcrea, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Assetto Corsa Competizione

    autor: KatanaDriver » 09 mar 2018, 23:07

    Modding w ACC pojawi się, to oczywiste. Zresztą sami napisali, że to jest był jeden z najczęstszych tematów przy tworzeniu ACC. AC nabrało dużo popularności dzięki mi. modom. AC w wielu podstawowych aspektach jest świetną platformą do dodawania podstawowej zawartości takiej jak auta, czy tory, lecz nie dało się w żaden sposób zmieniać lub dodawać nowe aspekty jak. np. kierunkowskazy. Było to mocno związane z silnikiem gry i wymagało by dużej przebudowy go, a Kunosi nie dali narzędzi by to zrobić. Z UE4 jest totalnie inna sprawa. Sama wersja podstawowa tego silnika jest darmowa, więc każdy ma wgląd jak wygląda tworzenie na nim i w jako sposób on działa. Zapewne Kunosi będą współpracować z społecznością, by im dostarczyć odpowiednie narzędzia w przyszłości, a one zapewne będą zintegrowane z samym silnikiem.

    Dochodzę do tego, że ACC prawdopodobnie będzie dużo bardziej otwarty na modding i będzie można w nim zrobić dosłownie wszystko. Nie będzie ograniczeń co do wielkości map, tworzenie torów/tras/światów będzie łatwiejsze, a one same będą wyglądać dużo lepiej. Zapewne modderzy znajdą łatwy sposób na wykorzystanie wysokiej jakości assetów z wielu portali związane z tym silnikiem oraz gier na nim stworzonym. Wiele rzeczy będzie robione przez sam silnik, lub narzędzie. Myślę, że modding w ACC może stać się niezwykle ważnym atutem tej gry. Spójrzcie na GTAV. Tam co prawda społeczność sama stworzyła narzędzia, ale przez lata (jeszcze za czasów "czwórki") szukali sposobów na zmienianie/dodawanie zawartości i aktualnie da się tam stworzyć prawie wszystko.

    Co do samego startu, to może nie będzie on najlepszy, ale za przykład można dać najnowsze Gran Turusmo. Gra praktycznie multplayer, z oficjalnymi ligami od FIA, paroma autami i torami na start. Gra była zheitowana na start za zawartość, minęło naprawdę nie wiele czasu, a już teraz mówi się pozytywnie o niej. Dodano singleplayera, poprawiono wiele dokuczliwych błędów i zbalansowano wiele aut, no i przede wszystkim dodano pełno nowych świetnych bardzo wysokiej jakości aut oraz nowy tor. Osobiście mnie też coraz bardziej zachęca. Pomimo posiadania PS4 stwierdziłem, że po co mi następna gra wyścigowa jak i tam mam już Assetto i Forzę. Teraz się przyglądam każdej aktualizacji z zaciekawieniem, jak rozwinie się ta gra. Takie same mam nadzieję względem ACC, bo może być symulator, który pozwoli na swobodę jak nigdy dotąd.

    Ukryty tekst:
    phpBB [media]

    Creating a quick Unreal Engine 4 Mountain environment
    phpBB [media]

    GTA V Top 10 Best Mods Of All Time
    Ostatnio zmieniony 09 mar 2018, 23:07 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
Odpowiedz Posty: 33

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Przejdź do