Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1
Regulamin zawodów WIMP 2- Rewanż
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Regulamin zawodów WIMP 2- Rewanż

    autor: Siemkins » 07 kwie 2013, 12:27

    Informacje ogólne
    1.Turniej jest organizowany przez nasz portal. Zakazuje się kopiowania we fragmentach bądź całości bez zgody Administracji (dot. zarówno samego sposobu rozgrywki jak i regulaminu).
    2. Udział w WIMP może wziąć każda osoba zarejestrowana na portalu tdunlimited2.pl (niewykluczona wcześniej z uczestnictwa w konkursach i zawodach).
    3. Cała impreza składa się z 3 części: fazy grupowej, fazy pucharowej i fazy medalowej. W/w etapy następują kolejno po sobie wg wymienionej kolejności.
    5. Dobór kontrolera, poziom asysty jak i skrzyni biegów jest sprawą indywidualną każdego zawodnika. Podobnie jest z tuningiem, którego poziom wybieracie sami. W przypadkach aut typu Ferrari, gdzie nie przewidziano tuningu, jedziemy tylko i wyłącznie z zerowym poziomem.
    6. Dopuszczone są wszystkie auta, które legalnie znajdują się w grze na stan dzisiejszy (po ukazaniu się DLC2, a przed ukazaniem się jakiegokolwiek kolejnego dodatku). Jeśli jakaś osoba nie dysponuje pojazdami z DLC może poprosić swojego przeciwnika o wybór auta z „podstawki”.
    7. Ścigamy się w prywatnych sesjach. Uczestnictwo osób trzecich zależy od samych zainteresowanych. Kolizje wyłączone, brak ruchu ulicznego.
    8. Przewidywany czas rozpoczęcia turnieju: okolice 15 kwietnia 2013.
    9. Szacunkowy czas trwania imprezy: 3 tygodnie.
    10. Wszelkie spory i wątpliwe sytuacje rozstrzyga Organizator.

    Faza grupowa
    1. Zapisani na listę uczestnicy dzieleni są na grupy 4 osobowe. W przypadku liczby osób niepodzielnej przez 4 w losowej grupie/grupach będzie 5 zawodników.
    2. Część graczy (w moim subiektywnym odczuciu najlepszych) będzie rozstawiona. Ilość takich osób będzie równa ilości grup. Osoby rozstawione będą w różnych grupach tak, aby nie spotkały się wcześniej, niż w fazie pucharowej (aby nie eliminowały się w grupach). Pozostała część uczestników będzie rozlosowana (dosłownie) i tylko przypadek zdecyduje o tym, w której znajdą się grupie.
    3. Z każdej grupy awans do fazy pucharowej zapewnią sobie bezpośrednio 2 osoby (w zależności od ilości grup nie wyklucza się awansu osób plasujących się na 3 miejscach z największą ilością punktów – czy to wejdzie w życie zakomunikujemy po zamknięciu listy zgłaszających się do imprezy osób).
    4. W fazie grupowej każdy uczestnik ma do rozegrania 3 pojedynki, które mogą zakończyć się jednym z następujących wyników: 3:0, 2:1, 1:2, 0:3.
    5. Na pojedynek w fazie grupowej składają się wyścigi na 3 trasach wybranych w ankiecie. Każdą z tras jedziemy inną grupą auta z przedziału A3-A1 (np. trasa X – klasa A2, trasa Y- A1, trasa Z – klasa A3). Wybór aut na daną trasę leży w gestii zawodników, jedynym wymogiem jest przejazd danej trasy w tej samej grupie auta, co przeciwnik. Kolejność tras również wybieracie samodzielnie (po akceptacji rywala).
    6. Wpisanie wyniku jest obowiązkiem zwycięzcy (post musi zawierać nicki osób biorących udział w pojedynku oraz wynik spotkania). Nie będziemy Was zamęczać wrzucaniem fot z każdej trasy i każdego pojedynku, jednak zaleca dokumentowanie zdjęciami wyników wyścigów, aby w razie sytuacji spornych mieć świadectwo swojej wygranej.

    Faza pucharowa
    1. Osoby, które awansowały do tego etapu zostaną rozlosowane i ułożone w pary. O tym z kim przyjdzie się Wam pojedynkować w tej rundzie dowiecie się po zakończeniu fazy grupowej.
    2. Poza osobami, zostaną wylosowane także grupy aut, którymi będziemy się ścigać (5 grup). Wybór kolejności grupy aut leży po stronie samych zawodników.
    3. Wyścigi odbywają się na trasie „Zielona Fala” i toczone są do 3 zwycięstw. Osoba, która jako pierwsza wygra trzy wyścigi awansuje dalej. Przegrywający odpada na tym etapie.
    4. Faza pucharowa kończy się, gdy na placu boju pozostanie 2 zwycięzców i 2 pokonanych, którzy przejdą do ostatniej decydującej rozgrywki.

    Faza medalowa
    1. Osoby, które przegrały swoje półfinałowe pojedynki tworzą jedną parę i walczą o 3 miejsce w turnieju. Zwycięzcy z półfinałów spotykają się w finale i walczą o miano najlepszego polskiego kierowcy w TDU2 na rok 2013
    2. Pojedynki w tej fazie toczone są na 5 trasach i w 3 grupach aut: pierwsze 3 trasy z fazy grupowej jedziemy w autach A1, trasę z fazy pucharowej pokonujemy w autach grupy A2, natomiast ostatnią, trasę specjalną, w aucie z grupy A3. O tym, która to trasa zostaniecie poinformowani po zakończeniu fazy pucharowej.
    3. Wybór modeli aut, podobnie jak wcześniej, zostawiamy w Waszej gestii, z zastrzeżeniem jw.

    Zakazy
    1. Osobom biorącym udział w Turnieju zakazuje się:
    a) cheatowania - ingerencja w parametry aut;
    b) perfidnego ścinania tras (na drobne podcinki możemy przymknąć oko)
    c) dodawania ruchu ulicznego do wyścigu;
    d) włączania kolizji;
    e) zmiany ilości okrążeń (dot. niektórych tras);
    f) jazdy autem z innej grupy niż przeciwnik (dot. fazy grupowej);
    g) zgłaszana na forum fałszywych wyników;
    2. Osoby niestosujące się do powyższych zakazów zostaną odsunięte od uczestnictwa w imprezie.
    3. Gracz, który zauważy, że jego przeciwnik łamie któryś z w/w podpunktów, ma obowiązek udokumentować ów fakt i zgłosić do organizatora poprzez PW.

    Nagrody
    1. Dla trzech najlepszych kierowców Organizator funduje medale (złoty, srebrny lub brązowy w zależności od zajętego miejsca) ze specjalnie wygrawerowanym na tę okoliczność napisem, upamiętniającym zawody Wirtualnych Indywidualnych Mistrzostw Polski 2013 roku.
    Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 12:27 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do