Odpowiedz Posty: 46
Tor Pat-A - Q&W
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Xarlith » 04 gru 2012, 8:18

    Tutaj rozmawiamy na temat Qwalifikacji i Wyścigów na Torze Pat-A.

    Wyzwanie kwalifikacyjne jest już w Centrum Wyścigów. Trwa ono 3 dni (72 godziny) i skończy się w piątek rano.

    Przy późniejszym układaniu graczy na Liście Startowej do Wyścigów bierzemy pod uwagę wyłącznie osoby zapisane do zawodów.

    Jeździmy w tym wyzwaniu:
    Obrazek

    Ustawienia filtra wyzwań:
    Obrazek

    Powodzenia!
    Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 8:18 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Courius » 04 gru 2012, 16:12

    Ehe już widzę jak tutaj wszyscy grzeją w tych kwalifikacjach :razz:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Gruszmen » 05 gru 2012, 9:54

    Obiekt bardzo wąski z bardzo wkurzającymi nawrotami a auto jak dotąd najgorszym wyborem na tor. To Audi może spokojnie otrzymać
    tytuł "Hybryda grupy A2", linia hamowania niczym AC Cobra a sposób nabierania prędkości podczas skręcania RS6/GT-R/Ruf Rturbo (twój wybór).
    Z jeden strony dobrze, że nie ma paska kary bo można by na łeb dostać gdyby mi naliczało ale z innej strony mógłby być aby zlikwidować ewentualne,
    lekko korzystne wycieczki poza granice asfaltu.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Siemkins » 05 gru 2012, 12:47

    To będzie bardzo trudny wyścig.
    Kwalifikacje będą o tyle proste, że i nie ma kary i liczba powtórzeń jest nieograniczona. Jednak gdy przyjdzie nam się wspólnie ścigać, nie będzie już jazdy na przełaj, a każdy błąd od razu wykorzystają przeciwnicy. Nie będzie łatwo.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: MirBar » 06 gru 2012, 12:54

    po moim uczciwym przejeździe widać, że cała reszta (ogólnie mówiąc i spekulując) cięła tor jak idzie... Q moim zdaniem na bardzo niskim poziomie gry fair-play

    ot moje prywatne zdanie
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Siemkins » 06 gru 2012, 18:15

    Jak dla mnie 2,45 jeszcze ujdzie, szybciej już widzę znaczne problemy.
    Na szczęście to "tylko" kwalifikacje. W wyścigu już będzie inaczej, a kary za ewentualne ścinanie będą naprawdę dotkliwe, nie wyłączając dyskwalifikacji z wyścigu w przypadku uporczywego cięcia nawrotów czy jazdy po trawie na full speedzie zamiast zwalniania i wyrabiania szykan i szybkich zakrętów.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Courius » 06 gru 2012, 18:47

    Myślę, że znowu po miliardnym przejezdzie można się zbliżyć do czasu Galapagosa. Ja dziś w celu sprawdzenia teorii ścinania postanowiłem poprawić swój czas, w miarę możliwości bez zbędnego zwiedzania pobocza.
    http://beta.xfire.com/videos/5cb0dc
    Wydaje mi się, że nie było tutaj ekstremalnego ścinania, oczywiście stosowałem metodę Takumiego, ekhmm noo skorzystałem z siły odśrodkowej. Czas 2:44:68

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Lelodriver
    Posty: 604
    Rejestracja: 10 lut 2012, 8:48
    Reputacja: 0
    Imię: Adam
    Hobby: mam :)
    Samochód: brum brum
    Nick w TDU2: Lelodriver, Adam7X
    Klub: Club HerBz >
    (CHB>)
    Polubił: 2
    Otrzymanych polubień: 2
    Kontakt:

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Lelodriver » 06 gru 2012, 19:13

    W związku z problemem jaki mam z grą online http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=88&p=25324#p25324 mój dalszy udział w Tormanii jest pod znakiem ??
    Proszę umieścić mnie na liście rezerwowej do niedzielnego wyścigu oraz przygotować zastępstwo do opieki nad sesją (qazio, Mirek..)
    Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 19:13 przez Lelodriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    jilt
    Posty: 169
    Rejestracja: 28 paź 2012, 11:24
    Reputacja: 0
    Nick w TDU: Ziutek_GPL
    Nick w TDU2: Tiges
    Klub: Green Lights Company
    Lokalizacja: Wrocław

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: jilt » 06 gru 2012, 23:08

    Courius pisze:Myślę, że znowu po miliardnym przejezdzie można się zbliżyć do czasu Galapagosa. Ja dziś w celu sprawdzenia teorii ścinania postanowiłem poprawić swój czas, w miarę możliwości bez zbędnego zwiedzania pobocza.
    http://beta.xfire.com/videos/5cb0dc
    Wydaje mi się, że nie było tutaj ekstremalnego ścinania, oczywiście stosowałem metodę Takumiego, ekhmm noo skorzystałem z siły odśrodkowej. Czas 2:44:68


    w większości poważnych lig i w Polsce i na świecie jest zasada:

    Zawodnicy są zobowiązani do jazdy po torze minimum dwoma kołami. Za tor uznaje się obszar asfaltu ograniczony białą linią lub krawężnikami, przy czym obszar białej linii uznaje się za tor, krawężniki (tarki, kerby) natomiast do toru nie należą.

    http://simracing.pl/panel/index.php?mod ... egulations

    więc ten przejazd by jej nie przeszedł.

    wiem, że tdu2 to nie symulator i na dużo pozwala ;) ale warto wiedzieć jak to robią inni. Dla mnie taka jazda jest naturalna i mam opory przed nadmiernym ścinaniem.
    Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 23:08 przez jilt, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Izek

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Izek » 06 gru 2012, 23:14

    Tutaj też jest taka zasada, tyle że w MCW nie sposób tego dochodzić, dlatego lepiej jechać najszybciej jak się umie (by się zakwalifikować do obranej za cel sesji) - w wyścigu i tak już ścinanej linii nikt powtórzyć nie może, bo jak wspomniał Siemkins takie przypadki są surowo karane. Ktoś ten regulamin Tormanii w ogóle czytał? :shh:
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Xarlith » 06 gru 2012, 23:53

    jilt pisze:Zawodnicy są zobowiązani do jazdy po torze minimum dwoma kołami. Za tor uznaje się obszar asfaltu ograniczony białą linią lub krawężnikami, przy czym obszar białej linii uznaje się za tor, krawężniki (tarki, kerby) natomiast do toru nie należą.
    Zasada z F1 jest taka, że nie można wyjeżdżać czterema kołami poza tor, gdzie tor wytycza biała linia. U nas jest podobnie, z tym, że tutaj białą linią jest tarka (jazda po niej w trakcie wyścigu jest bardzo ryzykowna, o czym kilka osób już się dotkliwie przekonało). W wyścigu są świadkowie i jesteśmy w stanie skontrolować to czy ktoś ścinał czy nie. TDU2 to nie rFactor, gdzie możesz sobie z serwera pobrać powtórkę całego wyścigu, kwalifikacji i treningu, przejrzeć najszybsze okrażenia z Q i na tej podstawie karać zawodników.

    Przypominam, że zawody mają charakter rekreacyjny i mają wycisnąć z TDU2 to co najlepsze, czyli poznawanie innych graczy i spędzanie emocjonującego wieczoru w luksusowych brykach. Oczywiście, w miarę naszych możliwości i ograniczeń fundowanych przez grę staramy się by wszyscy, którzy lubią i grają w TDU, mieli szansę poczuć się tutaj jak prawdziwy wyścigowiec, bo o to właśnie chodzi w TorManii. Mimo to, choćby nie wiem jak byśmy się starali i jak skomplikowany regulamin wymyślili, w na bazie TDU2 niegdy nie powstanie prawdziwa liga, tak jak tak gra nigdy nie będzie symulatorem z prawdziwego zdarzenia. Osoby, które uważały inaczej, albo już dawno zapomniały o TD i grają w inne gry, albo zmieniły podejście do tej gry o 180st i zaczęły cenić ją za zupełnie coś innego.

    Siemkins pisze:kary za ewentualne ścinanie będą naprawdę dotkliwe, nie wyłączając dyskwalifikacji z wyścigu w przypadku uporczywego cięcia nawrotów czy jazdy po trawie na full speedzie zamiast zwalniania i wyrabiania szykan i szybkich zakrętów
    Dziękuję za uwagę.
    Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 23:53 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jilt
    Posty: 169
    Rejestracja: 28 paź 2012, 11:24
    Reputacja: 0
    Nick w TDU: Ziutek_GPL
    Nick w TDU2: Tiges
    Klub: Green Lights Company
    Lokalizacja: Wrocław

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: jilt » 07 gru 2012, 1:31

    Przecież ja to wszystko wiem :P
    Pisze jak ja jeżdżę, a inni niech jeżdżą ze swoim sumieniem ;)
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Xarlith » 07 gru 2012, 16:27

    Kwalifikacje:
    Obrazek
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 07 gru 2012, 16:27 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Gruszmen » 07 gru 2012, 20:31

    Mnie zastanawia, czemu Galapagos jechał Q na swoim 2 profilu?
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Tor Pat-A - Q&W

    autor: Courius » 08 gru 2012, 1:57

    Z tego co mi opowiadał, to Audi R8 na jego profilu "Brwinner" szybciej przyśpiesza niż na profilu "Galapagos2012", a przynajmniej takie odnosił wrażenie.

    Obrazek

Odpowiedz Posty: 46

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Przejdź do