Wszystko na szybko robione, więc przepraszam za jakość :/
Białe jest ładniejsze, ale srajfon tego nie ogarnął...
Silnik :
- Fabrycznie B16A2
- Obecnie B18C4
- Olej Valvoline 10W60 VR1
- Miska olejowa MUGEN z przegrodą
- Korek magnetyczny spustu oleju
- Przewody WN NGK
- Świece NGK R chłodniejsze pod turbo
- Nowa kopułka, palec, cewka i moduł zapłonowy
- Poliuretanowe poduszki silnika
Układ Dolotowy :
- Dolot pod Turbo 60 mm
- Filtr grzybek TurboWorks
- BOV Greddy Type RS
- Ssący B16A2
- FMIC 550x140x65 mm
Układ Wydechowy :
- Kompletny wydech 3" by SSG
- Końcowy 4" by SSG
- Kolektor skrzynkowy pod turbo by AMS z poprawkami SSG
- Downpipe 2,75” by AMS
Układ Napędowy :
- Lekki zamach Fidanza 3,4 kg
- Tarcza sprzęgła custom by Wróbel, docisk EXEDY
- Szpera LSD z Integry Type R w skrzyni z EK4
- Korek spustu oleju magnetyczny
Zawieszenie :
- Komplet Koni Sport Kit 1130 z regulacją twardości i wysokości
- Poliuretany w przednich dolnych wahaczach
- OEM rozpórka górna przednia VTI
- Rozpórka tylna górna + tylna dolna + C-Pillar ULTRA RACING
- Koła Lato OEM VTI 15" + Uniroyal Rainsport 2
- Koła Zima Ronal 15" + Goodyear UG7+
Układ Hamulcowy :
- Tarcze przód SpeedMax nacinane i nawiercane + klocki Ferodo
- Tarcze tył OEM
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie GOODRIDGE
- nowy płyn hamulcowy
Elektronika :
- ECU P28 z mapą + strojenie by Niuton z WYSTROIMY.PL
- Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge SM PEAK
- Zegar temperatury oleju Auto Gauge SM PEAK
- Zegar ciśnienia doładowania Auto Gauge SM PEAK
- Zegar EGT Auto Gauge SM PEAK
Body + Wnętrze :
- Dokładka zderzaka przód + tył OEM Honda Access.
- Grill EK9
- Lampy przednie na wzór EK9
- Fotel kierowcy Sparco Young Line + szyna Sparco
- Pasy kierowcy 5-pkt TAKATA
- Gałka zmiany biegów SPOON + mieszek OEM Type R
Car Audio :
- Jednostka Pioneer DEH-2200UB
- głośniki przód + twitery OEM
- głośniki tył elipsy 6x9 Infinity Reference 9623i
- wzmacniacz Blaupunkt GTA 260
- skrzynia Magnat z głośnikiem 300 mm
- komplet kabli + bezpiecznik wzmacniacza Peiying
Nie jest jeszcze wystrojona do końca, bo odcinka jest przy 7000rpm i ogólnie trochę za bogato podaje, ale po majówce mamy dalej modzić w temacie.
Próbowałem coś nagrać, ale muszę zamontować kamerkę i mieć dwie ręce na kierownicy, bo tutaj już nie da się inaczej...
My first day with EK4 Turbo
Sprzedający mówił, że ma ok. 270KM, ale moim zdaniem tylu nie ma. Ganiałem się dzisiaj z kolegą w Superbie 3.6 FSI 260KM, to uciekałem mu nieznacznie. Obstawiam, że teraz może ma jakieś 230-240KM. Trzeba wystroić i zhamować, wtedy będzie wiadomo co i jak.
Do zrobienia są błotniki, bo jeden jest puknięty na parkingu, drugi już ruda żre, drzwi kierowcy też trzeba ogarnąć. Poza tym będzie wymieniona sonda egt i poprowadzona wiązka do zegara. Muszę kupić nowe hood spacer'y, bo teraz jest trochę rzeźbione
I kupić jakieś semislicki, bo szpera wynosi, a o startach z 0 nie ma nawet mowy po mimo procedury...