Odpowiedz Posty: 10 Strona 1 z 1
Gwarancja
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Gwarancja

    autor: Siemkins » 03 sty 2011, 20:49

    Wczoraj padła mi grafika. Jest jeszcze na gwarancji producenta (ASUS), jednak skończyła się już gwarancja, jaką dawał mi sklep, w którym dokonywałem zakupu. (producenta 3 lata, sklepowa 2).
    Rozmawiałem z koleżką z serwisu, ale ten coś kręcił. Gdy powiedziałem mu, że ich gwarancja skończyła się ok pół roku temu, ten mi odparł, że raczej nic się nie da zrobić, ale gdyby to było 2-3 miesiące to jeszcze by coś zrobili. Totalny bełkot i brak konsekwencji.
    Na stronie pomocy ASUS sprawdzałem gwarancję po kodzie produktu i jak najbardziej jest nadal nią objęta, o czym oczywiście go poinformowałem. Rozmowa skończyła się na tym, abym przysłał kartę, albo zjawił się z nią osobiście, on się pójdzie zapytać dyrektora (czy jakiegoś innego speca) i od ręki mi powie co dalej. <-- To też jakaś głupota, no ale co zrobić. Lepiej się postarać i wymienić grafę bezgotówkowo niż znów kupować nowy sprzęt.

    Mieliście może podobne problemy i już je zakończyliście, a jeśli tak, to z jakim skutkiem? Póki co, mam mieszane uczucia, niby jest na gwarancji, ale dlaczego od razu nie powiedział: dobrze, proszę przysłać to wymienimy?
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    StefekPL
    Posty: 86
    Rejestracja: 09 sie 2010, 12:31
    Reputacja: 0
    Imię: Sylwester
    Samochód: Honda
    Nick w TDU: F.E.A.R.M.A.N.PL
    Klub: Real Ride Company

    Re: Gwarancja

    autor: StefekPL » 04 sty 2011, 6:43

    Ja miałem podobny problem..
    Siemkins ja nigdy nie wierzyłem w gwarancję i nigdy nie będę wierzył. Gdy rozwaliła mi się kiera, mieli ją wymienić albo naprawić. A oni pooglądali i przysłali zepsutą . Na Twoim miejscu nie liczył bym na ich łaskę.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Re: Gwarancja

    autor: Siemkins » 04 sty 2011, 8:46

    To albo masz pecha, albo nie potrafisz rozmawiać z ludźmi.
    Do tej pory, każdy produkt, który się psuł, a był na gwarancji wysyłałem i bez problemowo albo przysyłali nowy, albo naprawiony.
    Faktem jest, że czasem im się nie chce i symulują tylko naprawę, wówczas trzeba wysłać jeszcze raz.
    Poza tym zwróć uwagę, że ja nie piszę o zwykłej sytuacji, ale o dość specyficznej, gdy jedna (pośrednia) jeszcze obowiązuje, zaś druga (bezpośrednia) się zakończyła.

    Gwarancja to nie kwestia wiary - jak po dobroci się nie da, to od czego jest Rzecznik Praw Konsumenta.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    StefekPL
    Posty: 86
    Rejestracja: 09 sie 2010, 12:31
    Reputacja: 0
    Imię: Sylwester
    Samochód: Honda
    Nick w TDU: F.E.A.R.M.A.N.PL
    Klub: Real Ride Company

    Re: Gwarancja

    autor: StefekPL » 04 sty 2011, 14:28

    Yhy.. ja wierzę w ich gwarancję :roll:

    Skuter mi się zepsuł to był na gwarancji jeszcze rok , ale i tak za naprawę musiałem zapłacić 200 zł. Nie ma tak że się nie potrafi rozmawiać z ludźmi, zasada jest prosta , lenistwo z ich strony.
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Gwarancja

    autor: Siemkins » 04 sty 2011, 14:43

    StefekPL pisze:Siemkins ja nigdy nie wierzyłem w gwarancję i nigdy nie będę wierzył

    StefekPL pisze:hy.. ja wierzę w ich gwarancję

    Lepiej nie pisz nic więcej.
    Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 14:43 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • dabay

    Gwarancja

    autor: dabay » 04 sty 2011, 15:26

    StefekPL pisze:Yhy.. ja wierzę w ich gwarancję :roll:

    Sarkazm? :wink:

    Ja już miałem przygodę z gwarancją. Dopiero za 3 razem naprawili aparat w mojej Nokii N73ME... :|
    Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 15:26 przez dabay, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    StefekPL
    Posty: 86
    Rejestracja: 09 sie 2010, 12:31
    Reputacja: 0
    Imię: Sylwester
    Samochód: Honda
    Nick w TDU: F.E.A.R.M.A.N.PL
    Klub: Real Ride Company

    Re: Gwarancja

    autor: StefekPL » 04 sty 2011, 16:45

    To był sarkazm Siemkins :wink:
  • Awatar użytkownika
    jurcek
    Posty: 1001
    Rejestracja: 22 sie 2010, 17:33
    Medale: 1
    Reputacja: -2
    Nick w TDU: Kdwa.pl
    Klub: Free Guys
    :
    Bieliszów 2014
    Otrzymanych polubień: 51

    Re: Gwarancja

    autor: jurcek » 09 sty 2011, 13:08

    Siemkins, z rzecznikiem cuda się nei zdarzają :P Kumplowi telefon po pół roku uzytkowania się zepsół (nie pamiętam co dokładnie), wysłał na gwarancje i przysłali niby naprawiony. W domu patrzył dopiero czy działa (też głupio zrobił, no ale cóż...)- tel. się nie włączał- pokruszona płyta główna. Z powrotem nie chcieli przyjąć na gwarancje, że niby on to zrobił. Poszedł do rzeczinka, ale nic z nim nie zdziałał ;) Także, jak oni nie chcą uznać gwarancji, to na nic bym nie liczył, prędzej bym zbierał kase na nowy sprzęt ;) No ale spróbować nie szkodzi :P
    .
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Re: Gwarancja

    autor: Siemkins » 09 sty 2011, 14:06

    Kartę wysłałem już do Wrocka do znajomego, żeby udał się z moją kartą do sklepu, w którym ją kupowałem.
    Panowie obejrzeli, stwierdzili, że nie ma żadnych mechanicznych usterek (na telefon nie wierzyli, musieli sami sprawdzić). Kartę przyjęli i wysłali do ASUS'a mówiąc, że na 90% sprawa zostanie pozytywnie (dla mnie) zakończona.
    Poczekamy, zobaczymy, narazie jest dobrze.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Re: Gwarancja

    autor: Siemkins » 25 sty 2011, 19:57

    Sprawa zakończona.
    Kartę podobno naprawiono. Dano 3 miesięczną gwarancję. Te dwa fakty budzą moje zaniepokojenie, no ale zobaczymy.
    Na wstępie zafundowaliśmy jej test w 3d marku - wypadł pomyślnie. Teraz trzeba ją przetestować w praniu, tj. w TDU, a za chwilę w TDU2. Przyda jej się solidny wycisk, jak ma się (tfu :!: ) popsuć, niech się psuje w ciągu tych 3 miesięcy.
    Całościowy koszt: 17 zł (Schenker) + 30 zł (ich wysyłka do ASUS'a) + 11 zł (Poczta Polska), czyli sporo mniej niż 550 zł, na szczęście :wink:
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
Odpowiedz Posty: 10 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do