autor: Siemkins » 05 kwie 2013, 9:17
Ślizganie się po barierce to słaby pomysł, mogący dać niemałą przewagę na trasie Zakręt przy latarni (ślizgając się na pierwszym zakręcie 180 st w prawo), a także praktycznie na całej trasie Zwroty, zakręty, serpentyny. Na Jak Ci na Hawajach? również w końcowej fazie trasy są barierki, które można niecnie wykorzystać.
Uważam, że powinniśmy zwalniać przed zakrętami i wyrabiać je "normalnie", a nie wzorem płotów z offroadu czy innych NFS'ów jeździć po barierkach.
No chyba, że dwa kluby przed wyścigiem się umówią, że można, wtedy mi nic do tego.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 9:17 przez
Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwieCZYTAJ TO