Odpowiedz Posty: 141
Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze
  • Awatar użytkownika
    Ferrari
    Posty: 281
    Rejestracja: 19 sty 2015, 17:07
    Reputacja: 3
    Imię: Dominik
    Hobby: Modelowanie
    Samochód: VW Golf MK3 AEX
    Nick w TDU: madanfs
    Nick w TDU2: MADANFS
    uPlay: xX_Messatsu_Xx
    Steam ID: mk3janush
    Xbox Live: madanfs
    Lokalizacja: Łask
    Polubił: 83
    Otrzymanych polubień: 151
    Kontakt:

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Ferrari » 03 wrz 2015, 23:13

    Tradycyjnie dla NFShita nie ma Ferrari.Wyjątkami jedynie były NFS Hot Pursuit 2 i gówniany Rivals :wtf: Jak na razie jestem na NIE z nowym Need for Speed'em :gwizd:
  • Takumi
    Posty: 371
    Rejestracja: 18 lip 2015, 14:56
    Reputacja: 4
    Hobby: Motoryzacja
    Polubił: 292
    Otrzymanych polubień: 558

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Takumi » 03 wrz 2015, 23:20

    Przecież jest niemal pewne że będzie 458... :mur:

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 03 wrz 2015, 23:20 przez Takumi, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Miron
    Posty: 765
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 391

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Miron » 04 wrz 2015, 2:36

    Bardzo mnie cieszy możliwość spasowania koła z nadkolem. W Forzy to razi jak cholera. Tego brakowało mi na przykład w Forzy
  • Izek

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 04 wrz 2015, 2:40

    @Takumi, pewne, na jakiej podstawie? Ferrari bardzo dba o wizerunek własnej marki (najdroższej na świecie lub w ścisłej czołówce, nie pamiętam), niełatwo o ich licencję i praktycznie zawsze jest ona przyznawana warunkowo. Nie można zmieniać osiągów, kolorów, dokładać spojlerów, itd. Ogólnie "wieśniaczyć" samochodu. Nawet w rzeczywistym świecie nie możesz pójść do salonu i zażyczyć sobie, na przykład, różowego F12 z turkusowym wnętrzem. Bo nie i kropka. Ani Rivals, ani HP2 nie oferowały opcji, które miał Underground. Czy w UG były Ferrari? No właśnie. Zbieg okoliczności? Nie sądzę.
  • Awatar użytkownika
    Ferrari
    Posty: 281
    Rejestracja: 19 sty 2015, 17:07
    Reputacja: 3
    Imię: Dominik
    Hobby: Modelowanie
    Samochód: VW Golf MK3 AEX
    Nick w TDU: madanfs
    Nick w TDU2: MADANFS
    uPlay: xX_Messatsu_Xx
    Steam ID: mk3janush
    Xbox Live: madanfs
    Lokalizacja: Łask
    Polubił: 83
    Otrzymanych polubień: 151
    Kontakt:

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Ferrari » 04 wrz 2015, 15:55

    @Izek.Masz rację jednakowoż w dalszym ciągu nie ma mowy o Mercedesie,a z Mercedesem nigdy takich problemów nie było.Mało tego odkąd pamiętam Mercedes pojawiał się w każdej części NFS z wyjatkiem UG i UG2,a jeśli masz zamiar mówić że dlatego też nie będzie Mercedesa w nowym NFS'ie to nawet nie musisz bo nie jest to żadne wytłumaczenie.Znając EA pewnie będzie jakieś DLC dodające Mercedesy,oczywiście odpłatnie :D
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 04 wrz 2015, 18:48

    Hola! Hola! A wy jasnowidze już narzekacie, że nie będzie tej czy tamtej marki. Nie jest to pełna lista aut, a do premiery jeszcze trochę. Ghost Studios ostatnio nas zaskoczyło takimi markami jak Acura, Aston Martin czy Dodge. Nie mówiąc o Hondzie, która dość rzadko się pojawia w grach. A co do Ferrari, to mam mieszane uczucia. Gdyż "podobno" nie pozwala na tuning w grach, a pomimo tego pojawiło się pełno modeli w Forzie z olbrzymimi możliwościami modyfikacji osiągów oraz paroma prostymi częściami wizualnymi. W The Crew także mamy 2 modele Ferrari, z o wiele bogatszymi możliwościami modyfikacji wizualnej. Więc nie jestem pewien co do tej "Blokady tuningu" z strony marki. Więc nie ma jeszcze co skreślać tej marki. ;)
  • Takumi
    Posty: 371
    Rejestracja: 18 lip 2015, 14:56
    Reputacja: 4
    Hobby: Motoryzacja
    Polubił: 292
    Otrzymanych polubień: 558

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Takumi » 04 wrz 2015, 19:18

    Na zdjęciu którym wrzuciłem widać ewidentnie 458 w bodykicie od Liberty Walk oraz Merca CLK 500 po tuningu. Póki co twórcy nowego NFS nie odkryli wszystkich kart i możliwe że to dopiero połowa carlisty.
  • Izek

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 04 wrz 2015, 19:37

    Jak nie jesteś Lolak pewny, to włącz sobie The Crew i zobacz, ile spec'ów masz dla 458. Czytaj ze zrozumieniem. Tak jak nie zobaczysz terenowego Ferrari w tamtej grze, tak tutaj jakoś słabo widzę zmiany rozstawu kół i poszerzanie "doskonałych" samochodów z włoskiej stajni. Nie złowróżymy, nie jasnowidzimy, zwykła dedukcja.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 05 wrz 2015, 16:09

    @Izek, jestem w 90% przekonany do tego że nie będzie marki na F, ale po zobaczeniu Murci na dodatek w wersji SV, można się wszystkiego spodziewać. Zapomniał bym! Wszedłem za twoją prośbą do The Crew i wybrałem przez ciebie wspomnianą Italię. Kolory tyko fabryczne, ale za to można okleić samochód, Zmienić zderzaki wraz z reflektorami (Tylny zderzak ma totalnie inny wariant, który nie przypomina oryginału), dodać duży spoiler, zmienić maskę na jedną z wentylowanych wersji, a jak ci się nie podoba zwykła blacha to możesz użyczyć sobie karbonu. To są jednak dość duże zmiany.
    Co do specyfikacji, to możesz mieć tu rację, ale zauważ że Ferrari nie jest jedynym supersportowym samochodem bez terenowych wersji. Dosłownie wszystkie auta, które zaliczają się do tej kategorii nie mają wersji poza asfaltowych. I się nie dziwię, nie wyobrażam sobie Aventadora w Raid Spec'u i pewnie twórcy też.

    @Takumi, Zdjacia zostały wybrane przez SpeedHunters i oczywiście nie są to zdjęcia z gry, tylko z retuszowane realne zdjęcia. SpeedHunters może publikować co chce i kiedy chce na temat NFS'a. W tym przypadku przedstawiło parę zdjęć przedstawiające co będzie można zrobić w owej grze, a same samochody które są zaprezentowane na zdjęciach nie muszą się pojawić w grze, bo SP wybrało je tylko dlatego ponieważ według nich prezentują najlepiej możliwości tuningowe.
  • Izek

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 13 wrz 2015, 13:37

    Zapisy do wersji beta dla PS4 i X1 :thumbup:
    http://www.needforspeed.com/en_GB/beta-sign-up
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 13 wrz 2015, 16:21

    Idź pan mi z tymi konsolami. Gdzie są zapisy dla "PieCetowców" jam się pytam! :furia:
  • Izek

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Izek » 13 wrz 2015, 19:01

    Konsolowcy testują, my dostajemy pełnowartościowy produkt. Mnie pasuje :okularnik:
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: Angello » 14 wrz 2015, 18:29

  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: KatanaDriver » 14 wrz 2015, 23:40

    Dobra niech ja to przeanalizuje.
    W ramach tej dyskusji mieliśmy okazję wysłuchać członków społeczności graczy na PC, którzy mówili, że usunięcie ograniczenia liczby klatek na sekundę to sprawa priorytetowa.

    To rzecz oczywista, choć mój komputer zapewne nie pozwoli na wygodne 60FPSów przy dobrej jakości, ale ja mam inne wymagania i jestem przyzwyczajony do grania super ładnie, ale przy mniejszych klatkach, ale to też zależy gdzie i w czym. Często się ograniczam do 30 w takich grach jak GTA V na singlu choć i tam mam powyżej wspomnianej liczby, ale nie jest to też maksymalna płynność, za to nie wyobrażam sobie gry w CSGO bez 60 klatek. W tego typu grach wymagany jest wręcz idealny refleks i przejrzystość obrazu. Ta jedna klatka różnicy w sekundzie może decydować o życiu w rundzie. NFS zapewne będzie należał u mnie do gier płynnych. Po zagraniu w ostatniego NFS, który wymuszał 30 FPSów stwierdziłem, że taka gra nie ma sensu i nie gram w nią bez przynajmniej cyferki 45 na liczniku.
    Dzięki temu będziemy mieli czas na poprawę strony wizualnej gry na komputery osobiste.

    Déjà vu?
    Planujemy też dodać do wersji podstawowej wszelkie aktualizacje, które do tego czasu ukażą się na konsoli, dzięki czemu wszyscy gracze korzystający z komputerów PC będą do nich mieli dostęp już od pierwszego dnia.

    Déjà vu x2?
    Zamierzamy zamieszczać darmowe aktualizacje i wyzwania, dzięki którym zyskacie możliwość zdobywania nagród i ciągłego poznawania świata gry.

    I po raz trzeci! Chodzi mi o Rockstar i GTA V (Tak znowu GTA) Data premiery gry została tak samo przesunięta, także poprawili grafikę i obiecywali ciągłe aktualizacje. Rockstar wywiązał się z umowy i dostarczył nam dobrze zoptymalizowaną grę, co po takim krapie jak GTA IV było bardzo ciepłą wiadomością. Śmiesznym zbiegiem okoliczności poprzedni NFS także cierpi na koszerną optymalizacje i posiada morze bugów. Czy EA i Ghost Studios powtórzy wyczyn Rockstara ? Zobaczymy.
    Wiecie czym tak naprawdę jestem zaskoczony? Samym przesunięciem i nie chodzi tu o zawód związany z dłuższym czekaniem, a tym, że "Elektronicy" pozwolili na przesunięcie. Jeszcze 2 lata temu można było sobie pomarzyć o takich rzeczach z ich strony. Jestem milę zaskoczony. :-P
    Ostatnio zmieniony 14 wrz 2015, 23:40 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • adamsky73

    Need For Speed 2015 - Ogólnie o grze

    autor: adamsky73 » 15 wrz 2015, 17:43

    To się nazywa budowanie napięcia ;-)
    Co im szkodzi przesunąć skoro zyski z PC to pewnie 10% tego co z konsol?
Odpowiedz Posty: 141

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do