Odpowiedz Posty: 86
Honda Accord VII TypeS
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 16 cze 2017, 22:10

    hajek pisze:Qr Bbpost Ja tam do gazu nic nie mam, jak dla mnie to możesz zrobić sobie nawet swap na 1.9 TDI, też będzie taniej, natomiast oszczędzanie na oponach przy takim aucie to jak dla mnie skrajna głupota. Kupiłeś "usportowioną" wersję sedana po to by pochwalić się tym na forach czy żeby od czasu do czasu pojeździć dla zabawy po krętych drogach? Zakładam ,że jednak druga opcja, więc dziwi mnie to, że dla zaoszczędzenia 200zł w porywach 300, odbierasz sobie tej przyjemności, ale to już twoja sprawa.

    Zapewniam że dadzą radę tak jak dały w dużo gorszym stanie opony :) Zakończmy już temat opon :problem:
    Ostatnio zmieniony 16 cze 2017, 22:10 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 22 cze 2017, 20:17

    No cóż auto po prawie 2 tyg odebrane od mechanika, nie ma kiedy nacieszyć się autem :evil:

    Niestety nie skończyło się na nabiciu klimy:
    -wymieniono oringi
    - cewke w kompresorze
    - skraplacz
    I tak poszło 800zł :roll:

    Założone zostały dziś też nowe oponki, jak narazie są mega ciche i ładnie trzymają przy ostrzejszym ruszaniu i zakrętach, zobaczymy jak dalej się będą spisywać. Niestety po wymianie opon nadał auto ściąga w prawo a niby zbieżność jest oki... Na 3 lipca jestem umówiony na sprawdzenie zawieszenia i geometrie 3d.
    Doszła też dziś paczuszka z emblematem z chin i okazało się że logo jest zdeczka większe od oryg i teraz pojawia sie prośba o poradę - naklejać to nowe czy zrobić renowacje starego (odmalowanie schodzącej czerwonej farby z litery S ;))
    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 20:17 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Hudy » 22 cze 2017, 22:25

    Przyłóż to do auta, a nie do deski, to wtedy będzie co oceniać. Nikt raczej nie zna wymiarów oemowego znaczka :D
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Xarlith » 22 cze 2017, 22:38

    Dokładnie. Przyłóż, porównaj z obecnym. Jak lepiej, to zmieniaj, a stary sobie zachowaj. Może go kiedyś oddasz do renowacji to znowu założysz. Ma się tobie podobać, nie nam.
    Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 22:39 przez Xarlith, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 23 cze 2017, 14:44

    Hudy pisze:Qr Bbpost Przyłóż to do auta, a nie do deski, to wtedy będzie co oceniać. Nikt raczej nie zna wymiarów oemowego znaczka :D


    No cóż logo które przyszło jest jakieś 4 razy większe i nie zmieściłoby się na klapie. Kupiłem dziś akrylową farbe i pomalowałem literke, wyszło to fatality więc ostatecznie zamówiłem emblemat w aso za jedyne 130zł :roll: :cool:

    Od rana dziś przeprowadziłem kompletne czyszczenie plastików (shiny garage Interior Satin Dressing), renowacje skóry kierownicy (odtłuszczenie acetonem + parokrotne pokrycie specjalną farbą na bazie kremu + impregnacja Meguiars Gold Class Rich Leather Cleaner) a także czyszczenie i impregnacja foteli wspomnianym Meguiarsem ;-)

    Parę fotek :

    Kierownica:

    -przed renowacją
    Obrazek
    Obrazek

    -po renowacji
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Wnętrze: (polecam ten shiny, nadaje barwe plastikom, satynowe wykończenie i nie jest tłusty jak plaki)
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Jutro jak pogoda dopiszę czas na lakier (jest co robić po 3 tyg niemycia) :panzielony:
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 14:44 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Hudy » 23 cze 2017, 14:51

    Ooooo, właśnie to samo muszę w meśku zrobić. Tylko czy da się w efekcie końcowym pójść bardziej w mat niż połysk? Chodzi mi tylko o kierownicę.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 23 cze 2017, 14:55

    Hudy pisze:Qr Bbpost Ooooo, właśnie to samo muszę w meśku zrobić. Tylko czy da się w efekcie końcowym pójść bardziej w mat niż połysk? Chodzi mi tylko o kierownicę.


    tak, krem/farba daje matowe wykończenie a impregnacja tym megiem dała połysk ;) Jak chcesz to ci cykne fote tego kremu bo bdb jest :-D
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 14:55 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 3 razy.
  • Awatar użytkownika
    RaFaL
    Posty: 3635
    Rejestracja: 01 paź 2010, 19:09
    Reputacja: 1
    Samochód: Seat Leon Cupra R
    Lokalizacja: Lublin
    Polubił: 376
    Otrzymanych polubień: 1331

    Honda Accord VII TypeS

    autor: RaFaL » 23 cze 2017, 14:59

    Bardzo fajnie wyszła kierownica jak na domową regenerację ;-)
    ... dwie paczki na budziku nic innego tak nie kopie
    nawet najlepsze konopie w holenderskim coffee shop'ie
    LUB na rejestracjach to kontynuacja
    hot-dogi na stacjach odwrotna grawitacja
    to co mnie wzmacnia to fury i jazda
    to co mnie wzmacnia to nuta na maxa...
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Honda Accord VII TypeS

    autor: Hudy » 23 cze 2017, 15:10

    Będę wdzięczny :)
  • Awatar użytkownika
    FrogsterPL
    Posty: 305
    Rejestracja: 29 mar 2017, 22:33
    Reputacja: 4
    Imię: Piotr
    Hobby: motoryzacja
    Samochód: Mondeo Mk3/Mondeo Mk4
    Nick w TDU: FrogsterPL
    Steam ID: FrogsterPL
    Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
    Polubił: 105
    Otrzymanych polubień: 137
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: FrogsterPL » 23 cze 2017, 17:01

    Nexeny mają cały czas opinię "najtańszych, najgorszych chinoli" (co jest o tyle nietrafione, że to opony z Korei Południowej), ale wydaje mi się, że szybko się pną do góry - dość powiedzieć, że Porsche wybrało jakieś Nexeny do stosowania na tzw. "pierwszy montaż" w Cayenne. Oczywiście model gum kupiony do Accorda to zapewne nieco niższa półka, ale idę o zakład, że będą lepsze niż np. wspomniane Zeetexy (co ciekawe, ta marka pochodzi z Dubaju) czy też od dość w Polsce popularnych, ale niespecjalnie dobrych (według testów) Falkenów. Czy Nexen byłby lepszy od Dębicy - od większości modeli pewnie też, ale zapewne nowe Presto HP/UHP byłyby porównywalne.

    Podejrzewam, że Nexeny można by teraz pod względem jakościowym porównać nawet jeśli nie do Hankooka, to przynajmniej do Kumho - obie te marki były stosowane np. w nowych Daewoo w połowie lat 90. i często były uważane za najgorszy element tych aut, a tu proszę - w testach radzą sobie obecnie naprawdę nieźle. Hankook potrafi być czasem w pierwszej trójce w różnych klasach opon.

    Podsumowując tę część wywodu ;-) uważam, że nie jest źle, choć osobiście pewnie zerkałbym w pierwszej kolejności na Yokohamy (mam w Mondeo nieprodukowany już model C.drive 2 AC02 i jestem MEGA zadowolony), Nokiany (też mam dobre doświadczenia), Uniroyale czy ewentualnie Fuldy.

    Co do gazu, osobiście jestem raczej przeciwnikiem tego rodzaju zasilania, chyba że zostało założone w fabryce (nie u dealera czy w zakładzie LPG). Mega mnie denerwuje "dziurawienie" auta po to, żeby założyć mu instalację. Oczywiście, są fury którym sam fakt zasilania gazem zupełnie nie przeszkadza, ale np. o Hondach naczytałem się dość sporo, że nie przepadają za LPG. To, że na forum sporo ludzi sobie to chwali - nie wątpię, że tak faktycznie jest. Trzeba też jednak brać pod uwagę, że na forach danej marki czy modelu - a już w szczególności forach Hondy czy Accorda - rejestrują się raczej głównie pasjonaci, którzy by gazownikowi dupę urwali, jakby coś spartolił.

    Sam jeżdżę wspomnianym Mondeo, i do niego za cholerę bym gazu nie montował, choćby przez to, że mam ręczną regulację luzów zaworowych - i to najdroższą metodą, bo przez wymienialne szklanki. Na benzynie luzy wystarczy sprawdzać co 160 tys. km (u mnie nawet nie trzeba było ich regulować), a na gazie trzeba to robić... co 40 tysięcy kilometrów. Samo to wystarcza mi do stwierdzenia, że mój silnik najwidoczniej nie polubiłby się z gazem. ;-) I ja osobiście wolę jednak coś z mniejszym i oszczędniejszym silnikiem bez LPG, niż mocniejsze z LPG. A już za totalną siarę uważam montaż LPG w furach typu Hummer H2 albo zabytkowy Chevrolet Camaro. ;-)

    EDIT:

    Sorka, nie zauważyłem czwartej strony wątku, a się zabrałem za pisanie elaboratu... A kierownica faktycznie wyszła super jak na taką domową regenerację. :-)
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 17:07 przez FrogsterPL, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 23 cze 2017, 19:40

    FrogsterPL pisze:Qr Bbpost Nexeny mają cały czas opinię "najtańszych, najgorszych chinoli" (co jest o tyle nietrafione, że to opony z Korei Południowej), ale wydaje mi się, że szybko się pną do góry - dość powiedzieć, że Porsche wybrało jakieś Nexeny do stosowania na tzw. "pierwszy montaż" w Cayenne. Oczywiście model gum kupiony do Accorda to zapewne nieco niższa półka, ale idę o zakład, że będą lepsze niż np. wspomniane Zeetexy (co ciekawe, ta marka pochodzi z Dubaju) czy też od dość w Polsce popularnych, ale niespecjalnie dobrych (według testów) Falkenów. Czy Nexen byłby lepszy od Dębicy - od większości modeli pewnie też, ale zapewne nowe Presto HP/UHP byłyby porównywalne.

    Podejrzewam, że Nexeny można by teraz pod względem jakościowym porównać nawet jeśli nie do Hankooka, to przynajmniej do Kumho - obie te marki były stosowane np. w nowych Daewoo w połowie lat 90. i często były uważane za najgorszy element tych aut, a tu proszę - w testach radzą sobie obecnie naprawdę nieźle. Hankook potrafi być czasem w pierwszej trójce w różnych klasach opon.

    Podsumowując tę część wywodu ;-) uważam, że nie jest źle, choć osobiście pewnie zerkałbym w pierwszej kolejności na Yokohamy (mam w Mondeo nieprodukowany już model C.drive 2 AC02 i jestem MEGA zadowolony), Nokiany (też mam dobre doświadczenia), Uniroyale czy ewentualnie Fuldy.

    Co do gazu, osobiście jestem raczej przeciwnikiem tego rodzaju zasilania, chyba że zostało założone w fabryce (nie u dealera czy w zakładzie LPG). Mega mnie denerwuje "dziurawienie" auta po to, żeby założyć mu instalację. Oczywiście, są fury którym sam fakt zasilania gazem zupełnie nie przeszkadza, ale np. o Hondach naczytałem się dość sporo, że nie przepadają za LPG. To, że na forum sporo ludzi sobie to chwali - nie wątpię, że tak faktycznie jest. Trzeba też jednak brać pod uwagę, że na forach danej marki czy modelu - a już w szczególności forach Hondy czy Accorda - rejestrują się raczej głównie pasjonaci, którzy by gazownikowi dupę urwali, jakby coś spartolił.

    Sam jeżdżę wspomnianym Mondeo, i do niego za cholerę bym gazu nie montował, choćby przez to, że mam ręczną regulację luzów zaworowych - i to najdroższą metodą, bo przez wymienialne szklanki. Na benzynie luzy wystarczy sprawdzać co 160 tys. km (u mnie nawet nie trzeba było ich regulować), a na gazie trzeba to robić... co 40 tysięcy kilometrów. Samo to wystarcza mi do stwierdzenia, że mój silnik najwidoczniej nie polubiłby się z gazem. ;-) I ja osobiście wolę jednak coś z mniejszym i oszczędniejszym silnikiem bez LPG, niż mocniejsze z LPG. A już za totalną siarę uważam montaż LPG w furach typu Hummer H2 albo zabytkowy Chevrolet Camaro. ;-)

    EDIT:

    Sorka, nie zauważyłem czwartej strony wątku, a się zabrałem za pisanie elaboratu... A kierownica faktycznie wyszła super jak na taką domową regenerację. :-)


    Odnośnie opon dobrze napisane. Co do gazu tak jak pisałem będzie najwyższa półka zestawu (pod 250hp) robione u gościa na którego się czeka 1,5 mies bo tak ma zawalone terminy. W tamtym tygodniu tata w swojej acco 7gen tylko że 2.0 założył taki gaz i powiem wam że założone praktycznie idealnie, nie ma checków jakiś szarpnięć itp. Co do mocy jest delikatnie przymulony ale po 1000km ma być serwis i ,,dostrojenie,, mapy ale i tak jest spoko jak na lpg. Mój lakiernik ma od 7 lat same hondy zawsze z założonym gazem, robi na nich conajmniej po 60-100tyś i nigdy nie miał problemu, trzeba pamiętać o regulacji zaworów co 20tyś (regulowane śrubą zwykłą za 150zł) i wszystko gra, to samo tak jak pisałem mają użytkownicy forum accord. Zdjęcia Hudy jutro ci zrobie tej farbki
    :-)
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 19:40 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 3 razy.
  • Awatar użytkownika
    FrogsterPL
    Posty: 305
    Rejestracja: 29 mar 2017, 22:33
    Reputacja: 4
    Imię: Piotr
    Hobby: motoryzacja
    Samochód: Mondeo Mk3/Mondeo Mk4
    Nick w TDU: FrogsterPL
    Steam ID: FrogsterPL
    Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
    Polubił: 105
    Otrzymanych polubień: 137
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: FrogsterPL » 23 cze 2017, 19:55

    A widzisz, jak robi po 60-100 tys. km na gazie, to ja się nie dziwię, że nie ma problemu ;-) Nawet w autach, które gazu wybitnie nie lubią, da się czasem taki wynik zrobić :-) Tylko czy mu się w ogóle opyla montaż instalacji do przejechania 60 tys. km?
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 23 cze 2017, 20:03

    FrogsterPL pisze:Qr Bbpost A widzisz, jak robi po 60-100 tys. km na gazie, to ja się nie dziwię, że nie ma problemu ;-) Nawet w autach, które gazu wybitnie nie lubią, da się czasem taki wynik zrobić :-) Tylko czy mu się w ogóle opyla montaż instalacji do przejechania 60 tys. km?

    Ale przecież po roku czasu robiąc 10k rocznie instalacja ci się zwraca :) Naprawdę czuć w portfelu tą oszczędność na paliwie. Inaczej bym gadał jakby się zarabiało po 4tyś miesięcznie wtedy można szaleć. Zaraz napiszesz że trzeba było słabsze auto kupić ale ja tak nie chce :-D Ja tym autem wątpie żebym zrobił 100tyś a nawet to nie problem, testy z autoświata że hondy się nie nadają do gazu można wsadzić sobie w tyłek xD. Bardziej Toyota się nie nadaje przez kosztowne szklanki a ile ich jeździ na gazie w firmach :mrgreen:
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 20:03 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    BeliarPL
    Posty: 2629
    Rejestracja: 28 paź 2011, 16:07
    Medale: 1
    Reputacja: 6
    Imię: Wojtek
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Świnka
    Nick w TDU2: wojtkiewicz389
    Steam ID: PendzoncyPierd
    Xbox Live: Pendzoncy1220
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2015
    Polubił: 560
    Otrzymanych polubień: 725

    Honda Accord VII TypeS

    autor: BeliarPL » 23 cze 2017, 20:20

    Nexeny zakładali do busów w DHL. Niby nie ta klasa opon ale to by było na tyle mojej styczności z Nexenem :)

    Co do gazu, nie mam nic przeciwko, sam bym chętnie założył do gufra ale instalacja za ok. 6000 zł mnie nie interesuje. Jakbym zakładał od razu to teraz by się zwróciła, ale nie wiem ile jeszcze autem pojeżdżę więc nie tykam się tego tematu :)

    Stwierdzenie, że do Hummera to przesada gaz ładować to jakaś paranoja. To jest tak toporny silnik, tak dobrze działa na gazie, że aż żal nie założyć :) O oszczędności przez pół nie wspominając.

    O zabytkowych autach nie wspominam, bo szczerze powiedziawszy to w ogóle da się taką ingerencję w auto zrobić i mieć dalej zarejestrowane jako zabytek? :think:
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 20:20 przez BeliarPL, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    QubaKpl
    Posty: 167
    Rejestracja: 19 sie 2015, 10:01
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Hobby: Fotografia
    Samochód: Toyota Celica 7 gen TS TRD
    Polubił: 92
    Otrzymanych polubień: 139
    Kontakt:

    Honda Accord VII TypeS

    autor: QubaKpl » 23 cze 2017, 20:32

    BeliarPL pisze:Qr Bbpost Nexeny zakładali do busów w DHL. Niby nie ta klasa opon ale to by było na tyle mojej styczności z Nexenem :)

    Co do gazu, nie mam nic przeciwko, sam bym chętnie założył do gufra ale instalacja za ok. 6000 zł mnie nie interesuje. Jakbym zakładał od razu to teraz by się zwróciła, ale nie wiem ile jeszcze autem pojeżdżę więc nie tykam się tego tematu :)

    Stwierdzenie, że do Hummera to przesada gaz ładować to jakaś paranoja. To jest tak toporny silnik, tak dobrze działa na gazie, że aż żal nie założyć :) O oszczędności przez pół nie wspominając.

    O zabytkowych autach nie wspominam, bo szczerze powiedziawszy to w ogóle da się taką ingerencję w auto zrobić i mieć dalej zarejestrowane jako zabytek? :think:


    Z tego co wiem do zabytków nie wolno dawać lpg. Moja instalacja ma mnie wynieść ok 3000zł : stag 4 qbox, reduktor ac r01 czerwony, wtryski też ac staga.
    Ostatnio zmieniony 23 cze 2017, 20:32 przez QubaKpl, łącznie zmieniany 1 raz.
Odpowiedz Posty: 86

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Przejdź do