Michalmaster pisze:Lelodriver pisze:Z doświadczenia wiemy, że optymalne składy to 2 lub 3 osobowe w których dwójka lub trójka graczy prezentuje zbliżony poziom umiejętności, znajomości trasy itd.
Można pojechać 3vs 2 lub 4vs 2, ale przynajmniej dwie osoby ze składu muszą prezentować wyrównany db poziom , który pozwoli nawiązać walkę z rywalem i wygrać.
Dobrym przykładem jest np. niemiecki klub Biodesel, lub brytyjski Lunny.. który nie boi się wystartować składem 3osobowym vs 2, a to jak szczelnie zamykają dostęp do pierwszego jadąc w trojkę i jak ciężko jest się przedrzeć na pozycję 2 lub podjąć atak na pozycje 1 wiedzą tylko dwuosobowe składy które z nimi jeździły
Wiem jak to zabrzmi, ale czy my tak jeździmy? Bez urazy - nie wydaje mi się. Dlatego często wystawiając 3 osoby sami strzelamy sobie w stopę. Wbrew pozorom bezpieczniej jest jechać po 2 osoby, wtedy "wystarczy" tylko wygrać i nie trzeba się martwić co zrobi kompan, co niestety ma miejsce w pojedynkach 3 vs 2 gdzie musi on być co najmniej 3 bodajże, abyśmy odnieśli wygraną.
Michał, jeździmy rożnie w dwu lub 3 osobowych składach. Ty akurat masz takiego farta, ze najczęściej trafiasz do trzyosobowego składu.
Jeżeli na treningu widać, ze ktoś jest w formie to nie widzę problemu pojechać w 3osobowym składzie. W lobby możemy zdecydować czy jedziemy 2ką czy 3ką. Wszystko zależy od poziomu jaki prezentuje nasz rywal, jak sie zachowuje w czasie jazdy itd.
Rywalizując z niektórymi klubami nawet wskazane jest pojechać 3os. składem