Odpowiedz Posty: 149
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Seria Battlefield
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3607
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Samochód: 530i
    Nick w TDU: Houdini358
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1556
    Otrzymanych polubień: 2286

    Seria Battlefield

    autor: Hudy » 24 gru 2015, 14:15

    Wow

    illuminati Easter Egg - Battlefield 4 Secret Camo
    phpBB [media]
    Ostatnio zmieniony 24 gru 2015, 14:15 przez Hudy, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Seria Battlefield

    autor: Trawa » 24 gru 2015, 14:19

    http://veniceunleashed.net/

    open beta od 24.12
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Seria Battlefield

    autor: Gruszmen » 24 gru 2015, 15:09

    @Hudy
    Że też takim ludziom chce się przeczesywać każdą mapę w poszukiwaniu takich dupereli :facepalm:
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Seria Battlefield

    autor: Trawa » 05 lut 2016, 18:10

    Przęglądam sobie profil jednego z "pub herosów" na battlelogu i znalazłem jego fragmovie. No to patrzę, patrzę a im dłużej patrzę tym bardziej nie wierzę
    phpBB [media]

    DON'T you aim!!!!! YOU GOT KNOCKED tha fugg out#1

    W
    1:07
    1:27
    1:35
    2:19
    3:00
    możemy pięknie zobaczyć, jak aimlock przeskakuje prosto w centralną masę wrogów i idealnie się tam utrzymuje :rotfl: :rotfl: W dodatku koleś ZAWSZE wali fullauto, nawet na +-100m, więc możemy mu doliczyć macro do kompletu. No i tak wygląda "scena ESL" w BFie 3
    Chociaż wrzucanie takiego filmiku to trochę autozaoranie :lol:
    Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 18:10 przez Trawa, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Seria Battlefield

    autor: Courius » 30 kwie 2016, 13:53

    @Trawa; niestety tak to wyglądało i zapewne nadal wygląda. Im dalej w las, tym jest ciemniej. Dlatego zawsze czułem obrzydzenie do gości z clantagami sugerującymi sparingi ESL. Większość, to tylko odpalone gówno, które jak zaoraliśmy na publiku to uciekało z serwera, bo jeszcze by mu się statystyki zepsuły :D

    Info sprzed paru dni. Już 6 maja nastąpi prezentacja nowego Battlefielda! Więcej info tutaj.
    Ostatnio zmieniony 30 kwie 2016, 13:53 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Seria Battlefield

    autor: Anioł Stróż » 30 kwie 2016, 15:17

    Wydaję mi się że będzie kit... Obym się mylił :mur:
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Seria Battlefield

    autor: Courius » 30 kwie 2016, 15:55

    Cóż... po wtopie z BF4 jestem sceptycznie nastawiony do nowej odsłony chłopaków z DICE.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Seria Battlefield

    autor: KatanaDriver » 30 kwie 2016, 16:50

    Czy BF4 to taki kit? Start był straszny, ale po czasie gra się naprostowała i gra mi się w nią przyjemniej niż w "trojkę". Jedynie ta cena za zakup udoskonalonego BF3 strasznie mnie odepchnęła. By na premierę zaopatrzyć się w wersję premium, trzeba było wydać coś koło 400 zł, co jak dla mnie 200zł to i tak dużo, a taka była cena tylko podstawki. BF4 dzisiaj wygląda jak BF3 po długiej ewolucji, przy czym trzecia odsłona wygląda teraz jak wycięty produkt, lub Beta. Takie moje zdanie.

    Co nie zmienia faktu, że DICE jeszcze musi dopracować swoją wieloletnią serie. Do tej pory mają problem z balansem broni...
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Seria Battlefield

    autor: Trawa » 30 kwie 2016, 18:01

    To raczej BF4 w porównaniu do trójki wygląda jak beta. Wystarczy porównać bronie i pojazdy jak i samo tempo gameplayu.
    W 3jce musiałeś kontrolować broń i burstować albo będziesz siać w niebo bądź dookoła wroga, w 4 są laserowe dzidy "wyceluj i przytrzymaj spust aż przeciwnik umrze". Do tego bronie zabijają o wiele szybciej przez co gra ma feeling call of duty bo nie możesz się schować zanim ktoś napakuje cię ołowiem. Nie liczy się pozycjonowanie tylko kto szybciej naciśnie spust.
    Pojazdy są zrobione z papieru a śmigłowce szturmowe to latające trumny. Do tego każda klasa może mieć praktycznie dowolną broń co jeszcze dalej zaciera feeling klas i ich wzajemnego uzupełniania się. Gdybyśmy dodali do tego dwie bronie główne i szybsze przeładowanie jako perk drużynowy to mamy call of battlefield: modern warfare 4.

    Edit: Time To Kill (TTK) został znacząco zmniejszony w całej grze co obniża tzw. skill ceiling. Każdy noob może biegać z laserową dzidą i pokarać "pro" który akurat przeładowywał bo nie zdąży się schować. Zamiast dobrego aima i kontroli odrzutu liczy się refleks.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Seria Battlefield

    autor: KatanaDriver » 30 kwie 2016, 20:28

    Ciągle wałkujesz temat laserowych broni, których ja totalnie nie odczuwam. Widoczną różnice czuć w "trzęsieniu się" obrazu. Walenie full-auto w BF4 na odległości powyżej powiedzmy 150-200m jest czystym randomem. Może te 3-4 pierwsze kule trafią w cel, ale reszta leci już wszędzie wokół. Trzymanie full-auto z muszką nadal nie jest tak proste, ale zdecydowanie prostsze niż w BF3. Prawdą jest, że bronie są celniejsze i precyzyjniejsze, ale nie powiedział bym, że są aż "laserowe". Pojazdy opancerzone nadal wymagają trzech pocisków, lub dwóch C4, a helkom dalej zagrażają te same bronie. Jestem osobą, która w BF'e uwielbiała grać na hardkorze gdyż jest on bardziej anty-noobski. Ciężej jest wbiec i powykrajać wszystkich, łatwo zabić campera, a sam musisz bardziej uważać na ogień i przechodzić z osłony do osłony.
    Janek, ty jesteś typowym fragerem, w jak najłatwiejszy sposób starasz się nabić sobie zabójstwa. Ty grasz na Metro, zamknięta mapa, pełno korytarzy, nic tylko campić i fragować, ja uwielbiam otwarte olbrzymie mapy "Conquest". W BF3 nie ma zbyt dużo wielkich map i z podstawki tylko średniej wielkości "Caspian Border" był ok. Dodatek "Armored Kill" dopiero dodał mapy, które przyciągnęły moją uwagę. W BF4, niestety podstawka ma tylko fajny "Paracel Storm", za to w dodatkach pojawiły się duże ciekawe mapy, ale cena Premium mnie odepchnęła od zakupy, ale w przeciwieństwie do BF3, tam bardziej czuje, że nie tylko fragami da się wygrać.
    Prawda jest taka, że ostatnim prawdziwym Battlefieldem, to był Battlefield 2 z 2005 roku. Od Bad Company seria zaczęła iść w kierunku bezmyślnego strzelania w wszystko co się rusza. W BF2 ważniejsza była współpraca drużyny, taktyczne zarządzanie "Commandera", czajenie się na przeciwnika i obmyślanie dobrego planu. Mapy były na tyle rozległe, że rola pojazdów nie miała tylko znaczenia bojowego, a przy okazji robiło to niezły klimat. Co chwile się rozglądałeś mając nadzieje, że ktoś nie robi na ciebie zasadzki. Do dziś grają w to tysiące ludzi, a obsługa modów sprawiła multum opcji. Największą z nich był Project Reality, którego to twórcy dzisiaj tworzą na jej wzór grę "Squad". Do dziś ta część jest najwyżej ocenianą grą z serii i także u mnie się znajduje na top jeden. No ale niestety DICE zaczęło brać przykład z Call of Duty. :/
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Seria Battlefield

    autor: Trawa » 30 kwie 2016, 20:41

    Sorry, ale po tym jak przeczytałem że hardcore jest anty-noobski i gram na metro żeby w łatwy sposób nabić sobie fragi to mnie krew zalała. Nie będę wchodzić w polemikę hard/softcore bo to kwestia gustu tak naprawdę. Zauważ też, że różnica między nami wynosi prawie 800 godzin czasu gry.

    Na metro gram dlatego, że tam nie załatwi mnie śmieszek w pojeździe którego bez jego czołgu/myśliwca pokonałbym z palcem w nosie. Serwery non-explosive są jedną z najlepszych form metra i tam liczy się skill, pozycjonowanie i kontrola broni a nie kto szybciej naparza noobtubą w sufit czy ma lepszego pilota w teamie. Moją mocną stroną jest granie piechotą i tego się trzymam.

    btw. największą mapą z podstawki jest Firestorm, tuż za nim Chark Island, Caspian jest akurat jedną z mniejszych.

    Walenie full-auto w BF4 na odległości powyżej powiedzmy 150-200m jest czystym randomem

    Właśnie, przy takiej odległości strzelanie auto mija się z celem. W BF3 już powyżej 50 powinno sypać się seriami a na 75+ lepiej było podejść lub strzelać semi niż marnować amunicję.

    Pojazdy opancerzone nadal wymagają trzech pocisków, lub dwóch C4, a helkom dalej zagrażają te same bronie

    w BF3 czołg wymagał trzech C4. A śmigłowcom owszem zagrażało to samo ale miały o wiele większą siłę ognia (nieskonczona amunicja, mocniejsza rakieta TV etc).
    Ostatnio zmieniony 30 kwie 2016, 20:41 przez Trawa, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1326
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 773

    Seria Battlefield

    autor: KatanaDriver » 30 kwie 2016, 23:21

    Grasz Metro, bo tam masz równe szansę i łatwiej jest zabić takiego człowieczka, ni jeżeli polecieć na otwartą mapę i męczyć się z pojazdami. Nie chodziło mi o statystyki profilowe, bo jak sam stwierdziłeś kiedyś w rozmowie z Alanem, że mógł byś spokojnie zrobić "K/D Ratio" powyżej 8.0, a o statystyki meczowe. Po prostu lubisz mieć dużą ilość fragów, a po graniu z tobą widać, że one są twoim wyznacznikiem. Po prostu lubisz sobie pofragować, a pojazdy ci w tym przeszkadzają. Rozumiem twoje podejście, bo co jak co w BF3 koncepcja z starszych odsłon się nie sprawdza i maszyneria jest zdecydowanie OP. Dlatego też nie mam tyle godzin przegranych, bo pod tym względem gra mnie irytuje. Większość godzin mam przegrane na mapach "close quarters", dla samej siekaniny, ale mnie przeciwieństwie do ciebie po prostu nudzi takie ciągłe zabijanie. Od gry oczekuję coś więcej niż instynktownego działania. Pytaniem jest czy z tego się nie robi COD pod przykrywką? Koncepcja trochę inna, bo jednak są te punkty do przejęcia i mapa trochę inna, ale to ponownie zwykłe siekanie ludzi, próba zdobycia jak największej liczby fragów.

    Co do map to Firestorm jest zbyt otwarta, wręcz raj dla pojazdów wszelkiej maści i snajperów. O Chark Island zapomniałem, też jest spoko, ale Caspian mi się najbardziej podoba ze względu na to, że jest najbardziej przyjazny dla piechoty... dopóki są drzewa. :P

    BF4 jest po prostu jest inny. Jest jeszcze bardziej arkadowy i myślę, że tu już wchodzi kwestia gustu, bo jak by nie spojrzeć popularność czwórki nie maleje, ponad 100 tyś osób dziennie, to nie mało. BF3 trzyma się poziom ok. 15 "tysi". Miesiące po wydaniu "piątki" będzie lepszy wgląd na to czy czwórka naprawdę była taka dobra. No i oczywiście jest to też zależne od nowego BFa, bo jeżeli gra się okaże strzałem w dziesiątkę, to nawet z "trujeczki" ubędzie trochę osób.

    PS. Przepraszam jeżeli cię uraziłem, czasami się pisze jedno, a myśli drugie. :kapelusz:

    ED:

    phpBB [media]

    Battlefield 1 - pierwszy zwiastun

    No i DICE pozamiatało. Jak tam Activision? Jakieś postępy? A przecież! Znowu przyszłościowy futurealizm. :rotfl:
    Ostatnio zmieniony 30 kwie 2016, 23:21 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Seria Battlefield

    autor: Trawa » 13 maja 2016, 0:56

    Ograłem BF4 i niestety tylko utwierdziłem się w przekonaniu, ze DICE chciało podebrać graczy z call of duty.

    Bronie są śmiesznie łatwe do opanowania, równie dobrze mogliby dodać laserowe dzidy zabijające na 1 strzał, nie miałem potrzeby ani razu(!) strzelać seriami czy semi, nie - wszędzie cegła na spust załatwiała sprawę. Poczułem się niemal jak w modern warfare gdzie można było zabić kogoś na drugim końcu mapy strzelając z biodra w jego ogólnym kierunku.
    Skill ceiling jest zerowy, pierwszy z brzegu nub zamiatał mną podłogę bo zobaczył mnie szybciej bądź znalazł sie z boku. W większości przypadków zanim się zorientowałem, że ktokolwiek do mnie strzela (nie mówiąc o odpowiedzeniu ogniem czy schowaniu się) byłem już martwy. W pojedynkach 1na1 liczy się tylko czyja broń szybciej strzela bo i tak zostaniesz zasypany ołowiem.
    Karabiny szturmowe są absurdalnie celne. Kaem na dwójnogu praktycznie nie ma przewagi zasięgu nad AEKiem czy M416. Headshoty liczą się o wiele mniej, bo z tak niskim TTK (time to kill) i wysoką celnością broni bardziej opłaca sie siać w centralną masę wroga niż przycelować w głowę.
    Wracając do TTK, jest tak niski, że nie pozostawia czasu na jakąkolwiek reakcję. Zanim zlokalizujesz wroga lub cofniesz się do osłony już jesteś podziurawiony jak ser szwajcarski.
    Pojazdami nie grałem więc nie będę się wypowiadać.

    To chyba tyle, jak ktoś lubi call of duty i laserowe dzidy to na pewno przypadnie mu do gustu :kapelusz:
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Seria Battlefield

    autor: Anioł Stróż » 24 cze 2016, 21:28

    Prezent specjalny od Origin, DLC Drugie uderzenie za free

    https://www.origin.com/pl-pl/store/free ... -the-house
Odpowiedz Posty: 149
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Przejdź do