Odpowiedz Posty: 1469
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 98
TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2662
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 103
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 446
    Otrzymanych polubień: 643

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Xarlith » 04 maja 2013, 19:45

    Obrazek

    TDU2: Unofficial Patch v0.4
    31 marca 2014


    Celem tej modyfikacji jest eliminacja jak największej liczby błędów pozostawionych przez twórców TDU2.
    Eden Games zostało definitywnie zamknięte i nie spodziewałbym się żadnego uaktualnienia z ich strony. Wpadłem na pomysł (do którego zainspirowała mnie pewna prośba Anioła) by wziąć sprawy we własne ręce i stworzyć coś na wzór starego Community Patcha.

    Patch przede wszystkim ma za zadanie naprawiać błędy związane z niepoprawnie zachowującą się fizyką w poszczególnych autach. Zmiany są na tyle minimalne, że nie powinny wpływać na ogólne wrażenia z jazdy pojazdem, ale poprawione auta mogą lepiej radzić sobie z nierównościami co może dawać niewielką przewagę autom RWD i zmniejszyć nagłe łapanie prędkości w autach AWD. W dalszej części postu znajduje się skrócona lista zmian, które wprowadza ten patch i naprawionych błędów.

    Nieoficjalny Patch do TDU2 dodaje do gry nową zawartość, przede wszystkim pojazdy, które nie zostały oficjalnie wprowadzone do gry. Nowe pojazdy będą miały własną fizykę i zbalansowane osiągi. Gracz bez patcha wciąż będzie miał szansę wygrania wyścigu multiplayer w innym pojeździe z tej samej klasy. Pierwsze wydanie TDU2: Unofficial Patch zawiera auta już znane przez niektórych graczy, ale niedostępne bez posiadania specjalistycznej wiedzy. W zależności od zainteresowania kolejne wersje patcha, oprócz nowych usprawnień, będą sukcesywnie wprowadzać do gry kolejne pojazdy (np. Pagani Zonda R, Koenigsegg Agera czy Audi S1 Quattro).

    By móc cieszyć się wszystkimi poprawkami z patcha niezbędne jest posiadanie rozpakowanej gry. Jak to zrobić opisałem tutaj. Osoby nie chcące z jakiegoś powodu rozpakować gry mogą zainstalować lekko ograniczonego patcha przystosowanego dla czystej wersji gry.

    Więcej informacji na temat TDU2UP i formularz do zgłaszania błędów znajdziecie na tej stronie: http://tdu2.ml


    NOWA ZAWARTOŚĆ:
    • BAC Mono (model by StarGT, sound by shadee43)
    • Chevrolet Camaro SS 69' (model by StarGT, sound by shadee43)
    • Dodge Ram SRT-10 (model by Nightwolf & StarGT)
    • Kawasaki Ninja ZX-10R (model by StarGT)
    • Lamborghini Aventador LP 700-4 (model by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Lamborghini Galalrdo LP 570-4 (model by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Toyota Supra Twin Turbo (model by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • TVR Cerbera Speed 12 (model by StarGT, sound by shadee43)
    • Dodatkowe felgi dla Nissan R34 GT-R
    • Wyższe nagrody za wyzwania pucharowe
    • Nagroda 1kk $ za wygranie wyścigu multi dookoła O'ahu
    • Nagroda 750k $ za wygranie wyścigu multi dookoła Ibiza
    • Cena sprzedawanych aut zredukowana o 20%
    • Nowe tablice rejestracyjne (by fussel)
    • Chevrolet Camaro ZL1 (model by StarGT)
    • Ferrari F12berlinetta (model by Minime891, sound by Jorgemodek)
    • Ferrari F430 (model by Reventon09)
    • Jeep Grand Cherokee SRT8 (model by StarGT)
    • Nissan R34 GT-R (model by Vitality997, sound by shadee43)
    • Saleen S5S Raptor (model & sound by StarGT)
    • Saleen S7 Twin Turbo Competition (model by StarGT, sound by shadee43)
    • Spyker D12 Peking-To-Paris (model by StarGT)
    • Lamborghini Countach 5000QV - do kupienia w salonie Italian Classics na O'ahu (model by Xarlith)
    • Shelby GT500KR - do kupienia w salonie World Classics na O'ahu (model by StarGT)
    • Chrysler 300C SRT8 - do kupienia w salonie U.S. Cars (południe) na O'ahu (model by StarGT)
    • Hot Rod - do kupienia w salonie aut klasycznych na O'ahu
    • Spyker C8 Aileron - do kupienia w południowym salonie aut europejskich na O'ahu
    • Audi R8 4.2 FSI quattro - do kupienia w południowym salonie Audi na O'ahu
    • Nissan 370z Nismo - do kupienia w salonie aut azjatyckich na Oa'hu
    • Ford Mustang V6 Premium - do kupienia w południowym salonie aut amerykańskich na Oahu
    • Ubrania PNJ - sklep na O'ahu
    • wszystkie pojazdy można malować
    • Wszystkie pojazdy można oklejać
    • Nowe rozmieszczenie pojazdów w salonach
    • Wyłączone intra
    • Nowe tablice rejestracyjne
    • Polskie tłumaczenie elementów DLC2 (by Kulczakk)

    USUNIĘTE BUGI:
    Ukryty tekst:
    • fixed UCD earning money exploit
    • Audi R8 4.2 FSI sticker mapping
    • Alfa Romeo 8C hole in cocpit
    • Ford Mustang V6 headlights
    • missing rim names "n/a in DB"
    • Ferrari Enzo top speed
    • Ferrari 599XX jump stability
    • Dodge charger RT ignition delay
    • Buggy V8 gauges texture
    • Wheel blurr offsets of UP cars
    • Audi Q7 - przy dużych prędkościach zapada się pod asfalt
    • RUF RGT - przy jednoczesnym wciśnięciu hamulca i skręcie uderza o asfalt
    • Lotus Evora - pomylone przełożenia biegów
    • Ferrari F40 - podskakuje na niewielkich nierównościach
    • Ferrari 250 GTO - podskakuje na niewielkich nierównościach
    • Audi R8 V8 - całkowicie nowe zawieszenie i wyrównane osiągi
    • VW Beetle - przy gwałtownym skręcie kół uderza o asfalt
    • Lotus Evora - podczas serii skrętów i dohamowań przy ponad 200km/h uderza o asfalt
    • Lancia Stratos - gdy wpadnie w boczny poślizg, momentalnie traci prędkość
    • TVR Sagaris - podskakuje na niewielkich nierównościach
    • Aston Martin v12 Vantage - podskakuje na niewielkich nierównościach
    • Viper ACR - - podskakuje na niewielkich nierównościach i powyżej 250km/h
    • AC Cobra - cała moc przekazywana jest na wewnętrzne koło w zakręcie
    • Caterham CSR260, R500 - notorycznie uderzają w nic podczas jazdy na skraju drogi
    • Zonda Cinque, Tricolore - zapada się pod asfalt podczas hamowania na wzniesieniach
    • Lotus 2-Eleven - podczas serii skrętów wpada w asfalt
    • RUF RGT - dziura w kokpicie (tylko dla rozpakowanej gry)
    • Aston Martin V12 Vantage - wysunięte tylne lewe koło (tylko dla rozpakowanej gry)
    • Ginetta F400 - prędkościomierz w widoku ze zderzaka nie działa odpowiednio
    • Lotus Esprit S3 - zewnętrzny obrotomierz za szybko dochodzi do maksymalnej wartości
    • Harley Fatboy Lo - obrotomierz za szybko dochodzi do maksymalnej wartości
    • Chevrolet Corvette ZR1 - niepotrzebnie pojawia się w komisie
    • Lancia Delta - trzęsąca się kamera przy widoku do tyłu (w kokpicie)
    • Hot Rod - źle skalibrowany obrotomierz w kokpicie i prędkościomierz ze zderzaka
    • Mercedes-Benz - źle skalibrowany prędkościomierz w kokpicie
    • Ford Mustang V6 - białe zderzaki u osób trzecich
    • Spyker Aileron - wysunięte jedno z kół
    • Audi RS5 - poprawki modelu
    • Audi S5 - poprawki modelu
    • VW Golf - poprawki modelu
    • Spyker D8 - poprawki modelu

    BŁĘDY DO NAPRAWY:
    Ukryty tekst:
    • Koenigsegg CCXR - bardzo częste dachowania po lądowaniu, nawet jeśli powyższe odbędzie się na 4 kołach i równiutko
    • Koenigsegg CCXR - okazjonalnie zapada się pod ziemię, zwykle po dużych skokach
    • Corvette ZR1 - dane modelu pochodzą od Z06
    • Nissan GT-R - źle skalibrowany obrotomierz w kokpicie
    • Jaguar D-type - prędkościomierz w kokpicie
    • Caterham CSR260, R500 - snop światła zaczyna się za reflektorami
    • Caterham R500 - cyfry zegarów są nieczytelne
    • Gumpert Apollo - cyfry zegarów są nieczytelne
    • Viper SRT10 - odwrócone zaciski
    • odwrócony bieżnik opon

    BŁĘDY NIEPOTWIERDZONE:
    Ukryty tekst:
    • Citroen 2CV - po lekkim odjęciu gazu w zakręcie auto momentalnie obraca
    • Shelby Cobra Daytona - na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem
    • Citroen 2CV - za szybko przyspiesza
    • AC Cobra - przy prędkościach dochodzących do max na zakrętach z gazem w podłodze zrywa przyczepność
    • Dodge Viper SRT10 - blisko maksymalnej prędkości robi się bardzo czuły i nieprzewidywalny w prowadzeniu
    • Dodge Viper ACR - blisko maksymalnej prędkości robi się bardzo czuły i nieprzewidywalny w prowadzeniu, delikatnie myszkuje
    • Alfa Romeo MiTo - cała moc przekazywana jest na wewnętrzne koło w zakręcie
    • Ford GT - podświetlenie zegarów (nie pamiętam czy chodziło o to, że nie włączało się w nocy, czy w tunelach)
    • Caterham CSR260 - w widoku z wnętrza obrotomierz wychodzi poza skalę

    Proszę o nie zgłaszanie błędów, które już są na powyższych listach. Błędy zgłaszamy poprzez stronę (podstrona Zgłoś błąd/Report a bug).

    DOWNLOAD

    TDU2: Unofficial Patch v0.4 (dla rozpakowanej gry)Mediafire | MirrorAKTUALIZACJA v0.3b -> v0.4 (dla rozpakowanej gry)Mediafire | MirrorTDU2: Unofficial Patch v0.1c (dla zwykłej gry)Mediafire | Mirror

    UWAGA !!
    Jeśli nie chcesz stracić z garażu pojazdów z Unofficial Patcha pod zadnym pozorem NIE WŁĄCZAJ TDU2 bez zainstalowanego patcha. W przeciwnym razie twoje nowe pojazdy zamienią się w Mustangi Miami! Jeśli musisz uruchomić niewypakowaną grę, upewnij się, że masz zainstalowany patch dla niewypakowanej gry i zrób kopię zapasową stanu gry

    INSTALACJA
    1. Pobrać plik patcha dla swojej wersji gry.
    2. Uruchomić plik.
    3. Kliknąć "Next".
    4. Wybrać folder z grą.
    5. Kliknąć "Next".
    6. Kliknąć "Finish".
    DEINSTALACJA
    1. Włączyć deinstalator poprzez Dodaj/Usuń programy lub uruchomić plik TDU2_Patch_Uninstall.exe z głównego folderu z grą.
    2. Kliknać "Finish".
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 19:45 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: sky » 04 maja 2013, 20:43

    Tak jak Ci napisałem w grze:
    -Ferrari 250 GTO odbija się od jezdni niczym piłeczka pingpongowa przy większych prędkościach (cała kamera drży co irytuje)
    -VW Beetle przy gwałtownym skręcie kół zapada się po ziemię i odbija
    -AC Cobra przy prędkościach dochodzących do max na zakrętach z gazem w podłodze zrywa przyczepność
    -Shelby Cobra Daytona na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem

    Resztę jak sobie przypomnę. Trzymam kciuki za projekt ;)
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6595
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3763
    Otrzymanych polubień: 2029

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Courius » 04 maja 2013, 21:04

    Ferrari F40 - praktycznie, przy każdej prędkości odczuwa się wibracje(zapada się pod ziemię i ciągle podbija podwoziem), które spowalniają samochód.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Gruszmen
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 8525
    Rejestracja: 09 lip 2010, 19:17
    Medale: 10
    Reputacja: 37
    Imię: Sebastian
    Hobby: kupowanie mang
    Samochód: Omega B FL 3.2 V6, Caro+
    Lokalizacja: Pyrlandia
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 T.U. Regular Races
    DAKAR WIMP WIMP
    Polubił: 2592
    Otrzymanych polubień: 2288

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Gruszmen » 04 maja 2013, 21:07

    Ech, jeśli naprawicie Evorę to użytkownicy z rozpakowaną grą będą mieli o 1 samochód sprawniejszy :zły:
  • Awatar użytkownika
    sky
    Posty: 1428
    Rejestracja: 12 lis 2011, 11:16
    Reputacja: 5
    Samochód: BMW E36 320i QP
    Klub: Telcontar_PL
    Polubił: 589
    Otrzymanych polubień: 398

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: sky » 04 maja 2013, 21:08

    Tak poza tym wszystkim co myślisz o tym żeby zmienić v-max w samochodach na taki jaki mają w rzeczywistości. Oczywiście bez tuna i te które miały by potwierdzone źródło (choćby wikipedia).
    ObrazekObrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6595
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3763
    Otrzymanych polubień: 2029

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Courius » 04 maja 2013, 21:10

    Ingerencja w prędkość maksymalną, to zwykłe oszustwo.

    Obrazek

  • adamsky73

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: adamsky73 » 04 maja 2013, 21:55

    To co mi przychodzi do głowy to słynny niedzialający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.
    A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2662
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 103
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 446
    Otrzymanych polubień: 643

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Xarlith » 04 maja 2013, 22:20

    Gruszmen pisze:Ech, jeśli naprawicie Evorę to użytkownicy z rozpakowaną grą będą mieli o 1 samochód sprawniejszy :zły:

    Rozpakowana gra nie będzie wymagana.

    adamsky73 pisze:To co mi przychodzi do głowy to słynny niedziałający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.

    Harleya wrzucę dzisiaj, naprawiłem to od razu po ukazaniu się DLC2, zapomniałem się tym podzielić. Niestety, do naprawy licznika potrzebna jest rozpakowana gra.
    Z biegami są 2 problemy - jeszcze nie wiem jak zmienić przełożenia, ale myślę, że skoro już powoli rozpracowałem część parametrów, to do kolejnych wkrótce dojdę. Po 2, jeśli bym poprawił przełożenia, to auto miałoby wtedy zupełnie inne przyspieszenie, które dawało by przewagę nad graczami bez modyfikacji. Mógłbym zmniejszyć ogólną moc i starać się sprawić by auto pomimo dodaniu 2ch biegów przyspieszało podobnie, ale nie wiem czy powinniśmy ingerować aż tak bardzo w osiągi. W pierwszej kolejności chciałbym poprawić auta, które ewidentnie zostały zaniedbane przez twórców.

    adamsky73 pisze:A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami

    Mod polegać będzie na podmianie jednego pliku, więc kto chciałby się ścigać mógłby wracać do poprzednich parametrów.

    Tak poza tym wszystkim co myślisz o tym żeby zmienić v-max w samochodach na taki jaki mają w rzeczywistości. Oczywiście bez tuna i te które miały by potwierdzone źródło (choćby wikipedia).

    Można się zastanowić nad zmniejszeniem przesadzonych osiągów, ale na pewno nie nad zwiększeniem zbyt słabych aut.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 22:20 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Source » 04 maja 2013, 22:43

    adamsky73 pisze:To co mi przychodzi do głowy to słynny niedzialający obrotomierz w harleyu oraz bezsensowne zestopniowanie ostatnich biegów w niektórych autach - na piątce vmax a 6 czy 7 nic nie zmienia.
    A obniżanie vmax w autach do realnego poziomu jest bezsensowne bo wtedy nie dałoby się walczyć w wyścigach z innymi graczami

    Tak się wtrącę, przecież 6 bieg w autach ma za zadanie obniżać obroty, by tak nie wyły na 5 biegu przy maksie.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 22:43 przez Source, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    MTX
    Posty: 1465
    Rejestracja: 13 lip 2010, 15:03
    Medale: 3
    Reputacja: -13
    Nick w TDU: camryt
    Klub: Telcontar
    Lokalizacja: Kraków
    :
    BTP 2013 Puchar Ferrari Liga DTM
    Polubił: 20
    Otrzymanych polubień: 105

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: MTX » 04 maja 2013, 23:36

    Caterham CSR260 i R500 notorycznie uderzają w nic podczas jazdy na skraju drogi (bug z zapadaniem samochodu pod ziemię został wyeliminowany wraz z DLC2). W obu samochodach nadal snop światła zaczyna się... za reflektorami (łatwo dostrzec z widoku zza samochodu patrząc na profil) Dodatkowo wskazania zegarów R500 są totalnie nieczytelne, bo cyfry są tego samego koloru, co tło tarczy; w widoku z wnętrza w CSR260 obrotomierz wychodzi poza skalę.
    Dodge Viper SRT10 i ACR blisko maksymalnej prędkości robią się bardzo czułe i nieprzewidywalne w prowadzeniu; trzeba bardzo dużo i delikatnie kontrować. Dodatkowo ACR przy tej prędkości delikatnie myszkuje.
    Koenigsegg CCXR nadal okazjonalnie zapada się pod ziemię, zwykle po dużych 'skokach'.
    Gdy w zakręcie jadąc Lotusem 2-Eleven odpuścimy gaz, samochód momentalnie stawia bokiem (jak na ręcznym; rozwiązaniem ejst pokonywanie wszystkich zakrętów z wciśniętym gazem :mrgreen: )
    Ginetta F400 i jej prędkościomierz w widoku ze zderzaka nadal nie działa odpowiednio.
    Gdy Lancia Stratos wpadnie w boczny poślizg, momentalnie traci prędkość.
    Dane Corvette ZR1 pochodzą od modelu Z06 (moc 505KM, poj. 7l itd.).
    AC Cobra i Alfa Romeo MiTo są dosyć nieprzyjemne w prowadzeniu przez fakt, że cała moc przekazywana jest na wewnętrzne koło w zakręcie. W przypadku Cobry oznacza to pięknie pomalowaną drogę na czarno, czasem na 100m.
    Obrotomierz w Lotusie Esprit S3 za szybko dochodzi do maksymalnej wartości - wg. obrotomierza już powinniśmy zmienić bieg, a samochód ma jeszcze 0.5krpm do wykorzystania.
    Podświetlenie zegarów w Fordzie GT (szczerze powiedziawszy nie pamiętam czy chodziło o to, że nie włączało się w nocy, czy w tunelach; ktoś mnie tu musi poprawić).


    Courius pisze:Ferrari F40 - praktycznie, przy każdej prędkości odczuwa się wibracje(zapada się pod ziemię i ciągle podbija podwoziem), które spowalniają samochód.


    Nie do końca prawda, odczuwalne i przeszkadzające jest to dopiero na 5 biegu, tj. od mniej-więcej 260km/h. Nie zapada się pod ziemię. Przy maksymalnej prędkości dzieje się podobna rzecz jak w przypadku Vipera.


    Odbiegając od bugów, mam pytanie dotyczące prędkości. Czy jest możliwe, żeby wszystkie samochody w grze rozpędzały się do maksymalnej prędkości w tempie podobnym do Caterhama CSR260 lub Ascari KZ1? Tym sposobem samochody nie dochodziłyby do wyimaginowanej odcinki w kilkanaście sekund, dałoby to poczucie oporu powietrza, takie, jakie byoł w pierwszym TDU.
    Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 23:36 przez MTX, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
    ,,Thank you, Hachiroku"
  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2662
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 103
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 446
    Otrzymanych polubień: 643

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Xarlith » 05 maja 2013, 14:25

    Evora naprawiona. Pracownikowi Eden Games wystarczyłoby 30sekund by coś takiego naprawić... Teraz dla mnie również, ale oni nie musieli dochodzić do tego gdzie co jest poprzez gapienie się na 1,5MB danych binarnych :lol:.

    Czy jest możliwe, żeby wszystkie samochody w grze rozpędzały się do maksymalnej prędkości w tempie podobnym do Caterhama CSR260 lub Ascari KZ1?
    Jest to możliwe, ale należy ustawić parametry dla każdego auta osobno, a jest tego sporo.

    Co do niepotrzebnych biegów. To jest błąd, tak być nie powinno. Sytuacja się pogorszyła wraz ze wprowadzeniem "usprawnień tunungu". Przełożenia aut zostały, moc się zwiększyła i takie mamy efekty, że niektóre Mercedesy rozpędzają się do Vmax mając jeszcze w zapasie 2 biegi.
    Ostatnio zmieniony 05 maja 2013, 14:25 przez Xarlith, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Courius
    Posty: 6595
    Rejestracja: 28 sie 2010, 1:03
    Medale: 11
    Reputacja: 45
    Hobby: Motoryzacja
    Samochód: '05 Alfa Romeo GT 3.2 V6 Q2
    Nick w TDU: CouriusPL
    Nick w TDU2: CouriusPL
    uPlay: CouriusPL
    Steam ID: CouriusPL
    Lokalizacja: Polska, Nakło Śląskie
    :
    Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 DAKAR Mixed Mode PVP Summertime Endurance Event
    WIMP Grozokonkurs Endurance
    Polubił: 3763
    Otrzymanych polubień: 2029

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Courius » 08 maja 2013, 10:41

    Shelby Cobra Daytona - na zakrętach po odpuszczeniu gazu stawia bokiem


    A mi się wydaje, że to jest wina kiepskiego kierowcy, a nie wina samochodu ;-)
    Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 10:41 przez Courius, łącznie zmieniany 2 razy.

    Obrazek

  • Awatar użytkownika
    Xarlith
    Administrator
    Administrator
    Posty: 2662
    Rejestracja: 03 sie 2011, 14:58
    Medale: 8
    Reputacja: 103
    Samochód: Solaris
    Nick w TDU2: Xarlith
    uPlay: Xarlith
    Steam ID: Xarlit
    Xbox Live: Xarlit
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014 TorMania
    DAKAR DAKAR
    Polubił: 446
    Otrzymanych polubień: 643

    Re: Odp: Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Xarlith » 08 maja 2013, 13:07

    Czy z czasem, gdy usuniemy te najbardziej irytujące błędy chcielibyście by w poprawce znalazła się nowa zawartość?
    Mówię tutaj na przykład o odblokowaniu dostępu do ukrytych aut - Spykera Ailerona, Audi R8 V8 i reszcie. Używanie tych aut jest powszechnie uznawane za dość podejrzane, ale szkoda marnować dobre auta, które z powodów polityki firmy nie ukazały się oficjalnie w grze. Gdyby moja poprawka ukazała się także na łamach zagranicznych portali i zyskała dużą popularność mogłaby stać się czymś w rodzaju nieoficjalnego patcha do TDU2 posiadanego przez wszystkich graczy i wtedy jeżdzenie HotRodem nie było by niczym nadzwyczajnym.

    Dla osób z rozpakowaną grą mogłyby się ukazać modyfikacje z nowymi autami, które nie podmieniają starych. Myślę, że to też ciekawa opcja.

    Ciekawostka. Ci z was, którzy śledzą zagraniczne fora pewnie wiedzą, że kiedyś Speeder pracował nad podobnym projektem (TDU2 Community Patch), ale po ukazaniu się dlc nie było żadnych uaktualnień.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Anioł Stróż
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3771
    Rejestracja: 18 paź 2010, 21:45
    Medale: 4
    Reputacja: 29
    Imię: Czarek
    Samochód: Volvo V50 2.0D
    Lokalizacja: Warszawa
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Szczyrk 2015 Bieliszów 2014
    Polubił: 829
    Otrzymanych polubień: 852
    Kontakt:

    Lista bugów możliwych do naprawienia

    autor: Anioł Stróż » 08 maja 2013, 13:11

    Moim zdaniem świetny pomysł bo na jakiekolwiek patche, DLC ze strony producenta nie ma już co liczyć.
  • Awatar użytkownika
    Source
    Posty: 1604
    Rejestracja: 07 lip 2012, 23:35
    Reputacja: 0
    Imię: Szymon
    Hobby: Rodzina
    Samochód: Audi
    Nick w TDU: [STRARS]Source
    Playstation Network: Czary93
    Lokalizacja: KOS
    Polubił: 35
    Otrzymanych polubień: 196

    TDU2: Nieoficjalny Patch v0.4

    autor: Source » 08 maja 2013, 13:23

    Xarlith pisze:Czy z czasem, gdy usuniemy te najbardziej irytujące błędy chcielibyście by w poprawce znalazła się nowa zawartość?
    Mówię tutaj na przykład o odblokowaniu dostępu do ukrytych aut - Spykera Ailerona, Audi R8 V8 i reszcie. Używanie tych aut jest powszechnie uznawane za dość podejrzane, ale szkoda marnować dobre auta, które z powodów polityki firmy nie ukazały się oficjalnie w grze. Gdyby moja poprawka ukazała się także na łamach zagranicznych portali i zyskała dużą popularność mogłaby stać się czymś w rodzaju nieoficjalnego patcha do TDU2 posiadanego przez wszystkich graczy i wtedy jeżdzenie HotRodem nie było by niczym nadzwyczajnym.

    Dla osób z rozpakowaną grą mogłyby się ukazać modyfikacje z nowymi autami, które nie podmieniają starych. Myślę, że to też ciekawa opcja.

    Ciekawostka. Ci z was, którzy śledzą zagraniczne fora pewnie wiedzą, że kiedyś Speeder pracował nad podobnym projektem (TDU2 Community Patch), ale po ukazaniu się dlc nie było żadnych uaktualnień.

    Jak najbardziej popieram, (takim policyjnym SRT bym pośmigał). Pamiętam że w TDU 1 też był nieoficjalny patch który zmieniał jezyk gry na ENG i dawał mozliwość tuningu F40. :thumbup:
    Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 13:23 przez Source, łącznie zmieniany 2 razy.
    Obrazek
Odpowiedz Posty: 1469
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 98

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Przejdź do