autor: Siemkins » 03 sty 2011, 20:49
Wczoraj padła mi grafika. Jest jeszcze na gwarancji producenta (ASUS), jednak skończyła się już gwarancja, jaką dawał mi sklep, w którym dokonywałem zakupu. (producenta 3 lata, sklepowa 2).
Rozmawiałem z koleżką z serwisu, ale ten coś kręcił. Gdy powiedziałem mu, że ich gwarancja skończyła się ok pół roku temu, ten mi odparł, że raczej nic się nie da zrobić, ale gdyby to było 2-3 miesiące to jeszcze by coś zrobili. Totalny bełkot i brak konsekwencji.
Na stronie pomocy ASUS sprawdzałem gwarancję po kodzie produktu i jak najbardziej jest nadal nią objęta, o czym oczywiście go poinformowałem. Rozmowa skończyła się na tym, abym przysłał kartę, albo zjawił się z nią osobiście, on się pójdzie zapytać dyrektora (czy jakiegoś innego speca) i od ręki mi powie co dalej. <-- To też jakaś głupota, no ale co zrobić. Lepiej się postarać i wymienić grafę bezgotówkowo niż znów kupować nowy sprzęt.
Mieliście może podobne problemy i już je zakończyliście, a jeśli tak, to z jakim skutkiem? Póki co, mam mieszane uczucia, niby jest na gwarancji, ale dlaczego od razu nie powiedział: dobrze, proszę przysłać to wymienimy?
Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwieCZYTAJ TO