Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1
Zasady Dakaru
  • Awatar użytkownika
    MirBar
    Posty: 607
    Rejestracja: 19 cze 2011, 10:50
    Medale: 2
    Reputacja: -1
    Imię: Mirek
    Hobby: sporty ekstremalne
    Samochód: Opel Corsa
    Nick w TDU: BARI1231
    Nick w TDU2: MirBar
    uPlay: Bari1231
    Klub: Tourist Club
    http://www.touristclub.hekko.pl
    Lokalizacja: Wrocław
    :
    DAKAR
    Otrzymanych polubień: 1
    Kontakt:

    Zasady Dakaru

    autor: MirBar » 11 lis 2011, 18:22

    WITAM SERDECZNIE W IMPREZIE

    DAKAR by Tourist Club

    PONIŻEJ PRZEDSTAWIAM OFICJALNE ZASADY IMPREZY.


    Obrazek

    ZAPRASZAM DO OBOWIĄZKOWEJ LEKTURY


    1. SPRAWY OGÓLNE:

    - impreza odbywać się będzie w CRC/CW
    - w Dakarze udział może wziąć każda osoba ze społeczności TDU2, w szczególności bytująca w serwisie http://www.tdunlimited2.pl
    - każda osoba chcąca wziąć udział w imprezie musi zgłosić ten fakt do organizatora imprezy (MirBar - Tourist Club)
    - wyzwania do CRC/CW będą wystawiane w opcji "KLUB I ZNAJOMI" więc każda osoba MUSI być znajomym organizatora.
    - W IMPREZIE BIORĄ UDZIAŁ AUTA TYLKO I WYŁĄCZNIE Z KATEGORII B3 (tuning według uznania)
    - każda osoba zgłaszająca się do udziału w imprezie MUSI podać auto, w którym będzie jeździć DAKAR
    - wybrane do imprezy auto nie podlega zmianom - przejechanie odcinka specjalnego w aucie innym niż zgłoszone do DAKARU będzie równoznaczne z dyskwalifikacją z danego OS-u. (wyjątek stanowić będzie pobicie swojego czasu w odpowiednim aucie)


    2. CHARAKTER IMPREZY (WYZWAŃ W CRC/CW)

    - po ustaleniu daty startu imprezy zostanie przedstawione kalendarium poszczególnych "części imprezy"
    - cała impreza podzielona jest na 8 części z czego każda część wystawiana jest do CRC/CW na okres 3 dni.
    - pomiędzy poszczególnymi częściami będzie 1 dzień przerwy.
    - podstawowy dział imprezy to 7 części (w CRC/CW oznaczone jako "DZIEŃ1", "DZIEŃ2" itd...) - w każdej znajdować się będą 3 wyzwania (opisane jako "OS1, "OS2" itd... wyzwania są krótkie - średnio około 3 minutowe, brak ruchu, brak kar, ograniczone do pojazdów z kategorii B3)
    - ostatnia 8 część imprezy to etap specjalny (ES) - wyzwanie to jest zdecydowanie dłuższe - trwa około 15min i jest ukoronowaniem imprezy (w CRC/CW również wystawiony na 3 dni)
    - w DAKARZE liczą się czasy z poszczególnych odcinków specjalnych widoczne w tabeli wyników w CRC/CW.
    - każde z wyzwań imprezy będzie premiowane podstawową nagrodą w wysokości 5o ooo$
    - do każdego wyzwania będzie ustawiony wstęp na kwotę 5oo$ na poczet wyższej wygranej

    PRZEDSTAWIAM TABELE DLA ZOBRAZOWANIA POWYŻSZEGO OPISU - KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ


    Obrazek

    3. WYNIKI, INFORMACJE, PREMIE

    - tabela z wynikami będzie pojawiać się na stronie Tourist Club (http://www.touristclub.hekko.pl/forum) oraz na stronie World of Test Drive (http://www.tdunlimited2.pl/forum) w czasie 1 dnia przerwy pomiędzy DNIAMI imprezy.
    - punktacja w Dakarze odbywać się będzie na podstawie czasów poszczególnych odcinków specjalnych
    - ostateczny wynik to suma czasów z poszczególnych odcinków specjalnych - wygrywa osoba, która najszybciej przejedzie cały DAKAR
    - klasyfikacja będzie prowadzona indywidualnie oraz klubowo (w przypadku co najmniej 2 uczestników DAKARU z danego klubu)
    - klasyfikacja klubowa naliczana jest według uzyskanych czasów oraz ich sum (w przypadku więcej niż 2 członków z danego klubu - liczą się czasy przejazdów 2 najlepszych kierowców)
    - Tourist Club nie wyklucza i nie zabrania wykorzystania imprezy DAKAR na wewnętrzne potrzeby danego klubu; Tourist Club wprowadzi niezależne punktacje wewnętrzne do rozliczania aktywności członków oraz niezależne premie pieniężne.


    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    - wszystkie informacje związane z DAKAREM będą umieszczane równolegle w:

    http://www.touristclub.hekko.pl/forum/v ... m.php?f=37
    oraz
    http://tdunlimited2.pl/forum/viewforum.php?f=126

    - na potrzeby imprezy - dział DAKAR na forum klubu Tourist Club - zostanie otworzony dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników.
    - wszystkie pytania, problemy i sugestie należy zgłaszać do organizatora poprzez tworzenie wątku na forum, w którym wszystko zostanie dokładnie omówione
    - wszelkie kwestie nieujęte w powyższym zapisie będą omawiane na bieżąco a poprawki wcielane w życie poprzez organizatora.




    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 18:22 przez MirBar, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Zablokowany Posty: 1 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do