Odpowiedz Posty: 17
Soon™
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 31 mar 2023, 21:28

    :cii:
    Obrazek

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    Soon™

    autor: Courius » 01 kwie 2023, 2:43

    Oesu, a co tutaj się dzieje?! To jest Honda, co nie?
    Ostatnio zmieniony 01 kwie 2023, 2:43 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 2286

    Soon™

    autor: Hudy » 01 kwie 2023, 17:40

    Jakieś EG4 :-)
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Soon™

    autor: Gruszmen » 05 kwie 2023, 21:32

    A już myślałem, że to zombie mojej ex EJ6 :rotfl:
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Soon™

    autor: Siemkins » 06 maja 2023, 12:55

    Czekam na więcej ;)
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 12 maja 2023, 1:41

    Jak wyjedzie z warsztatu to dam pełne i szczegółowe info do poczytania :tańczy:
    Światełko w tunelu mówi, że okolice końca maja/początku czerwca będzie :roll:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 27 lip 2023, 0:46

    Dobra, bo mam chwilę wolnego, żeby opisać dokładniej co i jak z motoryzacją u mnie od momentu wykurzenia w drzewo :roll:. Opiszę też w końcu co to jest :wave:

    Od 2017 do marca 2021 roku nie miałem samochodu. Główny powód to brak funduszy, ale mniejsza z tym. Jakoś sobie żyłem do okolic stycznia/lutego 2021 roku i wtedy to spotkałem się ze znajomym ze technikum. Podjechał syfikiem 5 gen i tak jak wcześniej przeze mnie ta generacja była pomijana, przez dosłowny brak tego modelu w jakiejkolwiek popularnej samochodówce, tak wyjątkowo mi zaimponowała swoją stylistyką na żywo z bliska. Od słowa do słowa okazało się, że są mega tanie, dlatego też po miesiącu poszukiwań pojechałem kupić na wariata syfika.
    Nie będę się rozpisywać, napaliłem się, a wyszła grzybnia z czymś jeszcze. Kolejna lekcja motoryzacyjna, tym razem za całe 1500zł.

    Obrazek
    Obrazek

    Następnie przyszedł kwiecień 2021 roku, znajomy od tego czarnego EG3 napisał, czy nie chciałbym odkupić od niego, bo to był jego 3 samochód i no z finansami słabo.
    Po dogadaniu się dostałem Civica EG3 z zawieszeniem MTS Gold, na którym ten samochód dostał TUV-a na to zawieszenie, więc mogę wjeżdżać do dojczów bezproblemowo :D Koszt? Tak jakbym kupił nowego MTS Gold, a samochód dostał w gratisie, więc okrągłe 2 tysiące :perfect:

    Tak się prezentowała w pierwszą przejażdżkę po przerejestrowaniu:
    Obrazek
    Obrazek

    Na zawieszeniu skręconym na sam dół da się jeździć tym po lesie nawet, tylko trzeba spokoju :rotfl:
    Obrazek

    No dobra, to czemu ten samochód w 2023 roku jest w warsztacie tak długo?
    Zacznijmy od tego, że planowo kupiłem ten samochód z myślą o pojeżdżeniu nim do końca ubezpieczenia, bo już progi były w początkowym stanie dezintegracji. Czyli do marca 2022 roku.

    Po paru dniach silnik zaczął przerywać i ostatecznie zanim zdiagnozowałem co w tym samochodzie jest nie w porządku, to był grudzień 2021 roku, więc za dużo się tym samochodem nie nacieszyłem.
    Jednak w momencie pomiędzy naprawami, stało się to:
    Obrazek
    Obrazek

    Zapytacie pewnie czym?
    Otóż tym szczebelkiem felgi, pani wyjeżdżając XC90 z miejsca parkingowego obok mnie zahaczyła :wtf:
    Obrazek

    Z ubezpieczalni dostałem 3400 zł, bo już wtedy ceny syfika zaczęły iść w górę. Oczywiście wszystko wydałem na wakacje :rotfl:

    Jak już w końcu nastąpił marzec 2022 roku, to zdecydowałem, że jeszcze rok pojeżdżę. Przegląd wybłagany, bo już progi zaczynały mieć naturalną wentylację, ale przy mocowaniach zawieszenia wkrętaka nie szło wbić, więc to była główna karta przetargowa.

    Obrazek

    W takim stanie wizualnym jeździła od września 2021 roku do lutego 2023 roku.

    Poniżej lista rzeczy, które jestem w stanie wymienić z pamięci, które zepsułem/zrobiłem/naprawiłem/wymieniłem w przeciągu posiadania tego samochodu, aż do momentu przed remontem generalnym, do którego zaraz przejdę.
    Alternator zregenerowany.
    Akumulator wymieniony.
    Podmieniony na używany cały aparat zapłonowy.
    Wymienione paski osprzętu.
    Zajechana pompa wspomagania, którą odłączyłem. FFB w końcu ustawiony na 100% :yahoo:
    Zregenerowany zacisk hamulcowy, który został ostatecznie wymieniony z całą zwrotnicą po obu stronach na przedniej osi na większą tarczę od MB2.
    Obrazek
    Obrazek
    Ostatecznie wyszedł taki idealny spas pomiędzy felgą, a zaciskiem :hipis:
    Obrazek
    Przewody zapłonowe na Boschunie.
    Gumy górnych wahaczy na poliuretanowe.
    I jeszcze pełno małych rzeczy, których już teraz nie pamiętam.

    Poniżej lista rzeczy, które zostaną i/lub już zostały wykonane w warsztacie:
    Wspawanie: reperaturek progów, wnęk nadkoli tylnych, poszycia bocznego, podłogi po obu stronach na szerokość +/-25cm dla pewności, drzwi, burty.
    Wypiaskowanie całego podwozia, za wyjątkiem sanek, dołu podłużnic i komory silnika, bo na to przyjdzie czas :cii:
    Zabezpieczenie antykorozyjnie, a następnie na to płynny wosk we wszystkie profile zamknięte
    Wsadzony cały zestaw poliuretanowych tulei.
    Zregenerowane półosie.
    Używane drzwi z mniejszą ilością korozji, wyspawane i uratowane :lol:
    Wymieniony układ hamulcowy od zregenerowanej pompy 1" (fabrycznie 3/4"), przez nowe sztywne przewody, aż po nowe elastyczne przewody w oplocie i wahacze wleczone z tarczami i zaciskami z MB2 na tył.
    Czarna wykładzina wnętrza (poprzednio szara-bieda fabryczna, która już przemokła od dziur w progach :szalony: ).
    Wymieniony od kolektora wydech na nowy zamiennik, bo z firmy na święta dostałem :D
    Równanie i lakierowanie wszystkich elementów od zewnątrz na ten sam kolor, łącznie ze świeżo wyczajoną lotką z wersji noblesse* (parę cm dłuższa, bardziej zachodząca na szybę, jednoczęściowa, lakierowana (więc świetna w kontekście kosztów do lakierowania), idealnie OEM look o który mi chodziło).

    Zdjęcie w momencie oddawania samochodu do serwisu 14 lutego 2023 r.
    Obrazek

    Tak wyglądało już po wykonaniu głównej blacharki, piaskowaniu i zabezpieczeniu podwozia antykorozyjnym:
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    A tak wyglądało jak byłem ostatnim razem, czyli baza już nałożona i przygotowania do szlifu:
    Obrazek

    Wspomniana lotka:
    Obrazek
    Obrazek

    Także to jest część, którą zleciłem osobom, które są bardziej wykwalifikowane ode mnie w tym temacie, bo sam bym to spaprał :ups:

    Dalej przechodząc do listy rzeczy do zrobienia jak już odbiorę z warsztatu:
    Zdjęcie jako przedsmak:
    Obrazek
    Czyli z tych rzeczy:
    Wrzucenie tylu czarnych plastików ile się dało
    Czarna miękka deska rozdzielcza
    Regulowana kolumna kierownicy
    Lepsze głośniki, których gumy są dalej elastyczne i się zmieszczą w tych wąskich drzwiach
    Zwrotnice Alpine
    Tweetery, które będą działać
    Czarna półka tylna, która nie ma wyciętych otworów na głośniki
    Wykładzina bagażnika, której rzepy są w stanie jak z fabryki
    Elektryczne szyby z całą wiązką pod elektryczne wyposażenie
    Elektryczne lusterka w czarnym OEM lakierze
    Niewylane lusterko wsteczne
    Czarna konsola środkowa
    Radio JVC model srebrny :D
    Działający mechanizm tylnej wycieraczki
    Kabelki polutować pod maską do lamp, bo od tamtego strzała są zrobione na skrętkę :rotfl:
    I najpewniej coś jeszcze w tej całej stercie szczęścia, o czym zapomniałem :serce:

    Do odbioru mam również fotele, które zastąpią już wysłużone z pamiętnego EJ6 :anioł:

    Również w dobrych pieniądzach dorwałem dobrej jakości podróbę Advan RGII z nowymi Hangotuje Liczbapierwsza3 o idealnych parametrach do tego modelu (et45, 15 cali, pierścień centrujący 56,1mm)
    Obrazek

    Także no wzięło mnie na ratowanie najwolniejszego syfika, choć z drugiej strony będę mieć wyposażenie jak w wersji noblesse*, ale bez szyberdachu :D Choć patrząc po cenach EG, a raczej już samej dostępności, to w najgorszej sytuacji wyjdę po tym wszystkim cenowo na 0, co również cieszy, bo traktuję to trochę jak taki wrak z TDU2 :roll:
    ETA +/- pierwsza połowa sierpnia, ale jak widać w tym temacie może się jeszcze dużo zmienić :świr:

    Cały opis tego modelu i dalsze plany podam jak już będzie syfik odebrany i wrzucone zostaną te wszystkie graty, bo wtedy dopiero można się będzie chwalić :kapelusz:

    *noblesse - najbogatsza wersja wyposażenia w syfiku EG3, elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, centralny zamek.

    Easter EGg: fotele, gałkę zmiany biegów, felgi z oponami (tak, tymi samymi) tak jak wstawiłem do piwnicy w 2017r., tak wyciągnąłem w 2021r. i wrzuciłem do syfa :drwi:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    Soon™

    autor: Courius » 28 lip 2023, 0:45

    Nie wiem dlaczego, ale to forum zrzesza zwolenników sadomaso. :lol: Szanuje w opór za nieoczywiste wybory i upartość w dążeniu do celu. Jak już ogarniesz z zewnątrz, to potem jest już tylko jedna droga. Swap na B18 albo K20, krótką skrzynie i mocno chłonnego pampersa, bo te fury jak odpalą VTEC'a to potrafią pozamiatać na drodze.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Soon™

    autor: Trawa » 29 lip 2023, 14:37

    Obrazek

    Courius pisze:Qr Bbpost Nie wiem dlaczego, ale to forum zrzesza zwolenników sadomaso.

    Nie mam pojęcia ale zgadzam się w 100% :lol:

    Courius pisze:Qr Bbpost Swap na B18 albo K20

    Powiedziałbym K24 ale w hotwheelsie, który waży tonę to może być niezły overkill :szalony:
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 2286

    Soon™

    autor: Hudy » 30 lip 2023, 17:56

    Jeździłem K20 w 5 genie i stwierdzam, że starczy. Po D13 to będzie Interstellar :lol:
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 02 sie 2023, 11:55

    Courius pisze:Qr BbpostJak już ogarniesz z zewnątrz, to potem jest już tylko jedna droga. Swap na B18 albo K20


    Przeglądając internety w przeciągu ostatniego tygodnia natrafiłem na dwie okazje i przez to będzie jeszcze jeden przystanek na:

    >Nowy zestaw rozrządu (pasek Gates, pompa wody Aisin, OEM uszczelniacz wału, napinacz made in Japan) za całe 335zł z przesyłką :yahoo:

    >Wałek rozrządu z D14A1 (za 87zł z przesyłką), który ma trochę ponad 1mm wyższy wałek, niż akrualnie fabryczny, co w połączeniu z wykonaniem typowych modów dla tego silnika (odblokowanie pełnego zakresu drugiej przepustnicy, odblokowanie momentu otwarcia drugiej przepustnicy) to dobije do +/-90km, czyli na tyle, żeby mnie rowerzyści w końcu przestali wyprzedzać :rotfl:

    No i oczywiście jak na złość stoi teraz wystawiony na części kompletny areodeck z B18C4 za dobre (+/-8kPLN) pieniądze.
    Jak tu nie dostać spazmów? :szalony:

    K20 i K24 to jest już więcej zabawy, bo z tego co pamiętam to już nie jest tak dosłowny plug'n'play jak z częściami z syfików MB.

    Funfact: civic MB (angielka) to jest dosłowny facelifting Civica EG, a nie inna buda Civica EK. Zawieszenie, wnętrze, silnik pasuje plug'n'play z MB do EG (nawet mocowania silnika i półośki wchodzą tak samo jak wyczytałem), ale juz trzeba tasować i dorabiać jak się przekłada z MB do EK.


    Hudy pisze:Qr Bbpost Jeździłem K20 w 5 genie i stwierdzam, że starczy. Po D13 to będzie Interstellar :lol:

    Jak miałbym się już bawić w coś takiego, to jak i tak trzeba łapy silnika zmieniać, silnik i wiązkę, to najwięcej to B18C4, bo szkoda mi po tylu zmianach przerabiać go na typową KJS-ówkę/TimeAttack, a dajac K20/K24 na weekendówkę to dla mnie dosyć spory overkill, tak jak ująłeś Hudy :mrgreen: Przynajmniej przy aktualnych zarobkach...
    Jak będzie w dobrych pieniądzach B18C4 to będzie swap, jak nie, to pozostanę przy tym co jest.

    Teraz tak czy inaczej to by były przy k20 i k24 koszty pokroju 40+kPLN, to za tyle to wolę rozpocząć kolejny rozdział pod tytułem S13/S14/S15.
    Jeszcze chwilę będę musiał poczekać, aż wszystkim, którzy się najeżdżą, zaczną plecy wysiadać i wtedy dozbierać jeszcze tak do 50kPLN i będzie gitara.
    Tym bardziej, że zainteresowanie motoryzacją ma swoje złote lata popularności za sobą, to pocichu liczę, że tak się wydarzy :drwi:

    W piątek lecę do warsztatu dowiedzieć się co i jak z syfem :hipis:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Soon™

    autor: Trawa » 05 sie 2023, 7:05

    Gdzie Ty masz zamiar znaleźć nie przegnite i nie zajechane S1x w tej cenie? Jak znajdziesz to wołaj, wezmę dwa :lol: Za 50k to można tutaj dostać co najwyżej wybebeszoną skorupę bez silnika z pociętymi panelami a coś w sensownym stanie zaczyna się od 100k pln.
    Jeśli chodzi o ceny klasyków JDMu to ludzie upadli na głowę i przy upadku łapali się krawężnika zębami.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 24 wrz 2023, 0:41

    Obrazek

    Dobra, mamy to!

    Syfik odebrany z warsztatu po 7 miesiącach i jednym tygodniu, ale od razu została uziemiona z przyczyn:

    → Zbieżność to by Stevie Wonder lepiej ustawił stopami, bo jadąc na 4 biegu przy 2 tysiącach obrotów prosto przez jakiekolwiek wymalowane pasy słychać było pisk opon, a wątpię, żeby wsadzili mi K24, które by było do tego zdolne :lol:
    W poniedziałek obdzwaniam parę warsztatów z laserowym oprzyrządowaniem do ustawiania zbieżności i ustawię 10 minut negatywu na przód i 10 minut pozytywu na przód, dzieki temu nie będą się tak szybko opony zużywać, a będę mieć uniwersalnie ustawiony samochód do przyjemnego dociągania przodu do wewnętrznej
    → Brakuje 1 nakrętki w przednim lewym kole... No cóż, ważne że blacharsko robota wykonana niesamowicie dobrze, a oryginalne nakrętki D1-Spec już zostały zamówione :serce:

    Po wykonaniu tych tematów czekam na info od znajomego już posiadacza gratów od EG, do którego udam się po:
    → Brakującą wiązkę idącą od kostki przy puszcze z bezpiecznikami do drzwi pasażera. Wtedy zamontuję całą elektrykę w prawych drzwiach i zamontuję czekające już głośniki z przetwornicą,
    → Fotele wyglądające jak od VTi MB, ale bez skórzanych dodatków,
    → pewnie jakieś pierdoły które wpadną mi w oko, które jeszcze posiada :D

    Obrazek

    W międzyczasie również zostaną zamontowane listwy boczne polakierowane w kolor budy, brakująca tylna wycieraczka, listwy/uszczelki zgarniające szyby przedniej (wpadnie nowa OEM za 250 zł od strony :szalony: ), listwo-uszczelka drzwi i listwa słupka B na drzwiach pasażera.

    Do nakrętek domówiłem brakujące kapsle na tylną ośkę :tańczy:

    Obrazek

    Tak się teraz od spodu prezentuje, jak dla mnie to potrzyma co najmniej 5 lat w naszych warunkach bez zająknięcia :cool:

    Obrazek

    Także po ogarnięciu w/w tematów dzięki globalnemu ociepleniu będę w stanie jeszcze się załapać na parę ciepłych dni, żeby wyjeździć i porządnie posprawdzać, czy wszystko jest cacy.

    Obrazek

    Tak, stałem przez dobre pół godziny i lampiłem się na swój samochód, aż tak widać?
    Ostatnio zmieniony 24 wrz 2023, 0:43 przez Blazo, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1215
    Otrzymanych polubień: 408

    Soon™

    autor: Blazo » 24 wrz 2023, 0:55

    Trawa pisze:Qr Bbpost Gdzie Ty masz zamiar znaleźć nie przegnite i nie zajechane S1x w tej cenie? Jak znajdziesz to wołaj, wezmę dwa :lol: Za 50k to można tutaj dostać co najwyżej wybebeszoną skorupę bez silnika z pociętymi panelami a coś w sensownym stanie zaczyna się od 100k pln.
    Jeśli chodzi o ceny klasyków JDMu to ludzie upadli na głowę i przy upadku łapali się krawężnika zębami.


    To się zgadza, dlatego sam na tym będę korzystać przez to, że aktualnie stanąłem na tym, żeby uzbierać na swap B16A2 i dokończyć robienie po prostu EG6 bez szyber dachu. Dzięki temu za kolejne parę lat może uda się wymienić na coś równie ciekawego, jak już Civic spełni swoje zadanie w moim życiu. Albo zostanie ze mną na długie lata, kto to tam wie :lol:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Soon™

    autor: Siemkins » 26 wrz 2023, 10:21

    Niezła Hondoza. Trudno będzie wyleczyć tego Pacjenta ;-)
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Odpowiedz Posty: 17

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Przejdź do