Zablokowany Posty: 14 Strona 1 z 1
'11 Alfa Romeo MiTo
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 02 kwie 2022, 1:04

    Witam serdecznie,

    Dołączyłem do jakże elitarnego klubu miłośników lawet to aż żal się nie pochwalić :-D

    Nareszcie się na emigracji dorobiłem samochodu, mojego drugiego w życiu z resztą. Kupiona przeze mnie bodajże w środę, Alfa Romeo MiTo rocznik 2011, silnik 1.4 MultiAir 135 konia. Wersja wyposażeniowa podobno Distinctive (jeszcze gdyby tylko coś mi to mówiło...),z kategorii bajer to potęga: klimatronik, blue&me, tempomacik, przeciwmgielne lampy z tyłu i z przodu, czujnik parkowania tylni, i to by było chyba na tyle. Reszta to takie rzeczy bardziej oczywiste/podstawowe. A, no i licznik mam i w mph i w km/h na całe szczęście, jestem jeszcze w miarę w stanie ocenić jak szybko jadę :mrgreen:

    Mechanicznie jest cudo, zrobione zostały ostatnio hamulce przednie, pompa wody i pasek rozrządu. Z samochodem dostałem całą stertę papierów z dokumentacją przeglądów, napraw, serwisów olejowo-filtrowych i tym podobnych wyczynów. Kosmetycznie z nią gorzej, ale to takie typowe pierdoły - na masce są takie tyci tyci odpryski lakieru w niektórych miejscach, mam mini wgniotke na drzwiach kierowcy (czyli waszych drzwiach pasażera :lol: ) którą dojrzałem dopiero na następny dzień, i ogólnie już o niej zdążyłem trochę zapomnieć. Brakuje mi szczebelka na grilu (to mnie chyba najbardziej mierzi), logo AR na grilu też już takie zdarte więc chyba kupię nowe, no i pokrywy silnika nie ma więc wariat 1.4 na widoku. Pokrywa oryginalna od Alfy Romeo już zamówiona z eBaya, razem z czerwoną smyczką Alfa Romeo Racing no bo muszę mieć do kluczyka :mrgreen: Szczebelek sobie dokupię jakoś niedługo - za tydzień wypłata to poszaleję.

    Wrażenia z jazdy - gdzie jedyne porównanie mam do mojej pierwszej fury, aka Forda Focusa 1.8 TDDI w kombi, i do Renault Clio używanego na Traficarze - niesamowite. Kupiłem ją w Sheffield i przywiozłem ją do Edynburga (jakieś 4/5 godzin jazdy) i banan nie schodził mi z mordy praktycznie całą drogę. Odpycha się jak głupia, mimo że na papierze do setki jest "tylko" 8.4 sekundy. W takim "małym" (w cudzysłowiu, bo jak ją postawiłem wczoraj koło Yarisa to od niego była i dłuższa i szersza, i ja sobie nie zdawałem sprawy z tego jakie to jest jednak wielkie bydle jak na swój segment) samochodziku ten 1.4 M-Air robi robotę jednak. Mam taki fajny pstryczek DNA (tryby jazdy Dynamic, Normal i All Weather), to jak wariatkę wrzuciłem na dynamic to nie dość że mordę darła to jeszcze jak zaczęła do przodu rwać :mrgreen:

    Ze spraw przyziemnych - nadal nie potrafię czasem biegu znaleźć, w ogóle zmiana biegów lewą ręką jest dla mnie nieludzka. No i bardzo dziwnie mi się ludzi wyprzedzało prawym pasem na legalu :-P

    Piszczy niemiłosiernie. O wszystko. Otwieram centralny kluczykiem - dwa piski. Zamykam - długi pisk, potem krótki pisk. Przekręcam kluczyk w stacyjce - piszczy coś o alarmie. Irytujące jest to jak nie wiem. I tak ją kocham. Mogła by mi złamać rękę i rozkraczyć się na środku autostrady - spojrzałbym tylko na tę mordkę, zobaczył ten emblemat Alfa Romeo - i na nowo bym się zakochał. Mam chyba hipotetyczny syndrom sztokholmski - nic się nie stało, ale wiem, że jak się stanie, to i tak mnie to nie obchodzi. Ja jestem zakochany.

    No i jak w nią wsiądę i zamknę drzwi, to na komputerze pokładowym wyświetla się animowana MiTo jadąca w moją stronę. A jak wyłączę silnik, to odjeżdża. Oszalałem. Z miłości.

    IMG_6919.jpeg


    Zdjęć będzie więcej jak rakietę umyję, bo jest biedna cała brudna po przeprowadzce z Sheffield. No i jak kupię ten cholerny szczebelek do grila...
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 12 kwie 2022, 7:30

    Ciao Alfisti! To nas Alfiarzy jest już trzech tutaj na forum. :cool: Wyposażenie Distinctive do roku 2013 było bodaj prawie, że najwyższą wersją wyposażenia tzn. w kolejności od naj naj była koniczynka, potem Twoja Distinctive i później reszta wersji.

    Jak tam w ogóle wrażenia? Zauroczenie już minęło, czy dalej chorujesz? Fajną sztukę masz. Jak swoją szukałem, to też czerwona chodziła mi po głowie. Czerwone jest szybsze.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 15 kwie 2022, 0:44

    Choruję choruję, rokowania słabe - to chyba nieuleczalne... :-P

    Wariatka w moim posiadaniu już teraz to z 2 tygodnie. Z 4-5 dni po zakupie odwaliła taktyczny manewr typu Alfa Romeo - wywaliła check engine. Ja w pierwszym odruchu cały przerażony, po inspekcji samochodu i przeróżnych forum dot. Alf okazało się że winowajcą najprawdopodobniej jest konający akumulator - okazuje się że one tak lubią przy słabym aku wywalić checka bo nie dochodzi wystarczająco prądu do jakiegoś sensora czy innej pierdoły. Pojechałem sprawdzić akumulator to okazało się że aku nowy, tylko że zły typ i jest za słaby jak na samochód z systemem start&stop :mur: Generalnie poprzedni właściciel poleciał po taniości. Podpiąłem ją pod czytnik OBD i faktycznie wywaliła tylko że jakiś bliżej niesprecyzowany sensor niby świruje, błąd wyczyszczony i narazie jest spokój. Zamówiony już nowy aku, tylko się muszę gdzieś zakręcić żeby mi go założyli bo ja nie mam ani narzędzi żeby sam to zmienić, ani żeby potem komputer zresetować jak już się go wymieni. Całe szczęście takie przyjemności są tutaj dosyć tanie.

    Z większych rzeczy to chyba niedługo będę musiał sprzęgło wymienić, bo zaczyna trochę jęczeć. Wydaje mi się, że to jest oryginalne bo nie dopatrzyłem się w historii serwisowej wymiany sprzęgła (aczkolwiek ja jestem ślepy więc równie dobrze mogłem po prostu to przeoczyć). Wlecą też opony jakieś nowe niedługo bo te już też trochę dogorywają.

    Dzisiaj się wypuściłem trochę, zrobiłem sobie pętelkę koło morza i z powrotem - w końcu coś innego niż miasto albo autostrada :-P

    IMG_6977.jpeg


    Jakieś 60-70km trasy, droga piękna - szczególnie odcinki tam zaraz przy morzu. Miałem ją wreszcie okazję wrzucić w tryb dynamic na trochę bardziej krętej trasie - kyrie eleison. Trzyma się drogi jak nienormalna. Przyspieszenie mnie nie zabije, ale w fotel wbija zdecydowanie. Poczułem się trochę jakbym uruchamiał Hardcore Mode w TDU - sterowanie ciężkie, ale za to precyzyjne, musnę tylko gaz a ona już się rwie. Coś niesamowitego, a to nadal nie jest najmocniejszy silnik jaki w niej dawali; ba, to nie jest nawet drugi najmocniejszy! Zabawa na krętych drogach przednia :mrgreen:

    IMG_6973.jpeg


    IMG_6975.jpeg


    Pozytywnie za to zaskoczyło mnie spalanie - jak już jechałem z powrotem w stronę Edynburga no to jednak już kulturka, 5ty bieg i z 70 się toczyłem, ale tam przy tym morzu to faktycznie ją przegoniłem. A tu średnie nieco ponad 6 litra, aż byłem w szoku.

    IMG_6976.jpeg


    Wariatka nadal brudna, bo w Szkocji stereotypowo ostatnio non-stop leje więc mi się od razu odechciewa, może się przejadę na myjnię na szybko któregoś dnia teraz w przyszłym tygodniu. A tak poza tym, to jeżdżę gdzie się da i cieszę się nią jak głupi. Banan mi z mordy zejdzie chyba dopiero jak trzeba będzie faktycznie coś w niej naprawić :szalony:
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 19 kwie 2022, 0:05

    Tak to jest prawda z tym akumulatorem, Alfa Romeo jest bardzo czuła na poziom naładowania aku. Moja ma to samo. Na słabym aku szyby u mnie szalały, problemy z otwieraniem/zamykaniem i podobno ECU silnika też nie lubi słabego aku, przynajmniej w Busso. ;-)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 23 lip 2022, 19:11

    Kub3kPL pisze:Qr Bbpost
    Mechanicznie jest cudo, zrobione zostały ostatnio hamulce przednie, pompa wody i pasek rozrządu. Z samochodem dostałem całą stertę papierów z dokumentacją przeglądów, napraw, serwisów olejowo-filtrowych i tym podobnych wyczynów.


    XD

    Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie.

    Multiaira szlag trafił, wydech w całości do wymiany bo przyrdzewiały i oberwał ładnych pare razy o próg zwalniający - zgaduje że poprzednią właścicielkę takie przeszkody na drodze mało obchodziły :facepalm: To samo z serwisem - według książki było robione niby wszystko na czas tak jak Alfa zaleca, jak mi pokazali tego multiaira co go z niej wyciągnęli to się piętą przeżegnałem. Jak zobaczyłem wydech to z resztą też.

    Jak przyszło płacić to w sumie łącznie z tym co za nią oryginalnie dałem mi wyszło tyle, ile bym zapłacił jakbym kupił nowszą/niższy przebieg, z którą może i by nie było problemów. W sumie na jedno mi wyszło tak czy siak ¯\_(ツ)_/¯ Przynajmniej wiem, że to prawdziwa Alfa jak posypała się już na samym starcie :-P

    IMG_7457.jpeg


    Ale jak teraz leci przynajmniej, wariatka odpalona na cztery cylindry zamiast trzech to dopiero ma kopa :mrgreen:
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 07 sie 2022, 17:16

    Największą bolączką, każdego używanego samochodu jest jego poprzedni właściciel. Inna sprawa jest taka, że moduły multiair są delikatne w tych silnikach i lubią się wysypać, a naprawa nie należy do tanich. Z drugiej strony, tak na pocieszenie, to największy mechaniczny problem masz wyeliminowany. Teraz zostało tylko lać dobry olej, często go zmieniać i cieszyć się z auta. Nie ma źle, u mnie było dużo gorzej, gdy przyszło mi naprawiać po poprzedniku. ;-)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 09 sie 2022, 18:05

    Courius pisze:Z drugiej strony, tak na pocieszenie, to największy mechaniczny problem masz wyeliminowany.


    Tak samo mnie u mechanika pocieszali... :-P

    Teraz przynajmniej jeździ i nie śmierdzi już olejem :mrgreen: Aku wymieniony i nagle jakimś magicznym trafem sensor skrzyni biegów który był "do wymiany" i "nie to na pewno nie jest wina akumulatora" działa na luzie i nie wywala checka. Bardzo ciekawe :problem: Zwłaszcza, że nowy sensor z robocizną to wydatek koło £200. Bardzo lubię jak mnie próbują naciągnąć bo sprawiam ogólne wrażenie takiego co się nie zna... :-P

    Dorobiłem się za to w końcu szczebelka! Wymieniony też znaczek z przodu. Mała pierdoła a od razu wariatka się dużo lepiej prezentuje :)

    IMG_7553.jpeg


    IMG_7554.jpeg


    IMG_7564.jpeg


    IMG_7567.jpeg


    IMG_7568.jpeg


    IMG_7572.jpeg
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 09 sie 2022, 23:25

    Tak jak wcześniej już napisałem - Alfy Romeo nie lubią słabego akumulatora. Multum rzeczy potrafi się wysypać z powodu prądu, moja GT ma tak samo.

    Z nowym logo prezentuje się zdecydowanie lepiej. Całe szczęście, że wybrałeś ori kolory. Są jeszcze dostępne czarno-białe i czarno-czerwone, ale one zalatują trochę festynem. :lol:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 09 sie 2022, 23:34

    Te znaczki czarno-białe też widziałem, czarno-czerwonych nie ale może i lepiej dla mojego zdrowia że tego nie widziałem :-P Dużo ludzi widziałem zmienia na te nowe znaczki z Julki/Stelvio ale te starsze IMO o wiele ładniejsze :-)
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 01 wrz 2022, 2:45

    Ja wolę trzymać się epoki przy samochodzie. Zmiana emblematów ok, ale na nowe z tego modelu. ;-)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 08 lis 2022, 18:20

    Narazie o Alfie cisza bo nic się nie dzieje... Jest to podejrzane, mam nadzieję że to nie cisza przed burzą :-P

    W Szkocji ostatnio ochłodzenie srogie i z domu się w ogóle nie chce wychodzić, więc zeszło cokolwiek z samochodem zrobić narazie na dalszy plan - ostatnio wleciały nówki opony Pirelli Cinturato P7 (bo były na promce), w planach mam przysiąść wreszcie i zająć się odpryskami i różnymi innymi rysami, w pierwszej kolejności maska i drzwi kierowcy. Muszę też zderzak zdjąć i wymienić mocowania, bo ma takie g*wniane plastikowe które się bardzo łatwo łamią i mi zderzak odstaje :-P no i jak już zdejme ten zderzak to bym chętnie za jednym zamachem wymienił reflektory bo widać po nich że są mocno zużyte już klosze, ewentualnie popatrzeć czy ich regeneracja ma jakikolwiek sens.

    Za to jak wróciłem z Polski to wypuściłem się na pobliskie krajówki i polatałem troche po wzgórzach, żeby się Wariatka nie zastała do reszty :-)

    F8F32ABC-D6F3-46F6-9841-C18EE508E2CA.jpg


    D3EBE848-C66D-4EF2-9AB1-AE325CC4F22E.jpg


    C025BA65-F32A-48C7-A913-66BB4B66B16A.jpg


    Przynajmniej mam nowe tapety na telefon/komputer :-D
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6694
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3846
    Otrzymanych polubień: 2101

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Courius » 08 lis 2022, 23:09

    Dobrze, samochód ma się słuchać nogi pana. :lol: Ja czasami bez celu sobie robię rundkę, ot tak for fun.

    Jak wygląda u Ciebie wymiana żarówek z przodu? U mnie w GT przy moich halogenowych reflektorach podobno da się wymienić żarówki "od góry", ale powiem szczerze, że z moimi łapami stwierdziłem, że prościej będzie zrzucić zderzak i nie zganiesz, co. Teraz po paru piwach i obudzony w środku nocy potrafię zrzucić zderzak w 10 minut. :lol: :rotfl:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 08 lis 2022, 23:28

    Szczerze mówiąc nawet się nie interesowałem narazie wymianą żarówki, szybkie wygooglowanie i okazuje się że u mnie jest bardzo prosto - od strony silnika na reflektorach są takie gumowe zaślepki, ściągasz, wyciągasz żarówke, wymieniasz i masz :-D Przynajmniej jak będę musiał wymienić to nie będzie większych problemów. Bardzo mi się podobał jeden filmik gdzie żeby wymienić żarówke koleś... wyjął akumulator. No ale każdy orze jak może :-P

    Ja muszę wymienić klosze bo są zmatowiałe, pożółkłe i generalnie takie mało reprezatycjne, ale zdjąc w niej zderzak i wyjąć reflektory jest generalnie dosyć prosto. Gorzej z wymianą tych zaczepów zderzaka, bo są zrobione z taniego, łamliwego plastiku, ale za to są przylutowane do panelu nadkola :mur: Kto w tym Mediolanie na to wpadł to nie wiem, ale to nie jedyny wspaniale zaprojektowany element tego samochodu. Taki chyba ich urok :think:
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    '11 Alfa Romeo MiTo

    autor: Kub3kPL » 24 cze 2023, 16:40

    Od jakiegoś czasu się zbieram, żeby napisać jakiś większy update o MiTo, ale koleje losu są takie, że jednak idzie na sprzedaż - a dlaczego idzie na sprzedaż, to będzie niedługo w osobnym wątku. Przy dobrych wiatrach za tydzień powinno być wszystko sfinalizowane to wtedy się pochwalę :-P

    Jeśli któryś admin/moderator tu zagląda, to temat do zamknięcia.

    A jak ktoś ma jakiegoś znajomego w UK który by chciał kupić Alfę MiTo, to PW tutaj i Discord stoją otworem :-)


    Gruszmen// Zatem zamykam.

    Hudy// Przecież był zamknięty xD
    Ostatnio zmieniony 06 lip 2023, 21:36 przez Hudy, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany Posty: 14 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości

Przejdź do