Eibach Pro Kit jest akurat -30, to dobre sprężyny. Jak chcesz sztywniej to weź H&R. Gwinty bym raczej odpuścił. Będzie trzeba kręcić, żeby nie poniszczyć dokładek, a potem będzie krzywo. Za dużo pier*olenia
Sprężyny i ewentualnie Bilsteiny np. B6. Chłopaki na tym ganiają po torach i zbierają podium, więc raczej daje radę Dobry gwint to kupa kasy, a MTS to się nadaje do wozu drabiniastego co najwyżej.
Widzę, że poszedłeś w moje ślady i też zakupiłeś model swojego auta. Z tą różnicą, że twój ma wszystko otwierane. Felgi też fajne. Również zaczynam się rozglądać za felgami.
Co do sprężyn to w Hance miałem właśnie Eibachy i dobrze się spisywały.
Ostatnio zmieniony 02 lis 2017, 23:47 przez Gruszmen, łącznie zmieniany 1 raz.
Ostatnie pytanie, co jak chluśnie taką wielką ciapą do środka inne auto/suv/ciężarówka przejeżdżająca obok? :> Nie mało razy mi auto z dachem zalało błotem pośniegowym Z lakieru schodzi w miarę sensownie, a jak z wnętrza?
Kolejne zmiany... Wkrótce zejdzie 3-4 cm w dół - skończę tylko kostkę brukowa na podjeździe do garażu i wyrównam skosy :git: Całości dopełnia zloty napis Mazda na kapselkach (naklejone na stary napis srebrny daje ciekawy efekt 3D z bliska
Jak wam sie podoba ? komentujcie
Ostatnio zmieniony 04 maja 2018, 23:59 przez Donislaw, łącznie zmieniany 1 raz.