Odpowiedz Posty: 22
Nasze pojazdy w rzeczywistości
  • Awatar użytkownika
    PetrozPL
    Posty: 19
    Rejestracja: 28 sty 2012, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Piotrek
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '1993 BMW e34 540iA
    Nick w TDU: ---
    Nick w TDU2: PetrozPL
    Klub: jakiś tam jest ..

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: PetrozPL » 30 sty 2012, 22:25

    Cześć zgodnie z obietnicą troszkę historii o moich pojazadach ..
    W wieku 15 zanabyłem bandyte (FSO 1500), pojazd który wzbudzał grozę, postrach u rywali i porządanie wśród kobiet :lol: .. Auto służyło do nauki jazdy wyczynowo - sportowej , oczywiście miało zaspawany most, wyjęte wszystko co zbędne, i paliło ok 30L / 100 km.

    Pierwszym normalnym "legalnym samochodem" było bmw e34 520i z 88r. Początek produkcji, kolor - jakiś tam z odcieni szarości ( typowy dla palety barw bmw z tamtych lat ) delphin blau metalic.
    BMW było totalnym golasem, BEZWYPADKOWE - czego wtedy jeszcze dokońca niedoceniałem - i ogólnie bardzo zadbane.
    Niepasował mi w nim słaby silnik ( m20b20 129 km ) i w zasadzie brak wyposażenia bajerów itp itd. Wtedy niewiedziałem jaki skarb posiadałem. Auto w moich rekach przez rok czasu przejechało ok 80 tyś km, jeździliśmy wszędzie i zawsze. Nigdy nie było mało :) w ciagu tego czasu nie doszło do żadnej awarii, jedynie wymieniałem na bieżąco materiały eksploatacyjne. BMW zamieniłem na Merca W124 260 automata z 92r. I w tedy się zaczeło ..
    Merc sie sypał, wiecej stał niż jeździł ( ale to był wyjątek - nie powiem złego słowa na mercedesy - mój był do du.. :-D )
    Po mercu było czarne bmw e34 524 TD z 90r, potem wściekłe srebrne e34 535i z 91r, po nim piękne błękitne 7 er e32 735 z 90r, w międzyczasie błekitna sierra 1.8 TD, kolejne e34 520i 90r łącznie z biało-czarnym e30 cabrio 325i 86r, ciemne kombi e34 touring 525 tds z 96r łacznie z rekinowy e28 528 z 85r i tak dorobiłem się srebrnej e34 540iA z 93r. Auto ma 300 km, w trasie spalanie na poziomie 10L jeszcze jakotako przejdzie ale miejskie korki owocowały minimum 15L / 100 km. Także jako auto do poruszania się na codzień zanabyłem na 700 PLN Forda Sierrę :)
    c.d.n ...



    ... cytuję swój post z innego forum ..
    .. "
    Pierwsze BMW kupiłem zaraz po zdaniu prawka, był to 2006 rok
    Jeszcze niewiedziałem jaki to był rarytasek - zero szpachli, zero malowania, nigdy nigdzie nie uderzona.
    Jeśli chodzi o wypas - korbotronik
    Motor m20b20
    Rok 1988
    Kolor Delphin Blau Metalic
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Potem nastał czas "dezelki" na paliwo do ciągników czyli 524td z 1990r
    Auto raczej w kiepskim stanie
    Obrazek
    Obrazek

    Po BMW mającym osiągi golfa 1.6D była mała zmiana planów - 535 które kiedyś było 530
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Kolejnym autem była e32 735 z 1989 w kolorze GeltscherBlau Metalic przechwycona od kolegi GRABSa
    Auto bardzo zadbane aczkolwiek niesamowicie pechowe - pochłoneło duużo kasy, czasu i nerwów
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Kolejne auto również pochodziło z tych samych rąk, to było jedno z najlepszych BMW jakie posiadałem
    m50b20 potem doszła sekwencja, shadow line
    wypas - korbotronic
    rok 1990
    stan mechaniczny - super
    kolor różowy - po kilku zabiegach stał sie znowu czerwonym (Brilant Rot)
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    niestety skończyło kariere u mnie w ten sposób ..
    Sprinter troszke zajechał drogę
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    I potem nadszedł czas na kolejne auto na paliwo ciągnikowe
    Był to TDS Touring z 1996 roku, czyli końcówka produkcji
    Całkiem fajny wypas, automat, czarne drewienko, i kombi :D
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    To by było na tyle moich aut

    W pozostałych rolach występowały
    Białe e30 Cabrio 320 swapowane na m20b25
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek


    Kto bywał na spalarni, cargo, annopolu, zwałce napewno kojarzy srebrne 535, błękitne 7er, czrewoną 520, i kombi w TDSie

    Dziękuje za obejrzenie galerii, do zobaczenia na drodze :D ...

    plus link z e34 540
    http://www.fotosik.pl/u/petroz88/album/869524#Scene_1
    Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 22:25 przez PetrozPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: RaFaL » 30 sty 2012, 23:08

    Trochę tych BMW się przewinęło przez Twoje ręce :-D Ta 540 jest kozak :) W ogóle baaardzo mi się podobają E34 :)
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: sky » 30 sty 2012, 23:09

    Widzę fan bmw :) Pierwsza E34 to po prostu delphin metalic (nie ma w nazwie blau) miałem E30 w takim kolorze :P E34 ogólnie takie jakieś nijakie jest, E32 jest na prawdę kozak zwłaszcza na azevach :) , E30 cabrio troszke oszpecona ale ogólnie ładna no i odpowiednie serce :D no ale szacun za E34 z V8 koszta eksploatacji są ogromne więc to raczej gadżet? :)
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: Courius » 30 sty 2012, 23:35

    Bogata historia samochodów i ile bmw :wink:
    Rok temu miałem okazje pojezdzić bmw 528i e39 w idealnym stanie. Auto bardzo przyjazne kierowcy, no i ten silnik najlepsze 6 garców w rzędzie 8-)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    PetrozPL
    Posty: 19
    Rejestracja: 28 sty 2012, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Piotrek
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '1993 BMW e34 540iA
    Nick w TDU: ---
    Nick w TDU2: PetrozPL
    Klub: jakiś tam jest ..

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: PetrozPL » 31 sty 2012, 12:51

    sky pisze:Widzę fan bmw :) Pierwsza E34 to po prostu delphin metalic (nie ma w nazwie blau) miałem E30 w takim kolorze :P E34 ogólnie takie jakieś nijakie jest, E32 jest na prawdę kozak zwłaszcza na azevach :) , E30 cabrio troszke oszpecona ale ogólnie ładna no i odpowiednie serce :D no ale szacun za E34 z V8 koszta eksploatacji są ogromne więc to raczej gadżet? :)


    Koła w e32 to legendarny borbet A przód 8,5x17 tył 10x17
    azev 17 widać na pierwszych zdjęciach czerwonej ( różowej :) ) e34
    Jeśli chodzi o eksploatacje V8 to w zasadzie są to koszta paliwa, bo wyszystkie poprzednie moje bmw ( oprócz e30 i e28 ) miały gaziory. A 540 śmiga na benzynie. Ja gdziekolwiek nie jadąc robie te 150-200 km bo mieszkam kawałek od wawy, także licząc nawet średnio te 12L x 5,6 prawie 70 PLN na 100 km. Ceny paliw są zabójcze .. Pamietam jak kupiłem V8 to zamykałem się w 50 PLN na 100 km także było to w miare akceptowalne - tym bardziej że jak jeździłem tirami to i tak nie miałem kiedy używać bziumy :wink:
    Mam gaziora do BMW i niezawaham się go na wiosne założyć :) bo denerwuje mnie że mam samochód którym jeździ się fajnie przedewszystkim w dalsze trasy a mnie na to nie stać. Tym bardziej że jako dzieciak zawsze jeździłem e34 które uwielbiam :) Także chce 540 doprowadzić do stanu używalności na codzień :)
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 12:51 przez PetrozPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: RaFaL » 31 sty 2012, 12:59

    I bardzo dobra decyzja :) Dobra instalacja gazowa i spadku mocy nie będzie a jazda o wiele wiele tańsza Obrazek
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 12:59 przez RaFaL, łącznie zmieniany 2 razy.
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
  • Awatar użytkownika
    PetrozPL
    Posty: 19
    Rejestracja: 28 sty 2012, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Piotrek
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '1993 BMW e34 540iA
    Nick w TDU: ---
    Nick w TDU2: PetrozPL
    Klub: jakiś tam jest ..

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: PetrozPL » 31 sty 2012, 13:00

    Courius pisze:Bogata historia samochodów i ile bmw :wink:
    Rok temu miałem okazje pojezdzić bmw 528i e39 w idealnym stanie. Auto bardzo przyjazne kierowcy, no i ten silnik najlepsze 6 garców w rzędzie 8-)


    e39 528 najlepiej sedan stylizowany na alpine bądź AcShnitzera ( bo w e39 m-pakiet mi wogóle nie podchodzi ), albo 528 touring po lifcie z dobrą sekwencją i boksem na dachu to moje takie małe marzenia :roll:

    m52b28 to wg mnie najlepszy z normalnych silników - stosunkowo nie wiele pali ( potrafi spalić mniej niż 2.0 ), jeździ lepiej niż dobrze i jest praktycznie bezobsługowy.
    Rozważałem nawet zakup e38 728 w tiptronicu w dobrej opcji, ale stwierdziłem że nie chce być niewolnikiem auta, siedzieć przy nim i naprawiać niedziałającego wyposażenia którego jest w e38 mnóstwo :-D
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 13:00 przez PetrozPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    PetrozPL
    Posty: 19
    Rejestracja: 28 sty 2012, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Piotrek
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '1993 BMW e34 540iA
    Nick w TDU: ---
    Nick w TDU2: PetrozPL
    Klub: jakiś tam jest ..

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: PetrozPL » 31 sty 2012, 13:08

    RaFaL pisze:I bardzo dobra decyzja :) Dobra instalacja gazowa i spadku mocy nie będzie a jazda o wiele wiele tańsza Obrazek


    Mam całego prinsa z kolektorami i wtryskami keihin, wykręciłem z auta które mieliśmy z kumplem na części - także jest to kwestia podpięcia elektryki przez kogoś mądrzejszego niż ja :roll:
    W zasadzie nie jestem jakimś znawcą LPG, ale chyba już nic lepszego niż Prins kupić się nie da,więc powinno być ok.

    Narazie z modów które mają umożliwić normalne poruszanie się bez wybierania dróg przez auto, są to
    - koła bbs '15 z oponami 225/60/15 ( na 245/40/18 / 265/35/18 nie da się normalnie jeździć po naszych "drogach")
    - zawias seria ( był mur beton na oko przód -70mm tył -50mm )
    w planach
    - LPG
    - skrzynia manual , nawet może być 5 biegów bo 6 to w wydatek ponad 5k
    - dokończyć M-pakiet czyli zderzak z przodu i lampy tylne z białym kierunkiem
    - zawieszenie M5 - kompromis między jazdą a wyglądem
    - zamienić koła '18 na '17 ( myśle o M system II )
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 13:08 przez PetrozPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: Prince-Matt » 31 sty 2012, 13:46

    Bardzo fajne autka, E32 jak dla mnie najlepsza Beta z Twoich. 8-) E34 540 tez ładne. :mrgreen:

    PetrozPL pisze:- LPG

    Boże kochany... Kolejna Beta na tym świecie do kastracji...Od razu dzień do bani. :evil:
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 13:46 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    PetrozPL
    Posty: 19
    Rejestracja: 28 sty 2012, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Piotrek
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '1993 BMW e34 540iA
    Nick w TDU: ---
    Nick w TDU2: PetrozPL
    Klub: jakiś tam jest ..

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: PetrozPL » 31 sty 2012, 17:47

    Prince-Matt pisze:Bardzo fajne autka, E32 jak dla mnie najlepsza Beta z Twoich. 8-) E34 540 tez ładne. :mrgreen:

    PetrozPL pisze:- LPG

    Boże kochany... Kolejna Beta na tym świecie do kastracji...Od razu dzień do bani. :evil:


    Dlaczego tak uważasz ?
    Zarabiamy tyle ile zarabiamy a ceny na stacjach raczej nie zmaleją ..
    Nie gaz sam w sobie jest problemem tylko niefachowym montaż przez pan kazia z w przysłowiowej stodole
    Mam znajomych którzy jeżdża autami typowo sportowymi - Subaru Impreza STI WRX, Audi TT Quattro, oraz innymi wynalazkami takimi jak Chevy Suburban 7,3 V8, Bmw 750 ( 5,4 V12 ), Mercedes S600, Dodge Charger SRT8, auta mają instalacje wysokiej klasy, jeżdżą poprawnie na jednym i na drugim paliwie...
    Też potępiam strzelające instalację ze śrubą na głównym przewodzie i mikserze o połowę mniejszym przekroju niż najwęższa cześć układu dolotowego. Też uważam to za porażkę :-D
    Duży niewysilony silnik to idealna baza do zamontowania w nim gazu ze względu na łatowść montażu i wystrojenia instalacji. Temat silników V8 gazownikom znany jest nie od dziś także nikt nie będzie odkrywał ameryki.
    A jak auto ma jeździć raz na 3 dni i to z prędkościami rzędu 120 żeby mało spaliło to wole jeździć na gazie codziennie i to po 200 km/h :)
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 17:47 przez PetrozPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: Prince-Matt » 31 sty 2012, 17:54

    @up: Spoko, nie tlumacz sie, ten temat jup przuerobiony tu na forum :P
    Myslałem tylko że mamy miłośnika BMW na forum, i że masz to coś, ale widze że jednak nie. To powodzenia w EL PI DZI gangu :wink:
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 17:54 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    jurcek
    Posty: 1001
    Rejestracja: 22 sie 2010, 17:33
    Medale: 1
    Reputacja: -2
    Nick w TDU: Kdwa.pl
    Klub: Free Guys
    :
    Bieliszów 2014
    Otrzymanych polubień: 51

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: jurcek » 31 sty 2012, 18:25

    Nie jest fanem, bo ma lpg :lol: pozdro z takim myśleniem..
    .
  • Awatar użytkownika
    GreatNice
    Posty: 235
    Rejestracja: 12 lip 2010, 18:31
    Reputacja: 0
    Samochód: Audi A5 3.0 TFSI 272KM
    Nick w TDU: GreatNice
    Nick w TDU2: GreatAndNice
    Klub: Free Guys
    Lokalizacja: Kraków

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: GreatNice » 31 sty 2012, 18:27

    Petroz akurat bardzo dobrze napisał, trochę się PrinceMatt pogrążyłeś takimi ogólnikowymi stwierdzeniami....
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: Courius » 31 sty 2012, 18:30

    e39 528 najlepiej sedan stylizowany na alpine bądź AcShnitzera ( bo w e39 m-pakiet mi wogóle nie podchodzi ), albo 528 touring po lifcie z dobrą sekwencją i boksem na dachu to moje takie małe marzenia


    U nas samochody służą do jeżdzenia, więc nie modujemy z wyglądu samochodów ( wyjątek subaru imreza ). Tamta e39 tylko miała "nerki" z wersji M, felgi borbety 15" na oponkach 225. Kolor ciemny granat, cały pakiet wnętrza z M (kierownica, fotele). No i to co z ręką na sercu musze przyznać - idealny stan techniczny, ciężko znaleść drugą taka sztuke z takim silnikiem i wyposażeniem. Aaa i LPG nawet nie czuła. Tak jak reszta naszych samochodów.

    m52b28 to wg mnie najlepszy z normalnych silników - stosunkowo nie wiele pali ( potrafi spalić mniej niż 2.0 ), jeździ lepiej niż dobrze i jest praktycznie bezobsługowy.


    Bardzo udany silnik. Spalanie 10l/100km w cyklu mieszanym, troche miasta, korki i obwodnica Piekarska. A gdy trzeba było dać po garach to hiohio. Sama radość z jazdy takim samochodem :)

    @up: Spoko, nie tlumacz sie, ten temat jup przuerobiony tu na forum
    Myslałem tylko że mamy miłośnika BMW na forum, i że masz to coś, ale widze że jednak nie. To powodzenia w EL PI DZI gangu


    No cóż... Matt chyba przegraliśmy wojne !
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 18:30 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    Nasze pojazdy w rzeczywistości

    autor: Prince-Matt » 31 sty 2012, 19:36

    jurcek pisze:Nie jest fanem, bo ma lpg :lol: pozdro z takim myśleniem..

    Pff koleś Ty masz pojęcie, samochodu nie masz a chcesz mnie powiedzieć że zle myśle? Jak u nas w Preludach to jest smiertelny grzech przerobić zwykłe 2.0 na el pi dzi to albo fani BMW nie mają honoru do swojej marki i są najwwiekszymi ciotami na świecie, albo kolega PetrozPL nie jest prawdziwym fanem i nie posiada tego czegos z BMW.

    Do tej pory myslałem że gron BMW jest tak samo pozytywnie nastawiony jak my w Hondach, i że u nich też są zasady między miłosnikom, które mówią, że się po prostu takiego śilnika nie gazuje. PetrozPL, powiedz mi tylko co inni kierowcy BMW powiedzieli na to że chcesz wsadzisz el pi dzi do tej bety?
    Ostatnio zmieniony 31 sty 2012, 19:36 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 22

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości

Przejdź do