Odpowiedz Posty: 7 Strona 1 z 1
Demo FH4
  • Awatar użytkownika
    jedlin12
    Posty: 1053
    Rejestracja: 20 lis 2015, 18:53
    Medale: 1
    Reputacja: 15
    Imię: Jakub
    Hobby: Skoki Narciarskie, Gry, Chemia
    Samochód: Ford Focus RS500 (marzenia...)
    uPlay: CM-jedlin12
    Steam ID: jedlin12
    Klub: Club Mega
    Lokalizacja: woj. mazowieckie
    :
    The Crew Endurance Series
    Polubił: 596
    Otrzymanych polubień: 691

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: jedlin12 » 12 wrz 2018, 16:41

    https://www.microsoft.com/pl-pl/p/forza ... 1d601e8473)(7811)(1246483)((b17a937e9348d1774bb251852f718922)(278693)(2208151)()())(b17a937e9348d1774bb251852f718922)&irclickid=5c3f22a6Ned5bed3edc25191d601e8473&activetab=pivot%3aoverviewtab

    Od około godziny 17:00 dostępne demo. Rozmiar: 27,83 GB
    „Dodanie mocy czyni cię szybszym na prostych. Pozbycie się masy czyni cię szybszym wszędzie”. Colin Chapman - założyciel Lotusa
  • Awatar użytkownika
    Miron
    Posty: 761
    Rejestracja: 29 maja 2013, 11:41
    Reputacja: 0
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 386

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: Miron » 12 wrz 2018, 17:06

    Od około 19 będzie do pobrania ;)
  • Awatar użytkownika
    TransAm
    Posty: 628
    Rejestracja: 02 lut 2012, 12:51
    Reputacja: 1
    Samochód: BMW E39 540i/6
    Lokalizacja: Chełm
    Polubił: 5
    Otrzymanych polubień: 605

    Forza Horizon 4 Ogólne dyskusje

    autor: TransAm » 13 wrz 2018, 0:39

    Właśnie obleciałem demko. Jak to Ja skupiłem się na lataniu (bokami) bez celu w starym Chargerze heh. Nie jest źle, fizyka ujdzie (choć HC w TDU było lepsze), grafika też. Chyba się skuszę na "pełniaka" ;)
    Ostatnio zmieniony 13 wrz 2018, 0:39 przez TransAm, łącznie zmieniany 1 raz.
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    Hudy
    Moderator globalny
    Moderator globalny
    Posty: 3416
    Rejestracja: 20 lip 2010, 16:49
    Medale: 4
    Reputacja: 52
    Imię: Adrian
    Hobby: nie mam czasu
    Samochód: VRS Mk1
    Nick w TDU: Houdini
    uPlay: hudy.89
    Steam ID: wooxik89
    Xbox Live: wooxik89
    Klub: Telcontar_PL
    Lokalizacja: Pruszków
    :
    Przysucha 2018 Barkowice 2017 Więcbork 2016 Szczyrk 2015
    Polubił: 1420
    Otrzymanych polubień: 2115

    Demo FH4

    autor: Hudy » 13 wrz 2018, 9:35

    Mi też wczoraj udało się po kilku nieudanych próbach odpalić demo i pograć :)

    Jeżeli gra Wam crashuje nie dochodząc nawet do menu, to należy włączyć mikrofon dla FH4 w Windowsie. U mnie był domyślnie wyłączony.

    Ponadto update systemu i sterowników od grafiki to obowiązek.


    Gdy się tym uporamy (choć nie każdego czeka takie rzeźbienie), to naszym oczom ukazuje się naprawdę ładna i płynna gra !!
    Serio, pierwsze co mnie rzuciło na kolana, a na co cierpiałem w FH3, to płynność gry. Gra chodzi bez najmniejszej przycinki, bez żadnego kombinowania. Na moim starym i7 i jeszcze bardziej leciwym 780gtx, w full HD i średnich ustawieniach gra nie spadła poniżej 30 fps w żadnej porze roku. Dodatkowo licznik fps pokazuje użycie GPU, u mnie waha się 93-99%, także nic się nie marnuje :)

    Fizyka bardzo przyjazna, chce się cisnąć po tych angielskich dróżkach. Boli mnie trochę kwestia kierownicy, ponieważ nadal działa tylko na 180 stopniach, a nie na 900 jak jest ustawiona. Ale tutaj przynajmniej jest mi dane jej używać, w przeciwieństwie do The Crew 2.

    Sama gra na pierwszy rzut oka to klon FH3, z trochę zmienionym środowiskiem. To taki expansion pack do trzeciej części i nowymi autami.

    Nie doszedłem jeszcze dlaczego nie mam żadnego dźwięku podczas gry, a jest we wszystkich cut-scenkach :niewiem:

    Pierwsze wrażenie: POZYTYWNE

    Pytanie do Was, czy demo ma jakieś ograniczenia czasowe?
    Ostatnio zmieniony 13 wrz 2018, 11:00 przez Hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
    Core i7 4700MQ 3.4GHz | Crucial 8GB 1600Mhz DDR3 | nVidia GeForce GTX 780M 4GB DDR5 256 bit | Steelseries Rival 300 Hyperbeast | Logitech G29

    "Mnie nie interesuje co ludzie mówią, ponieważ ludzie tak naprawdę mówią wiele rzeczy, a nie mają pojęcia o czym mówią." R. Kubica
  • Awatar użytkownika
    HubertGT
    Posty: 137
    Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:38
    Reputacja: 0
    Imię: Hubert
    Samochód: Clio 2
    Polubił: 194
    Otrzymanych polubień: 71
    Kontakt:

    Demo FH4

    autor: HubertGT » 13 wrz 2018, 13:54

    Hudy pisze:Qr Bbpost

    Pytanie do Was, czy demo ma jakieś ograniczenia czasowe?


    Chyba nie ale nie można zwiedzić całej mapy no i jak wyłączysz i włączysz grę ponownie to zaczynasz wszystko od nowa, więc jeśli chcesz demo przejść całe to musisz za jednym razem :D


    Pograłem wczoraj i moje wrażenia jak najbardziej na plus. Fajnie to wszystko wygląda pod względem grafiki. Nie jest już tak jaskrawo jeśli chodzi o kolory otoczenia, wydaje mi się, że jadąc od środka odbija nam się na szybie deska czego nie było w FH3. Nowy interfejs i ekrany po wyścigach też dodają świeżości. Lekko odmienione animacje pomiędzy oknami też przyjemniejsze w odbiorze i płynniejsze. Porównując do poprzedniej części moim zdaniem jest lepiej i chyba skuszę się na zakup :-)
    Obrazek
  • Awatar użytkownika
    KapienPL
    Posty: 127
    Rejestracja: 16 sie 2013, 23:49
    Reputacja: 0
    Samochód: Be Piuntka
    Nick w TDU2: KapienPL
    uPlay: RTG-KapienPL
    Steam ID: agzar
    Xbox Live: AgzarWOW
    Playstation Network: KapienPL
    Klub: Raze To Ground
    Lokalizacja: Polska
    Polubił: 22
    Otrzymanych polubień: 98
    Kontakt:

    Demo FH4

    autor: KapienPL » 13 wrz 2018, 14:02

    Gra wygląda fajnie. Po tym jak zobaczyłem FH3 na Ultra detalach to nie widzę, aż tak dużej różnicy. Demko działa stabilnie co cieszy. Uczucie prędkości jest jakby mniejsze, albo to ja jestem dziwny. Samochody z RWD nareszcie dają się prowadzić bez zbytniej ingerencji w tuning po ulepszeniu samochodu na full. Zauważyłem, że deweloperzy grzebali przy fizyce, można to zaobserwować przy chociażby pokonywaniu zakrętów, gdzie samochody w FH3 zazwyczaj były sztywne przy skręcaniu. Po ograniu dema osobiście czuję, że to znowu więcej tego samego.
  • Awatar użytkownika
    KatanaDriver
    Posty: 1305
    Rejestracja: 28 sie 2013, 20:40
    Medale: 2
    Reputacja: 44
    Imię: Kamil
    Hobby: Tworzenie Wideo
    Samochód: Nissan 350z
    Nick w TDU2: lolak55
    Klub: Brak
    :
    Barkowice 2017 Więcbork 2016
    Polubił: 792
    Otrzymanych polubień: 762

    Demo FH4

    autor: KatanaDriver » 13 wrz 2018, 23:53

    Przeszedłem demko 2 razy i po wykonaniu wszystkich wyścigów i zadań, porozkoszowałem się tuningiem i eksploracją tego skrawka co został nam zaoferowany.

    Ogólnie wielkie zaskoczenie zarówno pod względem rozgrywki jak i wydajności.

    Na i5 3470, 8gb ram i GTX1060 6gb gram na prawie max detalach w 60 klatkach z małymi spadkami w szczególności wieczorem podczas deszczu. Fajnie, że wprowadzili tryb testu wydajności z szczegółowymi wynikami. Można dzięki temu sprawdzić, czy gra będzie nam płynnie działać nawet w najbardziej wymagających warunkach.

    Graficznie jest podskok. Dzięki Xboxowi X'owi mogli trochę podrasować grafikę i nie ograniczać się na podstawowej konsoli. Brytania w tym wydaniu wygląda naprawdę dobrze. W szczególności noc oraz świat w deszczu wygląda pięknie. :-D

    Co do samego świata gry, ten skrawek dał nam bardzo ciekawą zapowiedź świata. Oprócz pięknej i gęstej roślinności, wysokiej szczegółowości świata, największą cechą nie jest jej wygląd, a konstrukcja. Największym mankamentem Australii były szerokie i proste drogi, co było krokiem wstecz w porównaniu do poprzedniczek. Na większości z nich jeździło się z butem w podłodze, co na wyścigach online kończyło się tworzeniem aut pod moc, bez większej uwagi na właściwości jezdne (nie licząc Surfers), Tutaj znajdziemy więcej ciasnych i krętych dróg. Jest to także związane z dużą różnicą wysokości i jest na co podjeżdżać terenówkami. No jako, że to Wielka Brytania to klimatem trochę przypomina nasze rejony. ;)

    Jeden z moim zdaniem największych mankamentów FH3 został tutaj rozwiązany. Chodzi o tryb dla jednego gracza. W FH3 będąc "bossem" festiwalu, Playground zdecydowało, że zamiast się ścigać, musimy robić "pokazy", co nie wymuszało na nas wygranej. Gra z czasem robiła się trochę monotonna i nic nie zachęcało nas do wygranej, oprócz niewiele większych nagród. W czwartej odsłonie, ciągle coś się dzieje. Znowu jesteśmy "świeżakiem". który chcę stać się mistrzem festiwalu Horizon. By przejść do następnego sezonu, musimy zdobyć popularność w poszczególnych kategoriach. W demie mamy wyścigi drogowe, wyścigi uliczne, wyścigi crossowe, zadania kaskaderskie, a w pełnej na pewno dojdą wyścigi terenowe. Każda kategoria ma swojego "przewodnika" i w pełnej wersji uświadczymy zapewne dużo cutscenek z ich udziałem. Warto dodać, że "kaskaderka" są swego rodzaju mini wyścigi pokazowe. Inaczej pisząc, single w końcu ma jakąś głębie i nadaje sens wyścigom w porównaniu z bezmyślnym kompletowaniu wyścigów w FH3.

    Fizyka ma drobne ulepszenia i nie wiele różni się od poprzedniczki, główne zmiany są widoczne w terenowych autach, bo te np. przy skręcaniu na miękkim zawieszeniu potrafi nam zewnętrze koło unieść się.

    Ogromną różnicę widać w FFB. Po początkowym ustawieniu suwaków, byłem zaskoczony tym jak dużo efektów przepływa do moich rąk. W końcu czuć nierówności, kierownica prawidłowo odbija, no i można nareszcie normalnie driftować na kierownicy. Dodali także suwaki do ustawienia FOV'a. Mimo to, wolę grać na padzie, ale jak będę miał ochotę po prostu pojeździć i pobawić się na mapie, to z pewnością podłączę kierę.

    No i nie można zapomnieć o tych drobniejszych nowościach. 35 nowych bodykitów, zawieszenie driftowe, opony dragowe, kamera bez kierownicy, ustawienia FOV, Ligi online, photomode online, malowanie w świetle dziennym...

    Moim zdaniem seria po kroku wstecz, w końcu zrobiła duży krok w dobrym kierunku. Czwóreczka oferuje mnóstwo świeżych pomysłów i oferuję graczowi pełno narzędzi do zabawy brykami. Nie którzy piszą, że to copy-paste, albo rozszerzenie do trójki. Jak dla mnie to połączenie starych rozwiązań z świeżymi pomysłami. Jeżeli przyszłe aktualizacje, Forzathon'y, carpacki i rozszerzenia przyniosą dużo ciekawej zawartości, może to być jedna z najlepszych części w całej serii. Daje 9/10
    Ostatnio zmieniony 14 wrz 2018, 0:57 przez KatanaDriver, łącznie zmieniany 1 raz.
Odpowiedz Posty: 7 Strona 1 z 1

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Michau7547 i 5 gości

Przejdź do