Odpowiedz Posty: 36
Propozycja - ZASADY DAKARU
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 18:49

    WITAM SERDECZNIE W IMPREZIE

    DAKAR by Tourist Club

    PONIŻEJ PRZEDSTAWIAM OFICJALNE ZASADY IMPREZY.


    Obrazek

    ZAPRASZAM DO OBOWIĄZKOWEJ LEKTURY


    ZMIANY Z POPRZEDNIEJ EDYCJI UWZGLĘDNIONO NA ZIELONO WYTŁUSZCZONYM DRUKIEM.

    1. SPRAWY OGÓLNE:

    - impreza odbywać się będzie w CRC/CW
    - w Dakarze udział może wziąć każda osoba ze społeczności TDU2, w szczególności bytująca w serwisie http://www.tdunlimited2.pl
    - każda osoba chcąca wziąć udział w imprezie musi zgłosić ten fakt do organizatora imprezy (MirBar - Tourist Club)
    - wyzwania do CRC/CW będą wystawiane w opcji "KLUB I ZNAJOMI" więc każda osoba MUSI być znajomym organizatora.
    - W IMPREZIE BIORĄ UDZIAŁ AUTA: [Mercedes ML63(B3), Subaru Impreza(A6), VW Tuareg(B4). (tuning według uznania)
    - Dla każdego auta/kategorii będzie prowadzona oddzielna tabela czasowa! :!: 3 niezależne klasyfikacje generalne :!:
    - każda osoba zgłaszająca się do udziału w imprezie może jechać DAKAR w 3 odrębnych kategoriach
    - przejechanie odcinka specjalnego w aucie innym niż wskazuje na to nazwa danego wyzwania np: Dakar - OS 1 - Mercedes ML będzie równoznaczne z dyskwalifikacją z danego OS-u.


    2. CHARAKTER IMPREZY (WYZWAŃ W CRC/CW)

    - po ustaleniu daty startu imprezy zostanie przedstawione kalendarium poszczególnych "części imprezy"
    - cała impreza podzielona jest na 7 części z czego każda część wystawiana jest do CRC/CW na okres 5 dni.
    - pomiędzy poszczególnymi częściami będzie 1 dzień przerwy.
    - podstawowy dział imprezy to 7 części czyli tzw. OS (odcinki specjalne kolejno od OS1 do OS7) - tym razem odcinki specjalne są dość długie - ich długość będzie wahać się od 15-30km - aby wyzwania bardziej upodobnić do prawdziwego DAKARU. W wyzwaniu będą ustawienia: BRAK KAR, BRAK RUCHU, OGRANICZENIE CO DO AUTA
    - w DAKARZE liczą się czasy z poszczególnych odcinków specjalnych widoczne w tabeli wyników w CRC/CW.
    - każde z wyzwań imprezy będzie premiowane podstawową nagrodą w wysokości 5o ooo$
    - do każdego wyzwania będzie ustawiony wstęp WYSOKOŚĆ DO USTALENIA! na poczet wyższej wygranej

    PRZEDSTAWIAM TABELE DLA ZOBRAZOWANIA POWYŻSZEGO OPISU - KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ


    WKRÓTCE

    3. WYNIKI, INFORMACJE, PREMIE

    - tabela z wynikami będzie pojawiać się na stronie Tourist Club (http://www.touristclub.hekko.pl/forum) oraz na stronie World of Test Drive (http://www.tdunlimited2.pl/forum) w czasie 1 dnia przerwy pomiędzy DNIAMI imprezy.
    - punktacja w Dakarze odbywać się będzie na podstawie czasów poszczególnych odcinków specjalnych
    - ostateczny wynik to suma czasów z poszczególnych odcinków specjalnych - wygrywa osoba, która najszybciej przejedzie cały DAKAR
    - klasyfikacja będzie prowadzona indywidualnie w 3 kategoriach - nie będzie klasyfikacji międzyklubowej!
    - Tourist Club nie wyklucza i nie zabrania wykorzystania imprezy DAKAR na wewnętrzne potrzeby danego klubu; Tourist Club wprowadzi niezależne punktacje wewnętrzne do rozliczania aktywności członków oraz niezależne premie pieniężne.


    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    - wszystkie informacje związane z DAKAREM będą umieszczane równolegle w:

    http://www.touristclub.hekko.pl/forum/v ... m.php?f=37
    oraz
    http://tdunlimited2.pl/forum/viewforum.php?f=126

    - na potrzeby imprezy - dział DAKAR na forum klubu Tourist Club - zostanie otworzony dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników.
    - wszystkie pytania, problemy i sugestie należy zgłaszać do organizatora poprzez tworzenie wątku na forum, w którym wszystko zostanie dokładnie omówione
    - wszelkie kwestie nieujęte w powyższym zapisie będą omawiane na bieżąco a poprawki wcielane w życie poprzez organizatora.


    LICZĘ NA MOCNĄ DYSKUSJĘ NA TEMAT ZASAD DAKARU - EDYCJA 2 - TO CO USTALIMY BĘDZIE OBOWIĄZYWAĆ PRZEZ CAŁĄ IMPREZĘ!

    P.S.
    Bardzo proszę o dyskusję na temat tego co zostało podane - zmiany mogą być - ale nie drastyczne - czyli nie wyskakujcie z propozycjami które całkiem rozwalą powyższe zasady :P
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 18:49 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MaxPK
    Posty: 239
    Rejestracja: 11 cze 2011, 20:16
    Medale: 2
    Reputacja: 0
    Hobby: Tuning
    Samochód: Delta 2 50% Integrale
    Nick w TDU2: MaxPK
    Klub: Prodrive Squad
    Lokalizacja: Żory
    :
    DAKAR WIMP

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MaxPK » 12 mar 2012, 19:44

    Moje małe sugestie: auta ok, są 3 nie będzie problemu że ktoś narzeka że trasa pod spykera czy ml63
    - ale uważam że powinna być prowadzona jedna klasyfikacja generalna z podziałem na modele aut czyli

    a) klasyfikacja generalna (wszystkie samochody w jednej tabeli)
    b) oprócz tego 3 tabele w klasyfikacji modeli - merc -subaru -vw (tak jak to ma miejsce w prawdziwych rajdach)

    - do tego każdy powinien wybrać jeden model samochodu którym jedzie i jechać nim od początku do końca, bo skoro osy mają 15-30km to już widze jak w pierwszym osie wszyscy na hura rzucają się na wszystkie 3 modele a potem w tabelach klasyfikacyjnych będą widnieć wesołe - jako znacznik nie przejechanego osu...

    A takie małe pytanie, może mir byś się pokusił o jakieś podsumowanie poprzedniej edycji. Typu ilość wygranych osów, hala sław czyli kto zajął miejsca 1-2-3 etc. bo wg. mnie tak troche olewacko się skończyła impreza "dzieki za udział i pozdrawiam"
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 19:44 przez MaxPK, łącznie zmieniany 2 razy.
    Alfa Romeo 156 sw||Lancia Thesis 3.0 v6|||Alfa Romeo MiTo||Fiat Punto GP Sport 5d|
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Xarlith » 12 mar 2012, 20:50

    Proponuję stworzenie 3 ankiet umożliwiającej uczestnikom wybór aut z danych kategorii:
    • B3
    • B4
    • Subaru/Delta/Stratos/Buggy
    Przede wszystkim dziwi mnie wybór Touarega jako auta reprezentującego klasę B4. Z tego co się orientuję Landrover jest najlepszym autem z tej klasy, a co najważniejsze dużo przyjemniejszym w prowadzeniu od VW.

    Co myślicie o ustawieniu trasy bez żadnych checkpointów? Tylko start i meta. Od kierowcy będzie zależeć wybór najlepszej trasy. Może jechać na przełaj, albo po szutrze, lub nadłożyć kilkadziesiąt km aby wjechać na asfalt? Ewentualnie można utworzyć 2,3 tego typu OSy, a resztę zrobić tradycyjnie.

    Będąc przy urozmaiceniach to chciałbym, żeby każda trasa nowego Dakaru jakoś się os siebie znacząco różniła, czy to dzięki usunięciu checkpointów, czy dzięki zaprojektowaniu unikalnej trasy.
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 20:50 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 20:52

    MaxPK pisze:Moje małe sugestie: auta ok, są 3 nie będzie problemu że ktoś narzeka że trasa pod spykera czy ml63
    - ale uważam że powinna być prowadzona jedna klasyfikacja generalna z podziałem na modele aut czyli

    a) klasyfikacja generalna (wszystkie samochody w jednej tabeli)
    b) oprócz tego 3 tabele w klasyfikacji modeli - merc -subaru -vw (tak jak to ma miejsce w prawdziwych rajdach)


    Po proszę w formie jakieś tabeli - bo ja jakoś tego nie widzę... jakby to miało wyglądać w praktyce...

    MaxPK pisze:- do tego każdy powinien wybrać jeden model samochodu którym jedzie i jechać nim od początku do końca, bo skoro osy mają 15-30km to już widze jak w pierwszym osie wszyscy na hura rzucają się na wszystkie 3 modele a potem w tabelach klasyfikacyjnych będą widnieć wesołe - jako znacznik nie przejechanego osu...


    Trochę prawdy w tym jest....

    Można zrobić tak, że się dana osoba decyduje na konkretne auto - ale trzeba wprowadzić limit osób do danej klasyfikacji bo nie wyobrażam sobie aby np SUBARU jechało 20 osób a ML63 raptem 5 - bo to bez sensu będzie...

    Przy zapisach może być np limit startu kategorii - 10 osób - po starcie jak frekwencja będzie niższa niż 60% to anulowanie danej kategorii.

    MaxPK pisze:A takie małe pytanie, może mir byś się pokusił o jakieś podsumowanie poprzedniej edycji. Typu ilość wygranych osów, hala sław czyli kto zajął miejsca 1-2-3 etc. bo wg. mnie tak troche olewacko się skończyła impreza "dzieki za udział i pozdrawiam"


    Olać to na pewno nie ja olałem ale co najwyżej CI którym się nie chciało przeczytać wszystkich wątków...

    Zapraszam do archiwum:

    - GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI MIĘDZYKLUBOWEJ DAKARU - konkretne miejsca/puchary/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=759

    - GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI INDYWIDUALNEJ DAKARU - onkretne miejsca/puchary/podium/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=758

    Sorry ale poczułem się nieco urażony - nie wyobrażam sobie co możesz jeszcze oczekiwać i jakie są możliwości umieszczenia bajerów na stronie forum... Bo sorry ale zestawień wszystkich czasów - pierdół które sobie wymyśliłeś i innych gadżecików to nie mam zamiaru robić z jednej prostej przyczyny: zapisało się na DAKAR ile osób? A przejechało od deski do deski szanując organizatora i swoje zdanie (zapisy) ile osób?

    WIĘC UWAŻAM, ŻE TO CO ZROBIŁEM Z DAKAREM W STOSUNKU DO TEGO JAKI BYŁ ODZEW ZE STRONY SPOŁECZNOŚCI TO BAAAAAAARDZO DUŻO I MAŁO KTO W SWOICH IMPREZACH TAK ROBI...

    Weź pod uwagę również, że moim głównym priorytetem w TDU2 jest Tourist Club...
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 20:52 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 21:00

    Xarlith pisze:Proponuję stworzenie 3 ankiet umożliwiającej uczestnikom wybór aut z danych kategorii:
    • B3
    • B4
    • Subaru/Delta/Stratos/Buggy
    Przede wszystkim dziwi mnie wybór Touarega jako auta reprezentującego klasę B4. Z tego co się orientuję Landrover jest najlepszym autem z tej klasy, a co najważniejsze dużo przyjemniejszym w prowadzeniu od VW.


    Wybór auta jest dość luźny - z mojej strony padła propozycja na Touarega - bo to auto lubię - ale może być zupełnie inne...jest to jak najbardziej do zmiany

    Xarlith pisze:Co myślicie o ustawieniu trasy bez żadnych checkpointów? Tylko start i meta. Od kierowcy będzie zależeć wybór najlepszej trasy. Może jechać na przełaj, albo po szutrze, lub nadłożyć kilkadziesiąt km aby wjechać na asfalt? Ewentualnie można utworzyć 2,3 tego typu OSy, a resztę zrobić tradycyjnie.


    Mnie się ten pomysł podoba - nie będę się musiał męczyć na tworzeniu tras :D A tak poważnie: TO BĘDZIE TROCHĘ BARDZIEJ KLIMAT DAKARU - CZYLI kierowca decyduje którędy jedzie do mety odcinka specjalnego...

    Ewentualnie - możemy zacząć w ten sposób - zobaczymy jakie będą reakcje po pierwszych 2-3 odcinkach i ewentualnie resztę zrobić tradycyjnie; jeśli natomiast się spodoba to można zostawić ten sposób do końca...

    Xarlith pisze:Będąc przy urozmaiceniach to chciałbym, żeby każda trasa nowego Dakaru jakoś się os siebie znacząco różniła, czy to dzięki usunięciu checkpointów, czy dzięki zaprojektowaniu unikalnej trasy.


    Usunięcie checkpointów to rozumiem - ale zaprojektowanie unikalnej trasy? Co przez to rozumiesz?

    Trasy z I EDYCJI DAKARU nie będą się powtarzać - ale oczywiste jest, że ciężko będzie ominąć ich elementy przy tworzeniu nowych do II EDYCJI - w końcu liczba ich nie jest nieskończona...
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 21:00 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Xarlith » 12 mar 2012, 21:13

    Może za bardzo skróciłem. Przede wszystkim chciałbym, żeby trasy nie były aż tak oczywiste (jeśli by były robione tradycyjnie - z checkpointami) i nie polegały na jechaniu prosto przed siebie jak droga prowadzi, tylko żeby było więcej utrudnień typu skręt na skrzyżowaniu itp. Wiem, ze to się kłóci z duchem Dakaru, ale po prostu te łatwiejsze trasy z poprzedniej edycji były moim zdaniem zbyt nużące, czasami sprawiały, że czułem się jak we free ride :wink:.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MaxPK
    Posty: 239
    Rejestracja: 11 cze 2011, 20:16
    Medale: 2
    Reputacja: 0
    Hobby: Tuning
    Samochód: Delta 2 50% Integrale
    Nick w TDU2: MaxPK
    Klub: Prodrive Squad
    Lokalizacja: Żory
    :
    DAKAR WIMP

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MaxPK » 12 mar 2012, 21:46

    MirBar pisze:
    MaxPK pisze:A takie małe pytanie, może mir byś się pokusił o jakieś podsumowanie poprzedniej edycji. Typu ilość wygranych osów, hala sław czyli kto zajął miejsca 1-2-3 etc. bo wg. mnie tak troche olewacko się skończyła impreza "dzieki za udział i pozdrawiam"


    Olać to na pewno nie ja olałem ale co najwyżej CI którym się nie chciało przeczytać wszystkich wątków...

    Zapraszam do archiwum:

    - GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI MIĘDZYKLUBOWEJ DAKARU - konkretne miejsca/puchary/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=759

    - GENERALNE WYNIKI W KLASYFIKACJI INDYWIDUALNEJ DAKARU - onkretne miejsca/puchary/podium/zestawienie ostatecznych czasów... http://forum.tdunlimited2.pl/viewtopic.php?f=189&t=758

    Sorry ale poczułem się nieco urażony - nie wyobrażam sobie co możesz jeszcze oczekiwać i jakie są możliwości umieszczenia bajerów na stronie forum... Bo sorry ale zestawień wszystkich czasów - pierdół które sobie wymyśliłeś i innych gadżecików to nie mam zamiaru robić z jednej prostej przyczyny: zapisało się na DAKAR ile osób? A przejechało od deski do deski szanując organizatora i swoje zdanie (zapisy) ile osób?

    WIĘC UWAŻAM, ŻE TO CO ZROBIŁEM Z DAKAREM W STOSUNKU DO TEGO JAKI BYŁ ODZEW ZE STRONY SPOŁECZNOŚCI TO BAAAAAAARDZO DUŻO I MAŁO KTO W SWOICH IMPREZACH TAK ROBI...

    Weź pod uwagę również, że moim głównym priorytetem w TDU2 jest Tourist Club...


    Zwracam honor i biję się w pierś, ale czy znowu taki wywód był potrzebny... Faktycznie są generalne wyniki, nie wiem czemu je przeoczyłem. W kwestii doceniania twojej pracy włożonej w dakar oprócz drobnych sugestii, pozytywnych komentarzy i brania udziału w imprezie od początku do końca (i myślę że te punkty wypełniłem) to już raczej nic innego nie można zrobić.

    Co do pomysłu xarlitha z brakiem checków to z własnego doświadczenia wątpie żeby ludziom się chciało ślęczeć nad mapą myśleć nad trasą (jest to fajne ale znowu ilu ludzi dojedzie do końca?). Jeżeli już to można pomyśleć nad zrobieniem tras z wyborem, że można pojechać tak albo tak. Trasa nie będzie jakoś super urozmaicona ale jest to już jakiś wybór i oprócz jeżdżenia danej trasy po kilkaset razy, klepania jej na pamięć i śrubowania czasu będzie jakiś wybór a czy słuszny okaże się jak spojrzymy na wyniki konkurentów.
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 21:46 przez MaxPK, łącznie zmieniany 2 razy.
    Alfa Romeo 156 sw||Lancia Thesis 3.0 v6|||Alfa Romeo MiTo||Fiat Punto GP Sport 5d|
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 23:07

    MaxPK pisze:Zwracam honor i biję się w pierś, ale czy znowu taki wywód był potrzebny... Faktycznie są generalne wyniki, nie wiem czemu je przeoczyłem. W kwestii doceniania twojej pracy włożonej w dakar oprócz drobnych sugestii, pozytywnych komentarzy i brania udziału w imprezie od początku do końca (i myślę że te punkty wypełniłem) to już raczej nic innego nie można zrobić.


    Heh - ci co mnie znają powiedzą, że się nie rozpisałem :D Ale nie dziw się, że trochę napisałem - wkładam serce w te imprezy i staram się jak mogę aby wszystkim dogodzić a impreza była ciekawa - więc twoje słowa mnie lekko ubodły...
    Ale luz na zawiasach już :D

    MaxPK pisze:Co do pomysłu xarlitha z brakiem checków to z własnego doświadczenia wątpie żeby ludziom się chciało ślęczeć nad mapą myśleć nad trasą (jest to fajne ale znowu ilu ludzi dojedzie do końca?). Jeżeli już to można pomyśleć nad zrobieniem tras z wyborem, że można pojechać tak albo tak. Trasa nie będzie jakoś super urozmaicona ale jest to już jakiś wybór i oprócz jeżdżenia danej trasy po kilkaset razy, klepania jej na pamięć i śrubowania czasu będzie jakiś wybór a czy słuszny okaże się jak spojrzymy na wyniki konkurentów.


    Z jednej strony rozumiem, że może się komuś nie chcieć ślęczeć nad mapą - ale z drugiej strony - GPS przecież i tak będzie bo jest start - jest meta więc krecha pomarańczowa będzie :P
    A jak ktoś będzie chciał pojechać ciekawiej i lepiej - dlaczego nie... mnie się tam ten pomysł podoba i będę go promował :D
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 23:07 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    ugi
    Posty: 146
    Rejestracja: 13 lip 2011, 11:46
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: UGI
    Klub: Tourist Club

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: ugi » 12 mar 2012, 23:08

    Wypas, że będą 3 klasy, mam nadzieję, że zbierze się wystarczająca ilość ludzi, żeby je wypełnić. I przyznam, że podziwiam Cie, że znajdziesz czas i siłę na ogarnięcie 3 klas. Ja na pewno będę jechał Imprezą :) Reszta zasadniczo bez zmian, więc nie będę komentował :) Szkoda klasyfikacji międzyklubowej, ale już poprzednio nie była ona łatwa do prowadzenia, a przy 3 klasach to właściwie niemożliwe więc rozumiem taką decyzję.

    Co do moich propozycji - zacznijmy najwcześniej ze 2 tygodnie po zakończeniu naszego Pucharu TC, moja propozycja - po 8 kwietnia. Oczywiście to tylko moja sugestia :)

    EDIT. Co do trasy tylko ze startem i metą - zrobiłbym góra 3 -4 takie odcinki, tak dla urozmaicenia i powkładał je między zwykłe odcinki z checkpointami
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 23:14

    ugi pisze:Wypas, że będą 3 klasy, mam nadzieję, że zbierze się wystarczająca ilość ludzi, żeby je wypełnić. I przyznam, że podziwiam Cie, że znajdziesz czas i siłę na ogarnięcie 3 klas. Ja na pewno będę jechał Imprezą :) Reszta zasadniczo bez zmian, więc nie będę komentował :) Szkoda klasyfikacji międzyklubowej, ale już poprzednio nie była ona łatwa do prowadzenia, a przy 3 klasach to właściwie niemożliwe więc rozumiem taką decyzję.


    Ta sprawa jeszcze jest w dyskusji i obrotach - bo z drugiej strony wątpię żeby się uzbierało osób na 3 grupy... a nawet jak na początku to w trakcie się wysypią - jak poprzednio - więc nie wiem czy jest sens...

    Co do klasyfikacji międzyklubowej - w 3 kategoriach za dużo roboty - jak ktoś chce może mi pomóc i te statystykę zrobić - ale ja się nie biorę - za dużo klepania... A z pierwszej edycji wiadomo, że o klubową statystykę ciężko znaleźć sumiennie jeżdżący klub.

    ugi pisze:Co do moich propozycji - zacznijmy najwcześniej ze 2 tygodnie po zakończeniu naszego Pucharu TC, moja propozycja - po 8 kwietnia. Oczywiście to tylko moja sugestia :)


    Mistrzostwa Tourist Club kończymy 25 marca - wstępnie myślałem start DAKARU na 3 KWIETNIA ale może być i 10 KWIETNIA (tuż po świętach)...

    P.S. Wyścig do CRC ląduje w każdy wtorek (wieczór) - na 5 dni czyli do niedzieli (wieczór) - obejmuje zatem weekend...później 1 dzień przerwy na wpisywanie tabel (poniedziałek) i koło się zamyka...
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 23:14 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    ugi
    Posty: 146
    Rejestracja: 13 lip 2011, 11:46
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: UGI
    Klub: Tourist Club

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: ugi » 12 mar 2012, 23:18

    MirBar pisze:
    Ta sprawa jeszcze jest w dyskusji i obrotach - bo z drugiej strony wątpię żeby się uzbierało osób na 3 grupy... a nawet jak na początku to w trakcie się wysypią - jak poprzednio - więc nie wiem czy jest sens...



    Na 3 grupy to faktycznie może być ciężko, ale na dwie grupy powinno się uzbierać osób myślę. Propozycja Xarlith`a z ankietą nie jest zła, tylko może lepiej byłoby wybrać do ankiety kilka aut - ML, Spyker, VW, Subaru, Delta itd. i dwa lub trzy auta z największą liczbą głosów byłyby autami dopuszczonymi do Dakaru i tworzącymi grupy.


    Co do daty - jestem za 10 kwietnia
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 23:18 przez ugi, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 12 mar 2012, 23:22

    ugi pisze:Na 3 grupy to faktycznie może być ciężko, ale na dwie grupy powinno się uzbierać osób myślę. Propozycja Xarlith`a z ankietą nie jest zła, tylko może lepiej byłoby wybrać do ankiety kilka aut - ML, Spyker, VW, Subaru, Delta itd. i dwa lub trzy auta z największą liczbą głosów byłyby autami dopuszczonymi do Dakaru i tworzącymi grupy.


    Dobra propozycja w sumie :D Jutro spiszę wszystkie auta które nadają się do offroadu - zobaczymy które będą miały najwięcej głosów - i w sumie 2 kategorie to będzie wydaje mi się wystarczająco...
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 23:22 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Gruszmen » 12 mar 2012, 23:51

    No w końcu coś zaczęło się dziać :-D
    A więc.
    MirBar pisze:- W IMPREZIE BIORĄ UDZIAŁ AUTA: [Mercedes ML63(B3), Subaru Impreza(A6), VW Tuareg(B4). (tuning według uznania)

    Modele aut ok chociaż tak jak proponowałem do każdej kategori dal do wyboru 2 auta o zbliżonych parametrach:
    ML/Q7, Tuareg/Land Rover i Subaru/Buggy (tu strzelam, że +/- są podobne) lub Delta/Stratos.

    MirBar pisze:- przejechanie odcinka specjalnego w aucie innym niż wskazuje na to nazwa danego wyzwania np: Dakar - OS 1 - Mercedes ML będzie równoznaczne z dyskwalifikacją z danego OS-u.[/i]

    Jeśli ww propozycja wyboru auta nie przypadnie do gustu to się zgadzam ze cytatem, wystarczy wprowadzić tylko na każdą trasę ograniczenie na wybrany model.

    Co do ilości, długości i przerw pomiędzy OS'ami dla mnie si.

    MirBar pisze:- do każdego wyzwania będzie ustawiony wstęp WYSOKOŚĆ DO USTALENIA! na poczet wyższej wygranej

    Tu bym zaproponował 3 oddzielne wysokości wpisowego na poszczególną kategorie(B3 najwyższa, B4/obie Lancie najniższa) . Oczywiście tak jak miało miejsce w I edycji ankieta.

    Xarlith pisze:Co myślicie o ustawieniu trasy bez żadnych checkpointów? Tylko start i meta. Od kierowcy będzie zależeć wybór najlepszej trasy. Może jechać na przełaj, albo po szutrze, lub nadłożyć kilkadziesiąt km aby wjechać na asfalt? Ewentualnie można utworzyć 2,3 tego typu OSy, a resztę zrobić tradycyjnie.

    Takie rozwiązanie proponuje dać jedynie na Etap Specjalny. Choć nie powiem, byłoby to interesujące ale możliwe, że
    zniechęciłoby to pewnie część uczestników.

    To chyba tyle z mojej strony.
    Ostatnio zmieniony 12 mar 2012, 23:51 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 14 mar 2012, 15:26

    Mocne parcie na wybór aut widzę - ale sugestii co do zasad więcej nie ma... Czy to wszyscy już którzy mieli ochotę się wypowiedzieć w tej kwestii?
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hercky
    Posty: 704
    Rejestracja: 03 lis 2011, 21:34
    Medale: 1
    Reputacja: 1
    Imię: Maciej
    Nick w TDU2: Hercky91
    Klub: Green Lights Company
    Lokalizacja: Opole
    :
    Bieliszów 2014
    Polubił: 123
    Otrzymanych polubień: 130

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Hercky » 14 mar 2012, 19:13

    Małe 3 grosiki ode mnie - mi się zasady z pierwszego postu podobają, akceptuję i zgadzam się z nimi co do joty.
    Pomysł z odcinkiem jeno Start -> Meta bez żadnej wyznaczonej odgórnie trasy brzmi naprawdę ciekawie, fajnie się zresztą wczoraj (tj. 14 marca) jechało z Turystami na przełaj do kolejnej latarni w trakcie trwania ich zlotu. :)
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 36

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Przejdź do