Odpowiedz Posty: 1469
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 98
TDU2: Unofficial Patch v0.4.1
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    TDU2: Unofficial Patch v0.4.1

    autor: Xarlith » 04 maja 2013, 19:45

    Obrazek

    TDU2: Unofficial Patch v0.4.1
    7 lipca 2021

    Głównym zadaniem tego projektu było wyśledzenie i naprawienie wielu uporczywych błędów pominiętych przez twórców TDU2. W miarę upływu czasu zaczęliśmy dodawać do gry także własną zawartość. Patch rozwinął się do tego stopnia, że bardziej zaczął przypominać pełnoprawne rozszerzenie niż zbiór łatek.

    TDU2: UP naprawia błędy związane z niepoprawnie zachowującą się fizyką poszczególnych aut. Przykładowo naprawia on zamienione przełożenia biegów w Lotusie Evora, zapadanie się Audi Q7 pod asfalt. Ponadto naprawia błędy w modelach aut takie jak dziury w kokpitach. Aby nie wpływać zbyt mocno na ogólne wrażenia z jazdy poprawionymi autami i ich osiągi, zmiany zostały wprowadzone jedynie tam gdzie było to konieczne do osiągnięcia zamierzonego efektu.

    Nowa zawartość oznacza przede wszystkim dodanie do salonów dealerów nowych pojazdy. Pierwsze wydanie patcha odblokowywało możliwość zakupu aut będących w w plikach gry, a usuniętych z jej finalnej wersji *przykładowo Nissana 370z Nismo, czy Hot Roda). Kolejne wydania patcha dodawały własne modele aut stworzone przy współpracy z utalentowanymi modderami. Wszystkie nowo dodane modele zostały dokładnie odwzorowane, przetestowane i zbalansowane z myślą o uczciwej rywalizacji online, również z graczami nieposiadającym tej modyfikacji.

    Dzięki za wsparcie, pomoc i miłe słowa. Doceniam to.




    Wraz z publikacją wersji 0.4.1 znika wymóg rozpakowywania gry w celu instalacji pełnej wersji Unofficial Patcha. Wystarczy zainstalować go w lokalizacji z grą i grać - tyle!

    Jeśli grasz online upewnij się, że zainstalowałeś moda TDUW Online PO zainstalowaniu Unofficial Patcha. W przeciwnym razie gra może nie chcieć połączyć się z nieoficjalnym serwerem (ale niekoniecznie, gdyż launcher TDUW tuż przed uruchomieniem sam popiera pliki potrzebne do połączenia się z grą).





    NOWA ZAWARTOŚĆ:

    • Audi R8 4.2 FSI quattro (by Eden Games)
    • BAC Mono (by StarGT, sound by shadee43)
    • Chevrolet Camaro SS 69' (by StarGT, sound by shadee43)
    • Chevrolet Camaro ZL1 (by StarGT)
    • Chrysler 300C SRT8 (by StarGT)
    • Chrysler 300C SRT8 Police (by StarGT)
    • Dodge Ram SRT-10 (by Nightwolf & StarGT)
    • Ferrari F12berlinetta (by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Ferrari F430 (by Reventon09)
    • Ford Mustang V6 Premium (by Eden Games)
    • Hot Rod (by Eden Games)
    • Jeep Grand Cherokee SRT8 (by StarGT)
    • Kawasaki Ninja ZX-10R (by StarGT)
    • Lamborghini Aventador LP 700-4 (by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Lamborghini Countach 5000QV (by Xarlith)
    • Lamborghini Gallardo LP 570-4 (by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Nissan 370z Nismo (by Eden Games)
    • Nissan R34 GT-R (by Vitality997, sound by shadee43)
    • Saleen S5S Raptor (by StarGT)
    • Saleen S7 Twin Turbo Competition (by StarGT, sound by shadee43)
    • Shelby GT500KR (by StarGT)
    • Spyker C8 Aileron (by Eden Games)
    • Spyker D12 Peking-To-Paris (by StarGT & Eden Games)
    • TVR Cerbera Speed 12 (by StarGT, sound by shadee43)
    • Toyota Supra Twin Turbo Mk4 (by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • PNJ Clothes Store - NPC clothes store on O'ahu
    • Polish translation for DLC2 content


    INNE ZMIANY:

    • All vehicles can be repainted
    • All vehicles can be stickered
    • New vehicle plates (by fussel)
    • Future-proof overhaul of all dealerships content (to make space for new cars)
    • Reduced humongous 1,500$ carwash fee to reasonable 20$
    • Vehicles sell price reduced by 20%
    • Million Dollar reward for winning a multiplayer race around O'ahu
    • 750k $ reward for winning a multiplayer race around Ibiza
    • 40k $ rewards for winning Cup challenges
    • Loud intro movie was disabled


    USUNIĘTE BUGI:
    Ukryty tekst:

    General fixes:
    • Disabled blur:- fixes blurred rooftop for cars with a hardtop
    • Enabled beloved PEGI-12 friendly carwash animation for all cars
    • Got rid of missing rim names "n/a in DB"
    • Patched UCD money exploit
    • Players playing with hacked unfinished bikes can no longer crash to desktop other player's exe
    • Removed ®, TM & other unnesesary capitals from vehicle names

    Vehicle specific fixes:
    • AC Cobra: fixed lack of control of the car when sliding
    • Alfa Romeo 8C: patched a hole in the cockpit
    • Ariel Atom V8: increased engine volume for interior view
    • Aston Martin V12 Carbon Black: fixed factory color
    • Aston Martin V12 Vantage/Carbon: fixed rear left wheel offset
    • Aston Martin V12 Vantage/Carbon: fixed bouncing when driving through little bumps
    • Audi Q7: fixed collapsing into tarmac when driving over 230km/h
    • Audi R8 4.2 FSI (V8): fixed everything (too much to write)
    • Audi RS5: fixed factory color and indicators
    • Audi RS5: model improvements by StarGT
    • Audi S5: model improvements by StarGT
    • Buggy V8: improved gauges texture
    • Caterham CSR260, R500: fixed crashing into pavements and curbs
    • Caterham R500: improved interior gauges texture
    • Corvette ZR1: fixed being available in the UCD even when player has not bought it for Atari Tokens
    • Dodge charger RT: decreased ignition delay
    • Ferrari 250 GTO: fixed bouncing when driving through little bumps or over 200km/h
    • Ferrari 458 Italia: improved interior camera
    • Ferrari 599GTO: improved interior camera
    • Ferrari 599XX: improved stability after landing
    • Ferrari Enzo: improved interior camera
    • Ferrari Enzo: accurate top speed
    • Ferrari F40: fixed bouncing when driving through little bumps or over 250km/h
    • Ferrari FXX: improved interior camera
    • Ford Mustang V6: fixed headlights
    • Ford Mustang V6: fixed white bumpers
    • Ginetta F400: fixed bumper gauge being not calibrated
    • Gumpert Apollo: improved interior gauges texture
    • Harley Fatboy Lo: fixed tachometer being not calibrated
    • Hot Rod: fixed gauges calibration
    • Koenigsegg CCXR: improved interior camera
    • Lancia Delta: fixed jolty rear interior camera
    • Lancia Stratos: added working windows
    • Lancia Stratos: fixed loosing too much speed when sliding
    • Lotus 2-Eleven: fixed collapsing into tarmac after fast cornering or zig-zagging
    • Lotus Evora: fixed gear ratios
    • Lotus Evora: fixed suspension and hitting tarmac when when high speed cornering
    • Lotus S3: fixed exterior tachometer being not calibrated
    • Mercedes-Benz ML 63: fixed speedometers calibration
    • Mustang V6: fixed factory colors
    • Mustang V6: fixed offset of right window
    • Mustang V6: improved handbrake and brakes
    • Nissan GT-R: now can be repainted
    • Pagani Zonda Cinque/Tricolore: fixed collapsing into tarmac when braking
    • RUF RGT: fixed hitting tarmac too often
    • RUF RGT: improved interior camera
    • RUF RGT: patched hole in the cockpit
    • Spyker Alieron: fixed wheel offset
    • Spyker D8: fixed exhaust
    • TVR Sagaris: fixed bouncing when driving through little bumps
    • VW Beetle: fixed suspension and hitting tarmac when cornering
    • VW Golf: model improvements by StarGT
    • Viper ACR: fixed weird bouncing when driving through little bumps or over 250km/h
    • Viper ACR: improved suspension
    • ... and fixes that I have forgotten to keep track of

    ZNANE BŁĘDY:
    Ukryty tekst:
    • Koenigsegg CCXR - bardzo częste dachowania po lądowaniu, nawet jeśli powyższe odbędzie się na 4 kołach i równiutko
    • Koenigsegg CCXR - okazjonalnie zapada się pod ziemię, zwykle po dużych skokach
    • Corvette ZR1 - dane modelu pochodzą od Z06
    • Nissan GT-R - źle skalibrowany obrotomierz w kokpicie
    • Jaguar D-type - prędkościomierz w kokpicie
    • Caterham CSR260, R500 - snop światła zaczyna się za reflektorami
    • Caterham R500 - cyfry zegarów są nieczytelne
    • Gumpert Apollo - cyfry zegarów są nieczytelne
    • Viper SRT10 - odwrócone zaciski
    • odwrócony bieżnik opon

    BŁĘDY NIEPOTWIERDZONE:
    Ukryty tekst:
    • Citroen 2CV - po lekkim odjęciu gazu w zakręcie auto momentalnie obraca
    • Shelby Cobra Daytona - na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem
    • Citroen 2CV - za szybko przyspiesza
    • AC Cobra - przy prędkościach dochodzących do max na zakrętach z gazem w podłodze zrywa przyczepność
    • Dodge Viper SRT10 - blisko maksymalnej prędkości robi się bardzo czuły i nieprzewidywalny w prowadzeniu
    • Dodge Viper ACR - blisko maksymalnej prędkości robi się bardzo czuły i nieprzewidywalny w prowadzeniu, delikatnie myszkuje
    • Alfa Romeo MiTo - cała moc przekazywana jest na wewnętrzne koło w zakręcie
    • Ford GT - podświetlenie zegarów (nie pamiętam czy chodziło o to, że nie włączało się w nocy, czy w tunelach)
    • Caterham CSR260 - w widoku z wnętrza obrotomierz wychodzi poza skalę


    Instalator TDU2: Unofficial Patch v0.4.1 do pobrania poniżej:
    MEGA.nz

    UWAGA!!
    Jeśli nie chcesz by w twoim garażu auta z tego rozszerzenia zamieniły się w Mustangi Miami pod zadnym pozorem NIE WŁĄCZAJ TDU2 bez zainstalowanego Unofficial Patcha. Nigdy, przenigdy. Jeśli już naprawdę musisz uruchomić grę bez TDU2UP przynajmniej miej kopię zapasową stanu gry!
    Ostatnio zmieniony 14 lip 2021, 21:58 przez Xarlith, łącznie zmieniany 4 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: sky » 04 maja 2013, 20:43

    Tak jak Ci napisałem w grze:
    -Ferrari 250 GTO odbija się od jezdni niczym piłeczka pingpongowa przy większych prędkościach (cała kamera drży co irytuje)
    -VW Beetle przy gwałtownym skręcie kół zapada się po ziemię i odbija
    -AC Cobra przy prędkościach dochodzących do max na zakrętach z gazem w podłodze zrywa przyczepność
    -Shelby Cobra Daytona na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem

    Resztę jak sobie przypomnę. Trzymam kciuki za projekt ;)
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Courius » 04 maja 2013, 21:04

    Ferrari F40 - praktycznie, przy każdej prędkości odczuwa się wibracje(zapada się pod ziemię i ciągle podbija podwoziem), które spowalniają samochód.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8560
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 38
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    uPlay: Nie pamiętam
    Steam ID: gruszmen89
    Klub: Forever - Green Lights Comapny
    Lokalizacja: Poznań
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2640
    Otrzymanych polubień: 2319

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Gruszmen » 04 maja 2013, 21:07

    Ech, jeśli naprawicie Evorę to użytkownicy z rozpakowaną grą będą mieli o 1 samochód sprawniejszy :zły:
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: sky » 04 maja 2013, 21:08

    Tak poza tym wszystkim co myślisz o tym żeby zmienić v-max w samochodach na taki jaki mają w rzeczywistości. Oczywiście bez tuna i te które miały by potwierdzone źródło (choćby wikipedia).
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Courius » 04 maja 2013, 21:10

    Ingerencja w prędkość maksymalną, to zwykłe oszustwo.

    Obrazek

  • adamsky73

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: adamsky73 » 04 maja 2013, 21:55

    To co mi przychodzi do głowy to słynny niedzialający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.
    A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Xarlith » 04 maja 2013, 22:20

    Gruszmen pisze:Ech, jeśli naprawicie Evorę to użytkownicy z rozpakowaną grą będą mieli o 1 samochód sprawniejszy :zły:

    Rozpakowana gra nie będzie wymagana.

    adamsky73 pisze:To co mi przychodzi do głowy to słynny niedziałający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.

    Harleya wrzucę dzisiaj, naprawiłem to od razu po ukazaniu się DLC2, zapomniałem się tym podzielić. Niestety, do naprawy licznika potrzebna jest rozpakowana gra.
    Z biegami są 2 problemy - jeszcze nie wiem jak zmienić przełożenia, ale myślę, że skoro już powoli rozpracowałem część parametrów, to do kolejnych wkrótce dojdę. Po 2, jeśli bym poprawił przełożenia, to auto miałoby wtedy zupełnie inne przyspieszenie, które dawało by przewagę nad graczami bez modyfikacji. Mógłbym zmniejszyć ogólną moc i starać się sprawić by auto pomimo dodaniu 2ch biegów przyspieszało podobnie, ale nie wiem czy powinniśmy ingerować aż tak bardzo w osiągi. W pierwszej kolejności chciałbym poprawić auta, które ewidentnie zostały zaniedbane przez twórców.

    adamsky73 pisze:A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami

    Mod polegać będzie na podmianie jednego pliku, więc kto chciałby się ścigać mógłby wracać do poprzednich parametrów.

    Tak poza tym wszystkim co myślisz o tym żeby zmienić v-max w samochodach na taki jaki mają w rzeczywistości. Oczywiście bez tuna i te które miały by potwierdzone źródło (choćby wikipedia).

    Można się zastanowić nad zmniejszeniem przesadzonych osiągów, ale na pewno nie nad zwiększeniem zbyt słabych aut.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 22:20 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Source » 04 maja 2013, 22:43

    adamsky73 pisze:To co mi przychodzi do głowy to słynny niedzialający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.
    A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami

    Tak się wtrącę, przecież 6 bieg w autach ma za zadanie obniżać obroty, by tak nie wyły na 5 biegu przy maksie.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 22:43 przez Source, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: MTX » 04 maja 2013, 23:36

    Caterham CSR260 i R500 notorycznie uderzają w nic podczas jazdy na skraju drogi (bug z zapadaniem samochodu pod ziemię został wyeliminowany wraz z DLC2). W obu samochodach nadal snop światła zaczyna się... za reflektorami (łatwo dostrzec z widoku zza samochodu patrząc na profil) Dodatkowo wskazania zegarów R500 są totalnie nieczytelne, bo cyfry są tego samego koloru, co tło tarczy; w widoku z wnętrza w CSR260 obrotomierz wychodzi poza skalę.
    Dodge Viper SRT10 i ACR blisko maksymalnej prędkości robią się bardzo czułe i nieprzewidywalne w prowadzeniu; trzeba bardzo dużo i delikatnie kontrować. Dodatkowo ACR przy tej prędkości delikatnie myszkuje.
    Koenigsegg CCXR nadal okazjonalnie zapada się pod ziemię, zwykle po dużych 'skokach'.
    Gdy w zakręcie jadąc Lotusem 2-Eleven odpuścimy gaz, samochód momentalnie stawia bokiem (jak na ręcznym; rozwiązaniem ejst pokonywanie wszystkich zakrętów z wciśniętym gazem :mrgreen: )
    Ginetta F400 i jej prędkościomierz w widoku ze zderzaka nadal nie działa odpowiednio.
    Gdy Lancia Stratos wpadnie w boczny poślizg, momentalnie traci prędkość.
    Dane Corvette ZR1 pochodzą od modelu Z06 (moc 505KM, poj. 7l itd.).
    AC Cobra i Alfa Romeo MiTo są dosyć nieprzyjemne w prowadzeniu przez fakt, że cała moc przekazywana jest na wewnętrzne koło w zakręcie. W przypadku Cobry oznacza to pięknie pomalowaną drogę na czarno, czasem na 100m.
    Obrotomierz w Lotusie Esprit S3 za szybko dochodzi do maksymalnej wartości - wg. obrotomierza już powinniśmy zmienić bieg, a samochód ma jeszcze 0.5krpm do wykorzystania.
    Podświetlenie zegarów w Fordzie GT (szczerze powiedziawszy nie pamiętam czy chodziło o to, że nie włączało się w nocy, czy w tunelach; ktoś mnie tu musi poprawić).


    Courius pisze:Ferrari F40 - praktycznie, przy każdej prędkości odczuwa się wibracje(zapada się pod ziemię i ciągle podbija podwoziem), które spowalniają samochód.


    Nie do końca prawda, odczuwalne i przeszkadzające jest to dopiero na 5 biegu, tj. od mniej-więcej 260km/h. Nie zapada się pod ziemię. Przy maksymalnej prędkości dzieje się podobna rzecz jak w przypadku Vipera.


    Odbiegając od bugów, mam pytanie dotyczące prędkości. Czy jest możliwe, żeby wszystkie samochody w grze rozpędzały się do maksymalnej prędkości w tempie podobnym do Caterhama CSR260 lub Ascari KZ1? Tym sposobem samochody nie dochodziłyby do wyimaginowanej odcinki w kilkanaście sekund, dałoby to poczucie oporu powietrza, takie, jakie byoł w pierwszym TDU.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 23:36 przez MTX, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Xarlith » 05 maja 2013, 14:25

    Evora naprawiona. Pracownikowi Eden Games wystarczyłoby 30sekund by coś takiego naprawić... Teraz dla mnie również, ale oni nie musieli dochodzić do tego gdzie co jest poprzez gapienie się na 1,5MB danych binarnych :lol:.

    Czy jest możliwe, żeby wszystkie samochody w grze rozpędzały się do maksymalnej prędkości w tempie podobnym do Caterhama CSR260 lub Ascari KZ1?
    Jest to możliwe, ale należy ustawić parametry dla każdego auta osobno, a jest tego sporo.

    Co do niepotrzebnych biegów. To jest błąd, tak być nie powinno. Sytuacja się pogorszyła wraz ze wprowadzeniem "usprawnień tunungu". Przełożenia aut zostały, moc się zwiększyła i takie mamy efekty, że niektóre Mercedesy rozpędzają się do Vmax mając jeszcze w zapasie 2 biegi.
    Ostatnio zmieniony 05 maja 2013, 14:25 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6693
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 47
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3844
    Otrzymanych polubień: 2099

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Courius » 08 maja 2013, 10:41

    Shelby Cobra Daytona - na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem


    A mi się wydaje, że to jest wina kiepskiego kierowcy, a nie wina samochodu ;-)
    Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 10:41 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2689
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 104
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 462
    Otrzymanych polubień: 651

    Re: Odp: Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Xarlith » 08 maja 2013, 13:07

    Czy z czasem, gdy usuniemy te najbardziej irytujące błędy chcielibyście by w poprawce znalazła się nowa zawartość?
    Mówię tutaj na przykład o odblokowaniu dostępu do ukrytych aut - Spykera Ailerona, Audi R8 V8 i reszcie. Używanie tych aut jest powszechnie uznawane za dość podejrzane, ale szkoda marnować dobre auta, które z powodów polityki firmy nie ukazały się oficjalnie w grze. Gdyby moja poprawka ukazała się także na łamach zagranicznych portali i zyskała dużą popularność mogłaby stać się czymś w rodzaju nieoficjalnego patcha do TDU2 posiadanego przez wszystkich graczy i wtedy jeżdzenie HotRodem nie było by niczym nadzwyczajnym.

    Dla osób z rozpakowaną grą mogłyby się ukazać modyfikacje z nowymi autami, które nie podmieniają starych. Myślę, że to też ciekawa opcja.

    Ciekawostka. Ci z was, którzy śledzą zagraniczne fora pewnie wiedzą, że kiedyś Speeder pracował nad podobnym projektem (TDU2 Community Patch), ale po ukazaniu się dlc nie było żadnych uaktualnień.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3772
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 830
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Anioł Stróż » 08 maja 2013, 13:11

    Moim zdaniem świetny pomysł bo na jakiekolwiek patche, DLC ze strony producenta nie ma już co liczyć.
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Source » 08 maja 2013, 13:23

    Xarlith pisze:Czy z czasem, gdy usuniemy te najbardziej irytujące błędy chcielibyście by w poprawce znalazła się nowa zawartość?
    Mówię tutaj na przykład o odblokowaniu dostępu do ukrytych aut - Spykera Ailerona, Audi R8 V8 i reszcie. Używanie tych aut jest powszechnie uznawane za dość podejrzane, ale szkoda marnować dobre auta, które z powodów polityki firmy nie ukazały się oficjalnie w grze. Gdyby moja poprawka ukazała się także na łamach zagranicznych portali i zyskała dużą popularność mogłaby stać się czymś w rodzaju nieoficjalnego patcha do TDU2 posiadanego przez wszystkich graczy i wtedy jeżdzenie HotRodem nie było by niczym nadzwyczajnym.

    Dla osób z rozpakowaną grą mogłyby się ukazać modyfikacje z nowymi autami, które nie podmieniają starych. Myślę, że to też ciekawa opcja.

    Ciekawostka. Ci z was, którzy śledzą zagraniczne fora pewnie wiedzą, że kiedyś Speeder pracował nad podobnym projektem (TDU2 Community Patch), ale po ukazaniu się dlc nie było żadnych uaktualnień.

    Jak najbardziej popieram, (takim policyjnym SRT bym pośmigał). Pamiętam że w TDU 1 też był nieoficjalny patch który zmieniał jezyk gry na ENG i dawał mozliwość tuningu F40. :thumbup:
    Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 13:23 przez Source, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 1469
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 98

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Przejdź do