Odpowiedz Posty: 101
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
NSX Topic
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    NSX Topic

    autor: Prince-Matt » 13 sie 2014, 20:51

    Postanowiłem założyć osobny topic na temat NSXa. Jest to w sumie legenda, a materiałów na jej temat jest sporo. No i mamy bardzo dużo fanów tego auta tutaj na forum.

    Jeśli moderatorzy/szefostwo stwierdzą, że ten temat za mocno dotyczy Hondy i nie pasuje do "Ogólnie o motoryzacji" to proszę go wrzucić do offtopa.

    Także wrzucajcie tutaj filmiki, zdjęcia, informacje, historie, i wszytsko w okół tego auta.

    Zacznę.


    Obrazek

    Info:

    NSX NA1 (1990–1997)
    - 3,0-Liter-DOHC-V6- N/A
    - Motorcode C30A
    - 201 kW (274 PS), 284 Nm
    - 1392–1460 kg
    - 0-100kmh w 5.9 sek
    - V Max: 270 kmh

    NSX NA1 Type R (1992 - 1995, tylko Japan)
    - Motoryzacja z NA1
    - sztywniejsze zawieszenie
    - wnętrze TypeR
    Fota:
    Obrazek

    NSX NA2 (1997–2002)
    -3,2-Liter-DOHC-V6- N/A
    - Motorcode C32B
    - 206 kW (280 PS) 298 Nm
    - 1392–1460 kg
    Oficjalne dane Hondy prędkości:
    - 0-100kmh w 5.7 sek
    - V Max: 270 kmh
    Te oficjalne dane jednak były nie prawdziwe. Japonia w tych latach (89-04) była w tak zwanym wspólnym rynku (co to?kliknij) w którym był limit na 280PS. De facto NSX miał nawet 220kW ~ 300PS. To wynikało też szybszym przyspieszeniem.

    NSX NA2 Type S
    - 1320kg
    - lepsze zawieszenie (sztywniejsze)
    TypeS
    Obrazek

    NSX NA2TypeS zero (od 1997, tylko Japan)
    - 1280kg
    - został specjalnie zaprojektowany jako auto na wypady na tor.
    - usunięto klimatyzacje, car-audio i nawigacje

    NSX-T (Targa-Top), (od 1995 worldwide)
    Obrazek

    NSX Facelift (od 2002-2005)
    - Zmieniono chowane światła na reflektory z xenonami
    - Zmieniono tylne światła
    - Zmieniono zderzaki na bardziej aerodynamiczne (zwiększyło V-max na 280 kmh)
    Foto(od razu faclift Targa):
    Obrazek

    NSX TypeR Facelift (od 2002-2005)
    - fabryczny semislick
    - odchudzona na 1244kg
    Obrazek


    No i autem sportowym też się da nakręcić więcej niż 300 000 km ;-)
    http://www.autoevolution.com/news/acura-nsx-passes-388888-miles-on-original-engine-and-gearbox-85216.html


    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 13 sie 2014, 20:51 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 5 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2296
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 2
    Reputacja: 20
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5/Mercedes W124
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017
    Polubił: 191
    Otrzymanych polubień: 613
    Kontakt:

    NSX Topic

    autor: Donislaw » 13 sie 2014, 21:58

    Lepiej zrobić topic "Legendy motoryzacji światowej" czy "Legendarne sportowe auta"
    Wiem ze podnieca cie Honda a NSX jest powiedzmy ze fajna , ale jest wiele innych legend o których moglibysmy dyskutować :)
  • Awatar użytkownika
    NieTalentny
    Posty: 463
    Rejestracja: 29 gru 2012, 9:48
    Reputacja: 0
    Hobby: Fotografia i słuchanie muzyki :)
    Samochód: kiedyś będzie
    Nick w TDU2: NieTalentny
    Klub: Club Mega
    Polubił: 17
    Otrzymanych polubień: 2

    NSX Topic

    autor: NieTalentny » 13 sie 2014, 22:34

    @Don, przecież można zrobić wiele takich tematów. Najlepiej byłoby dodać osobny poddział na takie wątki, ale to już jak administracja uważa :-)
    Stopka wzięła urlop... do odwołania.. :gwizd:
  • Izek

    NSX Topic

    autor: Izek » 13 sie 2014, 22:39

    Myślę, że to jest faktycznie temat na osobny dział. Zasugerowałbym się tym co pisał Don, "Legendy motoryzacji światowej", gdzie każdy mógłby podzielić się faktami na temat swoich ubóstwianych pojazdów, ich historii, rzadkich wersji. Może z czasem powstałaby z tego całkiem ciekawa skarbnica wiedzy na temat wielu marek i modeli. Administracja czyta, administracja pomyśli.
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    NSX Topic

    autor: Hudy » 13 sie 2014, 23:28

    Popieram ten pomysł. Administracjo, prosimy o dodanie nowego działu/poddziału dla perełek motoryzacji. Czerwoni, jesteście przegłosowani :diabel:
  • Awatar użytkownika
    Angello
    Posty: 1374
    Rejestracja: 28 lis 2012, 0:00
    Reputacja: 3
    Imię: Andrew
    Hobby: AirSoft
    Samochód: Czołg Abrams
    Nick w TDU: AngelloPL
    Nick w TDU2: AngelloPL
    uPlay: Angello_PL
    Klub: Night Riders
    Lokalizacja: Białystok
    Polubił: 745
    Otrzymanych polubień: 330

    NSX Topic

    autor: Angello » 14 sie 2014, 7:53

    Na bank miłośnicy Nissana Skyline też chcieliby taki osobny wątek :cool:
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    NSX Topic

    autor: Prince-Matt » 14 sie 2014, 14:07

    Jestem za osobnym działem na perełki (tam by też pasował temat Mikrusa - motoryzacja PRLu ), ale nie popieram robić tematu z mieszaniną różnych aut. Z góry mówię, że jeśli powstanie taki temat z mieszaniną to nie będę kontynuował wklejania materiałów o NSX. Po prostu bo będzie bałagan i innym aut brakuje bardzo dużo do NSX'a. Od tego mamy też rozmowy i dysktusje.
    Ostatnio zmieniony 14 sie 2014, 14:07 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Izek

    NSX Topic

    autor: Izek » 14 sie 2014, 14:35

    Bez przesady, NSX to nie jest jakiś znowu galaktyczny ubersamochód, żeby innym autom zaraz do niego nie wiem ile brakowało. Japońskie F40 (chociaż to i tak opinia na wyrost, bo nawet na Tsukubie Ferrari jest o 7 sekund szybsze) i Święty Graal JDM, zgoda, ale nie więcej. Jeśli Xar chce to potem wszystko wydzielać to nie widzę problemu, po co zrobić sto wątków, jeśli aktualizowany będzie z nich 1%? Rób dalej update'y, jak już rozwiniesz wątek odpowiednio nie wierzę, że administracja nie zrobi tutaj porządku.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    NSX Topic

    autor: Prince-Matt » 14 sie 2014, 15:02

    Izek pisze:Bez przesady, NSX to nie jest jakiś znowu galaktyczny ubersamochód, żeby innym autom zaraz do niego nie wiem ile brakowało. Japońskie F40 [...] i Święty Graal JDM, zgoda, ale nie więcej.
    Zależy od punktu widzenia. :panzielony:
    Nie no masz racje, są o wiele "lepsze" auta ale sam napisałeś, że jest to w pewnym sensie święty graal i pewnie dla tego będzie łatwiej prowadzić o nim wątek niż np. na temat nie wiem F430, Veyrona albo LFA.
    Ostatnio zmieniony 14 sie 2014, 15:02 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Hyundai

    NSX Topic

    autor: Hyundai » 14 sie 2014, 15:13

    Również popieram pomysł stworzenia działu na Legendy motoryzacji ;-) . Odnośnie NSX... jest genialna ale i tak to jest najlepszy samochód świata:
    Obrazek

    :serce: :diabel:
    Ostatnio zmieniony 14 sie 2014, 15:13 przez Hyundai, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    NieTalentny
    Posty: 463
    Rejestracja: 29 gru 2012, 9:48
    Reputacja: 0
    Hobby: Fotografia i słuchanie muzyki :)
    Samochód: kiedyś będzie
    Nick w TDU2: NieTalentny
    Klub: Club Mega
    Polubił: 17
    Otrzymanych polubień: 2

    NSX Topic

    autor: NieTalentny » 14 sie 2014, 16:25

    Wiesz co Mikrus, na przykład ja, kiedy widzę kolejną fotkę z R34, to mnie na wymioty bierze :mur: Każdy zacznie wrzucać swoje ulubione samochody do jednego tematu, dyskusja się rozkręci i zaraz nie będzie wiadomo kto o czym rozmawia :problem: Dlatego uważam, że lepiej zrobić oddzielny dział i tam każdy będzie sobie tworzył topic swojej "legendy".

    Żebym nie wyszedł na fanboy'a - szanuję NSX za swoją ponadczasowość, podoba mi się wygląd itd., ale nie uważam jej za jakiś super-hiper-najlepszy samochód świata (no dobra... jeden z najlepszych, ale w swojej epoce). Jest również wiele innych, lepszych lub gorszych, które chętnie bym widział w moim garażu :cool:

    Zaraz będzie wojenka :pała: które auto jest najlepsze, bo dla jednego taka NSX to legenda, a dla drugiego to zwykła "Hąda". Określenie najlepszy samochód to kwestia mocno subiektywna i zależna od wielu względów. Każdy sobie wymarzył jakieś ulubione auto, które dla niego będzie najlepsze, więc może sobie założyć wątek i wstawiać tam wszelkie materiały jego dotyczące.
    Stopka wzięła urlop... do odwołania.. :gwizd:
  • adamsky73

    NSX Topic

    autor: adamsky73 » 14 sie 2014, 16:36

    Oczywiście że wszyscy nie macie racji, bo najlepszym samochodem świata jest LFA, bo tak powiedział Jeremy Clarkson, co jest niepodważalnym boskim argumentem :-D
    A stworzenie w dziale Motoryzacja poddziału Legendy motoryzacji chyba nie obciąży zbytnio serwera i każdy niech prowadzi stronę ze swoją "legendą"
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    NSX Topic

    autor: Xarlith » 14 sie 2014, 16:49

    To jest temat o NSX, więc trzymajcie się tematu. Chcecie pogadać o R34, załóżcie temat. Chcecie coś zasugerować, napiszcie w dziale biurokracja :-D.

    Gdy pojawi się więcej tematów dotyczących konkretnych samochodów to zrobimy dział, przeniesienie nawet kilkudziesięciu tematów to nie jest problem, a na razie nie widzę sensu tworzenia specjalnego działu dla 5-10 tematów.

    Za dalsze posty nie na temat będą warny.

    Nie wiem czy wiecie, ale Gordon Murray przy konstruowaniu Mclarena F1 w dużym stopniu inspirował się właśnie Hondą NSX, a nie F40, XJ220, czy innymi superautami. Dlaczego? Bo jazda F40 na co dzień nie należy do przyjemności. Być może NSX nie jest najszybszym superautem, ale konstrukcyjnie mógł konkurować z Ferrari, a przy tym dawać większy komfort z jazdy. Gdyby NSX miał tyle koni ile było pod maską F40 różnica na Tsukubie nie była by tak wielka.
    Obrazek
  • Hyundai

    NSX Topic

    autor: Hyundai » 16 sie 2014, 10:35

    Okrążenie Ayrtona w prototypowej Hondzie NSX na Suzuce :thumbup:

    Ayrton Senna - Honda NSX - Suzuka [ONBOARD]
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 16 sie 2014, 10:35 przez Hyundai, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Prince-Matt
    Posty: 3628
    Rejestracja: 15 lut 2011, 13:39
    Medale: 6
    Reputacja: 16
    Klub: Feel Good INC.
    Lokalizacja: Kaaatowice
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 Liga BMW Race of Champions Initial DC
    Polubił: 179
    Otrzymanych polubień: 759

    NSX Topic

    autor: Prince-Matt » 18 sie 2014, 12:46

    Obrazek
    Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 12:46 przez Prince-Matt, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 101
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Przejdź do