Odpowiedz Posty: 69
Luźna gadka o modach
  • Awatar użytkownika
    ugi
    Posty: 146
    Rejestracja: 13 lip 2011, 11:46
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: UGI
    Klub: Tourist Club

    Luźna gadka o modach

    autor: ugi » 12 lis 2011, 22:40

    W temacie modów do TDU2 :)

    http://tduforums.com/thread-2881.html

    http://tduforums.com/thread-2773-post-2 ... l#pid28558
    http://tduforums.com/thread-2773-post-2 ... l#pid29134

    Gdzieś jeszcze na tym forum widziałem niemal gotowy mod Tesli, ale już teraz nie mogę znaleźć :P Fajnie, że coś się zaczyna dziać w tym temacie :)
    Obrazek
  • Mike
    Posty: 401
    Rejestracja: 13 sty 2011, 18:02
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Nick w TDU: MikeDriverPL
    Nick w TDU2: MikePL
    Lokalizacja: Ryki

    Re: Mody dla TDU2

    autor: Mike » 13 lis 2011, 3:55

    http://tduforums.com/thread-2799.html

    Też nie mogę znaleźć teraz fot Tesli z gry, ale miło widzieć, że Tool i Djey wzięli się do roboty :) Z tego co wyczytałem, to Aventador miał być pierwszym modem do TDU2, ale jak widać Carrera szybciej się na forum pojawiła :P


    Edit. Jednak na innym forum były foty Tesli ;)

    http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f ... &start=570
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Re: Mody dla TDU2

    autor: sky » 13 lis 2011, 10:42

    Masakra w końcu :) na każde BMW będę czekał z niecierpliwością a tu od razu może będą dwa :) Niech się modding rozwija to gra będzie dalej żyć :)
    ObrazekObrazek
  • Mike
    Posty: 401
    Rejestracja: 13 sty 2011, 18:02
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Nick w TDU: MikeDriverPL
    Nick w TDU2: MikePL
    Lokalizacja: Ryki

    Re: Mody dla TDU2

    autor: Mike » 13 lis 2011, 10:50

    A no właśnie, bo iLLusion chyba głównie BMW się będzie zajmował, już szykuje M5 E39 i 1M E82 ;P

    http://tduforums.com/thread-2773.html
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Re: Mody dla TDU2

    autor: sky » 13 lis 2011, 11:11

    No to dobrze, ale szkoda że same M, ja bym np chciał seryjne E30 cabrio na wąskiej lampie, to by było cudo :)
    ObrazekObrazek
  • Mike
    Posty: 401
    Rejestracja: 13 sty 2011, 18:02
    Reputacja: 0
    Imię: Michal
    Nick w TDU: MikeDriverPL
    Nick w TDU2: MikePL
    Lokalizacja: Ryki

    Re: Mody dla TDU2

    autor: Mike » 19 lis 2011, 23:15

    http://tduforums.com/thread-2881.html

    Pierwszy mod z autem do TDU2 miał wyjść już dzisiaj, ale wyjdzie jutro :P Także szykujcie gry na Porsche Carrerę GT ;)
  • Awatar użytkownika
    Kub3kPL
    Posty: 1499
    Rejestracja: 28 lip 2011, 13:40
    Reputacja: 0
    Imię: Kuba
    Samochód: Alfa Romeo Brera S Prodrive
    Xbox Live: J1SKYE
    Lokalizacja: Edynburg, Szkocja
    Polubił: 113
    Otrzymanych polubień: 92

    Re: Mody dla TDU2

    autor: Kub3kPL » 20 lis 2011, 8:21

    http://tduforums.com/thread-2562.html
    To trzeba mieć, żeby wogóle móc wklepywać mody pojazdów do TDU2. 15 GB wolnej przestrzeni na dysku na to trzeba, później blokować TDU2 Launcher w firewall'u, używać tego Launchera z neta...
    Neźle się trzeba namęczyć z tego co zrozumiałem :P Ciekawe, ile będzie ludzi bawiących się w coś takiego... :P

    EDIT: Znalazłem ciekawy mod na TDU Central : http://forum.tdu-central.com/threads/26 ... tickerShop
    Możemy wszystkie wozy oklejać i malować, wreszcie odmaluje sobie Nissana GTR :D
    Ostatnio zmieniony 20 lis 2011, 14:27 przez Kub3kPL, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2296
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 2
    Reputacja: 20
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5/Mercedes W124
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017
    Polubił: 191
    Otrzymanych polubień: 613
    Kontakt:

    Mody dla TDU2

    autor: Donislaw » 21 lis 2011, 12:41

    A co za przyjemność z posiadania takiego np beemwuuuuu skoro większość będzie widziała powiedzmy mclarena bądź jakieś audi ? no chyba ze gracie w trybie offline ... modom aut stanowcze nie! Mod a raczej naprawa dźwięku samochodów jest jak najbardziej ok...
  • Awatar użytkownika
    ugi
    Posty: 146
    Rejestracja: 13 lip 2011, 11:46
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: UGI
    Klub: Tourist Club

    Mody dla TDU2

    autor: ugi » 21 lis 2011, 13:10

    Mi wystarczy, że ja widzę autko, co widzi reszta jakoś mnie nie rusza :) A, że Atari raczy nas nowymi autami w grze średnio co pół roku, to taki mod jest dla mnie interesujący.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2296
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 2
    Reputacja: 20
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5/Mercedes W124
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017
    Polubił: 191
    Otrzymanych polubień: 613
    Kontakt:

    Mody dla TDU2

    autor: Donislaw » 21 lis 2011, 14:57

    I własnie dzięki takim ludziom Atari zupełnie olewa grę ... Zamiast regularnie wypuszczać DLC nie będzie tego robić bo banda debili swoje autka robi przy okazji robiąc syf , choć mam skierkę nadziei ze ktoś się za to weźmie i posypia się bany...
  • Awatar użytkownika
    Siemkins
    Administrator
    Administrator
    Posty: 7146
    Rejestracja: 07 lip 2010, 21:30
    Medale: 8
    Reputacja: 53
    Imię: Jacek
    Hobby: detailing, domowe wino, muzyka
    Samochód: Honda Accord VI
    Lokalizacja: Zielona Góra
    :
    Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania Regular Races Grozokonkurs
    Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 1538
    Otrzymanych polubień: 1770
    Kontakt:

    Luźna gadka o modach

    autor: Siemkins » 21 lis 2011, 15:19

    DonLucaso pisze:I własnie dzięki takim ludziom Atari zupełnie olewa grę ... Zamiast regularnie wypuszczać DLC nie będzie tego robić bo banda debili swoje autka robi przy okazji robiąc syf , choć mam skierkę nadziei ze ktoś się za to weźmie i posypia się bany...


    Tego akurat nie wiemy, jaka jest polityka Atari dlaczego taka porypana..Co do modów na auta, to podejrzewam, że naprawdę znaczna część osób grających w TDU1 w roku 2009, 2010, w bieżącym roku (i pewnie kolejnych latach) jest tam jeszcze dzięki modom i możliwości jazdy pojazdem, jakim chcą, a jakiego twórcy nie dali bo np. nie mieli kasy na wykupienie licencji.
    Nie ma gwarancji, że zerowa ilość modów do TDU2 przełożyłaby się na dodatkowe 2 czy 3 (no chociaż jednego) bonusowe DLC. Zaś co do syfu, to większym syfem i syfiarstwem nazwałbym bezkarność cheaterów i trainerowców - kasa na 1 pstryk, czasy w wyzwaniach po 00.00.01 i kradzenie aut np z pierwszego DLC, nie mówiąc już tuningowaniu aut na 5 lvl, tunowaniu aut, których tunować nie można, aż po malowania aut, których pomalować ani okleić się legalnie nie da.
    A naprawdę wystarczyłyby 2 tylko rzeczy: trzymanie save na ich serwerach i opłaty abonentowe i mogę się założyć że patologie byłby marginesem i to naprawdę wąskim.
    Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 15:19 przez Siemkins, łącznie zmieniany 2 razy.
    Prawdopodobnie najlepszy Admin na tym portalu z nickiem na "eS"
    Mogłem być majtkiem na twojej łajbie, a jestem kapitanem na swojej tratwie
    CZYTAJ TO
  • Awatar użytkownika
    Donislaw
    Posty: 2296
    Rejestracja: 09 lis 2011, 18:27
    Medale: 2
    Reputacja: 20
    Imię: Donislaw
    Hobby: Motoryzacja/Informatyka/Polityka
    Samochód: Mazda MX5/Mercedes W124
    uPlay: MDT_Donislav
    Steam ID: Donislav
    Xbox Live: Donislav
    Klub: Singiel
    Lokalizacja: Miatoszyn
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017
    Polubił: 191
    Otrzymanych polubień: 613
    Kontakt:

    Mody dla TDU2

    autor: Donislaw » 21 lis 2011, 15:22

    cóz ... blizzard umie sobie radzić z oszustwami np w wow mój sejw ze tak to nazwę jest na serwerze i jest własnością blizza) a Atari nie i tego się nie zmieni :/
  • Awatar użytkownika
    ugi
    Posty: 146
    Rejestracja: 13 lip 2011, 11:46
    Reputacja: 0
    Nick w TDU2: UGI
    Klub: Tourist Club

    Luźna gadka o modach

    autor: ugi » 21 lis 2011, 17:10

    DonLucaso pisze:I własnie dzięki takim ludziom Atari zupełnie olewa grę ... Zamiast regularnie wypuszczać DLC nie będzie tego robić bo banda debili swoje autka robi przy okazji robiąc syf , choć mam skierkę nadziei ze ktoś się za to weźmie i posypia się bany...



    Dzięki takim ludziom, czyli jakim? Sugerujesz, że grając w TDU2 od premiery właściwie co dwa dni (a często nawet codziennie) wpływam na to, że Atari olewa grę? :D Dla mnie brzmi to śmiesznie.

    Banda debili? Podejrzewam, że stworzenie takiego moda to kupa pracy, masa godzin spędzonych przed kompem i równie dużo umiejętności (szczególnie na początku). Twórców modów i ich użytkowników nie nazwał bym bandą debili. Nie wiedzę nic złego w podmienieniu modelu auta, tak długo jeśli nie daje mi to jakieś przewagi w grze ( np. osiągi). Co innego jeśli czerpałbym z tego jakieś korzyści - tak jak Siemkins wspomniał, dużo kasy, tuningowane Ferrari itp. Dopóki nie utrudniam gry innym graczom, a sobie jej nie ułatwiam nie widzę problemu.
    Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 17:10 przez ugi, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    thePiter
    Posty: 70
    Rejestracja: 29 paź 2011, 10:03
    Reputacja: 0
    Imię: piter
    Samochód: Fiat Punto
    Nick w TDU: thePiter
    Nick w TDU2: thePiter
    Lokalizacja: Kalisz

    Luźna gadka o modach

    autor: thePiter » 21 lis 2011, 21:59

    ugi pisze:
    DonLucaso pisze:I własnie dzięki takim ludziom Atari zupełnie olewa grę ... Zamiast regularnie wypuszczać DLC nie będzie tego robić bo banda debili swoje autka robi przy okazji robiąc syf , choć mam skierkę nadziei ze ktoś się za to weźmie i posypia się bany...



    Dzięki takim ludziom, czyli jakim? Sugerujesz, że grając w TDU2 od premiery właściwie co dwa dni (a często nawet codziennie) wpływam na to, że Atari olewa grę? :D Dla mnie brzmi to śmiesznie.

    Banda debili? Podejrzewam, że stworzenie takiego moda to kupa pracy, masa godzin spędzonych przed kompem i równie dużo umiejętności (szczególnie na początku). Twórców modów i ich użytkowników nie nazwał bym bandą debili. Nie wiedzę nic złego w podmienieniu modelu auta, tak długo jeśli nie daje mi to jakieś przewagi w grze ( np. osiągi). Co innego jeśli czerpałbym z tego jakieś korzyści - tak jak Siemkins wspomniał, dużo kasy, tuningowane Ferrari itp. Dopóki nie utrudniam gry innym graczom, a sobie jej nie ułatwiam nie widzę problemu.


    W pełni się zgadzam, tego samego tyczy się używanie texmoda, lub Camhacka - nie jest winą graczy, że twórcy zrypali system oklejania samochodów (bo do najwygodniejszych to on nie należy) oraz umiejscowienie kamery w środku pojazdu bez możliwości regulacji (i tak jak moją ulubioną kamerą w jedynce była ta ze środka, to w dwójce w większości samochodów nie da się z niej korzystać). Sęk w tym, że obie te rzeczy nie uprzykrzają życia innym graczom, nie tworzą nad innymi przewagi.

    PS. Atari olewa graczy z zasady, szczerze wątpię żeby karali ich za modowanie gry :mrgreen:
    Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 21:59 przez thePiter, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
    Obrazek
  • thinkk
    Posty: 68
    Rejestracja: 06 sie 2011, 3:39
    Medale: 1
    Reputacja: 5
    Imię: Krzysiek
    Hobby: MTB, fotografia, muzyka
    Samochód: Nope
    Nick w TDU: thinkk
    Nick w TDU2: thinkk
    uPlay: xxthinkk
    Steam ID: xxthinkk
    Klub: "(PL) Team Poland (4 ever :))"
    Lokalizacja: Gdańsk
    :
    Przysucha 2018

    Luźna gadka o modach

    autor: thinkk » 22 lis 2011, 0:28

    DonLucaso pisze:I własnie dzięki takim ludziom Atari zupełnie olewa grę ... Zamiast regularnie wypuszczać DLC nie będzie tego robić bo banda debili swoje autka robi przy okazji robiąc syf , choć mam skierkę nadziei ze ktoś się za to weźmie i posypia się bany...

    No tak bo przez ten cały czas kiedy nie było modów DLC wychodziły regularnie?

    DonLucaso pisze:cóz ... blizzard umie sobie radzić z oszustwami np w wow mój sejw ze tak to nazwę jest na serwerze i jest własnością blizza) a Atari nie i tego się nie zmieni :/

    To jest fajna opcja również w przypadku zaginięcia/skasowania save, ale niestety TDU ma również tryb offline więc skądś się ten save brać musi.

    Siemkins pisze:A naprawdę wystarczyłyby 2 tylko rzeczy: trzymanie save na ich serwerach i opłaty abonentowe i mogę się założyć że patologie byłby marginesem i to naprawdę wąskim.

    Jakby pobierali opłaty to tyle byście mnie widzieli w tej grze :P
    Ostatnio zmieniony 22 lis 2011, 0:28 przez thinkk, łącznie zmieniany 2 razy.
Odpowiedz Posty: 69

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do