Odpowiedz Posty: 36
Propozycja - ZASADY DAKARU
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Gruszmen » 01 kwie 2012, 16:40

    Xarlith pisze:
    Gruszmen pisze:
    MirBar pisze:i jak mam inaczej uniemożliwić ścinanie trasy jak to można było zobaczyć w 1 edycji

    szczególnie Xarlith uświadomił mi jakie są możliwości :/

    A przy 30km trasie ciężko będzie wszystkie zakręty i uskoki obstawić

    Tak samo jak jazda po barierkach zamiast umiejętnego wchodzenia w zakręty...


    W regulaminie I i Ii edycji w pkt 6 jest napisane "udowodnienia oszustwa (cheaty, ścinanie, omijanie)".
    Podczas pierwszej edycji Xarlith, dzięki sprytowi wyszukiwał miejsca, w których można było trochę nadrabiać
    poprzez ścinanie. Mimo to, że uwiadomił tobie i reszcie uczestnikom a zarazem złamał regulamin zezwoliłeś
    na dalszy udział. O ile pamiętam była nt dyskusja i stwierdziłeś, że można ścinać a wzmianka o tym w regulaminie
    zostanie usunięta.
    Więc ja jestem ZA usunięciem paska kary na odcinkach oraz poprawie ww pkt regulaminu.
    Niech każdy kombinuję jak ułatwić sobie przejazd a co do CP to nie widzę problemu. Chociaż sam miałem/mam problemy ich ustawiania chociażby w RR.

    Nie zawsze pierwszy wynajdywałem skróty :roll:. Jedyny sposób na udowodnienie skracania sobie trasy to zamieszczenie filmiku z przejazdu, co uskuteczniałem, a czego nie każdy musiał robić. Nie było sprzeciwu, mogłem dostać jakieś kary sekundowe czy coś... Walenie w barierki - no cóż jeśli gra nie ma realistycznego modelu zderzeń to sorry. To tak na marginesie.

    Kary - mi tam obojętnie co ustalicie, tym razem nie zamierzam żyłować wyników.

    No tak, więc po co wprowadzać kary, skoro w I edycji i tak świetnie się jeździło nawet bez nich.
    To, że nie pierwszy wyszukiwałeś miejsca jest mało istotne. Sam ścinałem gdzie, jak i ile się dało.
    Czasem ty trafiałeś na miejsce, na które np ja bym nie wpadł i odwrotnie.
    Jbc Xarlith nie miałem zamiaru narzucać ci złamanie regulaminu podczas ostatniej edycji.
    Tylko po prostu wspomniałem o tekowej sytuacji.
    Zresztą jak widać w ankiecie decyzja jest jednoznaczna.
    Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 16:40 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Xarlith » 01 kwie 2012, 16:50

    Spoko, nie mam o co miec wyrzutów, każdy napisał prawdę. To, że wcześniej ktoś inny wymyślił skrót, powodowało, że ja też z niego musiałem skorzystać, żeby móc nawiązać walkę :-D.

    Te kary to tak czy siak udany żart primaaprilisowy MirBara :wink:.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 01 kwie 2012, 17:47

    kurde xarlith ty to zawsze musisz popsuć zabawę :D

    Od zawsze byłem przeciw karom i tym razem będzie tak samo :D

    Jak widzicie nawet nie zagłosowałem w ankiecie a zawsze czynie to bezpośrednio po utworzeniu :D

    Ale do końca dnia jeszcze sporo i notabene byłem ciekaw ile osób wypowie się za karami bo zaczynałem się coraz bardziej zastanawiać nad ich sensem :D
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Gruszmen » 01 kwie 2012, 18:44

    Ech, :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink:
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: Siemkins » 02 kwie 2012, 10:36

    Mir, jakoś nie mogę się połapać i doczytać z tą kategorią rally. Dopuszczone są dwa pojazdy - Impreza i Lancia. I teraz moje pytanie: będą osobne ranki do tych 2 aut czy razem i czy jeśli w 1 odcinku pojadę Stratosem, to już do końca nim muszę jechać? Pytam, bo to dość niewspółmierne auta i raczej ciężko byłoby skutecznie rywalizować Stratosem z Subaru.

    W zależności od odpowiedzi wybiorę grupę i wystartuję w Dakarze.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Propozycja - ZASADY DAKARU

    autor: MirBar » 02 kwie 2012, 10:55

    OK NAPISZĘ NIECO SZERZEJ O TEJ SPRAWIE:

    Otóż, była ankieta na temat aut jakimi chcielibyście jechać DAKAR. Chciałem się w niej zorientować jakie są wasze typy i czym wolelibyście jechać - nie miała jednak służyć do tego aby jednoznacznie określić, które auta będą brały udział w imprezie.

    Od pewnego momentu podczas dyskusji na temat propozycji zasad zaplanowałem sobie, że DAKAR będzie miał 2 główne klasyfikacje:
    1. Klasyfikacja w której będzie brało udział najczęściej wskazywane aut z SUV - padło na ML63AMG - nazwałem tę grupę SUV.
    2. Klasyfikacja w której będzie brało udział auto "mniejsze" nie wiem jak to określić - osobowe? drogowe? niskie? Chyba rozumiecie? Najwięcej wskazań było na Subaru Imprezę ale również mnóstwo osób wskazało Lancie Strados. Jako, że te auta najbardziej mi się kojarzą z wyścigami WRC nazwałem tę kategorię RALLY i oba auta włączyłem do jazdy.

    W DAKARZE będą tylko 2 kategorie, bo w CRC będę wystawiał maksymalnie 2 wyścigi - niestety możliwe są tylko 3 sloty do CRC a ja nie chcę blokować sobie możliwości wystawienia jakiegoś innego wyścigu w innym celu - DAKAR to nie wszystko co robię w TDU2 :)
    A dodatkowo 2 tabele do wpisywania w klasyfikacjach ogólnych oraz klasyfikacja wewnętrzna klubowa TC (bo taką też prowadzimy) to wystarczająco dużo do wklepywania wyników i poświęconego czasu...

    A WIĘC:

    1. KATEGORIA SUV - ML63AMG - będzie ograniczona do tego auta bo jest taka możliwość i jedziemy jednym konkretnym autem.

    2. KATEGORIA RALLY - Subaru i Stratos - nie bedzie ograniczeń co do wyboru auta ponieważ oba są z innych klas i to powoduje kłopot.

    Wiem, że Subaru i Stratos nie są na równym poziomie ale głównym autem w tym przypadku jest Subaru. Stratos jest jakby dodatkiem który wprowadziłem ze względu na to:
    - było bardzo dużo chętnych na stratos
    - pewnie nie wszyscy będą jechać po to aby kręcić maksymalne czasy - być może dla zabawy
    - być może ktoś będzie dla zabawy chciał jechać czymś innym niż stratos i subaru - w tej kategorii będzie miał taką możliwość


    W tabele DAKARU będę jednak wpisywał tylko odpowiednio wyniki osiągnięte w: Subaru, Statos oraz ML63AMG - kto pojedzie innym autem jego zabawa ale w klasyfikacji ujęty nie będzie.

    Wiem kategoria rally ma pewien minus - mianowicie możliwość przejechania i wygrania stawki ustalonej 25k przez osobę która będzie niemiła i weźmie np Spykera albo inne auto które ma przewagę tylko dla wygranej odcinka a nie po to aby kwalifikować się do generalki.
    Muszę się jednak opierać na tym, że prowadzę imprezę i bawię się z osobami w miarę rozsądnymi i dojrzałymi (umysłowo jak nie wiekiem) i takie sytuacje nie będą miały miejsca...

    PODSUMOWUJĄC:

    W KATEGORII RALLY - do klasyfikacji wpisywane są wyniki osiągnięte przez SUBARU i STRATOS - nie trzeba się deklarować na aut - nie trzeba cały czas jechać jednym autem, na każdym OS można próbować zarówno jednym jak i drugim i najlepszy wynik będzie się liczył, a na kolejnych OS znów zmieniać.

    Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości - wiem, w każdym systemie jaki by się nie wymyśliło będą plusy i minusy:
    mogę równie dobrze ustalić tylko na SUBARU - ale minus będzie dla osób które wolały inne auto i zabawę :D

    Pozdrawiam.
    Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 10:55 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 36

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do