Także 2002 to rok produkcji
Pierwszy właściciel dorwał ją z pakietów lojalnościowych(w Niemczech) i od razu praktycznie wystawił na sprzedaż(pierwsza rejestracja w kraju styczeń 2002). Komisy a nawet dilerzy często podkupują takie auta i sprzedają je np. u nas w kraju;)
Ma piękną i pięknie zniszczoną jasną skórę. Klimatyzację, wszelkie systemy kontroli, elektryczne szybki(co ciekawe tylko z przodu, z tyłu-korbka), elektryczne lusterka, ogrzewanie wszystkiego poza fotelami. Radio na cd, wydaje mi się, że wymiana to byłaby robota na wiele godzin. Mam jakiś pakiet premium nagłośnienia (fabryczny), ale głośniki wymieniam jak wpadną blaszki, z przodu duży bass koliduje z gwizdkiem i zwyczajne "harczy". Do tego pierdy takie jak centralny, doświetlanie zakrętów, spryski na lampy, podświetlane tablice i zamontowane CB RADIO(które ratuje mi dupę, bo często jeżdżę w długie trasy i nie moge pozwolić sobie na żółwią jazdę)
Zimą ludzie patrzą na mnie jak na wariata, bo latam na zakrętach bokiem (nie dla przypału, tak już jest z tylnim napędem;)
Mimo to samochód dla mnie prowadzi się genialnie (mam w domu bmw x1 z 2012 z tym "super systemem" xdrive i 200km silnikiem. W porównaniu moja poczciwa trójka nie prowadzi się o wiele gorzej).
Dla niewprawionych nie polecam zabawy w "drifty" ani w wyłączanie "dsc" bo sam potrzebowałem wielu godzin żeby opanować ten samochód bez systemów a i dziś na śniegu potrafi zaskoczyć(głównie chodzi o to, że automat zmienia biegi w złych momentach- na zakrętach, albo wyrzuca na tzw. półluz)
Przeczytałem kiedyś na jakimś dużym serwisie traktującym o motoryzacji , że V-max tego auta w tej wersji to 196km/h. Warto zdementować , sam leciałem nim 200km/h i jeszcze ciągnął, ale spuściłem nogę, bo wtedy zaczął się strach. Myślę, ze przy sprzyjających warunkach i z dobrym paliwkiem można zamknąć budzik.
Ciekawy jest tryb sport samochód leci do 4,6k obrotów i czuć sportowy charakter. Jedyna wada skrzyni? Nie można go odciąć nawet przy tiptronicu sam zmieni bieg przy 4,6k obrotów co trochę boli. Skrzynia jest pięciobiegowa , ale de facto na 4 leci się od 50km/h do 100km/h;-)
Silnik na 3 biegu warczy niesamowicie , przy niższych efektu nie ma aż tak donośnego.
Nic nie trzeszczy i nie skrzypi jakby włożyć w to auto miesiąc życia i trzy miesiące pensji to wciąż mogłoby budzić podziw;-) Tak myślę:P
Spalanie to 7,3l (na zdj) ale rzeczywistości wygląda to inaczej. Ostatnio po prostu pokonywał wiele krótkich tras.
Na trasie można spokojnie wyrobić się w 6-6.5l przy dynamicznej jeździe (jasne można spalić i 15l;)
W mieście ciężko mi powiedzieć, ale na oko z dyszkę pociągnie. Automat to podobno ok.+1l spalania, ale sam nie wiem. Na tiptronicu nie wykręcam wcale mniejszego(może dlatego, że powiązany jest z trybem sport?)
Apropos przypomniało mi się wku**** mojego kumpla po tym jak jechaliśmy do niego, bo chciał mi pokazać swoje clio (swoją drogę także kilka lat młodsze), cytując : "Stary masz 11 letni samochód kombi z wgniecioną machą, ale wszyscy i tak się obejrzą"
Ed. dabay
Łącze posty.sky nie chciał bym go zniżać - często muszę wjeżdżać nią w pracy na tereny hal fabrycznych a drogi tam często przypominają kocie łby, uderzam podwoziem jakby mój samochód wykonywał jakies podejrzane ruchy frykcyjne;-)
Troszkę żartem, obniżanie byłoby dla mnie niewygodne najzwyczajniej (chyba, że jak obniże przód to nie poleci mi całość?)
Apropos felg myślałem nad jakimiś czarnymi BBC na przykład;) Chyba, że dorwę jakieś ciekawe z logiem BMW.