Odpowiedz Posty: 30
Nissan Pickup D22
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3572
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: Superb 2
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1545
    Otrzymanych polubień: 2247

    Nissan Pickup D22

    autor: Hudy » 21 lis 2018, 22:54

    Przezajebisty klimat :serce:
    "Myślę, co to znaczy być sobą
    Którą iść drogą
    Lubiłem nocą furą jeździć z Tobą
    Nie wiele się liczyło ponadto
    Chciałem tylko żebyś była gdy nie żyło się łatwo..."
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 09 gru 2018, 11:24

    Dobra, rozpocząłem już na poważnie operację "Paka". Pierwszy etap zakończony sukcesem.

    Tak było
    Obrazek

    Tak jest teraz
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Co za tym idzie będę musiał na wiosnę zrobić polerkę reszty karoserii :think: :-)

    Mucha nie siada, i bynajmniej nie jest to związane z temperaturą :cool:

    Prawdopodobnie znalazłem czarne orurowanie i również prawdopodobnie wanienkę na pakę w Bydgoszczy. Wkrótce wybiorę się na wycieczkę, aby to sprawdzić. Pierwotnie miałem przerzucić Xenony z dachu na orurowanie na pace, ale wymyśliłem, że zostanie jak jest. Na orurowaniu wylądują cztery halogeny - dwa tylne i dwa boczne. To będzie tyle na ten sezon zimowy jeżeli chodzi o "tuning" :panzielony:

    Później zacznę się przejmować poważniejszymi przeróbkami :świr:
    Ostatnio zmieniony 09 gru 2018, 11:24 przez olosagaris, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2296
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 2
    Reputacja: 20
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5/Mercedes W124
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017
    Polubił: 191
    Otrzymanych polubień: 612
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: Donislaw » 09 gru 2018, 11:29

    NO panie teraz to malyna :)
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 03 mar 2019, 16:40

    Ok. Jakiś czas tu nie zaglądałem. W sumie nie było czym się chwalić, a raczej o czym gadać. Na początku lutego wóz wylądował w warsztacie specjalizującym się w off-roadzie. Odkryli parę niepokojących spraw. Dla mnie najważniejszym było to, że wydech już mi nie buja na byle wertepie :-P W beci to był mój jedyny problem więc jestem trochę przewrażliwiony na tym punkcie - spaw na spawie :crazy: Otóż okazało się, że ten właśnie pickup ma(miał) najtańszy z możliwych rodzajów napędu 4x4. Dołączanie/odłączanie przedniego napędu odbywało się na zasadzie uruchomienia tylko kół przednich w napędzie. Cała reszta, wał przedni, przeguby przednie itd chodziły jeżdżąc też na rwd. Teraz wygląda to tak, że jeżdżąc na tył koła przednie toczą się mimowolnie, że tak powiem. Reszta pozostaje nie poruszona. Żeby nie przekroczyć ponad dyszki mam manualne sprzęgiełka w kołach, tzn. jak chcę polatać 4x4 to oprócz dźwigni reduktora muszę przestawić pokrętła przy kołach. Z free na lock - coś jak pokrętło w kuchence :think:

    Ogólnie trzeba było zbudować od podstaw zawieszenie przednie plus trochę tam z tyłu, te.. no.. amortyzatory.

    Przy okazji, zerkając na drobne naprawy blacharskie znafców z mazurskich lasów pomyślałem, że skoro oni nie bardzo kaman to ja przy okazji wymienił olej w silniku i filtr paliwa. Do silnika wrócimy kiedy indziej bo z nim też są problemy. Jako, że jest to antyk i nie da się podłączyć go do kompa to weź tu i szukaj teraz wiatru w polu po warsztatach.

    Dokładna lista ...

    Obrazek

    :think:

    Coś mi tam narobili też z układem kierowniczym. Kiera chodzi.. :yahoo:

    Fotę tych sprzęgiełek w kołach wrzucę innym razem bo teraz deszcz pada ;-)

    Ponadto jeżeli chodzi o aspekt wizualny wozu to niewiele się zmienił. Wciąż jest czerwony. I nieco oklejony.

    Obrazek
    Obrazek

    Ten z lewej to obecna fura ojca. Jakiś angielski... :think:

    Przy okazji przerwa na reklamę.

    Sztorm SHOW 4x4 to nowa inicjatywa założyciela Sztorm Grupy i jego przyjaciela z dawnych lat :think: zajmującego się podwarszawską turystyką 4x4. Imprezy, szkolenia, rajdy 4x4. Teraz obaj pracują nad połączeniem żeglarstwa (woda) z Off- Roadem (ziemia/woda). Wygląda obiecująco. W zeszłą sobotę wybrałem się na ich pierwszą wspólną imprezę i muszę przyznać, że przedsięwzięcie ma potencjał. Ja osobiście inaczej wyobrażam sobie jazdę po bezdrożach, ale jedno jak i drugie robi wrażenie. Przez 9 godzin byłem sędzią na jednym z odcinków specjalnych. Był to odcinek, w którym chodziło o nabicie jak największej liczby okrążeń. Było tak. Okrążenie rozpoczynało się od dedykowanego fragmentu na 5, 3, 1 pkt oraz można było zrobić cały bez dodatkowej punktacji. Im wyższa cyfra tym było bardziej SHOW. Było można nabić od 5 do 35 okrążeń. Fotki przy okazji. Ja przez cały dzień trzymałem długopis w ręku, a w drugiej tabelkę.

    phpBB [media]


    Mocno przerobiony Suzuki Samurai lub Vitara - głównie takie pojazdy tam występowały. Małe, zwrotne, lekkie i co za tym idzie dosyć szybkie.

    Koniec reklamy.

    Jakiś czas temu dotarło do mnie orurowanie. Dałem za nie tylko 500 więc wymaga trochę uwagi przed założeniem na pakę.

    Obrazek

    Jest to rodzaj, który bezpośrednio montuje się na błotnikach/karoserii/podstawie paki - jak zwał tak zwał. Zależało mi na jak najmniejszej utracie przestrzeni ładunkowej.

    Wannę zabezpieczającą pakę odpuściłem sobie. Koledzy ze szkutni zaproponowali swoją pomoc i umiejętności więc zrobią mi po znajomości z laminatu. Powoli wóz zaczyna przypominać egzemplarz, który znam z dawnych lat ;) Ponadto wymieniłem klamkę paki...
    Obrazek

    100% made in china, nówka, bite 3 tygodnie czekałem. Parę czarodziejskich zaklęć i weszło :-D łacznie z przesyłką jakieś 70 dolców wyszło. Czyli o połowę taniej za używaną, bez przeszłości, z allegro.

    Obrazek

    Pickup ojca z lat 2002-2007. Moim zdaniem czerwony jest lepszy :serce:
  • Awatar użytkownika
    adamsky
    Posty: 315
    Rejestracja: 22 lis 2017, 11:18
    Reputacja: 5
    Polubił: 448
    Otrzymanych polubień: 226

    Nissan Pickup D22

    autor: adamsky » 03 mar 2019, 20:45

    Nieźle to odpicowałeś.
    Wiadomo, że czerwony lepszy, ale dakarowe naklejki miał zacne
    And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
    ABRAHAM LINCOLN
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Nissan Pickup D22

    autor: Courius » 03 mar 2019, 21:27

    Czerwone jest przede wszystkim szybsze!

    Olo, fajny masz ten wóz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 03 mar 2019, 22:20

    @adamsky,

    to fakt, wóz wtedy robił niesamowite wrażenie....szkoda, że na tym projekt się zatrzymał. Dopiero po latach dowiedziałem się, że w tym biznesie na pierwszym miejscu jest kasa :drapięsię: :think:

    @Courius,

    podobno :cool:
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 19 mar 2019, 19:31

    Tak sobie siedzę i myślę. Już prawie wszystko śmiga bez zarzutu nie licząc silnika. No, ale kto by się przejmował antykiem, w którym brak elektroniki. Wszystko co nie działa jak powinno da się załatwić podnosząc maskę na 10 sekund. Prawdopodobnie cofa się paliwo, nie wiem jak to się nazywa, ale wystarczy je dopompować magicznym urządzeniem i odpala ponownie. Wciąż nie wiem co jest przyczyną gaśnięcia silnika zaraz po jego odpaleniu. Jednakże skoro odpala i wystarczy go rozgrzać i problem znika to chwilowo nie widzę problemu. Wszystko co najbardziej mnie dręczyło zostało załatwione. Tak więc udałem się w teren. Podsyłam filmik z pierwszymi krokami. Jazda nr 2 - boki zrywać. Dobrze, że miałem linę fał foka bo do domu blisko nie było. Oraz, że to była niedziela to wróciłem do domu na kołach i bogatszy o nowe doświadczenia. Najważniejsze to sprawdzić teren przed sobą jak nie ma się pewności gruntu - nie sprawdzone. Drugie - byłem sam - pojechałem - nie dobrze. Trzecie - z braku logicznego myślenia w pewnym momencie przełączyłem na reduktor i zacząłem piłować - nie dobrze. W pewnym momencie, gdy rozbujanie pickupa nie dawało rezultatu i szedłem już tylko w dół - odpuściłem - :thumbup: Nie potrzeba było ciężkiej floty żeby mnie wyciągnąć. Poszło za pierwszym razem. To był koniec mojej niedzielnej przygody. Natomiast na podjeździe pierwszym zabrakło prawdopodobnie wszystkiego po trochu. Dobrych opon, mocy i najważniejsze - umiejętności - aczkolwiek nie widziałem żeby ktoś zaliczył ten podjazd dwutonowym wozem na letnich szosówkach :cool: Wyszło trochę nie po kolei. Od tyłu. Ok, filmik.

    To jest film

    phpBB [media]


    A poniżej zdjęcia żeby co nieco naświetlić sytuację. Inaczej wygląda to z wozu a inaczej z poza niego.

    Ukryty tekst:
    1.
    Obrazek
    Obrazek
    2.
    Obrazek


    Jak coś skleję w wolnej chwili to wrzucę :thumbup:
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6585
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3753
    Otrzymanych polubień: 2016

    Nissan Pickup D22

    autor: Courius » 20 mar 2019, 16:02

    To kiedy zakładasz opony MT do czerwonej strzały? :>
    Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, 16:02 przez Courius, łącznie zmieniany 1 raz.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 20 mar 2019, 17:11

    Wciąż się zastanawiam AT czy MT, A jak MT to Toyo czy BFGoodrich. Pewnie będzie to drugie bo oni robią najlepsze. Na 10 lat styknie. A kiedy? Jak będę miał wolne 2,5k :-P

    Poza tym fajnie się ciśnie na obecnych po asfalcie. Ślizg za ślizgiem. Czy to ruszanie czy hamowanie. Te dunlopy to straszne g*wno.
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 15 lut 2020, 13:45

    :wave:

    Prace nad pickupem wciąż trwają. Jeżeli chodzi o mechanikę to ostatni raz było coś robione bodajże we wrześniu zeszłego roku. Coś tam ze sprzęgłem nie grało, ale już gra.

    Ostatnio wóz wylądował w warsztacie. A to wydech latał, a to klocki piszczały, a to zbieżność i nowe felgi i opony. Felgi zwyczajne stalówki, jakie montowali do D22, tyle, że czarne. Dodatkowo opony BFGoodrich Mud Terrain T/A KM3 245/75 16". Nie za małe, nie za duże. Stworzone do piachu. Z przodu wóz poszedł o 16 cm w górę, a tył ze względu na resory został jak był. Wyszło kilka bolączków po drodze, ale to nic szczególnego. To czego obawiałem się najmocniej właśnie to ogarnąłem. Przypuszczałem, że wóz miał strzała lewą stroną przodu i przy nakładaniu opon wyszło, że rama jest przesunięta o ileś cm w tył stąd pojawił się problem obcierania przedniej opony o nadkole. Młotek, nóż, szlifierka i po godzinie pozbyłem się problemu. Trzeba nim nieźle potarmosić na nierównościach żeby doszło do obtarcia.

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Wpatrując się w foto nr 2 można dostrzec, że opona jest przesunięta lekko w tył. W newralgicznym momencie opona jest o ok. 1,3 cm od nadkola. Nie jest źle.

    W dalszych krokach ładowania forsy w pickupa jest w planach. Światło robocze wsteczne. Zwykłe halogeny, tak żeby lepiej manewrować między drzewami po zmroku. Być może światła boczne, ale to już xenony jak na przodzie. Oświetlenie wnętrza, oświetlenie podwozia, inne światła robocze jak kogut, w mojej pracy jest jak w baywatch więc się nie obejdzie. Nowe radio z 6-calowym ekranem i kamerą cofania.

    W dalszej części wciąż chodzą mi po głowie zderzaki stalowe, ale to gruba impreza jak z oponami więc muszę odkładać ze 4 miesiące :eh:

    Obrazek

    Co daje się zaobserwować, na tych oponach wystarczy napęd 4x4 żeby spokojnie ruszyć na grząskim piachu co na poprzednich oponach bez reduktora się nie obchodziło żeby nie męczyć sprzęgła. Teraz ruszam jakbym miał pół tony na pace i tyle, tj. wolniejsze odpuszczenie pedału sprzęgła....

    Dam znać za jakiś czas jak się sprawy mają :kapelusz:
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 25 lut 2020, 23:08

    :wave:

    Właśnie jestem po trasie Nieporęt-Warszawa-Wrocław-Warszawa-Nieporęt, i żyję :crazy:

    Jak na pickupa bez jakichkolwiek wygłuszeń jechało się dosyć dobrze ;) Do Wrocławia leciałem w niedziele wieczorem, kiedy pogoda była niewiele poniżej normy. Dosyć silne podmuchy wiatru i woda lecąca z nieba nieprzerwanie. Po przerwie na posiłek nagrzewnica wydała się mi i koledze obok na tyle uporczywa, że postanowiliśmy sobie umilić jazdę. W pracę poszły od dawna nie słuchane płyty CD, a po wyłączeniu obiegu dodaliśmy sobie nieco rozrywki poprzez uchyloną lekko szybę od strony kierowcy i przecieraniu od czasu do czasu przedniej szyby gąbką, aby choć trochę było widać gdzie się podąża. Znając wady i zalety, zwłaszcza mając na uwadze wady skończyło się na max 100km/h czasami nieco ponad.

    Po zdiagnozowaniu problemu dziś udało nam się nie tylko - bezpiecznie, ale i z przytupem wrócić do miejsca zamieszkania. Pomijając kilka stref, w których miejscowo coś pokropiło warunki były na tle dobre, że zdarzało się pojechać i 130km/h. Uważam, że jak na samochód ciężarowy, zwany dalej pickupem, który pojedzie tam gdzie asfalt się kończy oraz jeszcze dalej gdzie i sama ziemia zaczyna mieszać się z wodą to całkiem, naprawdę całkiem nieźle, przelecieć z Wrocławia do Warszawy w tyle co Titanica topili na polsacie nie wliczając reklam :crazy: :-D

    764,2 km zostało zamknięte w niecałe 90l ON. Spodziewałem się większej tragedii po założeniu nowych gum, które z asfaltem powinny się stykać w ostateczności, a tu proszę.. :serce: :hipis: Ponadto, sam silnik TD27T4 jak na swój wiek szedł płynie, bez jakichkolwiek przerw. Jak to cudeńko się rozrusza to byleby mu tego nie robić - nie gasić.. :kapelusz:

    To był dobry sprawdzian przed tym co mam zaplanowane na początek marca. Nieco przeliczyłem się z ilością paliwa, ale odejmując sobie od ust można dodać do ust komu innemu :cool: Ważne żeby jechać przed siebie ;-)

    Mój kierunek to
    phpBB [media]

    Chłopaki nie płaczą - bunkrów nie ma

    Na pewno dam znać co słychać w trakcie mojej podróży, jak i na pewno po. Pozdrowienia :kapelusz:
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 07 mar 2020, 22:47

    Aloha! :wave:

    Jak się macie? Ja całkiem :think: ..nieźle. Planowany wypad nie wyszedł do końca po mojej myśli, ale ważne, że pojechałem dalej niż do sklepu i pojeździłem nie od punktu A do B tylko "przed siebie" :serce: Gdzie byłem? Cóż, do morza nie dotarłem i bunkrów za wiele nie odnalazłem :think:

    Przekroczyłem w cztery dni 1000km w dwóch województwach nie licząc tego, w którym mieszkam. Wróciłem do miłych we wspomnieniach miejsc przeszłości oraz poznałem nowe, równie interesujące miejsca. Cisnąłem po 130+km/h po drodze ekspresowej do przysłowiowej dwudziestki tam gdzie google maps wywalało. Zabrnąłem w swojej ekspresji znacznie dalej. Gdzie dokładnie byłem? Zbiorę myśli sklecę kilka zdań, nawet kilka kur.. też będzie. Na dniach, raczej w przyszły weekend. Od poniedziałku lecimy z zrzucanie jachtów z opon na wodę.

    Łapcie kilka zdjęć. Może coś podpowiedzą.

    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek
    Obrazek

    Aloha! :wave: :-D
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 18 mar 2020, 18:32

    Mój skrócony opis wyprawy pojawi się za jakiś czas. Nie oszukujmy się więc.. sformułowanie "za jakiś czas oznacza" = :cool:

    Tymczasem będę tu wrzucać tym ciekawsze obrazy z pickupem w roli głównej. Jestem na tyle toporny od jakiegoś czasu, że ogarnę myszkę, ale klawiaturę niekoniecznie.

    Po co się męczyć skoro można skorzystać z praw fizyki. Nie potrafię tego określi w języku naukowym więc patrzcie jak jeden człowiek w wieku już nie 40-latka przyciąga do siebie dwa obiekty nie małej wagi. Zazwyczaj wciągaliśmy w trójkę ten niebieski obiekt na szary, a tu raz zapomniało się zaciągnąć ręczny i już mamy aż dwóch operatorów kamery :panzielony: :lol: :rotfl:


    phpBB [media]


    :rece:
  • Awatar użytkownika
    olosagaris
    Posty: 1588
    Rejestracja: 15 wrz 2013, 1:59
    Medale: 4
    Reputacja: 34
    Imię: olo
    Hobby: TDU/TC/Drivecenter
    Samochód: czerwony
    uPlay: olosagaris
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 T.U.
    Polubił: 1557
    Otrzymanych polubień: 836
    Kontakt:

    Nissan Pickup D22

    autor: olosagaris » 29 mar 2020, 20:55

    Zastanawialiście się kiedyś ile czasu potrzeba żeby totalnie zabłocić swój samochód? :idea:

    Tj. zamienić to...

    Obrazek

    w to..

    Obrazek

    Odpowiedź jest na filmie :D

    phpBB [media]


    I w końcu udało się zaliczyć najtrudniejszy podjazd w ..w tym miejscu. Uwaga, dużo polskiej łaciny w tle ;)

    phpBB [media]


    Taką niedziele to ja rozumiem :gwizd:
Odpowiedz Posty: 30

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Przejdź do