... więc opowiadam:
BUDA
- BB3 1994, seria na rynek niemiecki
- Kolor: Britany Blue Green 23 Metallic (Perła która się mieni)
SILNIK
- blok F20A4
- świece NGK
- tylko olej 10W40 CASTROL
- reszta seria
UKŁAD NAPĘDOWY
- Felga : Anzio Wheels + Opona Marangoni 215 szeroka
- reszta niestety jeszcze seria
UKLAD DOLOTOWY
- dolot Simota z stożkowym filtrem
- doprowadzenie powietrza ze zderzaka, wywalony rezonator
UKŁAD WYDECHOWY
- kompletny przelot 2.25'' z końcowym WM Sport a'la Mugen
ELEKTRONIKA
- Wymienione podswietlenie panelu nawiewu i wyswietlaczy paliwa i temp. na niebieski
- PLAN: wymienić podświetlenie zegarów na biały
ZAWIESZENIE
- Springi -40mm firma SPAX (kiedyś robiła springi do F1)
UKLAD HAMULCOWY
- Seria - jedynie piaskowałem i malowałem zaciski proszkowo na czerwono
WIZUAL
- dokładka przód TypeR style
- spoiler z trzecim stop JDM
CAR-AUDIO
- Radio SONY XPLOD
- Wymienione głośniki sprzodu i z tyłu na SONY XPLOD
- Subwoofer MAGNAT z wzmacniaczem MAGNAT
OGOLNE PLANY NA PRZYSZLOSC
- może kiedyś swapa na H22a (zależy co będzie dalej po studiach)
- zakup Hondy S2000
tak wyglądala jak ją kupiłem:
Potem było troche pracy...
- a tu chowanie preludy pod kołderka, spiworem kocem... itd. itp. przed gradem
No a potem poszła jeszcze na glebe i teraz jest tak:
Filmik z soundem koncowego tłumika WM-Sport a'la Mugen:
Przejazd w zimie na wilgotnej nawierzchni na oponach zimowych R14 175/55 :
Owszem, nie jest najszybsza, bo to zwykłe niezawodne F20A ale daje rade jak trzeba