Mechanika:
Akcja Speed Elixir osadzona została w otwartym świecie, w którym znajdziemy zarówno krajobrazy górskie oraz pustynne, jak i drogi szybkiego ruchu, a każda z nawierzchni charakteryzuje się odmienną specyfiką jazdy. Dla wirtualnych kierowców przygotowano kilkanaście zróżnicowanych trybów gry, takich jak klasyczne wyścigi, wyzwania czasowe czy ucieczka przed policją („hot pursuit”) – dzięki czemu każdy gracz znajdzie tu coś dla siebie. Oprócz czystej rywalizacji, dzięki otwartej strukturze świata możemy też po prostu poświęcić się eksploracji, podziwiając widoki i odkrywając kolejne zakamarki mapy. Rozgrywka w Speed Elixir kładzie szczególny nacisk na szybką jazdę oraz efektowne driftowanie na zakrętach. Zastosowany w grze zręcznościowy model jazdy odznacza się jednocześnie niezwykle czułym sterowaniem, pozwalającym wycisnąć z każdego samochodu maksimum jego możliwości. Całość zaprojektowana została w myśl zasady: łatwy do nauczenia, ale trudny do perfekcyjnego opanowania. Dzięki temu produkcja studia Electro Phantom Games może przypaść do gustu zarówno największym weteranom gatunku, jak i całkiem początkującym wirtualnym kierowcom.
Tryby gry:
Speed Elixir oferuje zarówno możliwość zabawy w pojedynkę, jak i różne formy rywalizacji wieloosobowej. Podobnie jak miało to miejsce we wspomnianych odsłonach serii Need for Speed, oba tryby rozgrywki zostały ze sobą zintegrowane, tak więc podczas zabawy można płynnie, bez konieczności przerywania gry, przełączać się pomiędzy trybem single- a multiplayer
Kwestie techniczne:
Wydany na platformie PC Windows Speed Elixir odznacza się wysokiej jakości oprawą graficzną, stworzoną w oparciu o autorski silnik Alpha Beast. Opracowana na potrzeby gry technologia umożliwia m.in. zastosowanie szczegółowych modeli samochodów, zmiennych warunków pogodowych oraz dynamicznego cyklu dnia i nocy, a także całego szeregu nowoczesnych efektów graficznych, z oświetleniem HDR na czele.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=30767
Jak myślicie będzie hit czy kit ? Ciekawy jestem co twórcy zaprezentują w późniejszych trailerach czy screenach Bo teraz tak naprawdę niewiele widać.
Premiera w grudniu tego roku