To nie jest tak głupie jak wam się wydaje.
To jest Lotus Exige w specyfikacji R-GT. RGT to taka klasa rajdów, w której startują specjalnie przystosowane auta GT. Głównie startują w tej klasie Porsche 911, ale był też rozdział z Lotusem Exige. Co ciekawe, pojazd z The Crew jest bardzo podobny do tegoż rajdowego Lotusa, więc został on na czymś oparty.
Co do samego samochodu, to muszę przyznać, że to jedna z szybszych off-roadówek jakimi miałem przyjemność jeździć. Tak się prezentuje porównanie V maxu z konkurencją, którą miałem pod ręką (w nawiasie V max na nitrze wywalonym do końca). Dla sprawiedliwej rywalizacji każe auto miało niemalże identyczne części, więc wynik nie powinien być jakoś wypaczony, a miejscem testu było solnisko Boneville:
RUF RT35 R-GT: 271 (303) km/h
Lotus Exige R-GT: 273 (313) km/h
Dodge Challenger SRT-8 Rally Car: 267 (303) km/h
Ford Focus RS WRC: 271 (307) km/h
Nissan 240Z Group 4: 273 (307) km/h
Co do prowadzenia, to zbyt wiele o nim powiedzieć nie mogę. Jest na pewno stabilniejszy i łatwiejszy do okiełznania od RUFa, aczkolwiek odnoszę wrażenie, że doświadczony gracz nie będzie z nim robił takich cudów, jak z RUFem. Niemniej wydaje się niezłą propozycją do długodystansowych eventów.
„Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa