effen73 pisze:O mocy 20 letnich silników niestety każdy woli milczeć Średnio uparuje 1/3 mocy.
RadekLwo pisze:hehe spoko chłopcy zrobię i wykres z hamowni
Jeśli też czepiacie się literówki typu B16B2 to macie popaprane i oczywiście bez obrazy, wiem że nie ma takiego silnika ale jak widać nie można się pomylić..
Moje XE jest po remoncie bo był zerwany pasek rozrządu. Przeszła kompletny remont głowicy.
Przebieg ponad 220kk.
Ciśnienie fabrycznie nowego silnika było na poziomie 15 u mnie jest po 14,5 na każdym garze.
Blok był w stanie idealnym gładzie cylindrów prawie fabryka więc nie było sensu robić.
C20XE czy też 20XE potrafi objechać B18C4 koledzy i nie podpierajcie się tym że ten silnik jest z 92 roku xd
Który fabryczny silnik hondy z tych lat miał takie osiągi i m.in. fabrycznie chłodnice oleju?
Ja chłodnicy nie mam założonej mimo tego że ją mam bo na dobrą sprawe wcale nie jest mi potrzebna.
Ten sam silnik C20XE siedział też w kadecie GSI który był jeszcze lżejszy od nexii to jako ciekawostka.
I czy trzeba mieć samochód który ma jakąś historie? Czemu połowa albo nikt z was nie jeździ syrenami, maluchami czy polonezami? Przecież mieliśmy taki piękny 'rajdowóz' Stratopoloneza, mieliśmy też Syrenę Sport
EDIT. Jest coś co bardzo wkurza hondziarzy mam pompę paliwa z civica vti, wchodzi bez rzadnej rzeźby
Kochani znawcy, chcę też przypomnieć że za przyspieszenie odpowiedzialny jest moment obrotowy silnika nie moc
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości
Copyright © Drivecenter - Centrum TDU i samochodowych gier MMO. All Rights Reserved. Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited.