Odpowiedz Posty: 119
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
[HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody
  • Saphir
    Posty: 4
    Rejestracja: 01 sie 2013, 18:38
    Reputacja: 0
    Imię: Alexander
    Hobby: Granie
    Samochód: Ford Crown Victoria
    Nick w TDU2: Saphir

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Saphir » 03 sie 2013, 17:48

    Ostatnie już pytanie, jak to możliwe że u niektórych na mapie jak się najedzie to istnieje napis "Ten samochód jest nie pobrany", a u mnie jest napisany samochód ten zamieniony. Jak dobrze pamiętam to nawet ja widziałem samochód inny niż w grze jest którego ja nie pobrałem. Jak to możliwe?
  • Awatar użytkownika
    Kulczakk
    Posty: 70
    Rejestracja: 29 maja 2013, 22:04
    Reputacja: 1
    Imię: Marcin
    Hobby: Fotografia
    Nick w TDU2: Kulczakk
    Lokalizacja: Bydgoszcz
    Polubił: 6
    Otrzymanych polubień: 14

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Kulczakk » 03 sie 2013, 22:30

    Z tą informacją chodzi o to, że dane samochodu nie zostały pobrane przez sieć, jak pojawisz się obok takiej osoby, samochód się wczyta z serwera i będziesz miał wyświetlaną nazwę.

    W bazie danych gry jest wiele aut, które miały być udostępnione i posiadają swoją własną nazwę i klasę (np. BMW M3).
    Nie mają jednak skończonego modelu i wyświetlane są jako samochód zastępczy. Jak takie coś zrobić to dużo pisania, kilka z nieskończonych aut jest dopracowane i dodane w Nieoficjalnym Patchu.

    Mody w sieci to po prostu nowe tekstury i model bazujący na istniejącym aucie. Podmieniasz tylko model auta w SWOICH plikach i zmianę widzisz tylko ty.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Xarlith » 10 sie 2013, 1:56

    Przy okazji Nieoficjalnego Patcha postanowiłem odświeżyć trochę mój unpacker.

    TDU2: Unpacker GUI

    Obrazek
    Link do unpackera: http://www.mediafire.com/download/o2kgvbi8k8t983l/TDU2_Unpacker_GUI.exe

    Ten powinien być łatwiejszy w użyciu. Program automatycznie pobiera z sieci UniLaunchera, instaluje go i tworzy skrót na pulpicie do uruchamiania gry. Trzeba jedynie w ustawieniach nowego launchera podać ścieżkę do wypakowanej gry. Ponadto unpacker rozpoznaje 4 dodatkowe pliki (dzięki Kulczak ;-) ).

    UWAGA! Jeśli już używacie Unofficial Patcha to po rozpakowaniu gry należy zainstalować go ponownie. W przeciwnym razie, uruchamiając grę bez patcha, utracone zostaną wszystkie auta dodawane przez TDU2:UP.

    Jeśli nie będzie z problemów, nowy unpacker zastąpi ten stary.
    Ostatnio zmieniony 10 sie 2013, 1:56 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Gustav
    Posty: 45
    Rejestracja: 29 maja 2013, 22:52
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: GustaVPOL
    uPlay: PeterPL97
    Lokalizacja: Kielce
    Polubił: 1

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Gustav » 15 sie 2013, 19:20

    Witam, nie będę zakładał nowego tematu gdy rozpakowałem tdu2 x fire nie chce mi się włączyć podczas działania gry, a włącza się tylko podczas działania zapakowanego tdu2.I mam launcher Knyazeva.
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Source » 15 sie 2013, 19:35

    Gustav pisze:Witam, nie będę zakładał nowego tematu gdy rozpakowałem tdu2 x fire nie chce mi się włączyć podczas działania gry, a włącza się tylko podczas działania zapakowanego tdu2.I mam launcher Knyazeva.



    Musisz trochę pozmieniać w opcjach:

    Obrazek


    Na górze masz folder oryginalny (czyli niewypakowany), dół to rozpakowana gra.
    Ostatnio zmieniony 15 sie 2013, 19:35 przez Source, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Gustav
    Posty: 45
    Rejestracja: 29 maja 2013, 22:52
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: GustaVPOL
    uPlay: PeterPL97
    Lokalizacja: Kielce
    Polubił: 1

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Gustav » 28 sie 2013, 12:37

    Source pisze:
    Gustav pisze:Witam, nie będę zakładał nowego tematu gdy rozpakowałem tdu2 x fire nie chce mi się włączyć podczas działania gry, a włącza się tylko podczas działania zapakowanego tdu2.I mam launcher Knyazeva.



    Musisz trochę pozmieniać w opcjach:

    Obrazek


    Na górze masz folder oryginalny (czyli niewypakowany), dół to rozpakowana gra.

    Nic nie dało albo napisz co jak po kolei bo ja jestem zielony w tych sprawach sry że tak późno ale próbowałem coś zrobić ale nic.
    Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 12:37 przez Gustav, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Michalmaster
    Posty: 3163
    Rejestracja: 28 sie 2012, 14:55
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: Michalmaster
    Lokalizacja: Lublin

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Michalmaster » 28 sie 2013, 12:45

    Ja odpiszę :mrgreen:

    Wchodzisz w te opcje, zaznaczasz manual detect, oczywiście po wcześniejszym zaznaczeniu TDU2.
    Klikasz 'przeglądaj', wędrujesz do folderu z niewypakowaną grą i wybierasz UpLauncher.exe
    Następnie przenosisz się do drugiego wiersza oraz folderu z grą wypakowaną i wybierasz TestDrive.exe
    Zatwierdź > OK; powinno być wszystko w porządku :thumbup:
    Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 12:45 przez Michalmaster, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Gustav
    Posty: 45
    Rejestracja: 29 maja 2013, 22:52
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: GustaVPOL
    uPlay: PeterPL97
    Lokalizacja: Kielce
    Polubił: 1

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Gustav » 28 sie 2013, 13:26

    Dziękować działa :D
  • nas
    Posty: 3
    Rejestracja: 13 wrz 2013, 10:25
    Reputacja: 0

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: nas » 13 wrz 2013, 10:47

    Witam.
    Chciałbym wypakować modele samochodów z gry i otworzyć je przy pomocy Zmodelera.
    Niestety wyświetlają mi sie same kwadraty jak na zdjęciu w załączniku.

    Ogólnie zrobiłem tak:
    1. Zainstalowałem gre (ver. EU)
    2. Aktualizacja za pomocą Up_launcher.
    3. Wgrałem do katalogu z grą i uruchomiłem TDU2_Unpack_MULTI2_MULTI5_DLC1v023 po 10 minutach koniec. W cmd nie ma zadnych błedów katalogi prawidłowo stworzone, pliki przeniesione
    4. Zainstalowałem patch TDU2: Unofficial Patch v0.2
    5. MiniBnkManager przerabiam .bnk na .3dg

    Po zaimportowaniu Zmodeler pokazuje jak na zdjęciu niżej

    Dodaje do załącznika również model beetle w formacje .bnk. Jak by któryś z Was mógł sprawdzić czy u was otwiera się prawidłowo. Mógłbym wtedy sprawdzić czy plik został zle wypakowany czy raczej przy zmianie formatu został zepsuty.
    Pozdrawiam.

    beetle_1973.bnk.rar


    bnk.rar


    zmodeler.jpg
    Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
    Ostatnio zmieniony 13 wrz 2013, 10:47 przez nas, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Xarlith » 13 wrz 2013, 15:14

    Kup orginalnego zmodelera.
    Obrazek
  • nas
    Posty: 3
    Rejestracja: 13 wrz 2013, 10:25
    Reputacja: 0

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: nas » 13 wrz 2013, 18:00

    Witam.
    Może bym i kupił ale nie mam w zwyczaju kupować kota w worku. Musze wiedzieć ze wina na pewno lezy po stronie zmodelera.
    Czy u Ciebie te moje pliki pod zmodelerem wyświetlają sie prawidłowo?
    Czy mógłbym zobaczyć zrzut jak wyglądają moje pliki prawidłowo w zmodelerze u Ciebie.
    Chce mieć pewnośc że prawidłowo zabrałem sie za wypakowanie i zmiane formatu.
    Pozdrawiam.
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Xarlith » 13 wrz 2013, 18:26

    Import twojego pliku 3dg:
    Obrazek

    Nie musisz kupować zmodelera jeśli nie zamierzasz exportować modelu z powrotem do TDU2. Jest plugin do 3DS Maxa pozwalający importować modele z TDU2 (choć ten w zmodelerze jest lepszy, tekstury są lepiej zmapowane itd).
    Ostatnio zmieniony 13 wrz 2013, 18:26 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • nas
    Posty: 3
    Rejestracja: 13 wrz 2013, 10:25
    Reputacja: 0

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: nas » 13 wrz 2013, 19:48

    Ooo to dobra wiadomość. Interesuje mnie tylko siatka modelu bez tekstur i niczego więcej.
    Czy ten plugin poradzi sobie równie dobrze co zmodeler tzn. nie pokiereszuje mesha ani go w zaden sposób nie zmodyfikuje?
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: Xarlith » 13 wrz 2013, 23:09

    Powinno być ok, ale pluginu musisz poszukać na własną rękę. Pamiętam tyle, że pierwotnym autorem była osoba o nicku vagos21 (forum Xentax).
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    GreatNice
    Posty: 235
    Rejestracja: 12 lip 2010, 18:31
    Reputacja: 0
    Samochód: Audi A5 3.0 TFSI 272KM
    Nick w TDU: GreatNice
    Nick w TDU2: GreatAndNice
    Klub: Free Guys
    Lokalizacja: Kraków

    [HowTo] Jak wypakować TDU2 i instalować mody

    autor: GreatNice » 04 lis 2013, 12:33

    tak mnie naszło przy czyszczeniu dysku... czy te 16gb plików spakowanego tdu jest do czegoś używane? Czy ich usunięcie będzie miało jakiś negatywny wpływ na wypakowaną wersję gry?
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 119
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Przejdź do