Odpowiedz Posty: 14 Strona 1 z 1
Poprawka do fizyki TDU2
  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Trawa » 01 sty 2014, 20:18

    Znalezione na ruskiej stronie. Według mnie jeździ się O WIELE lepiej. Podmieniamy plik w folderze z grą i volia.
    http://www27.zippyshare.com/v/26706502/file.html
    Jak było to przepraszam.
    Źródło: http://modzona.ru/load/tdu2/mody/isprav ... 1-1-0-1543
  • Awatar użytkownika
    MiloszPL
    Posty: 210
    Rejestracja: 09 sie 2012, 22:07
    Reputacja: 0
    Hobby: Gry komputerowe
    Nick w TDU2: MiloszPL
    Klub: POLISH TEAM RACERS
    Polubił: 1
    Otrzymanych polubień: 2

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: MiloszPL » 01 sty 2014, 21:33

    Coś czuć, że lepiej się auto prowadzi, ale jak będę dłużej jeździł to pewnie zauważę różnicę. :)
  • Awatar użytkownika
    lambatti
    Posty: 16
    Rejestracja: 01 sty 2014, 22:24
    Reputacja: 0
    Imię: Adam
    Nick w TDU: Serwery off :c
    Nick w TDU2: lambatti
    Lokalizacja: Kielce

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: lambatti » 01 sty 2014, 22:26

    Mod tak na prawdę znalazłem ja, szperając w modach do innej gry natrafiłem na to (Trawa to mój znajomy z innego forum). Wg mnie fizyka jest lepsza, głównie przez to, że nie ma drewnianych poślizgów. Choć nie jest to tak dobry model jazdy jak w TDU, to jednak autor modu zasługuje na pochwałę, śmiga się dużo lepiej niż przy oryginalnej fizyce.
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Blazo » 07 sty 2014, 19:30

    Nie żeby coś ale naszym forum jest modyfikacja dzięki której jeździ się miód malina :D
    Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 19:30 przez Blazo, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Trawa
    Posty: 891
    Rejestracja: 25 paź 2013, 16:17
    Medale: 1
    Reputacja: 12
    Samochód: Honda Accord VIII
    Steam ID: /id/tajskapulapka
    Lokalizacja: Sheffield, UK
    :
    Championship on Asphalt
    Polubił: 257
    Otrzymanych polubień: 614

    Re: Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Trawa » 07 sty 2014, 21:14

    Wiem o tym, ale tam jest poprawiona tylko liniowość pedału hamulca a tu jak dla mnie jest duża poprawa w samym prowadzeniu się auta

    Tapnięte z L3
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Anioł Stróż » 07 sty 2014, 22:06

    Nie wiem gdzie ty czujesz różnice, plik z 1-szego posta to dokładnie to samo co oryginalny plik także jakiekolwiek różnice w prowadzeniu auta są nie możliwe.


    Niby modyfikacja która jest w 1-szym poście
    ObrazekObrazek

    Oryginalny plik :rotfl:
    ObrazekObrazek


    Edit: Po drugie w tym pliku jako tako fizyki się nie poprawi, można poprawić niektóre parametry jak właśnie liniowość hamulca czy np grawitacja. Cała fizyka jest w pliku tires.bnk i to właśnie od tego pliku zależy cała fizyka jazdy.
    Ostatnio zmieniony 07 sty 2014, 22:06 przez Anioł Stróż, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Blazo » 07 sty 2014, 23:16

    @Miłosz Oj znowu nie przestajesz zaskakiwać :rotfl: :lol:

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    MiloszPL
    Posty: 210
    Rejestracja: 09 sie 2012, 22:07
    Reputacja: 0
    Hobby: Gry komputerowe
    Nick w TDU2: MiloszPL
    Klub: POLISH TEAM RACERS
    Polubił: 1
    Otrzymanych polubień: 2

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: MiloszPL » 07 sty 2014, 23:50

    O co ci chodzi? Jeśli chodzi o mój pierwszy post w temacie to co napisałem to jest prawda, przecież, jeśli się fizyka mało zmieni to ciężko to zauważyć.
  • Awatar użytkownika
    skyline55555
    Posty: 49
    Rejestracja: 19 sty 2014, 15:27
    Reputacja: 0
    Imię: Adam
    Hobby: muzyka
    Samochód: najlepsze
    Nick w TDU: skyline55555
    Nick w TDU2: skyline555555
    Xbox Live: skyline55555308
    Klub: Area51
    Otrzymanych polubień: 9

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: skyline55555 » 19 sty 2014, 15:56

    no..w koncu cos lepiej sie jezdzi.. dzieki wielkie
  • Awatar użytkownika
    Blazo
    Posty: 1066
    Rejestracja: 02 sie 2013, 17:46
    Medale: 2
    Reputacja: 1
    Imię: Blazej
    Hobby: Motorsport; Simracing
    Samochód: EG3
    Nick w TDU2: Blazo2086
    uPlay: Blazo2086
    Steam ID: blazo2086
    Lokalizacja: 3miasto
    :
    Race of Champions Initial DC
    Polubił: 1214
    Otrzymanych polubień: 408

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Blazo » 19 sty 2014, 17:49

    Że co ? :eh: Jak tam Wam może się lepiej jeździć skoro NIC nie jest poprawione, bo nawet waga pliku jest taka sama :lol: Tak więc po prostu wydaje się wam, że lepiej się jeździ :D i nie wprowadzajcie innych w błąd...

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Courius » 19 sty 2014, 17:56

    Wiecie, to trochę śmieszne... ale testowałem ten plik i w moim odczuciu jest coś zmienione. Samochód troszkę inaczej się zachowuje na drodze. No chyba, że to efekt placebo :)

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    lambatti
    Posty: 16
    Rejestracja: 01 sty 2014, 22:24
    Reputacja: 0
    Imię: Adam
    Nick w TDU: Serwery off :c
    Nick w TDU2: lambatti
    Lokalizacja: Kielce

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: lambatti » 20 sty 2014, 20:55

    Zrobiłem testy, krótkie ale jednak. Wziąłem Californię (bez tune) i na prostej robiłem ostre skręty w lewo i w prawo na normalnej fizyce, a potem na tej. Wynikło mi, że praktycznie to jest to samo. Nie wiem czy to efekt placebo, ale na zmienionej fizyce auto TROSZECZKĘ mniej się buja... Czyli ta fizyka to kicha :roll:
  • Awatar użytkownika
    Kulczakk
    Posty: 70
    Rejestracja: 29 maja 2013, 22:04
    Reputacja: 1
    Imię: Marcin
    Hobby: Fotografia
    Nick w TDU2: Kulczakk
    Lokalizacja: Bydgoszcz
    Polubił: 6
    Otrzymanych polubień: 14

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Kulczakk » 20 sty 2014, 22:14

    Plik jest identyczny do tego w głównym folderze gry z UP, robiłem porównanie w Hexie. To jest po prostu hack na psychikę :P
  • Blashix
    Posty: 13
    Rejestracja: 25 sie 2012, 16:16
    Reputacja: 0
    Imię: Kamil
    Polubił: 3

    Poprawka do fizyki TDU2

    autor: Blashix » 17 sie 2015, 11:24

    Wrzuci to ktoś ponownie?
Odpowiedz Posty: 14 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Przejdź do