autor: Siemkins » 07 sie 2013, 19:09
Faza zasadnicza za nami. Przez wakacje/wyjazdy oraz przede wszystkim przez niedziałające serwery dot. MCW impreza rozjechała się trochę w czasie. Na szczęście dotarliśmy w końcu do finału.
Gdzie? To wiadomo - na O'ahu, wyścig dookoła wyspy. Traffic on - 2 gwiazdki, 1 pełne okrążenie - 251 km, kolizji brak.
Czym? Miało być najszybsze auto, a będzie prawie najszybsze. Co prawda 599 GTO dysponuje większym v-max, jednak trasa ma mnóstwo zakrętów i wywijasów a GTO najlepiej prędkości nie nabiera to raz, a dwa, nie wyobrażam sobie by miało zabraknąć nam Enzo w Pucharze Ferrari. Z tego powodu pojedziemy właśnie Enzo.
Punkty? Jak już zostało powiedziane przed rozpoczęciem zawodów, za udział w Finale również można zdobyć punkty, które są wliczane do klasyfikacji generalnej całego pucharu. Wartości podane wcześniej pozostają bez zmian - 1sze mc 20 pkt, 2ie mc 18 itd. Bez względu na to na której (ja) dojadę pozycji, nie wliczam się i nie zaburzam układu (nawet gdy skończę 2gi, to osoba na 3cim miejscu zainkasuje 18 punktów). Pierwszą czwórkę dzieli zaledwie 9 punktów, więc doprawdy wszystko może się wydarzyć i zapowiada się przednia rywalizacja.
Kiedy? Ustalić musimy termin, który będzie satysfakcjonował wszystkich biorących udział lub taki, do którego wszyscy będą w stanie się dopasować. Powiem jak to wygląda u mnie - pasujące terminy to jutro (cały wieczór) i piątek (start do 17ej), na w-end wyjeżdżam, zaś po w-endzie (w pon. 12 sierpnia) wysyłam swojego kompa "do serwisu" (i do końca tyg powinien wrócić). Dalej jestem dostępny nieprzerwanie od 19 sierpnia.
Jeśli moja nieobecność będzie wszystkim kolidować i np wszyscy uczestnicy Finału zbiorą się w sobotni albo niedzielny wieczór postaram się znaleźć zastępstwo dla siebie tak, abyście nie musieli za długo czekać, a i sam Finał mógł dobiec końca.
Poniżej wpiszcie jakie dni i/lub godziny Wam pasują.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2013, 19:09 przez
Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwieCZYTAJ TO