To fakt, zależy kto i czego oczekuje od telefonu. Ja już się wybawiłem i nagrzebałem w systemach, ale nie zmienia faktu, że lubię sobie cały czas dobrze pograć również na telefonie
Co mnie jeszcze ostatnio "urzekło".
10 dni przed końcem gwarancji (pewnie źle wymierzyli ) zepsuł mi się TouchID ("przycisk" Home). Na infolinii Apple pan powiedział, żebym wyzerował telefon lub ewentualnie wgrał na nowo iOS, bo istnieje opcja, że dotyk w przycisku się zawiesił. Telefon kupiony w dniu premiery, więc spoko, byłem przygotowany na jakiś failure z pierwszej linii iTunesy niestety nie poradziły sobie z wgraniem na nowo systemu i telefon utknął w trybie serwisowym. Także, żeby nie było, że to takie cudne urządzenia, to go popsułem
Zawiozłem złomka do aso o 12, a o 14 dostałem maila, że w ramach naprawy dostanę nowy egzemplarz. 2 dni później odebrałem i po aktywacji mam znowu gwarancje na rok Nie wiem jak działa serwis Samsunga czy tam innego Sony, ale tutaj wg mnie się spoko zachowali.