autor: TransAm » 10 lut 2019, 11:18
Ceny są normalne kwestia tego, że wszystko naraz, więc stąd większa kwota. Komplet przednich nawiercanych tarcz ATE kosztował 1000, a tyle płaci się za jedną do M5 E60... Ceny wahaczy też jak w zwykłym BMW 1700 za 4 sztuki Lemfoldera, olej do kompresora 200, pompa wody IC prawie 600 bo wziąłem wydajniejszą. Robota dłużej i drożej bo zawieszenie bardziej upierdliwe niż BMW, a i wydłubanie 8 zjechanych klocków z 8-tłoczkowych zacisków z przodu zajęło sporo (jak się nie chce na siłę to trzeba się "popieścić"). Przy okazji poprawiliśmy ciut wydech. Tydzień wcześniej wpadł nowy główny akumulator (800). Wszystko się kumuluje bo... wszystko siedzi fabryczne. W 540 miałem to samo na starcie heble piasty amory itd. Byłem merolem na kompie i wyszło, że mam jakiś moduł uszkodzony bo nie działa mi "keyless" we wszystkich klamkach, to jedyne co mi pokazało. Wszystko do ogarnięcia, a potem będzie święty spokój i sama przyjemność hehe